Jump to content
css03038

Αντικατάσταση Απλού Κλειδιού

Recommended Posts

Παιδια αγορασα ενα κλειδι απο golf 4 απο το ebay και περιμενω να μου ερθει!Ερχετε κομπλε με το τσιπακι για προγραμματισμο του immobilizer-το μηχανισμο για τον τηλεχειρισμο και ακοπο κλειδι!Εγω στο αμαξι τηλεχειρισμο δεν εχω(δηλαδη ηλεκτρομαγνητικες κλειδαριες).. εχω aftermarket συναγερμο!Γινετε καπως να ανοιγω κλεινω το αμαξι απο τα κουμπια?Σκεφτομουν να κανω πατεντα να βγαλω το μηχανισμο απο το χειριστιριο του συναγερμου μου και να τον βαλω στο κλειδι για να το κανω να λειτουργησει!Τι λετε?Θα δουλεψει?

Καλα αφου δεν ξερει κανεις οταν το δοκιμασω να κανω πατεντα θα ενημερωσω! sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλά που το βρήκες αυτό το άρθρο;;;;;;

Πολύ καλό!!!

Και επειδή τώρα έχω αρχίσει και ασχολούμαι με e-bay θα το κοιτάξω.

Πριν μερικες μερες αγορασα και εγω αυτο το σετακι απο savel μπορεις να με ενημερωσεις πως περιπου θα εγκαταστησω το εγκεφαλακι?

Link to comment
Share on other sites

πρωτα απο ολα εχεις προβλημα με τις ηλεξτρομαγνητικες σου κλειδαριες?γιατι να θελεις να βαλεις κατι τετοιο??

Link to comment
Share on other sites

oxi den exw aplos to kledi mou einai aplo kai thelw na klinoun oi asfalies apo apostasi gt einai pio voliko

Το συγκεκριμένο link που δίνεις δεν αναφέρεται σε golf 4. Υπάρχει όμως από το ίδιο κατάστημα το ίδιο προϊόν και για golf 4 (φαντάζομαι το μόνο που αλλάζει είναι η λεπίδα του κλειδιού). Το έχω και εγώ (από το ίδιο κατάστημα) και άλλοι από εδώ στο forum. Επειδή δεν το βλέπω στο site τους αυτή τη στιγμή, πάρε τους ένα τηλ να ρωτήσεις.

Δες εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33062&st=0&p=353343&fromsearch=1entry353343

Link to comment
Share on other sites

gia sas vrika avto sto internet k eipa na to valw sto amaksi mou alla tha teriaksei omws ?

My link

Εγω αγορασα και εγκατεστησα σε ηλεκτρολογο αυτο εδω το σετακι το οποιο το πηρα 49ευρω

Ταιριαζει μια χαρα. τοποθετηθηκε στην πορτα μεσα απο την ταπετσαρια αλλα δεν συνδεθκαν τα φλασ και τα παραθυρα. τι να κανουμε...

Edited by ane mkiv
Link to comment
Share on other sites

ξερει κανεις γιατι δεν ανοιγουν οι fotο??? θελω να κανω και εγω ενα τετοιο κλειδι και θα μου ηταν χρησιμες οι foto

μπορει καποιος να τις ξαναανεβασει??

thanks

Link to comment
Share on other sites

ξερει κανεις γιατι δεν ανοιγουν οι fotο??? θελω να κανω και εγω ενα τετοιο κλειδι και θα μου ηταν χρησιμες οι foto

μπορει καποιος να τις ξαναανεβασει??

thanks

Oι φωτο δεν ανοιγουν για τον παρακατω λογο, τωρα αν τις θελεις στείλε ενα μήνυμα στον δημιουργό του θεματος μηπως και τις εχει

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40919

Link to comment
Share on other sites

ξερει κανεις γιατι δεν ανοιγουν οι fotο??? θελω να κανω και εγω ενα τετοιο κλειδι και θα μου ηταν χρησιμες οι foto

μπορει καποιος να τις ξαναανεβασει??

thanks

Αν εισαι Καβαλα στειλε μου πμ για να το κανουμε.

