Jump to content
S8N

Βλακεία, Επιπολαιότητα, Κόντρες, Υπερβολική Ταχύτητα Και Επακόλουθα...

Recommended Posts

Guest Κωστας VR6

Γιωργο (fistikas) ξερεις ποσα 106-206 Toyota και οτι αλλο θελεις

βλεπω καθε 3-4 μερες στο σχιστο κεραστινιου να εχουν φερει τουμπες? ? ?

και πολλες φορες υπαρχουν και ασθενοφορα.....αυτους δεν του μαθαινεις ποτε!

αν ομως στουκαρει καμια 911-R8 κτλ κτλ ....πρωτοσελιδο!

οταν ο αλλος ειναι μλκµ@ς οτι αμαξι και να εχει....θα την κανει την μλκια του !

δεν υπαρχει περιπτωση!

και κατι ακομα...και με 100 κμ αμα σκασεις σε κολονα της ΔΕΗ κοματια θα γινεις

οποτε δεν παιζει ρολο με ποσα κμ πας! απλα ειναι θεμα τυχης! αν δεν ηταν το R8

και ειχε ενα 106...να πουμε οτι θα εσκαγε με 140 κμ? ? ? πιστευεις

θα παθαινε λιγοτερη ζημια? ? ? ? μαλον οχι.......αμα θελεις ψαξε να βρεις

στο ιντερνετ τρακαρισματα με μπαριερες.....θα βρεις πολλα αμαξια

που εσκασαν με πολυ λιγοτερα απο 200κμ να εχουν ακριβως το ιδιο αποτελεσμα!

Link to comment
Share on other sites

να σε ρωτησω εγω το αλλο κωστα μιας και μιλας για σχιστο κερατσινιου οπου καθημερινα περναω απο εκει και καθημερινα εχει και απο ενα ατυχημα ειτε υλικες ζημιες ειτε και με σωματικες βλαβες...ενα 106 στην μικρη κατηφορικη ευθεια πριν τις δυο αποτομες στροφες πιστευεις οτι μπορει να 200αρισει?ενα r8 ομως μπορει να το κανει αυτο για πλακα...αυτο που θελει να πει ο γιωργος ειναι οτι με ενα αυτοκινητο υποδεεστερης ιπποδυναμης ενδεχομενως να μην ειχε προλαβει να αναπτυξει τετοια ταχυτητα να μην ειχε προλαβει να κανει "σφηνα" για τον προειποθεντα λογο και να ειχε πλακωθει στα φρενα για να μην σκασει πισω απο τον κακομοιρη που πηγαινε στην μεσαια με μια νορμαλ ταχυτητα...με ενα αμαξι λοιπον 420+ αλογων και την σφηνα του προλαβε να κανει και να συνεχισει την τρελη πορεια του με τερα το γκαζι και να χασει τον ελεγχο...θα γινοντουσαν οοολα αυτα με αμαξι που εχει 0-200 σε χρονο πολυ μεγαλυτερο απο αυτο του r8?

για να μην λεμε και συνεχεια λαλακιες και με 106 να ηταν παλι θα κυνηγουσ την τυχη του αλλα με περισσοτερες πιθανοτητες να παθει μονο ενα σοκ και μια γερη κατσαδα γιατι αυξανονται τα χιλιομετρα μειωνονται οι πιθανοτητες ο οδηγος-συνοδηγος-συνεπιβατες να βγουν αγδαρτοι....

μην ξεχνας ενα c2 vts που στις συγκεκριμενες στροφες του σχιστου πριν 1 χρονο ειχε φερει 3-4 τουμπες στον αερα και μπηκε μεσα στην ευδαπ και ο τυπος βγηκε εξω με ενα σπασμενο ποδι...αν ηταν με r8 ουτε με κουταλακι δεν θα τον εβρισκαν!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς λέω Μιχάλη, άν ο τύπος είχε ένα 106 δέ θα είχε προλάβει να πιάσει την ταχύτητα που έπιασε με το R8 και πιθανόν να είχε προλάβει να φρενάρει και να μήν είχε σκάσει κάν πάνω στη μπαριέρα.

Όσον αφορά το σχόλιο για τα άλλα μοντέλα της AUDI διλαδή πιστεύεις φίλε nikoskallithea ότι ένα 1,6 fsi ή ένα 1,8tsi πάνε κόπια με R8??????????

¶ντε το πολύ πολύ να πηγαίνανε λίγο παραπάνω απο το 106, άντε να μήν είχε προλάβει να φρενάρει, θα έσκαγε στη μπαριέρα και θα έκανε μία μεγάλη ζημιά στο αμάξι του, τίποτα παραπάνω...

¶λλο να σκάς με 200+++++ με το R8 κι άλλο να σκάς με 80 με το 1,8tsi.

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

Για πες μου Μηχαλη......οσα 106 εχω δει και εχεις δει με ποσα εχουν σκασει ? ? ?αν ειχαν σκασει με 200κμ τα 106 δεν θα βρισκαν ουτε βιδα! ! !

εσυ πιστευεις δλδ οτι αν σκασει ενα 106 με 140 κμ...θα παθεις λιγοτερα? ? ? ? πλακα μου κανετε? ? ? ?

δλδ με 140 δεν παθαινεις πολλα....ζεις ας πουμε...οκ! οσο για τα φρενα...πιο φρεναρει καλυτερα? ? το R8 απο τα 200 ? ?

η ενα 106 απο τα 140 κμ? ? ?

