yannis Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Γεια σε όλα τα μέλη του forum!!!! Είμαι ο Γιάννης, νέο μέλος, και αυτή είναι η πρώτη μου δημοσίευση. Έχω ένα Polo 1.4 75hp του 2002. Αν δεν κάνω λάθος αυτό είναι ένα 9n. Σωστά? Προτού συνεχίσω θα ήθελα να σας πω ότι είμαι άσχετος με την μηχανική των αυτοκινήτων και…. χρειάζομαι την βοήθεια σας. Οι αναρτήσεις του Polo, δεν με ικανοποιούν καθόλου - είναι πολύ μαλακές και σου δίνουν την αίσθηση ότι πλέεις, ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες- Θα ήθελα λοιπόν να κάνω μια αναβάθμιση στις αναρτήσεις του χωρίς να το χαμηλώσω. Μετά από μια μελέτη που έκανα σε παλιά σας posts, έβγαλα το συμπέρασμα (διορθώστε με αν κάνω λάθος) ότι αυτό μπορεί να γίνει βάζοντας καινούρια αμορτισέρ και κρατώντας τα εργοστασιακά ελατήρια. Αν δεν κάνω λάθος τα καλύτερα αμορτισέρ είναι τα Bilstein sport και τα Koni. 1. Ποιο μοντέλο της Koni είναι κατάλληλο όμως; 2. Υπάρχουν άλλες μάρκες αμορτισέρ για την παραπάνω αναβάθμιση; 3. Ποια είναι τα πιθανά προβλήματα που μπορούν να προκύψουν από την παραπάνω αναβάθμιση; 4. Τα φρένα (είναι χάλια) θα βελτιωθούν; 5. Μια μελλοντική αναβάθμιση στα φρένα εξαρτάται από ποιον τύπο αμορτισέρ θα βάλω τώρα; Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις. Απλά δεν θέλω να πετάω λεφτά στα συνεργεία χωρίς λόγο. Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η αξιοπιστία και η ασφάλεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 σορρυ αλλα τα φρενα (ειδικα για τετοι μοντελο) ειναι κορυφαια!!!! απλα δε τα βοηθανε τα μαμα λαστιχα-αμορτισερ οταν αλλαξεις αυτα θα με καταλαβεις πληρως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα, ειδικά αν έχεις δίσκους πίσω! Εγώ με ταμπούρα πίσω και σωστό φρένο aftermarket σε εργοστασιακή διάσταση μπροστά,αφήνω πίσω πολλά! Με ένα ζευγάρι καλά ελαστικά και ίσως 15άρα ζάντα, αν σε ενδιαφέρει, όρια πρόσγυσης,traction και απόσταση φρεναρίσματος βελτιώνονται σημαντικά! Σχετικά με το κράτημα, αν κρατήσεις τα μαμά ελατήρια, προτίμησε τα κόκκινα Κόνι ή τα Σπορ-κίτρινα bilstein.με τα ανάλογα ελαστικά , όπως είπα , και με τα παραπάνω αμορτισερ τρώς 106 ραλλύ 2ου βαθμού άνετα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannis Posted September 2, 2005 Author Report Share Posted September 2, 2005 Έχω ατσάλινες ζάντες 6J x 14" και ελαστικά 185 / 60 R 14 DUNLOP και από φρένα ταμπούρα πίσω και δίσκους μπροστά, όλα μαμίσια. Το πρόβλημα είναι ότι το αυτοκίνητο γλιστράει πολύ εύκολα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 με τις κλισεις που παιρνει και τα κ@λολαστιχα που εχει, λογικο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannis Posted September 2, 2005 Author Report Share Posted September 2, 2005 Ποια λάστιχα θα προτείνατε ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 michelin pilot exalto 2 goodyear f1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Μichelin Pilot Exalto II δαγκωτά! Τα έχω 3 μήνες και πατάνε τέλεια κάτω, δημιουργούν τρομερή αίσθηση στο αμάξι! Ακόμα και το σταμάτημα βελτιώθηκε αρκετά! Το λάστιχο παίζει μεγάλο ρόλο στο φρενάρισμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 λιγο καιρο αφου τα ειχα βαλει, (τα exaltoII) με εσωσαν στη κυριολεξια οταν πηγα να κεντραρω εναν τυφλο που διεσχισε καθετα τη παραλιακη στο καβουρι. κατεβηκα