Link to comment
Share on other sites

Να κανω και εγω μια ερωτηση: Το σηματακι της vw απο το αναδιπλουμενο κλειδι που εχω εχει ξεθωριασει μεσα σε 1,5 χρονο!! :sorry: Επειδη φαινεται καπως ασχημα τι μπορω να κανω?Μονο την πατεντα που αναφερουν πιο πανω τα παιδια?Μηπως γινεται να αλλαξω μονο το περιβλημα του κλειδιου?

Edited by SPYROS81
Link to comment
Share on other sites

Να κανω και εγω μια ερωτηση: Το σηματακι της vw απο το αναδιπλουμενο κλειδι που εχω εχει ξεθωριασει μεσα σε 1,5 χρονο!! :sorry: Επειδη φαινεται καπως ασχημα τι μπορω να κανω?Μονο την πατεντα που αναφερουν πιο πανω τα παιδια?Μηπως γινεται να αλλαξω μονο το περιβλημα του κλειδιου?

Ναι γίνεται.

3B0837891 A 09Z το γκρι/μπλε/άσπρο

3B0837891 μαύρο/ασημί

http://www.ebay.com/...=item20c179869d

Η διαφορά τιμής eBay - αντιπροσωπείας είναι αστεία σε σχέση με το κόστος και το χρόνο αποστολής, ειδικά από την Αμερική. Επίσης πολλά στο eBay φαίνονται και από τη φωτογραφία ότι δεν είναι γνήσια.

Edited by passater
Link to comment
Share on other sites

Οκ!Ευχαριστω για τις απαντησεις! :acute: Αφου γινεται και ειναι μικρη η διαφορα στην τιμη θα παω αντιπροσωπεια να αγορασω!

Link to comment
Share on other sites

παιδια το ειχ κανει και εγω στο 4αρι μου με μια σταγονα κολλα στιγμης δυνατη αλα το κακο ηταν οτι το κλιδι το ειχα αλαξει αλες 3 φορεσ λογο της ποιοτητας του εσπαζε πολυ ευκολα...σηματακη για αρχη ξηλωσα απο το βιβλιο του σερβις αλα ηταν καφε!!μετα πειρα ενα μεταχειρισμενο κλιδι απο ενα τρακαρισμενο κ το εβαλα!!πολυ ορεο κ με κοντρολακι κ ολα αλα στο τελος κατεληξα αντιπροσοπια και εβγαλα σαν το παλιο κ ησιχασα γτ αλαζα ολο κλειδια που εσπαζαν!!

Link to comment
Share on other sites

Ξεθαβω το θεμα.εχω ενα lupo και σημερα το εβαλα μεσα για τοποθετηση ασυρματου κλειδωματος.ξερετε κανα κλειδαρα για να χαραξει τα κλειδια?οικονομικο οσο γινεται.εδω ελευσινα ζητανε 40αρια

