Jump to content
poen

Λαστιχα Για Ζαντα Gti 17''

Recommended Posts

καλησπερα!

αυριο παω να παρω τις ζαντες τις παω καπακια για βαφη και μεθαυριο για λαστιχα και τοποθετιση.

λοιπον.. θελω να μου πειτε τι διασταση ελαστικου να προτιμισω καθως και εταιρια και ολα γενικα.

δεν εχω πολλες γνωσεις στο θεμα λαστιχο.

αυτο που θελω ειναι ειναι νορμαλ λαστιχο το ποσο γρηγορα η οχι θελω να ζεστενεται ειναι σχετικο.

κανω πολλα ταξιδια ενημερωτικα.

θελω να παταει καλα κατω χωρις να εχω σπιναρισμα. και οχι κατι να ξεφευγει οικονομικα πολυ.

επισης η αλλαγη σε ζαντες λασιτχα θα συνδιαστει με αλλαγη σε ελλατηρια με H&R για χαμηλωμα τα 3 ποντα.

τα φωτα σας asaaaaaaap.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου φίλε μου, λοιπόν εφόσον βάλεις 17άρα ζάντα το 225/45 είναι μονόδρομος,για την μάρκα του ελαστικού θα σου πεί κάποιος άλλος φίλος επειδή εγώ δεν έχω την απαιτούμενη εμπειρία ώστε να εκφέρω γνώμη.

Όσων αφορά τα ελατήρια σε μαμά αμορτισέρ δεν είναι και οτι καλύτερο και παίζουν ρόλο τα χλμ που έχεις.

Και τέλος επειδή σε άλλο τοπικ ρωτάς αν θα κόψει η απάντηση είναι οτι για τα άλογά σου η διαφορά θα είναι πολύ μικρή.

Καλοφόρετα λοιπόν και περιμένουμε φωτό.

Edited by tominio
Link to comment
Share on other sites

tominio φιλε μου ευχαριστω πολυ!

μαλλον θα βαλω τα Goodyear F1 Asymmetric..

φοτο συντομα απο το αποτελεσμα αυριο πανε για ηλεκτροστατικη!

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα.

ολα τελεια...

οι ζαντες εγιναν υπερ-τελειες!!!

και μπηκαν τα Goodyear F1 Asymmetric.

οριστε και μια 2 προχειρες φοτο μεσα στο γκαραζ μιας και ειναι βαρδυ...

συντομα στην παρουσιαση που θα κανω θα φανουν καλυτερα. παντως εγινε πολυ "κακο" το γκολφακι με μαυρες ζαντες σκουρα φιμε και μαυρα εμβληματα vw.

IMG_0508.jpg

IMG_0509.jpg

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα.

ολα τελεια...

οι ζαντες εγιναν υπερ-τελειες!!!

και μπηκαν τα Goodyear F1 Asymmetric.

οριστε και μια 2 προχειρες φοτο μεσα στο γκαραζ μιας και ειναι βαρδυ...

συντομα στην παρουσιαση που θα κανω θα φανουν καλυτερα. παντως εγινε πολυ "κακο" το γκολφακι με μαυρες ζαντες σκουρα φιμε και μαυρα εμβληματα vw.

Πολύ ωραίες, με γεια. ;):xmas: :xmas: :thumbsup: :thumbsup:

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

να εισαι καλα! ευχαριστω πολυ απο κοντα ειναι ακωμη καλυτερες..

περιτο δε να πω πως το αμαξι παταει αισθητα καλυτερα κατω και απο τα λαστιχα μετα απο ενα πρωτο τεστ σε αττικη οδο και λιμανακια με αφησαν υπερευχαρηστιμενο.

το μονο μειονεκτημα που ειδα ειναι το τρανταγμα σε λακουβες και γενικα οπου το οδοστρομα δεν ειναι καλο.

καθως και μια απειροελαχιστη διαφορα στα πολλα χιλιομετρα σε σχεση με την επιταχυνση. χαλαλι ομως βλεπω το αμαξι και μου φτιαχνει η διαθεση

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα.

ολα τελεια...

οι ζαντες εγιναν υπερ-τελειες!!!

και μπηκαν τα Goodyear F1 Asymmetric.

οριστε και μια 2 προχειρες φοτο μεσα στο γκαραζ μιας και ειναι βαρδυ...

συντομα στην παρουσιαση που θα κανω θα φανουν καλυτερα. παντως εγινε πολυ "κακο" το γκολφακι με μαυρες ζαντες σκουρα φιμε και μαυρα εμβληματα vw.

