maka Posted December 21, 2009 Report Share Posted December 21, 2009 Ειμαι στα φαναρια της Σινδου 22:30 περιπου, με το λευκό tsi 160 (23.000 km) και μπροστά μου σταματημενο ένα Ηonda Civic type s [με τα 140]. Ξεκινάει χαλαρα και στη συνεχεια αφου καταλαβαινει οτι τον κολλαω σπαει 1η. Ξαφνικα κι ενω εχω περιπου 70 km/h (με 2α) και εννοειται το λαμπακι esp να αναβοσβηνει συνεχως, στην κυριολεξια αισθανομαι το golfaki μου να ρεταρει πολι ασχημα σαν να εχει τελειωσει η βενζινη και ενω εχω τερμα το γκαζι ανεβαζει τις στροφες αργα και με διακοπες, αλλαζω 3η, 4η, και συνεχιζει το ιδιο ρεταρισμα μεχρι που με επιασε το epomeno φαναρι και σταματησα. Δεν το ξανακανε αλλα αισθανθηκα πολυ ρομπα που τον ηπια.... Τι μπορει να παιζει ρε παιδια; Βενζίνη ή καμια βαλβιδα Ν75- σκαστρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 21, 2009 Report Share Posted December 21, 2009 (edited) φορας προγραμμα? αν ναι τοτε κοιταξε το. αν οχι ισως απο κακο καυσιμο.. δοκιμασες να ξανακανεις ενα πατημα να δεις τι γινεται? το ξαναεκανε? Edited December 21, 2009 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted December 21, 2009 Author Report Share Posted December 21, 2009 φορας προγραμμα? αν ναι τοτε κοιταξε το. αν οχι ισως απο κακο καυσιμο.. δοκιμασες να ξανακανεις ενα πατημα να δεις τι γινεται? το ξαναεκανε? Δεν φοραω προγραμμα το αυτοκινητο ειναι μαμα. Το δοκιμασα παλι μετα απο λιγο ανοιγωντας 1η, 2α, 3η σχεδον μεχρι κοφτη ολα οk αλλα το Honda ειχε χαθει...Η βενζινη υποτιθεται οτι ειναι 100αρα (οχι απο επωνυμο πρατηριο). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 21, 2009 Report Share Posted December 21, 2009 Δεν φοραω προγραμμα το αυτοκινητο ειναι μαμα. Το δοκιμασα παλι μετα απο λιγο ανοιγωντας 1η, 2α, 3η σχεδον μεχρι κοφτη ολα οk αλλα το Honda ειχε χαθει...Η βενζινη υποτιθεται οτι ειναι 100αρα (οχι απο επωνυμο πρατηριο). για το επωνυμο η μη πρατηριο δεν παιζει τοσο συμαντικο ρολο τελικα! εκει κατεληξα εγω... λογικα ηταν απο κακο καυσιμο.. καψε ολο το ντεποζιτο με ιπια οδιγηση και βρες αλλο πρατηριο να βαζεις. αν μετα σου ξανασυμβει κατι τετοιο.. εδω ειμαστε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Ειμαι στα φαναρια της Σινδου 22:30 περιπου, με το λευκό tsi 160 (23.000 km) και μπροστά μου σταματημενο ένα Ηonda Civic type s [με τα 140]. Ξεκινάει χαλαρα και στη συνεχεια αφου καταλαβαινει οτι τον κολλαω σπαει 1η. Ξαφνικα κι ενω εχω περιπου 70 km/h (με 2α) και εννοειται το λαμπακι esp να αναβοσβηνει συνεχως, στην κυριολεξια αισθανομαι το golfaki μου να ρεταρει πολι ασχημα σαν να εχει τελειωσει η βενζινη και ενω εχω τερμα το γκαζι ανεβαζει τις στροφες αργα και με διακοπες, αλλαζω 3η, 4η, και συνεχιζει το ιδιο ρεταρισμα μεχρι που με επιασε το epomeno φαναρι και σταματησα. Δεν το ξανακανε αλλα αισθανθηκα πολυ ρομπα που τον ηπια.... Τι μπορει να παιζει ρε παιδια; Βενζίνη ή καμια βαλβιδα Ν75- σκαστρα; Αμα σε πειράζει τόσο πολύ ή πάρε Civic ή μην κάνεις κόντρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Έτσι οπως το περιγράφεις θα έλεγε κανεις ότι σε πείραξε πιο πολύ που έμεινες πίσω παρά το οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα ευθύνεται για την "ηττα"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Αλλαξε βενζιναδικο. Στο περιπου κατι τετοιο ειχα παθει και γω και ηταν απο βενζινη. Και μην μασας για το Ιαπωνα.. θα τον ξαναβρεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Και μην μασας για το Ιαπωνα.. θα τον ξαναβρεις! μονο προσεχε μην τον ξαναπιεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 (edited) Δεν φοραω προγραμμα το αυτοκινητο ειναι μαμα. Το δοκιμασα παλι μετα απο λιγο ανοιγωντας 1η, 2α, 3η σχεδον μεχρι κοφτη ολα οk αλλα το Honda ειχε χαθει...