Link to comment
Share on other sites

15 ευρώ πριν χρόνια σε έναν απλό κλειδαρα. Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι μου είχε πει ότι δεν ήταν καλής ποιότητας το κλειδί και μπορεί να έσπαγε κατά τη χάραξη, αλλά τελικά τα κατάφερε μια χαρά. Μήπως στα 40 που σου ζητάνε είναι και αντιγραφή ιμμομπιλαιζερ με δικό τους τσιπακι?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Εφτιαξα τα κλειδακια με 10 ευρω το ενα.κ εβγαλε το τσιπακι και το περασε κιολας.η μονη βλακεια ειναι οτι στο ξεκλειδωμα ανοιγουν τα τζαμια μεχρι τη μεση.γιατι το εγκεφαλι ειναι για καινουργια αμαξια και δινει πιο πολυ ρευμα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω ενα Golf IV 2002 και στην αντιπροσωπεία όταν το είχα αγοράσει έχουν περάσει ενα meta συναγερμό. Μπορει κάποιος να μου προτείνει κλειδαρά που να φτιάχνει αναδιπλούμενο κλειδί και να μπορέσει να περάσει το συναγερμό ώστε να κατάργησω και το μικρό χειριστηριο συναγερμού; Τα παράθυρα θα συνεχίσουν να κλείνουν με το νέο κλειδί μεσω οπλισμού συναγερμού; Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω ενα Golf IV 2002 και στην αντιπροσωπεία όταν το είχα αγοράσει έχουν περάσει ενα meta συναγερμό. Μπορει κάποιος να μου προτείνει κλειδαρά που να φτιάχνει αναδιπλούμενο κλειδί και να μπορέσει να περάσει το συναγερμό ώστε να κατάργησω και το μικρό χειριστηριο συναγερμού; Τα παράθυρα θα συνεχίσουν να κλείνουν με το νέο κλειδί μεσω οπλισμού συναγερμού; Ευχαριστώ.

μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι θεμα κλειδαρα αλλα συναγερμου

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να ανακινήσω το θέμα ρωτώντας αν κάποιος μετατρέψει το απλό σε αναδιπλούμενο με το συναγερμό; Μιλώντας για VW Golf IV. Ή τουλάχιστον αν γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να γίνει;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

ανοίγω ξανά το θέμα για να σας δείξω τον τρόπο με τον οποίο εγώ πρόσφατα μετέτρεψα το απλό κλειδί με το φωτάκι σε αναδιπλούμενο-σουγιά  με τον τηλεχειρισμό πάνω ΑΛΛΑ όχι με κάποιο κιτ της saveltrade ή κάποιο άλλο κινέζικο κιτ aftermarket ΑΛΛΑ με το γνήσιο -εργοστασιακό του.Έχω δοκιμάσει ένα παρόμοιο κιτ με το saveltrade ,το οποίο αγόρασα απο ebay και εκτός απο το ότι δεν έμεινα ευχαριστημένος και είχε διάφορα προβληματάκια ,σκεφτόμουν πάντα πως δεν ήταν το γνήσιο πάνω στο αυτοκίνητο.

 

Αρχικά να πούμε πως οι περισσότερες ηλεκτρικές ευκολίες όπως τα ηλεκτρικά παράθυρα,καθρέφτες και βασικά το κεντρικό κλείδωμα ελέγχονται απο μία μονάδα: την CCM (Comfort Control module).Αυτή η μονάδα σε όλα τα golf mk4 που ερχόταν από το εργοστάσιο μόνο με κεντρικό κλείδωμα,είχε μόνο μία φίσα (μία καλωδίωση),ενώ τα αυτοκίνητα που ερχόταν με κεντρικό κλείδωμα και τηλεχειρισμό με αναδιπλούμενο κλειδί ,είχαν μονάδα (CCM) με δύο φίσες (δύο καλωδιώσεις).

Έτσι τα πράγματα είναι πολύ απλά και πολύ πιο οικονομικά από ότι θα κόστιζε ένα καινούριο κινέζικο κιτ . το μόνο που χρειάζεται η μετατροπή απο απλό κλειδί σε αναδιπλούμενο είναι η αλλαγή αυτής της μονάδας.

 

ΠΡΙΝ ΚΆΝΕΤΕ ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΤΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΆ 

 

Πιο αναλυτικά  αυτά που θα χρειαστείτε για την μετατροπή είναι:

