Jump to content
tsilis_1

Cylinder Voltage...?

Recommended Posts

Είπα σήμερα να τσεκάρω με το VCDS το αμάξι μου προληπτικά.

Εκεί που έπαιζα και δεν είχα κανένα fault , είπα να παίξω με τα υπόλοιπα.

Πήγα λοιπόν στην καρτέλα που παίρνουμε τα logs και επέλεξα Adv. Meas. Blocks όπου σου κατεβάζει μια λίστα με check boxes και επιλέγοντας σου εμφανίζει τις τιμές των blocks.

Προς στα κάτω είχε μια επιλογή που αν θυμάμαι καλά είχε ετικέτα "Cylinder Voltage: Cylnder 1, Cylinder 2 κλπ".

Μου έβγαλε τα εξής:

1. 0.690

2. 1.716

3. 1.716

4. 1.008

Το ερώτημα είναι το εξής : Να Ανησυχώ ή όχι ????? :D;):drinks::lol:

Link to comment
Share on other sites

αν δεν κανω λαθος αν κανω διορθωστε με εχει να κανει με την ταση

στον σπινθηρισμο.. κοιτα μπουζι στον 1ο κυλινδρο η πολλαπλασιαστη.

μπορει να ειμαι λαθος

Link to comment
Share on other sites

αν δεν κανω λαθος αν κανω διορθωστε με εχει να κανει με την ταση

στον σπινθηρισμο.. κοιτα μπουζι στον 1ο κυλινδρο η πολλαπλασιαστη.

μπορει να ειμαι λαθος

Thanks φίλε!

Λογικά , αν είναι έτσι, θα πρέπει να κοιτάξω πρώτο και τέταρτο κύλινδρο. Σωστά???

Link to comment
Share on other sites

Eχεις βαλει πλατινα,δεν εισαι με τις μαμα προδιαγραφες!και εχεις βαλει και προγραμμα που καθοριζει και το ποσο ρευμα θα δινει στα μπουζι απο τον προγραμματιστη σου! shockgun.gif

Link to comment
Share on other sites

σωστα.ξερεις ποιοι ειναι;

Δεν έχω ιδέα ποια είναι η σειρά τους!!! :pardon::nea:

Μήπως ξέρεις πως τους μετράμε, ποιος είναι δηλαδή 1ος, 2ος, 3ος & 4ος ????

Επίσης σας παραθέτω και το log καθώς πριν δεν τα θυμόμουν και πολύ καλά. Τελικά μάλλον θα πρέπει να κοιτάξω και τον 2ο κύλινδρο!!! :(

Sunday,13,December,2009,17:03:07:26365

VCDS Version: Release 805.4

Data version: 20090602

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

17:02:44

0.624 V Voltage Cylinder 1

1.716 V Voltage Cylinder 2

2.028 V Voltage Cylinder 3

1.092 V Voltage Cylinder 4

Τουλάχιστον ο 3ος Είναι Σωστός??????? Ποια είναι η σωστη τιμή για τους κυλίνδρους???

Το αμάξι είναι ένα TSI MK5 140 με κινητήρα BMY (έχει πρόγραμμα REVO εάν αυτό παίζει ρόλο, τουλάχιστον ποια η τιμή εάν ήταν μαμά????)

Eχεις βάλει πλατινα,δεν εισαι με τις μαμα προδιαγραφες!και εχεις βάλει και προγραμμα που καθοριζει και το ποσο ρευμα θα δινει στα μπουζι απο τον προγραμματιστη σου! shockgun.gif

Οπότε.....????? 8)

Στεφανε ριξε μια ματια αυτο που λεει ο poen....

Thanks Παναγιώτη, Αυτό θα κάνω!

Καιρό είχα να "κάνω" κάτι στο αμάξι και ήρθε πρόωρα ο ¶γιος Βασίλης :rofl:new_sugkrotima.gif

Link to comment
Share on other sites

μπορω να σου πω πως ειναι η διαταξη τους,παραπανω βοηθεια δυστυχως δεν εχω την γνωση να σου προσφερω.πες μου ημερομηνια κατασκευης του αυτοκινητου .τον κωδικο κινητηρα τον ειδα.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

μπορω να σου πω πως ειναι η διαταξη τους,παραπανω βοηθεια δυστυχως δεν εχω την γνωση να σου προσφερω.πες μου ημερομηνια κατασκευης του αυτοκινητου .τον κωδικο κινητηρα τον ειδα.

Μέτα βεβαιότητας η ημερομηνίας κατασκευής του είναι 25/01/2007. Το έχω τσεκάρει 1000% 8)

Επίσης δυο ερωτήσεις και αν ξέρεις μου απαντάς.