Η βενζινη υποτιθεται οτι ειναι 100αρα (οχι απο επωνυμο πρατηριο). καλα τα λες... για το επωνυμο η μη πρατηριο δεν παιζει τοσο συμαντικο ρολο τελικα! εκει κατεληξα εγω... Αμα σε πειράζει τόσο πολύ ή πάρε Civic ή μην κάνεις κόντρες. :thumbsup: Έτσι οπως το περιγράφεις θα έλεγε κανεις ότι σε πείραξε πιο πολύ που έμεινες πίσω παρά το οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα ευθύνεται για την "ηττα"! Edited December 22, 2009 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted December 22, 2009 Author Report Share Posted December 22, 2009 Έτσι οπως το περιγράφεις θα έλεγε κανεις ότι σε πείραξε πιο πολύ που έμεινες πίσω παρά το οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα ευθύνεται για την "ηττα"! Εχεις δικιο απλα δεν πιστευα με τιποτα οτι ηταν κατι σοβαρο. Σημερα που εβαλα βενζινη και διαπιστωσα οτι συνεχιζεται το προβλημα μου πεσε πολυ βαρυ για το golfaki μου και αυριο πρωι πρωι παω αντιπροσωπεια. Περαν των αλλων ειναι και επικινδυνο γιατι σε προδιδει πανω στην προσπεραση, ειδικα αν την κάνεις κοντα στα κοκκινα αισθανεσαι εντονο κοψιμο στις στροφες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Έτσι οπως το περιγράφεις θα έλεγε κανεις ότι σε πείραξε πιο πολύ που έμεινες πίσω παρά το οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα ευθύνεται για την "ηττα"! Εχεις δικιο απλα δεν πιστευα με τιποτα οτι ηταν κατι σοβαρο. Σημερα που εβαλα βενζινη και διαπιστωσα οτι συνεχιζεται το προβλημα μου πεσε πολυ βαρυ για το golfaki μου και αυριο πρωι πρωι παω αντιπροσωπεια. Περαν των αλλων ειναι και επικινδυνο γιατι σε προδιδει πανω στην προσπεραση, ειδικα αν την κάνεις κοντα στα κοκκινα αισθανεσαι εντονο κοψιμο στις στροφες. Μάλλον η 100άρα που έβαλες είχε ειδικό πρόσθετο "μπίχλας" από μη στεγανή δεξαμενή από απατεώνα ιδιοκτήτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Παντως πηγαινε καλου κακου σε μια αντιπροσωπεια να το βαλουν στον εγκεφαλο μηπως κατεγραψε κατι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted December 22, 2009 Author Report Share Posted December 22, 2009 μονο προσεχε μην τον ξαναπιεις... Διαβασα σε προηγουμενη σελιδα ενα παρομοιο θεμα δικο σου και πιστευω οτι εχω ακριβως το ιδιο προβλημα- απωλεια ισχυος και εντονο κοψιμο στις υψηλες στροφες. Σαν να το σβηνω απο τον διακοπτη. Το maf που αναφερεις τι ειναι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Στα ψηλα εκει που κοβει οπως λες μου εκανε τα ιδια αλλα επεισης αναβε το EPC. Τωρα εσενα δεν αναβει τπτ... προγραμμα δεν φορας. Αντε να δουμε τι επαθες Καλα αν ειναι απο βενζινη πεστο μου να σου στειλω συστατικα για μολοτοφ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Διαβασα σε προηγουμενη σελιδα ενα παρομοιο θεμα δικο σου και πιστευω οτι εχω ακριβως το ιδιο προβλημα- απωλεια ισχυος και εντονο κοψιμο στις υψηλες στροφες. Σαν να το σβηνω απο τον διακοπτη. Το maf που αναφερεις τι ειναι; Εμενα το προβλημα το ειχε εμφανισει σε gti 1,8t που ειναι εντελως διαφορετικος κινητηρας απο τον δικο σου και ειχα κανει και 100.000 km... Τελικα λυθηκε αλλαζοντας αντλια βενζινης και maf που ειναι σαν το luft των mercedes δηλαδη απο οτι εχω καταλαβει μια βαλβιδα διαχειρισης αερα...Αλλα και παλι σου λεω ασχετοι κινητηρες ο ενας με τον αλλο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted December 23, 2009 Author Report Share Posted December 23, 2009 Τελικα παιδες τελος καλο ολα καλα!!!