IMG_0508.jpg

IMG_0509.jpg

Πολύ καλό αποτέλεσμα:xmas::thumbsup:;):xmas: καλορίζικες.

Link to comment
Share on other sites

michelin pilot sport

τα καλυτερα λαστιχα για τα GTI

αν εχεις 140 αλογα, καλυτερα παρε κατι με δεικτη ταχυτητας 210 καθως αυτα που σου λεω εχουν δεικτη 300 και αποκλιεται να τα ζεστανεις τοσο ωστε να πιανουν καλα

το μεγαλυτερο λαθος που κανουν οι περισοτεροι ειναι με αμαξια 140 αλογων πανε και βαζουν 17αρα ζαντα και λαστιχο 225-45 και μετα πληρωνουν τζαμπα παραπανω χρηματα και ποτε δεν πιανουν καλα τα λαστιχα γιαιτ δεν μπορουν να τα ζεστανουη.

ειναι τοσο απλο να το καταλαβει κανεις πως δεν ειναι φυσιολογικο σε αμαξι 140-160 αλογα να βαλει τα ιδια με του GTI 210 αλογων λαστιχα.

χανει πολυ σε αποδοση, οικονομια, αλλα και το σημαντικοτερο σε ασφαλεια καθως δεν ζεστενονται τα λαστιχακ αι δνε φρεναρουν οπως θα επρεπε

οποτε σε απλο golf μεχρι 140 αλογα παρε λαστιχα με δεικτη 210 και 16αρα ζαντα

σε golf 160 αλογα παρε 16αρα με δεικτη ταχυτητας το πολυ 240

και παντα σε αμαξια με πολλα αλογα, ειδικα πανω απο 200, παρτε και ενα σετ χειμερινα λαστιχα καθως τα καλοκαιρινα σας με δεικτη 300 δεν πιανουν καθολου στο κρυο . θα δειτε τρελη διαφορα με τα χειμερινα

Link to comment
Share on other sites

michelin pilot sport

τα καλυτερα λαστιχα για τα GTI

αν εχεις 140 αλογα, καλυτερα παρε κατι με δεικτη ταχυτητας 210 καθως αυτα που σου λεω εχουν δεικτη 300 και αποκλιεται να τα ζεστανεις τοσο ωστε να πιανουν καλα

το μεγαλυτερο λαθος που κανουν οι περισοτεροι ειναι με αμαξια 140 αλογων πανε και βαζουν 17αρα ζαντα και λαστιχο 225-45 και μετα πληρωνουν τζαμπα παραπανω χρηματα και ποτε δεν πιανουν καλα τα λαστιχα γιαιτ δεν μπορουν να τα ζεστανουη.

ειναι τοσο απλο να το καταλαβει κανεις πως δεν ειναι φυσιολογικο σε αμαξι 140-160 αλογα να βαλει τα ιδια με του GTI 210 αλογων λαστιχα.

χανει πολυ σε αποδοση, οικονομια, αλλα και το σημαντικοτερο σε ασφαλεια καθως δεν ζεστενονται τα λαστιχακ αι δνε φρεναρουν οπως θα επρεπε

οποτε σε απλο golf μεχρι 140 αλογα παρε λαστιχα με δεικτη 210 και 16αρα ζαντα

σε golf 160 αλογα παρε 16αρα με δεικτη ταχυτητας το πολυ 240

και παντα σε αμαξια με πολλα αλογα, ειδικα πανω απο 200, παρτε και ενα σετ χειμερινα λαστιχα καθως τα καλοκαιρινα σας με δεικτη 300 δεν πιανουν καθολου στο κρυο . θα δειτε τρελη διαφορα με τα χειμερινα

δεν ξερω τι λες εσυ παντως απο τα λαστιχα που εβαλα ειμαι υπερ-ευχαρηστιμενος.

τοσο χθες οσο και σημερα εγινε καλο τεστ και σε στροφες και ευθιες.

τα 160+ αλογα που εχω ζεστενουν μια χαρα τα λαστιχα καθως οι αποστασεις που κανω ειναι γενικα μεγαλες.

ταξιδια στην εθνικη αθηνα-λαρισα και ωταν ειμαι στην αθηνα απο το σπιτι μου (αγια μαρινα κορωπιου) μεχρι τις περιοχες που κινουμε (κεντρο-ηλιουπολη)

το θεμα τις οικονομιας δεν με απασχολει το αμαξι μου δινει πολυ καλυτερη αισθιση απο πριν.

(τερμα το σπιναρισμα σε καλα ανοιγματα)

τωρα σχετικα με τα michelin που λες απο τα energy σε 16'' που ειχα πανω απο την πρωτη μερα απογωητευση.