Το τελευταίο καιρό έχει πέσει λίγο η απόδοση (στο φάσμα 1.500 - 3000 στροφές) και νόμιζα πως είναι η Ν75 την οποία και περιμένω να βρω ευκαιρία μια μέρα να την αλλάξω (την έχουν ήδη στην αντιπροσωπεία από όταν τους το ανέφερα - σφάλμα πάντως δεν βγάζει) και επίσης έχει ανέβει η κατανάλωση απο την ίδια χρονική στιγμή που έπεσε η απόδοση. Λες να φταίνε οι πολλαπλασιαστές???

Επίσης, Υπάρχουν τίποτα after market οι οποίοι θα μου δώσουν τίποτα παραπάνω???? Χρειάζεται και καλώδια after market ή λέω μ@λ@κίες???

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε joop.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι απαραιτητο,ο κωδικος κινητηρα αρκει.

Σειρά ανάφλεξης>1-3-4-2

οι καλυτεροι πολλαπλασιαστες ειναι οι γνησιοι απο οσο ξερω.bosch δηλαδη.δεν ξερω αν εκει ειναι το προβλημα σου ή στην Ν75.μπορει να ειναι μονο η βαλβιδα.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι απαραιτητο,ο κωδικος κινητηρα αρκει.

Σειρά ανάφλεξης>1-3-4-2

Thansk a lot man!

Προς αποφυγή παρανόησης :

Όπως τους κοιτάω απο μπροστά , απο αριστερά προς τα δεξιά 1-3-4-2 ???

Link to comment
Share on other sites

η αριθμιση των κυλινδρων γινεται απο την πλευρα που βρισκεται ο "καθρευτης"

του κινιτηρα... γραναζια εκεντροφορου, στροφαλοφορου.

Link to comment
Share on other sites

η αριθμιση των κυλινδρων γινεται απο την πλευρα που βρισκεται ο "καθρευτης"

του κινιτηρα... γραναζια εκεντροφορου, στροφαλοφορου.

εσυ καλα τα λες.Εγω αλλο δεν καταλαβα.Τι σχεση εχει η σειρα αναφλεξης με την σειρα των κυλινδρων?

Απο αριστερα προς τα δεξια παμε 1-2-3-4 και ετσι εχει την σειρα και το προγραμμα.Το 1-3-4-2 ειναι σειρα αναφλεξης και δεν εχει καμια σχεση με την αριθμηση των κυλινδρων,αλλα μονο με την κατανομη των φορτιων στον στροφαλοφορο αξονα.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει κανενα αλλο τετρακυλινδρο αμαξι του γκρουπ που η σειρα αναφλεξης να μην ειναι 1-3-4-2??Ετσι εγκυκλοπαιδικα ρωταω.Γιατι θα ειναι κατι εξαιρετικα σπανιο.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον.

οι κυλινδροι πανε ζευγαρια 1ος με τον 4ο (και οι 2 στο ανω νεκρο σημειο)

και 2ος με 3ο.(και οι 2 στο κατω νεκρο σημειο)

ωταν ο 1ος κυλινδρος ειναι στην αρχη της εισαγωγης το 4ος ειναι στο τελος της εξαγωγης.

επισης ωταν ο 2ος ειναι στην αρχη της συμπιεσης και ο 3ος στο τελος της καυσης

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον.

οι κυλινδροι πανε ζευγαρια 1ος με τον 4ο (και οι 2 στο ανω νεκρο σημειο)

και 2ος με 3ο.(και οι 2 στο κατω νεκρο σημειο)

ωταν ο 1ος κυλινδρος ειναι στην αρχη της εισαγωγης το 4ος ειναι στο τελος της εξαγωγης.

επισης ωταν ο 2ος ειναι στην αρχη της συμπιεσης και ο 3ος στο τελος της καυσης

εαν σου πω οτι εχω ανοιξει πολλες μηχανες για επισκευη θα με πιστεψεις??ξερω πολυ καλα πως πανε.Αλλο ρωτησα,αλλα μαλλον δεν το ρωτησα καλα.

Ρωταει το παλικαρι πως μετραει τους κυλινδρους.Δλδ ποιος ειναι πρωτοε,δευτερος κτλ.

και του απαντανε οτι η διαταξη των κυλινδρων παει 1-3-4-2

Και λεω οτι με τα φτωχα μηχανικα μου που ξερω.Οι κυλινδροι πανε 1-2-3-4 και 99% μετρας απο την πλευρα που ειναι ο ιμαντας.Το 1-3-4-2 ειναι η σειρα αναφλεξης τους και δεν εχει καμια σχεση με την αριθμηση των κυλινδρων.Και επισης σε τετρακυλινδρους εν σειρα κινητηρες ειναι ο πιο ενδεδειγμενος τροπος αναφλεξης.Λογω σωστης κατανομης των φορτιων σε ολο το μηκος του στροφαλου.Για αυτο δεν χρειαζεται κωδικος κινητηρα για να βρουμε την σειρα αναφλεξης του.Γιατι η VW ποτε δεν εβγαλε κινητηρα τετοιο με διαφορετικη σειρα αναφλεξης.

