Jump to content
poen

Replica

Recommended Posts

Καλησπερα εχω βρει σε αρκετα χαμιλη τιμη Replica ζαντες GOLF V GTI 17``

εχουν βεβαια καποια σημαδια καθως ο προκατοχος τους τις καθαρισε με αγνωστου ποιοτητας καθαριστικα και εχουν θαμπωσει κλπ.

βεβαια αυτο δεν με ενοχλει καθολου καθως θα τις βαζω μαυρες ματ με ηλεκτροστατικη βαφη.

αυτο που με προβληματιζει ειναι η κατασκευαστρια εταιρεια καθως ο ανθρωπος που τις πουλαει δεν γνωριζει την ονομασια της εταιριας.

ερωτημα...

υπαρχουν πολλες ποιοτιτες Replica?

παιζει να μου βγουν τελειως μουφα? παιζει να ειναι θεοβαρες παιζει να στραβωνουν ευκολα?

γενικα... HELP ME

Link to comment
Share on other sites

οτι ισχυει για τις 18ρες ισχυει κ για τις 17ρες http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29093

εκει εχει τις εταιριες ολες που κανουν ρεπλικα

γνωμη μου ολες ειναι ιδιες

ακομη κ να ειναι καλες δεν ειναι το ιδιο με τις εργοστασιακες ουτε στο βαρος ουτε στα μιγματα

Link to comment
Share on other sites

η ποιοτητα κατασκευης μιας ρεπ δεν μπορει να συγκριθει με την ποιοτητα μιας γνησιας ζαντας ιδιαιτερα δε αν αυτη ειναι BBS.σιγουρα στραβωνουν ευκολοτερα οι ρεπ και ειναι-μαλλον-αρκετα ελαφρυτερες απο τις γνησιες.

Link to comment
Share on other sites

η ποιοτητα κατασκευης μιας ρεπ δεν μπορει να συγκριθει με την ποιοτητα μιας γνησιας ζαντας ιδιαιτερα δε αν αυτη ειναι BBS.σιγουρα στραβωνουν ευκολοτερα οι ρεπ και ειναι-μαλλον-αρκετα ελαφρυτερες απο τις γνησιες.

joop γιατι εγω διαβασα σε πολλα ποστ πως οι ρεπλικα ειναι βαρυτερες?

Link to comment
Share on other sites

joop γιατι εγω διαβασα σε πολλα ποστ πως οι ρεπλικα ειναι βαρυτερες?

Βαρύτερες πρέπει να 'ναι!

¶μα ήταν ελαφρύτερες θα ήταν κορυφαία επιλογή...!

Link to comment
Share on other sites

αν ηταν βαρυτερες θα ηταν και ανθεκτικοτερες,ή μηπως ειναι ασχετο αυτο; :D

που ειναι ο koumparos να μας πει τι εχει διαπιστωσει ;

Link to comment
Share on other sites

αν ηταν βαρυτερες θα ηταν και ανθεκτικοτερες,ή μηπως ειναι ασχετο αυτο; :D

που ειναι ο koumparos να μας πει τι εχει διαπιστωσει ;

Νομίζω, χωρίς να είμαι σίγουρος πως οι ακριβές-αυθεντικές είναι από αλουμίνιο ή κράματα αλουμινίου για να είναι ελαφριές και να μην "κόβουν" το αμάξι...! Επίσης νομίζω πως οι αυθεντικές στραβώνουν πιο εύκολα...!

Ανθεκτικότερες πρέπει να είναι οι Replica απλά σαν ποιότητα είναι χειρότερες και ως εκ τούτου γρατζουνίζονται πιο εύκολα, θαμπώνουν πιο εύκολα κ.λ.π. Αλλά αυτό έχει θεωρώ να κάνει με τη βαφή και τη διαδικασία ψησίματος και όχι με την ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιείται...