διαφορα σε αποδωση πραγματικα.. ΔΕΝ ειδα εκτως απο τα πολλα χιλιομετρα.

τελος παντων..

χρονια πολλα

Link to comment
Share on other sites

οποτε ειναι λαθος που υπαρχουν λαστιχα με διαφορετικους δεικτες ταχυτητας (9).

θα επρεπε ολοι να βαζουμε λαστιχα με δεικτη 270-300 και τζαμπα οι ηλιθιες εταιριες βγαζουν αλλα λαστιχα με δεικτη 210 η 190 κτλ

μηπως εμεις ειμαστε λαθος που οσα αλογα και να εχουμε βαζουμε 17αρα ζαντα και λαστιχο με δεικτη 270-300.

Link to comment
Share on other sites

ο δικτης που εχω ειναι μεχρι 240.

το τι δισταση θα βαλει ο καθενας ειναι δικο του θεμα.

οπως σε ενα μαμα gti βαζεις 18αρα ετσι και σε ενα τσι μπορει να μπει 17αρα.

υπαρχουν ακωμα και μελη με 1.4 fsi και 17''

ειναι επιλογη του καθενα. thats all

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα.

ολα τελεια...

οι ζαντες εγιναν υπερ-τελειες!!!

και μπηκαν τα Goodyear F1 Asymmetric.

οριστε και μια 2 προχειρες φοτο μεσα στο γκαραζ μιας και ειναι βαρδυ...

συντομα στην παρουσιαση που θα κανω θα φανουν καλυτερα. παντως εγινε πολυ "κακο" το γκολφακι με μαυρες ζαντες σκουρα φιμε και μαυρα εμβληματα vw.

IMG_0508.jpg

IMG_0509.jpg

Πολύ ωραίες, με γεια.μια ερωτησης ποσο το μαλλι για το βαψημο και λαστιχα

Link to comment
Share on other sites

βαφη 170ευρο για 4 ζαντες τις πηγα μεσημερι και την επομενη τις ειχα.

τα λαστιχα 570 ευρο κομπλε με ζυγοσταθμιση βαλβιδες τα παντα ολα!

Link to comment
Share on other sites

βαφη 170ευρο για 4 ζαντες τις πηγα μεσημερι και την επομενη τις ειχα.

τα λαστιχα 570 ευρο κομπλε με ζυγοσταθμιση βαλβιδες τα παντα ολα!

ευχαριστω και χρονια πολλα στο πετα τις πηγες

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω ποσο αερα βαζουμε στα 17αρια;

επισης ποσο εχει μια ευθυγραμμιση;

κανεναν καλο μαστορα;

αερα βαζουμε στα 17αρια 30psi και ευθυγραμμιση περιπου απο 25εως 35

Link to comment
Share on other sites

ο δικτης που εχω ειναι μεχρι 240.

το τι δισταση θα βαλει ο καθενας ειναι δικο του θεμα.

οπως σε ενα μαμα gti βαζεις 18αρα ετσι και σε ενα τσι μπορει να μπει 17αρα.

υπαρχουν ακωμα και μελη με 1.4 fsi και 17''

ειναι επιλογη του καθενα. thats all

σε 1400αρη βαζουν 17αρα... και με δεικτη 240... τι να πω.

αρα οπως ειπα δεν θα επρεπε να υπαρχουν λαστιχα με δεικτη 210 η 190 και ουτε 15αρες η 16αρες ζαντρες.

ολα τα αμαξια θα τα βαλουμε με 17-18 και δεικτη 240+

οταν εχεις τελικη 210 και βαλεις λαστιχο με δεικτη ταχυτητας 240 σημαινει πως δε θα ζεσταθει τοσο καλα οσο ενα που εχει δεικτη 210 αφου προφανως τα περισσοτερα χιλιομετρα 99% ας πουμε ειναι με ταχυτητα κατω του 170.

οποτε επειδη δε θα εχουν ζεσταθει οσο πρεπει, αρα δε θα πιανουν τοσο καλα.

φυσικο ειναι να νιωθεις καλα με τα καινουργια λαστιχα αφουμ ολις εβγαλες τα αλλα τα φαγωμενα.

αλλα κανε το εξης.

κανε μια διαδρομη με αυτα που εχεις και μετα βαλε αλλα ιδια μαρκα αλλα με δεικτη 210 και δες αν θα πιανουν καλυτερα.

μονο ετσι μπορεις να συγκρινεις.