Αυτο ειπα ;)

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

Οποτε οταν κοιταμε την μηχανη απο πανω απο αριστερα προς τα δεξια 1-2-3-4 και ΟΧΙ 1-3-4-2.

Στην αριθμηση παντα.

Και για παραδειγμα οαν θα πουμε οτι εχει προβλημα ο τριτος κυλινδρος,εννοουμε τον τριτο απο αριστερα και ΟΧΙ τον δευτερο απο αριστερα.

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο δεν τα ειπα για εσενα αυτα!

γενικα τα ειπα μιας και τα εκανα προσφατα στο ΜΕΚ.

και σε θεωρια και σε πραξη στο εργασηρειο ειπα να μοιραστω αυτα που εμαθα μαζι σας

thats all mate :whistling:

Link to comment
Share on other sites

κανενα προβλημα με εσενα..... ;):drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:

Και εγω αλλου τα ειπα.Γιατι δεν μου αρεσει οταν καποιος ζηταει μια βοηθεια να βγαινουμε και να τον παραπλανουμε με πραγματα που δεν ξερουμε να απαντησουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αδέρφια ΣΤΟΠ!

Όλη η συζήτηση κινδυνεύει να μετατραπεί σε έναν χριστουγεννιάτικο ομαδικό αυνανισμό μετά μουσικής! new_sugkrotima.gif

Οι τάσεις που έχει ανεβάσει ο Στέφανος είναι οι τάσεις των knock sensors.

Η τάση εντολής στους πολλαπλασιαστές δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με αυτά τα blocks που είδε, ούτε κι έχει νόημα να καταγράφεται γιατί δεν

ενδιαφέρει τον εγκέφαλο πόση είναι. Το γνωρίζει εκ των προτέρων γιατί ελέγχεται από transistors που βρίσκοντα μέσα του.

Οι ίδιοι οι πολλαπλασιαστές λειτουργούν σαν μεγάλα transistors με τη σειρά τους.

BTW, πολλές φορές από το VCDS είναι ελλειπείς οι περιγραφές ή αφηρημένες. Μην σας παραπλανούν τόσο εύκολα.

Κοιτάξτε εδώ:

http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=291153

όπως κι εδώ από το site της Ross-tech

http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/020-029.html

Φιλάκια και Καλές Γιορτές σε όλους!

(Στέφανε μην ανησυχείς για τίποτα, οι τάσεις αυτές δεν είναι σε μορφή φιλική προς τον άνθρωπο ούτε

και δείχνουν ότι κάτι πηγαίνει στραβά)

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

salex καλα εκανες και εδωσες τα φωτα σου.

εγω ειπα αυτο που πιστευα και ηταν προφανες (για το τι μετραει το block ) για εμενα με βαση αυτα που ξερω (προς το παρον) χωρις να ειμαι ειδικος. (ακωμη, πιστευωα μια μερα να τα καταφερω)

χαχαχα

στο ΜΕΚ 1 δυσηχως αυτα που κανουμε ειναι τεχνολογικα πολυ πισω απο τα τεκτενωμενα..

Link to comment
Share on other sites

salex καλα εκανες και εδωσες τα φωτα σου.

εγω ειπα αυτο που πιστευα και ηταν προφανες (για το τι μετραει το block ) για εμενα με βαση αυτα που ξερω (προς το παρον) χωρις να ειμαι ειδικος. (ακωμη, πιστευωα μια μερα να τα καταφερω)

χαχαχα

στο ΜΕΚ 1 δυσηχως αυτα που κανουμε ειναι τεχνολογικα πολυ πισω απο τα τεκτενωμενα..

Μην ανησυχείς καθόλου. Όλοι τα ίδια περάσαμε :) !

Από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις. Μην περιμένεις να σου μάθει κανείς τα τελευταία από το μέτωπο της τεχνολογίας.

Μπορείς να τα διαβάσεις και μόνος σου (και είναι ο μόνος τρόπος να ενημερωθείς):

http://www.amazon.co.uk/Gasoline-Engine-Management-Robert-Bosch/dp/0470057572/ref=pd_sim_b_1

http://www.amazon.co.uk/Diesel-Fuel-Injection-Systems-Injector-System/dp/083761550X/ref=sr_1_5?ie=UTF8&s=books&qid=1261436557&sr=8-5

Θα δείς ότι είναι πολύ ενδιαφέροντα βιβλία, που έχουν γραφτεί για να είναι εύκολα αντιληπτά από καθένα που έχει ένα βασικό τεχνικό υπόβαθρο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.