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

πραγματικα δεν το γνωριζω καλα το θεμα γιατι δεν χρειαστηκε ποτε να ψαχτω με αλλες ζαντες .οι γνησιες ειναι ανθεκτικοτερες σε στραβωματα,ετσι τουλαχιστον ξερω και μου λεει η λογικη.φυσικα μπορει να κανω και λαθος,δεν ειμαι λαστιχας να ''ζω'' καθημερινα μεσα σε ζαντες ωστε να ειμαι και 100% σιγουρος.ο Βαγγελης(koumparos) ξερει σιγουρα να μας πει αφου ειναι η δουλεια του αυτη.εχει βαλει πολλες ρεπ και γνησιες.

αξιζει λοιπον η οχι?

ζαντες

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

πραγματικα δεν το γνωριζω καλα το θεμα γιατι δεν χρειαστηκε ποτε να ψαχτω με αλλες ζαντες .οι γνησιες ειναι ανθεκτικοτερες σε στραβωματα,ετσι τουλαχιστον ξερω και μου λεει η λογικη.φυσικα μπορει να κανω και λαθος,δεν ειμαι λαστιχας να ''ζω'' καθημερινα μεσα σε ζαντες ωστε να ειμαι και 100% σιγουρος.ο Βαγγελης(koumparos) ξερει σιγουρα να μας πει αφου ειναι η δουλεια του αυτη.εχει βαλει πολλες ρεπ και γνησιες.

Σοβαρά τώρα βρε παιδιά.

Υπάρχει κανένας σας που να πιστεύει ότι αν πέσεις με τ' αμάξι μέσα σε κανένα "τάφο" και φοράς ζάντες γνήσιες, οι ζάντες θ' αντέξουν ?

Εγώ τουλάχιστον, ίσως επειδή δουλεύω και το βράδυ, στέλνω συχνότατα για ίσιωμα-κώλλημα ζάντες και γνήσιες και replica και after market.

Δεν έχουν καμμιά διαφορά. Άμα τις κοπανήσεις, όλες ίδιες είναι. Ίσως μόνο στο φινίρισμα να υπάρχουν κάποιες μικροδιαφορές.

Αναφέρω χαρακτηριστικό παράδειγμα του περασμένου Σάββατου.

BMW 320, μοντέλο 2006, ήρθε για λάστιχα 17άρια.

Φορούσε 17άρες γνήσιες μαμά.

Στη ζυγοστάθμιση είδα ότι οι τρεις ζάντες ήταν θεόστραβες. Ε, πέφτω σε καμμιά λακούβα, λέει ο φίλος. Θα τις ισιώσουμε μετά τις γιορτές.

Φεύγει με τα καινούργια λαστιχάκια του (run flat βεβαίως βεβαίως) και μισή ώρα μετά με παίρνει στο τηλέφωνο. Το πίσω δεξί λάστιχο ήταν πίτα.

Τι στο καλό έγινε τώρα?

Ελατωμματική βαλβίδα?

Πάτησε τίποτα στο δρόμο για το σπίτι του?

Ελατωμματικό λάστιχο?

Μετά από λίγο ήρθε ξανά στο μαγαζί, τσεκάρω τον αέρα, μηδέν πίεση.

Ψάχνω το λάστιχο, τίποτα.

Ψάχνω τη βαλβίδα, τίποτα.

Ψεκάζω με σαπούνι το εσωτερικό της ζάντας και γέμισε ο τόπος σαπουνόφουσκες. Είχε ραγίσει σε μήκος 10 πόντους. Τρελάθηκε ο άλλος. Α, γι' αυτό τον τελευταίο καιρό συμπλήρωνα συνέχεια αέρα σ' αυτό το λάστιχο, λέει.

Τον στέλνω να ρωτήσει στην αντιπροσωπεία τιμή για αγορά καινούργιας γνήσιας ζάντας.

450 ευρώ η μία και μετα από 2 μήνες παράδοση.