οσο ποιο ακριβο ειναι ενα αμαξι τοσο καλυτερο ειναι σε ολα του!στα φρενα,κτλ κτλ κτλ

εγω πιστευω οτι αν ηταν ενα 106 η ενα Polo η ενα Golf εσκαγε με 140 κμ

και οχι με 200 ...θα παθαινε περισσοτερη ζημια.....

αγωνες αυτοκινητου βλεπουμε? ? ?

ποση ζημια παθαινει ενα αμαξι αγωνων που ειναι me roll .αμα σκασει με καμια 100-140 ? ? ?

για φαντασου ναμ μην ειχαν roll...

οσο για αυτο που ειπες με το C2 ....αν παραγματικα πιστευεις αυτο που λες.....οκ παω πασο........

παρτε ολοι c2 γιατι ο "ταδε" εφερε 3 τουμπες και εσπασε ποδι! δλδ ο geopan που εφερε 10 τουμπες

και δεν επαθε τιποτα.....παντα ετσι θα ειναι.......παιδια! κανενα προβλημα! τρεχουμε ολοι! ! !σαν παλαβοοι

αλλα αν στουκαρουμε με 100 κμ! και φερουμε και 3 τουμπες! .....ειμαστε μια χαρα! ! ! ειμαστε εξυπνοι!

και ολος ο κοσμακις που εχει χασει την ζωη του......ειναι χαζος! και οι 3-5-10-100 κ@λ@φαρδοι....ειναι ο κανονας! ! !

τε σπα! ο καθενας βγαζει τα συμπερασμα τα του.......

Edited by Κωστας VR6
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι ενα παιδια. Οτι ενας νεος ανθρωπος, εφοσον γλυτωσει, θα περασει ολη τηζωη του σε ενα αναπηρικο καροτσακι, μη μπορωντας να χωνεψει οτι εβγαλε τα <<ματια του>> με τα χερια του, το γεγονος οτι η ζωη του θα αλλαξει ριζικα απο δω και μπρος, εναν γονιο ο οποιος ( αν οντως αυτος του το αγορασε) για την υπολοιπη ζωη του θα ζει με τυψεις (και καλα να παθει) επειδη του το αγορασε και μια κοπελα η οποια θα της παρει πολυ καιρο για να συνελθει απο το σοκ!!! Αυτα.

Υ.Γ. Και επειδη εχω πικρη πειρα απο αναπηρικο καροτσακι ενα θα σας πω.........ΜΑΚΡΙΑ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν κάποιες έρευνες που λένε ότι οι κάτοχοι ακριβών, δυνατών αυτοκινήτων, προκαλούν σοβαρότερα ατυχήματα.

Κυρίως κάτι super τζιπάρες που προσφέρουν και καλά μεγάλη παθητική ασφάλεια.

Αυτό εξηγείται αφού ένα τέτοιο αυτοκίνητο σου δίνει την αίσθηση ότι είσαι ο βασιλιάς της ασφάλτου.

Δεν φταίει όμως το αυτοκίνητο, φταίει ο οδηγός (που συνήθως δεν είναι και πιτσιρικάς...)

Σάμπως τα φτιαγμένα μας αυτοκίνητα είναι ασφαλέστερα? Άλλος αλλάξε μοτέρ, άλλος το τούρμπισε. Τα προγραμματισμένα 1.4 TSI ξεπερνάνε τα 200+ ps.

Τα σαξόραλλα με το ελάχιστο βάρος? Αυτά είναι λιγότερο επικίνδυνα από το R8?

Μαζί με τον κινητήρα πρέπει να προγραμματίζουμε και τον εγκέφαλό μας, αλλιώς...

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Για πες μου Μηχαλη......οσα 106 εχω δει και εχεις δει με ποσα εχουν σκασει ? ? ?αν ειχαν σκασει με 200κμ τα 106 δεν θα βρισκαν ουτε βιδα! ! !

εσυ πιστευεις δλδ οτι αν σκασει ενα 106 με 140 κμ...θα παθεις λιγοτερα? ? ? ? πλακα μου κανετε? ? ? ?

δλδ με 140 δεν παθαινεις πολλα....ζεις ας πουμε...οκ! οσο για τα φρενα...πιο φρεναρει καλυτερα? ? το R8 απο τα 200 ? ?

η ενα 106 απο τα 140 κμ? ? ?

οσο ποιο ακριβο ειναι ενα αμαξι τοσο καλυτερο ειναι σε ολα του!στα φρενα,κτλ κτλ κτλ

εγω πιστευω οτι αν ηταν ενα 106 η ενα Polo η ενα Golf εσκαγε με 140 κμ

και οχι με 200 ...θα παθαινε περισσοτερη ζημια.....

αγωνες αυτοκινητου βλεπουμε? ? ?

ποση ζημια παθαινει ενα αμαξι αγωνων που ειναι me roll .αμα σκασει με καμια 100-140 ? ? ?

για φαντασου ναμ μην ειχαν roll...

οσο για αυτο που ειπες με το C2 ....αν παραγματικα πιστευεις αυτο που λες.....οκ παω πασο........

παρτε ολοι c2 γιατι ο "ταδε" εφερε 3 τουμπες και εσπασε ποδι! δλδ ο geopan που εφερε 10 τουμπες

και δεν επαθε τιποτα.....παντα ετσι θα ειναι.......παιδια! κανενα προβλημα! τρεχουμε ολοι! ! !σαν παλαβοοι

αλλα αν στουκαρουμε με 100 κμ! και φερουμε και 3 τουμπες! .....ειμαστε μια χαρα! ! ! ειμαστε εξυπνοι!

και ολος ο κοσμακις που εχει χασει την ζωη του......ειναι χαζος! και οι 3-5-10-100 κ@λ@φαρδοι....ειναι ο κανονας! ! !