και ναι οπως σε ενα GTI μπορει να βαλεις 19αρα και λιγοι το εχουν κανει , ετσι και σε ενα golf 140 αλογα μπορτεις να βαλεις 17αρα.

στα 160 αλογα οκ αντε βαλε 17αρα αλλα οχι λαστιχα με δεικτη 270. ουτε καν 240 νομιζω πως χρειαζεται.

να σου πω πως στα χειμερινα μου εχω δεικτη 210 και πιανουν πολυ καλα τωρα που εχουμε θερμοκρασιες κατω των 10-15 βαθμων.

και το ανοιγω συχνα το αμαξι στα 200 αλλα δεν υπαρχει προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

σε 1400αρη βαζουν 17αρα... και με δεικτη 240... τι να πω.

αρα οπως ειπα δεν θα επρεπε να υπαρχουν λαστιχα με δεικτη 210 η 190 και ουτε 15αρες η 16αρες ζαντρες.

ολα τα αμαξια θα τα βαλουμε με 17-18 και δεικτη 240+

οταν εχεις τελικη 210 και βαλεις λαστιχο με δεικτη ταχυτητας 240 σημαινει πως δε θα ζεσταθει τοσο καλα οσο ενα που εχει δεικτη 210 αφου προφανως τα περισσοτερα χιλιομετρα 99% ας πουμε ειναι με ταχυτητα κατω του 170.

οποτε επειδη δε θα εχουν ζεσταθει οσο πρεπει, αρα δε θα πιανουν τοσο καλα.

φυσικο ειναι να νιωθεις καλα με τα καινουργια λαστιχα αφουμ ολις εβγαλες τα αλλα τα φαγωμενα.

αλλα κανε το εξης.

κανε μια διαδρομη με αυτα που εχεις και μετα βαλε αλλα ιδια μαρκα αλλα με δεικτη 210 και δες αν θα πιανουν καλυτερα.

μονο ετσι μπορεις να συγκρινεις.

και ναι οπως σε ενα GTI μπορει να βαλεις 19αρα και λιγοι το εχουν κανει , ετσι και σε ενα golf 140 αλογα μπορτεις να βαλεις 17αρα.

στα 160 αλογα οκ αντε βαλε 17αρα αλλα οχι λαστιχα με δεικτη 270. ουτε καν 240 νομιζω πως χρειαζεται.

να σου πω πως στα χειμερινα μου εχω δεικτη 210 και πιανουν πολυ καλα τωρα που εχουμε θερμοκρασιες κατω των 10-15 βαθμων.

και το ανοιγω συχνα το αμαξι στα 200 αλλα δεν υπαρχει προβλημα.

Συμφωνω απολυτα φιλε μου με οτι λες .....Να πω πως και εγω τα δοκιμασα τα αντιστοιχα λαστιχα σαφως αψογο κρατημα σε σχεση με τα μαμα αλλα τι να λεμε ρε παιδια δεν ζεσταινονταν με τιποτα , και μαλιστα δεικτης w , πραγματικα μεγαλη προσοχη γιατι 2 φορες την πατησα με σφαλιαρες σε στροφιλικια .......

Link to comment
Share on other sites

βρε παιδια αφου σας λεω πως το 80% των διαδρομων που κανω ειναι ταξιδια.

και οι δαδρομες μεσα στην πολλη ωταν ειμαι αθηνα ειναι 20+ χιλιομετρα.

οσο ειμαι λαρισα γενικα δεν το χονω ουτε το σπαω γιατι οι διαδρομες που κανω ειναι μικρες και τοσο λαστιχα οσο και μηχανικο συνολο

δεν προλαβαινουν να ζεσταθουν.

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα φιλε μου με οτι λες .....Να πω πως και εγω τα δοκιμασα τα αντιστοιχα λαστιχα σαφως αψογο κρατημα σε σχεση με τα μαμα αλλα τι να λεμε ρε παιδια δεν ζεσταινονταν με τιποτα , και μαλιστα δεικτης w , πραγματικα μεγαλη προσοχη γιατι 2 φορες την πατησα με σφαλιαρες σε στροφιλικια .......

τα δικα σου ειχαν Υ κ στο ειχα πει

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν συμφωνώ παιδία.

Τα λάστιχα με μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας αργούν να ζεσταθούν αλλά το ζέσταμα δεν επιτυγχάνεται με τη τελική (ή μόνο με αυτή) , αλλά με τον τρόπο οδήγησης.

Τα παραδείγματα μου θα είναι για tsi & gti με ίδια λάστιχα 225/45/17

Δηλαδή οι κάτοχοι gti μόλις βάζουν μπρος πατάνε μια 230 για να ζεσταθούν τα λάστιχα και μετά πηγαίνουν εκεί που είναι να πάνε?