         1. Μια μονάδα (CCM) με δύο φίσες-υποδοχές (καλό θα ήταν να υπάρχουν πάνω και οι φίσες κατά την αγορά και ακόμα καλύτερα και με το κλειδί ) αν το golf-bora σας είναι απο το 98 μέχρι και το 2001 κατασκευής και είναι immo2 τότε χρειάζεται ο κωδικός της μονάδας που θα βρείτε να ξεκινάει με 1j0 xxx xxx ,αλλιώς αν είναι μεταγενέστερης κατασκευής  και είναι immo3 χρειάζεται ο κωδικός της μονάδας που θα βρείτε να ξεκινάει με 1C0 xxx  xxx .Καλύτερα θα ήταν όμως να τσεκάρετε την ήδη υπάρχουσα μονάδα πώς ξεκινάει είτε μέσω Vag-Com είτε βλέποντας απευθείας την μονάδα ( η μονάδα βρίσκεται κάτω απο το τιμόνι ,θα πρέπει να αφαιρέσετε τα 3 κομμάτια-πλαστικά που έχει) .Το κόστος της μονάδας είναι απο 15 μέχρι 45 ευρώ.

         2. Σε περίπτωση που πάρετε την μονάδα χωρίς το κλειδί,θα χρειαστείτε ένα κλειδί-κοντρολ-τηλεχειρισμό που έχει και το immo-chip(άγραφο) πάνω .Εδώ δεν είναι απαραίτητο το κλειδί να είναι γνήσιο  και μπορείτε να το βρείτε καινούριο ιμιτασιόν-κινέζικο με 10-20 ευρώ.Αυτό που θέλει προσοχή κατά την αγορά είναι οι συχνότητες στις οποίες δουλεύει,θα πρέπει να είναι στα 433MHz.Για παράδειγμα https://www.ebay.com/itm/1J0-959-753-AH-FLIP-HEAD-KEY-REMOTE-TRANSMITTER-FOR-2002-2005-VOLKSWAGEN-PASSAT/261256775002?hash=item3cd41e055a:g:8XsAAOSwA3dYEbkO&vxp=mtr Το κλειδί μπορεί να έχει όσα κουμπιά θέλουμε (τα οποία μπορούν να είναι λειτουργικά) 2,2+1,3,3+1

          3 VAG-COM.θα χρειαστεί ,αλλά όχι απαραίτητα,ανάλογα με τη μονάδα που θα πάρετε και αν θα έχει το κλειδί μαζί της.

          4.μερικά εργαλεία όπως torx T20 ,σταυροκατσάβιδο και ένα κοφτάκι ή φαλτσέτα και 2-3 καλώδια για ηλεκτρολογική χρήση αυτοκινήτου όχι πάνω απο 50cm το καθένα .επίσης ιδανικό θα ήταν να υπήρχε και ένα κολλητήρι με λίγο καλάι για να γίνουν οι συνδέσεις των καλωδίων. αλλιώς απλός στρίβουμε τα σύρματα (αφού τα ξεγυμνώσουμε) απο το ένα καλώδιο με το άλλο κάνοντας κάτι σαν κόμπο και μετά περνάμε απο πάνω με μία ταινία για προστασία. 

           5.μία ασφαλειοθήκη μαζί με μία ασφάλεια 15amp 

Τώρα η εγκατάσταση είναι πολύ εύκολη έως και γελοία  για άτομα που έχουν μια επαφή με ηλεκτρολογικά.

Αρχικά ξηλώνουμε τα 3 κομμάτια-πλαστικά κάτω από την κολόνα του τιμονιού 

 Interior46.jpg.e9f5ff046379467658ac6f0eeb63f933.jpgΤο τρίτο κομμάτι (πράσινο) βρίσκεται κάτω από το 1 και 2 και θα εμφανιστεί αφού βγάλετε το 1 και 2 

 

Αφού βγούνε αυτά τα πλαστικά θα πρέπει σκύβοντας το κεφάλι να δείτε μια μπλε φύσα που συνδέεται πάνω σε ένα μαύρο κουτί.Αυτό το κουτί είναι η μονάδα ccm.