τε σπα! ο καθενας βγαζει τα συμπερασμα τα του.......

να σε ρωτησω το αλλο..βασει νομους φυσικης αν ενα αμαξι ανεφαρτητως ογκου και βαρους "γλυστρισει" με 140 χλμ ειναι το ιδιο με το να "γλυστρισει" με 200+...?οταν ενας οδηγος που ειναι ανιδεος στην ουσια απο πραγματικα δυνατα αυτοκινητα του δωθει ενα supercar πιστευεις οτι εχει τις ιδιες δυνατοτητες με εσενα που ειχες απο 55 αλογα για αρχη αυτοκινητο και τωρα εχεις κοντα στα 300 και εισαι 30+ χρονων...?πιστευεις οτι εχει-ειχε την ιδια εμπειρια με εσενα στον δρομο και σε συνθηκες αυξημενης αδρεναλινης και αντανακλαστικων που ενδεχομενως να εχεις εσυ με ενα τετοιο αυτοκινητο στα χερια σου...?δεν νομιζω ρε κωστα γι'αυτο λεμε οτι με ενα υποδεεστερο αμαξι (οχι αναγκαστικα rallye) ειναι σαφως πιο ασφαλες απο ενα οπλο των 420 αλογων στα χερια ενος ανιδεου καβλωμενου πιτσιρικα γιατι δεν μπορει να ξεπερασει τα ορια του το αυτοκινητο και φυσικα τους νομους της φυσικης...γι'αυτο σου λεω με ενα "rallye" θα ηταν σε πολυ καλυτερη κατασταση απ'οτι ειναι τωρα....

Link to comment
Share on other sites

ας βγαλουμε εκτος παιδια τα σαξοραλα γιατι ως γνωστον ειναι σκοτωστρες και ειτε πεσεις σε μπαριερες ειτε σε μπαλα απο αχυρα ολοι ξερουμε τι συμβαινει.....closedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

παμε ενα-ενα!

α) παιζει ρολο το αμαξι! ! ! στην περιπτωση που μηλαμε ενα 106 αν σκασει με 100κμ σου λεω...θα παθει πολυ μεγαλυτερη ζημια απο το R8

εδω διαφωνεις ?? ? ? οποτε ειναι ακυρο αυτο που λες οτι αν εσκαγε με ενα 106 αλλα με λιγοτερα κμ....δεν θα παθαινε τπτα...

αν εσκαγε με 40-50 κμ ισως ναι αλλα δεν νομιζω.....ο βλαμενος θα παει ταπα! οτι και αν εχει! !

β) εδω συμφωνουμε 10000% ο ανθρωπος ειναι αυτος που διαταζει μια μηχανη! ....

γ) μακαρι να ειχα κοντα στα 300 πς αλλα δεν εχω! new_killpc.gif

δ) τα δυνατα αμαξια ναι σε λαθος χερια ειναι πολυ χειροτερα απο οτι ειναι rallie οπως ειπες αλλα μετα απο καποια κμ! οτι και να εχεις...ο θεος μαζι σου!

και για το τελος....θα το σηκωσεις το τελ καμια φορα! αντε! ! new_iloveyou.gif

Link to comment
Share on other sites

Κώστα αυτό που προσπαθούμε να πούμε εδώ και ώρα καί εγώ καί ο Μιχάλης είναι το εξής:

Ξεκινάς με ένα R8 απο το φανάρι, πλακώνεσαι στα γκάζια και μέχρι να κάνεις κίχ έχεις πιάσει τα 220, χάνεις τον έλεγχο, βλέπεις τη μπαριέρα να έρχεται, μέχρι να σκεφτείς να φρενάρεις έχεις σκάσει στη μπαριέρα με γύρω στα 200 αφού το μόνο που πρόλαβες να κάνεις είναι να αφήσεις το γκάζι.

Στο ίδιο σημείο με τις ίδιες συνθήκες ξεκινάς ένα 106 ( ή c2 ή οτιδήποτε άλλο ανάλογο της ηλικίας του πιτσιρικά ) πλακώνεσαι στα γκάζια ( για να κάνεις και το εφέ στο γκομενάκι ) αλλά όσο και να χτυπιέσαι μετα βίας έχεις πιάσει τα 130, άν με αυτή την ταχύτητα χάσεις τον έλεγχο ( γιατί μπορεί λόγω χαμηλότερης ταχύτητας να μή τον χάσεις ) βλέπεις τη μπαριέρα να έρχεται, φρενάρεις ( αφού πάς με λιγότερα έχεις περισσότερη απόσταση απο τη μπαριέρα οπότε προλαβαίνεις να φρενάρεις ) και τελικά σκάς με λιγότερα απο 80, κάνεις μιά καλή ζημιά στο ρημαδάκι σου, χτυπάς ελαφρά αλλά έχεις και τα δύο σου πόδια, βάζεις και λίγο μυαλό και δέν ξανακάνεις την ίδια μ@λ@κι@ και σίγουρα είσαι σε πολύ καλύτερη θέση.

Edit: Και τότε σίγουρα κανείς δέ θα μάθει για σένα γιατί πραγματικά δέ θα υπάρχει κανένας λόγος.

Και αυτό δέ το λέω μόνο εγώ, άν η λέσχη είχε οργανώσει σάν συνάντηση να πάμε στο σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης του Ιαβέρη ( που το κάνει δωρεάν και όταν τον είχα ρωτήσει για τη λέσχη μου είπε ότι τότε είναι που δέ θέλει ούτε δεκάρα απο κανέναν και προτείθεται να το κάνει και δύο φορές για όσους το χάσουν!!!!! ) θα το είχατε ακούσει και εκεί.