Την λυση την βρηκα στην αντιπροσωπεια στα Γιαννιτσα, καθως σε αντιπροσωπεια Θεσ/νικης το πρωι δεν "προλαβαιναν" & δεν ενδιαφερθηκαν ουτε να κανουν διαγνωση μεσω εγκεφαλου και μου κανονισαν ραντεβου για Δευτέρα. Το προβλημα εντοπιστηκε σε κακη ποιοτητα βενζινης [100αρα τον τελευταιο μηνα] μ αποτελεσματο φιλιτρο βενζινης στο οποιο υπαρχει και ρυθμιστης πιεσης (κατα τα λεγομενα του μηχανικου) να μην τροφοδοτει με καυσιμο οταν χρειαζεται. - Off topic μου εκανε εντυπωση η απαντηση του μηχανικου οτι απο την ηλεκτρονικη διαγνωση θα φαινοταν αν ειχε προβλημα η βαλβιδα Ν75!! Φιλε diMake χαιρομαι που βγηκες αληθινος, οπως επισης ευχαριστω και ολους τους αλλους για την συμπαρασταση και τις ιδεες. Καλες γιορτες και "Καλα & Πολλα χιλιομετρα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 φιλε μου να ξερεις εκτος απο κακη βενζινη αν δεν κανεις καλλες αλλαγες ο ιαπωνας θα φυγει και μετα... Εχει ο κολλητος μου και γιαυτο στολεω .Και εγωε χω το 160 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 (edited) Τελικα παιδες τελος καλο ολα καλα!!!Την λυση την βρηκα στην αντιπροσωπεια στα Γιαννιτσα, καθως σε αντιπροσωπεια Θεσ/νικης το πρωι δεν "προλαβαιναν" & δεν ενδιαφερθηκαν ουτε να κανουν διαγνωση μεσω εγκεφαλου και μου κανονισαν ραντεβου για Δευτέρα. Το προβλημα εντοπιστηκε σε κακη ποιοτητα βενζινης [100αρα τον τελευταιο μηνα] μ αποτελεσματο φιλιτρο βενζινης στο οποιο υπαρχει και ρυθμιστης πιεσης (κατα τα λεγομενα του μηχανικου) να μην τροφοδοτει με καυσιμο οταν χρειαζεται. - Off topic μου εκανε εντυπωση η απαντηση του μηχανικου οτι απο την ηλεκτρονικη διαγνωση θα φαινοταν αν ειχε προβλημα η βαλβιδα Ν75!! Φιλε diMake χαιρομαι που βγηκες αληθινος, οπως επισης ευχαριστω και ολους τους αλλους για την συμπαρασταση και τις ιδεες. Καλες γιορτες και "Καλα & Πολλα χιλιομετρα!!! Δεν μας είπες, τι μάρκα βενζίνης έβαζες ??? Edited December 23, 2009 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Εγώ πάντως με την Shell V power racing βρήκα την υγειά μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Λοιπον για αρχη ενα μπουκαλι κομμενη πετσετα και #@!@$)(!@ + 200μλ *@!@ + !@*&%$@(#! και ετοιμος να την πεταξεις! Σειρα εχει ο Ιαπωνας.. Τελος καλο ολα καλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Εγώ πάντως με την Shell V power racing βρήκα την υγειά μου Την υγειά σου δεν ξέρω αν την βρήκες, την τσέπη σου όμως σίγουρα την εχεις αρρωστήσει. Χρόνια πολλά σε όλους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted December 24, 2009 Author Report Share Posted December 24, 2009 Απο πρατηριο ELIN κατα κυριο λογο, εκτος απο την τελευταια φορα που ηταν κατ αναγκη CYCLON. Οταν γυρισε το φιλτρο ο μηχανικος σκετη λασπη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 μετα απο παρατεταμενα πειραματα ...η καλυτερη ειναι η v power 95 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandit23gr Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Εγώ πάντως με την Shell V power racing βρήκα την υγειά μου Εχω ενα Golf TSI 122 ενα χρονο περιπου (14000χλμ). Βαζω μονο 100αρα βενζινη BP (και μονο απο 3 πρατηρια συγκεκριμενα). Επειδη δεν ξερω και πολλα γιατι ειναι το πρωτο μου αμαξι, υπαρχει κανενα θεμα αμα βαζω μονο 100αρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Εχω ενα Golf TSI 122 ενα χρονο περιπου (14000χλμ). Βαζω μονο 100αρα βενζινη BP (και μονο απο 3 πρατηρια συγκεκριμενα). Επειδη δεν ξερω και πολλα γιατι ειναι το πρωτο μου αμαξι, υπαρχει κανενα θεμα αμα βαζω μονο 100αρα? Εκτός από οικονομικό κανένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...