Αποτέλεσμα, βάλαμε 4 καινούργιες replica και σε καλύτερο σχέδιο, με μόνο 690 ευρώ (και τις 4 φυσικά) και πετάξαμε τις παλιές.

Με λίγα λόγια παιδιά τι γνήσιες, τι replica. Όλες ίδιες είναι σε extreme καταστάσεις. Η μόνη διαφορά είναι ότι οι πρώτες είναι πανάκριβες, γιατί κάποιοι πρέπει να τα κονομήσουν.

Replica λοιπόν δαγκωτό, και αφήστε τα ψευτοδιλλήματα κατά μέρος.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Ο κρατήρας δεν συγχωρεί!!!

Τον έφτιαξες τον κάτοχο του bmw κουμπάρε με τα καινούρια πατούμενα!

Ελπίζω να έβαλε την σωστή ζάντα, M3 Ε92 Replica :

http://img509.imageshack.us/i/w67020low.jpg/

Link to comment
Share on other sites

ενταξει μην τα ισοπεδωνεις ολα Βαγγελη.δεν μπορει να ιδιες ολες σε αντοχη και δεν μιλαμε για extreme καταστασεις με λακουβες ταφους που δυσκολα θα αντεξει ζαντα.μιλαμε για νορμαλ καταστασεις οπου αν η ρεπλικα αντεξει 5 λακουβες πριν στραβωσει ελαφρα τοτε η γνησια θα στραβωσει σε περισσοτερες.απο κοντα μου ειχες πει οτι σαν την μαμα ζαντα δεν ειναι καμια σε αντοχη και φινιρισμα.τι αλλαξε απο τοτε;

Link to comment
Share on other sites

ενταξει μην τα ισοπεδωνεις ολα Βαγγελη.δεν μπορει να ιδιες ολες σε αντοχη και δεν μιλαμε για extreme καταστασεις με λακουβες ταφους που δυσκολα θα αντεξει ζαντα.μιλαμε για νορμαλ καταστασεις οπου αν η ρεπλικα αντεξει 5 λακουβες πριν στραβωσει ελαφρα τοτε η γνησια θα στραβωσει σε περισσοτερες.απο κοντα μου ειχες πει οτι σαν την μαμα ζαντα δεν ειναι καμια σε αντοχη και φινιρισμα.τι αλλαξε απο τοτε;

Το μόνο που έχει αλλάξει, είναι η απάντηση στο ερώτημα αν οι μαμά ζάντες αξίζουν τα επιπλέον χρήματα που απαιτούνται για την αγορά τους.

Η ποιότητά τους ισοφαρίζει την σχεδόν τριπλάσια τιμή τους ?

Αξίζουν το "δάγκωμα" στο σβέρκο από τους πονηρούς της αγοράς, που νομίζουν ότι πουλάνε παντεσπάνι ?

Και ανάποδα, οι replica αξίζουν το κατηγορητήριο που ιφίστανται ?

Δεν κάνουν τον αγοραστή τους χαρούμενο που τις έβαλε στο αμάξι του εξοικονομώντας αρκετά χρήματα, απ' αυτά που δεν του περισεύουν ?

Και πότε θα μας τσούξει περισσότερο μια μή αναστρέψιμη ζημιά σε μια ζάντα ?

Όταν την έχουμε πληρώσει 500 ή όταν την έχουμε πληρώσει 1500 ?

Και το πρόβλημα δεν είναι τα στραβώματα, γιατί με ένα 25άρι και οι replica και οι original γίνονται και πάλι σαν καινούργιες. Το πρόβλημα έρχεται όταν η ζημιά στη ζάντα είναι ανεπανόρθωτη. Τότε πιάνει τον πελάτη τρέμουλο, γιατί ξέρει ότι θα την πληρώσει την original ακριβά. Και αν την βρει ετοιμοπαράδοτη και δεν του πουν παράδοση σε 2 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.