Εγώ είχα παρακολουθήσει παλαιότερα αυτό το σεμινάριο και λέει πολλά τέτοιου είδους πράγματα και είναι πραγματικά χρήσιμο να το παρακολουθήσει κανείς.

Edited by Fistikas
Link to comment
Share on other sites

να πάμε στο σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης του Ιαβέρη ( που το κάνει δωρεάν και όταν τον είχα ρωτήσει για τη λέσχη μου είπε ότι τότε είναι που δέ θέλει ούτε δεκάρα απο κανέναν και προτείθεται να το κάνει και δύο φορές για όσους το χάσουν!!!!! ) θα το είχατε ακούσει και εκεί.

Εγώ είχα παρακολουθήσει παλαιότερα αυτό το σεμινάριο και λέει πολλά τέτοιου είδους πράγματα και είναι πραγματικά χρήσιμο να το παρακολουθήσει κανείς.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ (Σ.Ο.Σ.)

Διεύ/ση : ------------

Hμερομηνία : 18/12/2009

Ώρα : 17:30

Κόστος : Δωρεάν

Ας ερχόταν και στην Θεσσαλονίκη καμιά μέρα και δεν θα ξεκολλούσα από την αίθουσα ..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σας διάβασα όλους. Με πείσατε. Το R8 είναι ένα από τα ποιο ανασφαλή αυτοκίνητα που μπορεί να αγοράσει κάποιος σήμερα. Κα1 είναι και πανάκριβο. Ενώ με πολύ λιγότερα χρήματα παίρνεις ενα κατά πολύ ασφαλέστερο 106, ή C2 ή θα προσθέσω εγώ ένα Fiat Panda;

Το τελευταίο μάλιστα σου εξασφαλίζει το "παω αργά γιατί βιάζομαι" περισσότερο από κάθε άλλο. Αλλά πάλι μήπως πηγαίνοντας τόσο αργά κινδυνεύεις από κανά audi R8, audi S3, Golf GTI,TSI, seat cupra, mazda MPS......τσιπαρισμένα στα 300,350.....500,600 άλογα να σε πάρει μαζί του στη μπαριέρα. Πω πω πρόβλημα. Τελικά μήπως πρέπει να χρησιμοποιώ τα Μ.Μ.Μεταφοράς ή μήπως να μείνω σπίτι.

ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΓΝΩΜΕΣ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΤΟ GTI ΜΟΥ. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ Η ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΑΓΓΕΛΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ 106,C2 ή PANDA.

Αλλά τώρα που τα ξανασκεφτομαι εγώ δεν έχω τα μυαλά του 23χρονου. Η μήπως πάλι μερικές φορές τα έχω; Και τώρα που το ξανασκέφτομαι το πρώτο μου αυτοκίνητο μου το πήρε ο πατέρας μου. ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑ.Είναι σίγουρο ότι κάποιοι (ανεξατρήτως συνθηκών) θα τον θεωρούσαν ηθικό αυτουργό.Αλλά τι λέω ο χαζός. Εμένα δεν μου πήρε R8.

Link to comment
Share on other sites

Εγω βλεπω το εξης:

Βλακειες ολοι εχουμε κανει-καναμε-κανουμε.

Αλλοι ειμαστε τυχεροι και τη βγαλαμε καθαρη και αλλοι οχι δυστυχως...

Το θεμα ειναι καθαρα ποτε βαζουμε μυαλο....

Αφου παθουμε οτι επαθε ο ατυχος με το R8 η πριν που κανουμε ενα ακακο παντιλικι και αγοραζουμε το πεζοδρομιο και βλεπουμε

τι ειναι need for speed και τι οδηγηση στο δρομο.

Αλλωστε ολοι πιτσιρικαδες θελαμε ενα supercar.αλλοι ειχανε την τυχη να το εχουν και αλλοι οχι.

Ο φουκαρας του θεματος δυστυχως θα βαλει μυαλο αφου επαθε οτι επαθε και παλι καλα δεν πηρε κανεναν στο λαιμο του.

Πλεον αφου ειναι στανταρ οτι δεν θα ξαναοδηγησει ας του ευχηθουμε να ζησει και καλη αναρωση και ας μην παρκαρουμε μπροστα απο τις ραμπες αναπηρων στα πεζοδρομια.

Μακαρι να ζησει τη ζωη του απο εδω και στο εξης και να γινει απο μονος του ενα ζωντανο παραδειγμα για τα επακολουθα της βλακειας που εκανε.

Καλες γιορτες σε ολους και καλη αναρωση στο παληκαρι.

Υ.Γ.για μενα θα επρεπε στις εξετασεις του διπλωματος να γινεται και μια επειδιξη απωλειας προσφυσης.ετσι θα εβλεπαν πολοι νεοι οδηγοι πως ειναι να "χανεις" ενα αμαξι και θα το σκεφτοντουσταν 2 φορες πριν τρεξουν η "μπουν" σε καποια στροφη....