Αν ένας με gti (δεν έχω κάτι με τα gti- για παράδειγμα τα χρησιμοποιώ, και εγώ αν μπορούσα θα έπαιρνα) θέλει να πάει ταξίδι με 130 σταθερά θα τα ζεστάνει τα λάστιχα ενώ αντίστοιχα tsi στην ίδια διαδρομή θα τα ζεστάνει λιγότερο? Εγώ πιστεύω ότι σε αυτή τη διαδρομή κινδυνεύουν και οι δυο το ίδιο αν τα λάστιχα δε πιάσουν τη θερμοκρασία λειτουργίας τους (που θα τη πιάσουν- αυτό είναι σίγουρο).

Όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Τα λάστιχα έχουν δείκτη ταχύτητας για να σου δείξουν τα ανώτερα όρια τους. (Δηλαδή δεν μπορεί gti να βάλει 16αρα γιατί αν πάει με 220+ θα σκάσουν-όμως τα λάστιχα 225/45/17 θα ζεσταθούν χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να πάει με 220)

Πιστεύω πως σημαντικότερο ρόλο έχει ο οδηγός και ο τρόπος που οδηγεί το αμάξι συνήθως.

Ένας γρήγορος/νευρικός οδηγός με tsi τα ζεσταίνει σίγουρα πολύ καλύτερα, από έναν κυριλλέ τύπο που έχει gti επειδή του άρεσε και είχε τα φράγκα να το πάρει αλλά σαν οδηγός δεν είναι ούτε θέλει να γίνει Schumacher.

Και μη ξεχνάμε πως η VW σου δίνει τη δυνατότητα να παραγγείλεις από το εργοστάσιο tsi με 17αρα ζάντα όπως δίνει στο gti τη δυνατότητα να επιλέξει 18αρα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν συμφωνώ παιδία.

Τα λάστιχα με μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας αργούν να ζεσταθούν αλλά το ζέσταμα δεν επιτυγχάνεται με τη τελική (ή μόνο με αυτή) , αλλά με τον τρόπο οδήγησης.

Τα παραδείγματα μου θα είναι για tsi & gti με ίδια λάστιχα 225/45/17

Δηλαδή οι κάτοχοι gti μόλις βάζουν μπρος πατάνε μια 230 για να ζεσταθούν τα λάστιχα και μετά πηγαίνουν εκεί που είναι να πάνε?

Αν ένας με gti (δεν έχω κάτι με τα gti- για παράδειγμα τα χρησιμοποιώ, και εγώ αν μπορούσα θα έπαιρνα) θέλει να πάει ταξίδι με 130 σταθερά θα τα ζεστάνει τα λάστιχα ενώ αντίστοιχα tsi στην ίδια διαδρομή θα τα ζεστάνει λιγότερο? Εγώ πιστεύω ότι σε αυτή τη διαδρομή κινδυνεύουν και οι δυο το ίδιο αν τα λάστιχα δε πιάσουν τη θερμοκρασία λειτουργίας τους (που θα τη πιάσουν- αυτό είναι σίγουρο).

Όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Τα λάστιχα έχουν δείκτη ταχύτητας για να σου δείξουν τα ανώτερα όρια τους. (Δηλαδή δεν μπορεί gti να βάλει 16αρα γιατί αν πάει με 220+ θα σκάσουν-όμως τα λάστιχα 225/45/17 θα ζεσταθούν χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να πάει με 220)

Πιστεύω πως σημαντικότερο ρόλο έχει ο οδηγός και ο τρόπος που οδηγεί το αμάξι συνήθως.

Ένας γρήγορος/νευρικός οδηγός με tsi τα ζεσταίνει σίγουρα πολύ καλύτερα, από έναν κυριλλέ τύπο που έχει gti επειδή του άρεσε και είχε τα φράγκα να το πάρει αλλά σαν οδηγός δεν είναι ούτε θέλει να γίνει Schumacher.

Και μη ξεχνάμε πως η VW σου δίνει τη δυνατότητα να παραγγείλεις από το εργοστάσιο tsi με 17αρα ζάντα όπως δίνει στο gti τη δυνατότητα να επιλέξει 18αρα

πριν κοιμιθω το βραδυ σκευτομουν ακριβως αυτα που λες και πριν λιγο που μπηκα σπιτι ειπα να ανοιξω το λαπτοπ να πω ακριβως αυτα που εγραψες..

ισως με λιγο διαφορετικο τροπο.

αρα +1

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.