αποσυνδέουμε την φίσα απο την μονάδα και συνδέουμε την καινούρια μονάδα(για να βγει το κουτί έχει 2 βιδούλες που είναι στερεωμένο σε ένα μεταλλικό στήριγμα.(και ένα βοηθητικό βίντεο) 

 

 

Τώρα παίρνουμε την κίτρινη-μπεζ φίσα που μας ενδιαφέρει και επεκτείνουμε το καλώδιο στην θέση pin 15 για 1j0 ccm και pin 13 για 1c0 ccm .Το τέλος αυτού του καλωδίου ενώνουμε με την ασφαλειοθήκη  που αγοράσαμε (όχι του αυτοκινήτου )  Μετά το καλώδιο αυτό το δίνουμε ρεύμα συνδέοντας το στην θέση (κάτω απο τον πίνακα με τα ρελε) 30 που είναι με κόκκινο χρώμα και χρησιμοποιεί παξιμάδι 10 mm

75x_black_yellow_distroCenter.jpg.138de426c4674258850efb22d7c0031f.jpg

 

Ενώνουμε την φύσα με την Μονάδα και ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ!

 

Από εκεί και πέρα αν θέλουμε ενώνουμε (αφού επεκτείνουμε τα καλώδια ) τα καλώδια από την κίτρινη-μπεζ φύσα pin 13 και pin 14 για 1j0 ccm και pin 14 και pin 15 για 1c0 ccm με τα αντίστοιχα pin στον διακόπτη των alarm  για να αναβοσβήνουν όταν ξεκλειδώνει-κλειδώνει το αυτοκίνητο είτε με τον τηλεχειρισμό είτε με το απλό κλειδί απευθείας στην κλειδαριά.Εγώ τα σύνδεσα πάνω στον συναγερμό stern που είχε το αυτοκίνητο για να μην τραβάω καλώδια μέχρι τον διακόπτη των alarm (για όσους έχουν αυτόν τον συναγερμό είναι 2 πορτοκαλί καλώδια ) 

 

Επίσης προαιρετικά υπάρχει και θέση-pin για να συνδεθεί σιρινα (pin 6 για 1j0 ccm και pin 3 για 1c0) 

 

Ακόμα μπορεί το πράγμα να γίνει ακόμα πιο σύνθετο αν συνδέσουμε καλώδια και αισθητήρες για συναγερμό (διότι ερχόταν προαιρετικά και με συναγερμό τότε) αλλά σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί και ειδική κωδικοποίηση της μονάδας (όχι με vag-com)

ενδεικτικά:

Για 1J0 CCM: pin 8 είναι για τους αισθητήρες-"μικρόφωνα"  για ανίχνευση κίνησης στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ,pin 9 για τον διακόπτη απενεργοποίησης της  ανίχνευσης κίνησης στο εσωτερικό  (ο διακόπτης μπαίνει στην κολόνα b-pillar) και pin 1 για αντικλεπτική προστασία  του μπροστά καπό (σε περίπτωση που προσπαθήσουν να ανοίξουν το καπό) 

 

Για 1C0 CCM: 

ccmwiring.jpg.9ee34f8c5f846e979391196a8656adf1.jpg

 

 

Τώρα για να δουλέψει το κλειδί μόνο (να κλειδώνει ξεκλειδώνει αλλά και να βάζει μπροστά το αυτοκίνητο)  του θα χρειαστεί να αντιγραφεί το κλειδί (καινούριο) απο το παλιό σε έναν κλειδαρά που ασχολείται με immobilizers ή το προγραμματίζουμε μόνοι μας μέσω vag-com  όπως και για τον τηλεχειρισμό πάλι μέσω vag-com πηγαίνοντας στο 46-ccm ->adapt->channel 01 (channel 0 για να κάνει εργοστασιακές ρυθμίσεις) 

https://www.youtube.com/watch?v=PFbyqXihqcA (βίντεο με την διαδικασία προγραμματισμού του κλειδιού(immo όχι τηλεχειρισμού) μέσω vag-com)

 

 

ΠΗΓΗ και για περισσότερες πληροφορίες (στα αγγλικά): http://uk-mkivs.net/topic/17885-installing-remote-locking-keyfob/ 

              

            

 

 

Edited by giannisb
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.