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σας διάβασα όλους. Με πείσατε. Το R8 είναι ένα από τα ποιο ανασφαλή αυτοκίνητα που μπορεί να αγοράσει κάποιος σήμερα. Κα1 είναι και πανάκριβο. Ενώ με πολύ λιγότερα χρήματα παίρνεις ενα κατά πολύ ασφαλέστερο 106, ή C2 ή θα προσθέσω εγώ ένα Fiat Panda;

Το τελευταίο μάλιστα σου εξασφαλίζει το "παω αργά γιατί βιάζομαι" περισσότερο από κάθε άλλο. Αλλά πάλι μήπως πηγαίνοντας τόσο αργά κινδυνεύεις από κανά audi R8, audi S3, Golf GTI,TSI, seat cupra, mazda MPS......τσιπαρισμένα στα 300,350.....500,600 άλογα να σε πάρει μαζί του στη μπαριέρα. Πω πω πρόβλημα. Τελικά μήπως πρέπει να χρησιμοποιώ τα Μ.Μ.Μεταφοράς ή μήπως να μείνω σπίτι.

ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΓΝΩΜΕΣ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΤΟ GTI ΜΟΥ. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ Η ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΑΓΓΕΛΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ 106,C2 ή PANDA.

Αλλά τώρα που τα ξανασκεφτομαι εγώ δεν έχω τα μυαλά του 23χρονου. Η μήπως πάλι μερικές φορές τα έχω; Και τώρα που το ξανασκέφτομαι το πρώτο μου αυτοκίνητο μου το πήρε ο πατέρας μου. ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑ.Είναι σίγουρο ότι κάποιοι (ανεξατρήτως συνθηκών) θα τον θεωρούσαν ηθικό αυτουργό.Αλλά τι λέω ο χαζός. Εμένα δεν μου πήρε R8.

επειδη η ειρωνια σε αυτο το club τελικα αυξανεται να στο θεσω και αλλιως...ενα αμαξι που εχει περισσοτερα ορια απο τον οδηγο του και δεν δεχτει τον απαιτουμενο σεβασμο και δειγμα ωριμοτητας τοτε ειτε ειναι r8 ειτε ειναι 106 θα γινει ενα οπλο στα χερια ενος αυτοχειρα....ενα r8 λοιπον εχει τρομερα ορια και δυνατοτητες πολυ μεγαλυτερες απο αυτες που ο συγκεκριμενος πιτσιρικας μπορουσε να διαχειριστει ενα 106 ενα α3 ενα οποιοδηποτε αμαξι μεχρι καποιας ιπποδυναμης θα ηταν πλησιεστερο στις δυνατοτητες του πιτσιρικα το r8 απλα ειχε ξεφυγει...και επειδη εισαι ειρωνας γιατι δεν ερχεσαι να σου δωσω ενα φορτηγο με 39.000 κιλα μικτοβαρες να πας ενα ταξιδακι να σου φυγει η μαγκια?να δεις μετατωπησεις φορτιων σε ανυπαρκτες στροφες και να μην ξερεις τι να κανεις...δεν ειμαστε ολοι ισα κι ομοια και πολλες φορες η αντιληψη τα αντανακλαστικα και η εμπειρια ενος επαγγελματια οδηγου (επαγγελματια οχι νταλικερη) πολλες φορες ξεπερνανε αυτα ενος μεσου-μετριου οδηγου οπως εσυ...ενα 106 στην ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ περιπτωση θα ηταν πιο ασφαλες ειτε το πιστευεις ειτε οχι!!!

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο για έναν πιτσιρικά και γενικά για τους νέους οδηγούς είναι ένα μοντέλο 1.000-1.200 κυβικά και 50-70 άλογα.

Ούτε ραλλύ, ούτε R8 ούτε τίποτα άλλο. Ποιος θα έχει γκάζι (πολύ ή λίγο) και δεν θα το πατήσει???

Και όταν το πατήσει ο κάθε πιτσιρικάς, τι εμπειρίες και παραστάσεις θα έχει από την ελληνική ζούγκλα (δρόμων και οδηγών) για να το κάνει με ασφάλεια??

Θα μπορεί να προβλέψει τον delivery που θα περάσει με κόκκινο ή θα μπει ανάποδα σε μονόδρομο, τον παππού που μπορεί σε 500 μέτρα να τον βρει και να πηγαίνει με 40, την ανάποδη κλίση ή την απότομη στροφή στην γέφυρα της Πέτρου Ράλλη, τα μπαλώματα - σαμαράκια στην εθνική που αποτελούν βατήρα απογείωσης για τουμπάρισμα, τον μάγκα φορτηγατζή που στην μεσαία λωρίδα κάνει μαγκιές και πηγαίνει με 120 όταν του φεύγουν τα μισά χώματα από την καρότσα??

ΟΚ αν διδάσκονται αυτά στις σχολές οδηγών και τα ξέρει πάω πάσο!!

Link to comment
Share on other sites

καλα ζηταμε μαθηματα απωλειας προσφυσης και προβλεψης στους δρομους οταν ολοι οσοι βγαινουν απο τις σχολες με το διπλωμα στο χερι δεν εχουν ιδεα απο οδηγηση?

και ρε παιδια το ειπαμε εγινε ενα ατυχημα με το R8, τελειωσε το θεμα ο ενας λεει με ποιο αμαξι και ποση ταχυτητα επρεπε να πεσει στην μπαρα για να μην μεινει αναπηρος, ο αλλος με ποιο αλλο για να ειχε φερει τουμπα και να ειχε πεσει στον διερχωμενο κ ατυχο deliverα, καποιος αλλος ποιο αμαξι πρεπει να εχουν οι νεοι και κατι τετοια.

δεν ειναι αναγκη να οδηγας R8 με 200χλμ για να σκοτωθεις η για να μεινεις αναπηρος. δυστυχως! :thumbsup: και διαφωνω με καποιον φιλο πανω (δεν θυμαμαι ονομα) που λεει οτι ολα ειναι θεμα επιλογης. εγω και..... πολλοι αλλοι νομιζω θα ηθελαν να ζησουν και πολυ, και να περνανε καλα και πλουσιοι αλλα ποιος μου δινει αυτο το δικαιωμα επιλογης; ΤΥΧΗ λεγεται και αν την εχεις διαβαινε...

