Jump to content
Passatcl

Μετατροπή Μοτέρ Σε G60

Recommended Posts

Ειμαι στην σκέψη να προχωρήσω σε αυτήν την μετατροπή! Για όσους δεν γνωρίζουν έχω ενα passat b3 με το μοτερ 1800 8V 90ps.

Οπως έμαθα το μοτερ αυτό ειναι "ιδιο" με αυτο του G60 με την διαφορά πως δεν εχει ενισχυμενα εντόσθια, και φυσικα δεν εχει κομπρέσορα! Μεχρι στιγμής εχω βρεί όλα τα απαραιτητα για την μετατροπή (εκτος πλεξούδας και εγκεφάλου) και φυσικα εχω και μαστορα να μου τα κανει όλα αυτα, και πριν προχωρήσω θα ήθελα να ακουσω και την γνώμη σας! Εχω κάποιους ενδιασμούς με τον συγκεκριμενο κομπρεσορα (δυσκολια στο service κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

....απλα μην βαλεις τον G κομπρεσορα...βαλε απο mercedes! 1000 φορες καλυτερος!

ο G θα σου σπασει καποια στιγμη......δεν αντεχουν

(μην αρχισετε ο φιλος του αδελφου μου του ξαδελφου μου εχει G και δεν εχει παθει τιποτα.....οι G ΣΠΑΝΕ,χανουν πιεση κτλ κτλ! και καμια φορα σπαει και το μοτερ αν δεν εισαι τυχερος και καποιο κομματι παει μεσα στο μοτερ)

...οποτε θα πρεπει ητε να τον κανεις

ανακατασκευη (πολλα τα $$$) ητε να τον αλλαξεις...οποτε βαλε εξ αρχης απο mercedes μην με ρωτησεις πως μπαινει δεν ξερω!

απλα το εχω διαβασει σε forums (vwvortex) οτι αλλαζουν με αυτον της mercedes

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου καλησπερα.

Ειχα και εγω παρομιο αυτοκινητο καποτε και απο 1600 cl του ειχα βαλει μοτερ απο 1800 gti του 91 (KR με μηχανουδραυλικα μπεκ σκετη πατατα οπως αποδηκτικε) και τελικα μετα απο καιρο κατεληξα να ψαχνω μοτερ 20vt μηχανογκαζο απο golf (και το ηλεκτρογκαζο μπαινει).

Ειναι καλυτερη λυση βελτιοσιμη, πιο καινουργιας γενιας και μπορεις να βρεις πολλα τετοια μοτερ στην αγορα (μοτερ-σασμαν-πλεξουδα-εγκεφαλο).

Εγω παντως το σκεφτομουνα πολυ σοβαρα τοτε αλλα τελικα αλλαξα αμαξι.

και μερικες φοτο του παλιου αλλα διστιχως δεν ειναι καλης ποιοτητας.

post-14285-126029125617_thumb.jpg

post-14285-126029127116_thumb.jpg

post-14285-126029128282_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό που λες το εχω στα υπόψην μου, αλλα για πιο μετα! Θελει αρκετα λεφτα! Τωρα κοιταω να την βγάλω με λιγα λεφτα και αμα αργοτερα μου σκαλώσει θα προχωρήσω σε αυτό το μοτερ! Περίεργο αυτό που λες για το ΚR ειναι καλο μοτεράκι! Οπως και να εχει γιαυτό και εγω δεν αλλάζω μοτερ, γιατι που ξερεις τι διαβολομοτερ θα ειναι. Ενω αυτό που εχω το ξερω και το συντηρώ χρόνια!

Πολυ όμορφο το passat το είχες!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, το αμάξι ειναι συνεργείο και σε λιγες μερες θα ειναι στα χερια μου ετοιμο (αντε με το καλο)

Τελικά δεν έβαλα τον G-lader και προχώρησα στην επιλογή του Eaton m90 (να εχω και ήσυχο το κεφάλι μου και να εχω και αρκετα περιθώρια βελτίωσης στο μελλον)

http://img694.imageshack.us/i/dsc01123eo.jpg/

http://img51.imageshack.us/i/dsc01124bx.jpg/

http://img694.imageshack.us/i/dsc01126jm.jpg/

http://img138.imageshack.us/i/045q.jpg/

http://img706.imageshack.us/i/dsc01143g.jpg/

http://img706.imageshack.us/i/dsc01144gb.jpg/

http://img706.imageshack.us/i/046a.jpg/

http://img519.imageshack.us/i/dsc01145g.jpg/

Edited by Passatcl
Link to comment
Share on other sites

Αντε με το καλο Ντινο!!! και τι ακριβως χρειαστικε να αλλαξεις?? για ποσα επιπλεον αλογα μιλαμε??? απο κοστολογιο???

Link to comment
Share on other sites

Το φτιάξαμε να εχει σχεδόν την ίδια πιεση 0,6bar (λόγω μεγαλυτερου intercooler λιγο παραπανω) οποτε πιστεύω πως στα ίδια περιπου αλογα θα παιζουμε διότι δεν αλλαξαμε τίποτε απο μπεκ και προγράμματα! Αργότερα αμα μας ερθει η τρέλα θα το δούμε και αυτό! Απο κοστολόγιο αναλυτικά θα μάθω εντός της εβδομάδας!

Edited by Passatcl
Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

μια χαρα! ! ! αψογος με τον eaton δεν θα εχεις προβληματα!

καλα χλμτρα να εχεις :)

(λογικα ας εισαι στα ιδια bar πρεπει να εισαι παραπανω απο 160..

ο eaton νομιζω εχει μεγαλη παροχη απο τον G lader)

Edited by Κωστας VR6
Link to comment
Share on other sites

Απο χθες Παρασκευή το αμάξι ειναι ετοιμο και χαιρεται τον ιδιοκτήτη του! Τελικά εγινε ενα μικρό λαθάκι και η τροχαλία φτιάχτηκε αλλιως με αποτελεσμα να βγάζει 0,3 bar πίεση ο κομπρέσορας! Πραγμα το οποίο (απ'οσα μου ειπε κ ο μηχανικός) ειναι καλυτερο για το στρώσιμο. Μόλις περάσουν καμποσα χιλιόμετρα θα πάω να φτιάξουμε την σωστή και θα είμαστε κομπλέ! Σκεφτόμουνα (αν δεν υπάρχει καποια επίπτωση) να ανέβαζα αρκετα την πίεση (0,8 - 1 bar) Δεν θα ήταν καλυτερο? Αλλωστε τρόμπα βενζίνης και intercooler ειναι σε μεγάλες διαστάσεις! Τωρα το προγραμμα δεν ξερω τι παιζει... Θα δείξει!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.