Jump to content
yannis

καινούρια αμορτισέρ για Polo 1.4 75hp, 02

Recommended Posts

Γεια σε όλα τα μέλη του forum!!!!

Είμαι ο Γιάννης, νέο μέλος, και αυτή είναι η πρώτη μου δημοσίευση.

Έχω ένα Polo 1.4 75hp του 2002. Αν δεν κάνω λάθος αυτό είναι ένα 9n. Σωστά?

Προτού συνεχίσω θα ήθελα να σας πω ότι είμαι άσχετος με την μηχανική των αυτοκινήτων και…. χρειάζομαι την βοήθεια σας.

Οι αναρτήσεις του Polo, δεν με ικανοποιούν καθόλου - είναι πολύ μαλακές και σου δίνουν την αίσθηση ότι πλέεις, ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες-

Θα ήθελα λοιπόν να κάνω μια αναβάθμιση στις αναρτήσεις του χωρίς να το χαμηλώσω.

Μετά από μια μελέτη που έκανα σε παλιά σας posts, έβγαλα το συμπέρασμα (διορθώστε με αν κάνω λάθος) ότι αυτό μπορεί να γίνει βάζοντας καινούρια αμορτισέρ και κρατώντας τα εργοστασιακά ελατήρια.

Αν δεν κάνω λάθος τα καλύτερα αμορτισέρ είναι τα Bilstein sport και τα Koni.

1. Ποιο μοντέλο της Koni είναι κατάλληλο όμως;

2. Υπάρχουν άλλες μάρκες αμορτισέρ για την παραπάνω αναβάθμιση;

3. Ποια είναι τα πιθανά προβλήματα που μπορούν να προκύψουν από την παραπάνω αναβάθμιση;

4. Τα φρένα (είναι χάλια) θα βελτιωθούν;

5. Μια μελλοντική αναβάθμιση στα φρένα εξαρτάται από ποιον τύπο αμορτισέρ θα βάλω τώρα;

Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις. Απλά δεν θέλω να πετάω λεφτά στα συνεργεία χωρίς λόγο. Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η αξιοπιστία και η ασφάλεια.

:cry:

Link to comment
Share on other sites

σορρυ αλλα τα φρενα (ειδικα για τετοι μοντελο) ειναι κορυφαια!!!!

απλα δε τα βοηθανε τα μαμα λαστιχα-αμορτισερ

οταν αλλαξεις αυτα θα με καταλαβεις πληρως

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα, ειδικά αν έχεις δίσκους πίσω! Εγώ με ταμπούρα πίσω και σωστό φρένο aftermarket σε εργοστασιακή διάσταση μπροστά,αφήνω πίσω πολλά! Με ένα ζευγάρι καλά ελαστικά και ίσως 15άρα ζάντα, αν σε ενδιαφέρει, όρια πρόσγυσης,traction και απόσταση φρεναρίσματος βελτιώνονται σημαντικά!