Link to comment
Share on other sites

επειδη η ειρωνια σε αυτο το club τελικα αυξανεται να στο θεσω και αλλιως...ενα αμαξι που εχει περισσοτερα ορια απο τον οδηγο του και δεν δεχτει τον απαιτουμενο σεβασμο και δειγμα ωριμοτητας τοτε ειτε ειναι r8 ειτε ειναι 106 θα γινει ενα οπλο στα χερια ενος αυτοχειρα....ενα r8 λοιπον εχει τρομερα ορια και δυνατοτητες πολυ μεγαλυτερες απο αυτες που ο συγκεκριμενος πιτσιρικας μπορουσε να διαχειριστει ενα 106 ενα α3 ενα οποιοδηποτε αμαξι μεχρι καποιας ιπποδυναμης θα ηταν πλησιεστερο στις δυνατοτητες του πιτσιρικα το r8 απλα ειχε ξεφυγει...και επειδη εισαι ειρωνας γιατι δεν ερχεσαι να σου δωσω ενα φορτηγο με 39.000 κιλα μικτοβαρες να πας ενα ταξιδακι να σου φυγει η μαγκια?να δεις μετατωπησεις φορτιων σε ανυπαρκτες στροφες και να μην ξερεις τι να κανεις...δεν ειμαστε ολοι ισα κι ομοια και πολλες φορες η αντιληψη τα αντανακλαστικα και η εμπειρια ενος επαγγελματια οδηγου (επαγγελματια οχι νταλικερη) πολλες φορες ξεπερνανε αυτα ενος μεσου-μετριου οδηγου οπως εσυ...ενα 106 στην ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ περιπτωση θα ηταν πιο ασφαλες ειτε το πιστευεις ειτε οχι!!!

Κατ' αρχήν θα σε παρακαλούσα να σχολιάζεις οποιαδήποτε από τις απόψεις μου χωρίς να καταφεύγεις σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς, από τη στιγμή μάλιστα που στα post μου ενσυνείδητα αποφεύγω.

Η ειρωνεία σε πείραξε αλλά η υποκρισία είναι αυτή που περισεύει. Έγινε ένα ατύχημα με R8 με θύμα τον ίδιο τον οδηγό του.

Με μόνο στοιχείο τις φωτογραφίες που ανέβασε ο συνφορουμίτης μας, κάποιοι στήσαν φορουμδικαστήριο και χωρίς μάρτυρες και χωρίς στοιχεία (πέραν των φωτογραφιών) απεφάνθησαν ως πεφωτισμένοι δικαστές όχι για την ευθύνη του 23χρονου οδηγού (που ούτε κι'αυτή είναι αυταπόδεικτη αν και η ποιο πιθανή) αλλά του αυτοκινήτου που οδηγούσε και του πατέρα που του το αγόρασε (από που άραγε το συμπέραναναν αν και πάλι το ποιο πιθανό) που είναι και ο ηθικός αυτουργός για ότι συνέβη.

Και μιλάω για υποκρισία γιατί

α)βρισκόμαστε και γράφουμε σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ (και άρα όλοι θέλω να πιστεύω ότι αγαπάμε τα αυτοκίνητα διαφορετικά θα φυτεύαμε κήπους στο facebook)

β)τα ποιο δημοφιλή θέματα είναι tuning golf v gti, έφτασαν τα 200άρια, ποιους τσάγιασα ποιοι με τσάγιασαν κ.λ.π

γ)Κάθε μέρα γίνονται θανατηφόρα δυστυχήματα (κατά μέσον όρο 6 νεκροί μόνο στον τόπο του ατυχήματος)που αφορούν από οικογενειάρχες που αφού φόρτωσαν οικογένεια και αποσκευές στο 1100 κ.ε 60 ίππων προσπερνούν νταλίκα στον ανήφορο με διπλή λωρίδα και χωρίς ορατότητα, μέχρι τον θερμόαιμο νεαρό με punto gt 300 ίππων ή SUZUKI 1110 με αναλογία 1 ίππο/κιλό και πρόσφυση (σε σχέση με το r8)παγοπέδιλου να κοντράρονται στα κέντρα των πόλεων.

Και εμείς στο συγκεκριμμένο ατύχημα αποφανθήκαμε ότι την κύρια ευτθύνη φέρει το supercar που λέγεται audi r8 και ο ηθικός αυτουργός πατέρας.Λες και δεν γίνονται καθημερινά ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ δυστυχήματα και αφού έγινε μετά από χρόνια ένα μη θανατηφόρο με μόνο θύμα τα πόδια του οδηγού του αποφανθήκαμε χωρίς πολύ σκέψη ότι ο υπεύθυνος δεν μπορεί να είναι κανείς άλλος παρά το ίδιο το αυτοκίνητο.Αρα αν απαγορευτεί η αγορά και η χρήση των supercars (από 23χρονους και μη)θα λύσουμε και το πρόβλημα.

Τέλος για να μην μακρυγορώ αν έπαιρνα το 39 τόνων φορτηγό που λες και τσακιζόμουν το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα έφταιγε το ΦΟΡΤΗΓΟ. Και για να μην παρεξηγηθώ. Όλοι στην ίδια χώρα ζούμε και κινούμεθα. Κινδυνεύουμε να εμπλακούμε εμείς η τα παιδιά μας σε αυτοκινητιστικό κάθε μέρα. Εγώ το μόνο που δεν θα θεωρήσω ποτέ υπέυθυνο είναι το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Και για μίά ακόμη φορά βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος......