απο το αμαξι και τα φιλαγα. Δε πιστευα οτι θα σταματαγα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannis Posted September 2, 2005 Author Report Share Posted September 2, 2005 Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες σχετικά με τα λάστιχα. Ίσως να τα αλλάξω σύντομα. Πάντως τα Dunlop SP SPORT 2000 που έχω τώρα έχουν κάνει μόνο 12000 Κm. Νομίζω ότι με μια αλλαγή μπρος – πίσω θα είναι υποφερτά. Τώρα σχετικά με τα αμορτισέρ, που με ενδιαφέρουν άμεσα, Έχετε καμιά ιδέα για τις διαφορές μεταξύ των: κόκκινα Κόνι και κίτρινα bilstein sport. Ποιο είναι ποιο σκληρό? Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής? Θα είχε νόημα να προχωρήσω και σε αλλαγή ελατηρίων (χωρίς χαμήλωμα)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Αν δεν το χαμηλώσεις δεν υπάρχει λόγως να αλλάξεις ελατήρια. Από αμορτισέρ βάλε τα Bilstein, τα Koni κοπανάνε περισσότερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TimorosQS Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες σχετικά με τα λάστιχα. Ίσως να τα αλλάξω σύντομα. Πάντως τα Dunlop SP SPORT 2000 που έχω τώρα έχουν κάνει μόνο 12000 Κm. Νομίζω ότι με μια αλλαγή μπρος – πίσω θα είναι υποφερτά. Τώρα σχετικά με τα αμορτισέρ, που με ενδιαφέρουν άμεσα, Έχετε καμιά ιδέα για τις διαφορές μεταξύ των: κόκκινα Κόνι και κίτρινα bilstein sport. Ποιο είναι ποιο σκληρό? Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής? Θα είχε νόημα να προχωρήσω και σε αλλαγή ελατηρίων (χωρίς χαμήλωμα)? ← Τα koni κόκκινα είναι για απλή βελτίωση των αμορτισέρ λίγο πιο καλά (σκληρά) από τα εργοστασιακά και είναι σχεδόν τα ιδία με τα Blistein τα μαύρα Τα κονι τα κίτρινα είναι για σπορ οδήγηση = σκληρά αλλά είναι κ ρυθμιζομενα στην σκληρότητα… και συγκρίνονται με τα Blistein sport τα κίτρινα αλλά αυτά είναι λίγο πιο σκληρά από τα κονι .κοπανιμα δεν θα δεις πουθενά με το τελευταίο σετ(κονι , βλιστειν κίτρινα) αλλά θα είναι το αμάξι σχετικά σκληρό… εάν τα συνδυάσεις και με άλλο ελατήριο με χαμήλωμα έως 3cm ---)και σε καινούριο πόλο εάν μπεις(με 0 χιλιόμετρα) θα νομίζεις ότι πλέει… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Μετά από μια μελέτη που έκανα σε παλιά σας posts, έβγαλα το συμπέρασμα (διορθώστε με αν κάνω λάθος) ότι αυτό μπορεί να γίνει βάζοντας καινούρια αμορτισέρ και κρατώντας τα εργοστασιακά ελατήρια. ← Όχι αν θες σωστή δουλειά άλλαξε αμορτισέρ και ελατήρια. Πχ. bilstein sprint και 3ποντα ελατήρια eibach. Αν δεν αλλάξεις ελατήρια, υπάρχει το bilstein sport (μαύρα) τα οποία πάνε με τα εργοστασιακά ελατήρια. Επίσης, μην βάλεις σκέτα ελατήρια χαμηλώματος με τα εργοστασιακά αμορτισέρ, γιατί ούτε θα κερδίσεις πολλά και θα οδηγήσεις σε πρόωρη φθορά των αμορτισέρ σου. Θα σου πρότεινα (σε λογικές τιμές και όχι σε ρυθμιζόμενες) κάποιους συνδυασμούς: 1) Bilstein Sprint & Eibach ή H&R (πιο μαλακά τα δεύτερα) 2) Sachs Performans & Eibach 3) Apex κιτ με αμορτισέρ + ελατήρια (για polo) 4) Για koni δεν ξέρω να σου πω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matrian Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Ρε παιδιά, sorry που θα το ρωτήσω αυτό, αλλά μπερδεύτηκα. Τα κίτρινα της Billstein είναι τα sport ή τα sprint? Τα μαύρα ποιά είναι? Με τα ελατήρια τα μαμίσια πάνε τα κίτρινα ή τα μαύρα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...