Για μιά ακόμη φορά αποδεικνύεις ότι δέν διαβάζεις αλλά απλά βλέπεις αυτά που γράφουμε.....

Κανείς μας δέν είπε ότι φταίει το supercar απο μόνο του, όλοι λέμε ότι φταίει ο συνδυασμός του supercar με την απειρία του 23άχρονου οδηγού του και φυσικά επειδή λόγω της ηλικίας του δέν μπορεί να κρίνει απο μόνος του άν μπορεί ή όχι να το αδηγήσει λέμε ότι φταίει και αυτός που του έδωσε αυτό το supercar να πάει βόλτα.

Τώρα πώς εσύ κατέληξες στο συμπέρασμα ότι εμείς λέμε πως φταίει το αμάξι...... μόνο εσύ το ξέρεις, κανένας άλλος......

Όσο για τη νταλίκα άλλο λέει ο Μιχάλης, άλλο κατάλαβες εσύ και άλλο απαντάς..... Ότι νά 'ναι.....

Link to comment
Share on other sites

Και για μίά ακόμη φορά βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος......

Για μιά ακόμη φορά αποδεικνύεις ότι δέν διαβάζεις αλλά απλά βλέπεις αυτά που γράφουμε.....

Κανείς μας δέν είπε ότι φταίει το supercar απο μόνο του, όλοι λέμε ότι φταίει ο συνδυασμός του supercar με την απειρία του 23άχρονου οδηγού του και φυσικά επειδή λόγω της ηλικίας του δέν μπορεί να κρίνει απο μόνος του άν μπορεί ή όχι να το αδηγήσει λέμε ότι φταίει και αυτός που του έδωσε αυτό το supercar να πάει βόλτα.

Τώρα πώς εσύ κατέληξες στο συμπέρασμα ότι εμείς λέμε πως φταίει το αμάξι...... μόνο εσύ το ξέρεις, κανένας άλλος......

Όσο για τη νταλίκα άλλο λέει ο Μιχάλης, άλλο κατάλαβες εσύ και άλλο απαντάς..... Ότι νά 'ναι.....

Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Εγώ προσπαθώ να δω το δάσος και πολλοί από σας κοιτάζουν το δένδρο. Ο συνδιασμός του 23χρονου με το R8 απεδείχθη εκ' του αποτελέσματος ατυχής. Απλά εγώ λέω ότι το ίδιο ατυχής είναι και κάθε συνδυασμός οποιουδήποτε οχήματος με οποιοδήποτε οδηγό, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να φταίει το αυτοκίνητο αλλά μόνο και ΜΟΝΟ ο οδηγός του.

Ο οδηγός είναι αυτός ο οποίος κάθε στιγμή οφείλει να αξιολογεί τις συνθήκες του οχήματος που οδηγεί, του δρόμου, της δικής του κατάστασης και ένα σωρό άλλων παραμέτρων και να προσαρμόζεται στα εκάστοτε δεδομένα, ωστε να διασφαλίζει την ασφάλεια τη δική του αλλά και των άλλων.

Τώρα στα υπόλοιπα που αναφέρεσαι, με άκομψο μάλιστα τρόπο, αν ο 23 χρονος κατάφερε να ξεπεράσει τα ομολογουμένως υψηλά όρια πρόσφυσης και ασφάλειας ενός αυτοκινήτου όπως το R8, με ποια λογική δεν θα ξεπερνούσε τα κατά πολύ χαμηλώτερα όρια ενός Α3 η ενος 106 εγώ πραγματικά δεν το καταλαβαίνω.

Η διαφορά μου μαζί σας είναι ότι, ενώ εσείς θεωρείται ότι για το ατύχημα φταίει ο συνδυασμός αυτοκινήτου - οδηγού, εγώ βγάζω έξω το αυτοκίνητο και αφήνω μόνο τον οδηγό του. O οδηγός δεν πρέπει να ξεπεράσει τα όρια είτε οδηγεί R8 είτε 106, είτε φορτηγό.

Τι δεν καταλαβαίνεις τώρα. Ποιο απλά δεν μπορώ να το γράψω.

Link to comment
Share on other sites

μονο το 5% των ατυχηματων ειναι μοιραιο να συμβει.το 95% θα μπορουσε να αποφευχθει!1 στους 80 θα χασει την ζωη του 40 χρονια πριν το προσδοκιμο οριο ζωης και 1 στους 3 θα τραυματιστει.η ασφαλης οδηγηση ειναι συνισταμενη 3 παραγοντων.ανθρωπου-μηχανης-περιβαλλον.στις τρεις αυτες παραμετρους αναμφιβολα κυριαρχει ο παραγων ανθρωπος που τελικα ειναι και ο αμεσα ενδιαφερομενος εφ ολης της υλης.

@μερικα απο τα ανωθεν αναφερονται στο εντυπο του safetrack.καποια αλλα ειναι στοιχεια που δοθησαν απο εκπαιδευτες σε σεμιναρια safetrack.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζεται να μπαινουμε στην διαδικασια συγκρισης αυτοκινητων σε ενα ατυχημα... Τραυματιες ή ακομη χειροτερα νεκροι μπορει να υπαρξουν και απο τα πιο απιθανα ατυχηματα... Επισης, δεν πιστευω αυτα που λετε μερικοι περι ηθικου αυτουργου και ουτω καθ'εξης.. Δεν καταλαβαινω δηλαδη, ποιος γονεας δεν θελει να δει το παιδι του χαρουμενο ή ποιος νομος αναφερει οτι οι 23χρονοι δεν μπορουν να εχουν στην κατοχη τους R8 ή Porsche ή οτιδηποτε αλλο.... Απλα μας φαινεται καπως οταν ακουμε πως 23χρονος οδηγος ενος Audi R8 τρακαρε με υπερβολικη ταχυτητα και ξηλωσε την μπαριερα κι αυτο γιατι ειμαστε προκατηλειμμενοι επειδη δεν μπορουμε να το αποκτησουμε ουτε στα 40-50 χρονια, το μεγαλυτερο ποσοστο των ελληνων φορολογουμενων... Ο τυπος μπορει να ειχε τις απαραιτητες οδηγικες ικανοτητες αλλα να ηταν η κακια στιγμη ή να ηταν οδηγικα ανωριμος και να πηγε σαν προβατο στην σφαγη (μονο αυτος το ξερει)... Το θεμα περι παιδειας ποιος το εθιξε;; Υπαρχει η αναλογη επιμορφωση των οδηγων;; Για αλλα κι αλλα πραγματα "τρωνε" τα χρηματα απο τις επιχορηγησεις της Ε.Ε, για ενα μειζων προβλημα ομως που μαστιζει τη χωρα και παιρνει ανεξελγκτες διαστασεις ουτε γινεται λογος... Διπλωμα εχει και η κουτση Μαρια σταζοντας ενα 500ρικο-1000ρικο που ισως κοπηκε κανα 2 φορες, περασε με την τριτη και μετα τι; Εγινε οδηγος; Εγω θα πω και το αλλο, οταν παμε για service απαιτουμε την αναλογη μορφωση των μηχανικων για τις νεες τεχνολογικες προσθηκες στα οχηματα μας κι αν κατι δεν παει καλα τους κραζουμε ή ακομα τους μηνύουμε, εμεις μπορουμε να ανταπεξελθουμε στα νεα δεδομενα που προσφερουν τα καινουρια αυτοκινητα ή μηπως ολοι αισθανομαστε σιγουροι και οδηγαρες;;

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Εγώ προσπαθώ να δω το δάσος και πολλοί από σας κοιτάζουν το δένδρο. Ο συνδιασμός του 23χρονου με το R8 απεδείχθη εκ' του αποτελέσματος ατυχής. Απλά εγώ λέω ότι το ίδιο ατυχής είναι και κάθε συνδυασμός οποιουδήποτε οχήματος με οποιοδήποτε οδηγό, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να φταίει το αυτοκίνητο αλλά μόνο και ΜΟΝΟ ο οδηγός του.

Ο οδηγός είναι αυτός ο οποίος κάθε στιγμή οφείλει να αξιολογεί τις συνθήκες του οχήματος που οδηγεί, του δρόμου, της δικής του κατάστασης και ένα σωρό άλλων παραμέτρων και να προσαρμόζεται στα εκάστοτε δεδομένα, ωστε να διασφαλίζει την ασφάλεια τη δική του αλλά και των άλλων.

Τώρα στα υπόλοιπα που αναφέρεσαι, με άκομψο μάλιστα τρόπο, αν ο 23 χρονος κατάφερε να ξεπεράσει τα ομολογουμένως υψηλά όρια πρόσφυσης και ασφάλειας ενός αυτοκινήτου όπως το R8, με ποια λογική δεν θα ξεπερνούσε τα κατά πολύ χαμηλώτερα όρια ενός Α3 η ενος 106 εγώ πραγματικά δεν το καταλαβαίνω.

Η διαφορά μου μαζί σας είναι ότι, ενώ εσείς θεωρείται ότι για το ατύχημα φταίει ο συνδυασμός αυτοκινήτου - οδηγού, εγώ βγάζω έξω το αυτοκίνητο και αφήνω μόνο τον οδηγό του. O οδηγός δεν πρέπει να ξεπεράσει τα όρια είτε οδηγεί R8 είτε 106, είτε φορτηγό.

Τι δεν καταλαβαίνεις τώρα. Ποιο απλά δεν μπορώ να το γράψω.

+1

Μέσα και για safetrack και Ιαβέρη, αν μπορεί να κανονιστεί σε μια ημερομηνία που να βολεύει...

Link to comment
Share on other sites

μονο το 5% των ατυχηματων ειναι μοιραιο να συμβει.το 95% θα μπορουσε να αποφευχθει!1 στους 80 θα χασει την ζωη του 40 χρονια πριν το προσδοκιμο οριο ζωης και 1 στους 3 θα τραυματιστει.η ασφαλης οδηγηση ειναι συνισταμενη 3 παραγοντων.ανθρωπου-μηχανης-περιβαλλον.στις τρεις αυτες παραμετρους αναμφιβολα κυριαρχει ο παραγων ανθρωπος που τελικα ειναι και ο αμεσα ενδιαφερομενος εφ ολης της υλης.

@μερικα απο τα ανωθεν αναφερονται στο εντυπο του safetrack.καποια αλλα ειναι στοιχεια που δοθησαν απο εκπαιδευτες σε σεμιναρια safetrack.

+99999999

Με ιδιαίτερη έμφαση στα τονισμένα. Πάνω απόλα ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ. "Φταίει" για κάθετι καλό ή κακό συμβαίνει.Με την καλόπιστη κριτική μας ας φροντίσουμε να πείσουμε κάποιους και παράλληλα και τους εαυτούς μας για να γίνουμε καλύτεροι. Καλύτεροι ως οδηγοί, ως οικογενειάρχες, ως ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.