Billgr4 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 ετοιμαστειτε.....βγηκε καινουργια αμολυβδη 102 οκτανιων.... αλλα μαλλον δεν θα την δουμε Ελλαδα.... Αν εννοεις την BP απο το 2006 εχει που βγηκε.. Αλλα προκυπτει ενα αλλο ευλογο ερωτημα.. Και να ερθει στην Ελλαδα, ασχετως τιμης, υπαρχει χαρτογραφηση σε καποιο απο τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν ωστε να την αξιοποιει; Εκεινα που ωφελουνται, οσο αυτο ειναι εφικτο, ειναι τα αυτοκινητα (κυριως ατμοσφαιρικα) με υψηλη συμπιεση π.χ 12:1 και ανω! Απο την παρουσιαση της επισημης BP: http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryId=9009083&contentId=7016848 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Αλλά κι'αν τη δούμε έτσι όπως πάμε μάλλον δεν θα την αγοράσουμε. Σε λίγο μάλλον σε 95άρα θα πάμε και θα την καίμε με 6η στις 1600 στρ/λεπτό. Όπως dsg ένα πράγμα. :thumbsup: Αν εννοεις την BP απο το 2006 εχει που βγηκε.. Αλλα προκυπτει ενα αλλο ευλογο ερωτημα.. Και να ερθει στην Ελλαδα, ασχετως τιμης, υπαρχει χαρτογραφηση σε καποιο απο τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν ωστε να την αξιοποιει; Εκεινα που ωφελουνται, οσο αυτο ειναι εφικτο, ειναι τα αυτοκινητα (κυριως ατμοσφαιρικα) με υψηλη συμπιεση π.χ 12:1 και ανω! Απο την παρουσιαση της επισημης BP: http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryId=9009083&contentId=7016848 ηταν ετοιμη η BP να μας την φερει Μαρτιο.αυτη ηταν η ενημερωση που μας ειχαν κανει αλλα τελικα πουληθηκε και παπαλα..... :p φαντασου να ερθει καποια στιγμη και να μην μπορουμε να την βαλουμε??? αλλα ο Κριτωνας(που χαθηκες???περιμενω τηλεφωνο να μου πεις αν βρηκες αυτο που σου ειχα πει....) θα βρει τροπο να τροποποιησει τα προγραμμα τα μας....(μην αρχισετε παλι με τα γνωστα...ειπα τον συγκεκριμενο γιατι αυτον ξερω....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 ρε παιδια τι λεμε τωρα και βαζω μονο shell για να χω το κεφαλι μου ησυχο γτ εχω προγραμμα με ρυθμισεις 100αρας!! και την πληρωνω και 1.5ευρω το λιτρο! και τωρα που εκλεισε στα πρατηρια shell τι εχει??? παιζει να χω κανενα προβλημα με το αυτοκινητο?? επιπλεον για την avin τι εχετε να πειτε?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 όλα τα βυτία από όλες τις εταιρείες παίρνουν καύσιμα απο την ίδια αντλια και στην συνέχεια μεσα στο καθε διαμέρισμα του βυτίου οι χημικοί της καθε εταιρείας ρίχνουν τα "προσθετα". αυτο γινετε στα διυλιστήρια. τα δείγματα που δίνουν στα βενζινάδικα είναι πριν την νοθεία. το μονο που υπαρχει και το κάνει μονο η AVIN αν δεν κανω λαθος ειναι οτι έχει βαλει στα δικα της βυτια ηλεκτρονικες αντλιες για να ξερει ποσες φορες χρησιμοποιήθηκε η αντλια και σε καποια και GPS για να παρακολουθουν εάν βγενουν εκτος δρομολογιου. δηλαδη εαν το βυτίο ειναι να παει σε δυο βενζιναδικα να δωσει 95αρα τοτε η αντλια πρεπει να ανοιχτεί 2 φορες εάν δουν περισσότερες τότε απολυουν τον οδηγο γιατι συμαινει οτι κατι πειραξε. τωρα καθε εταιρεία δεν εχει μονο δικα της φορτηγα αλλα χρησιμοποιει και τα δημοσιας οποτε ποιασε το αυγο και κουρευτο απλα κανεισ το σταυρο σου πριν βαλεις βενζινη γιατι το ιδιο βενζιναδικο μπορει τη μια να εχει καλή βενζινη γιατι τον προμήθευσε φορτηγο της εταιρειας με σωστο οδηγό την επόμενη γιατι τον προμηθευσε αλλο φορτηγο με "λάθος" οδηγο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 (edited) όλα τα βυτία από όλες τις εταιρείες παίρνουν καύσιμα απο την ίδια αντλια και στην συνέχεια μεσα στο καθε διαμέρισμα του βυτίου οι χημικοί της καθε εταιρείας ρίχνουν τα "προσθετα". αυτο γινετε στα διυλιστήρια. τα δείγματα που δίνουν στα βενζινάδικα είναι πριν την νοθεία. το μονο που υπαρχει και το κάνει μονο η AVIN αν δεν κανω λαθος ειναι οτι έχει βαλει στα δικα της βυτια ηλεκτρονικες αντλιες για να ξερει ποσες φορες χρησιμοποιήθηκε η αντλια και σε καποια και GPS για να παρακολουθουν εάν βγενουν εκτος δρομολογιου. δηλαδη εαν το βυτίο ειναι να παει σε δυο βενζιναδικα να δωσει 95αρα τοτε η αντλια πρεπει να ανοιχτεί 2 φορες εάν δουν περισσότερες τότε απολυουν τον οδηγο γιατι συμαινει οτι κατι πειραξε. τωρα καθε εταιρεία δεν εχει μονο δικα της φορτηγα αλλα χρησιμοποιει και τα δημοσιας οποτε ποιασε το αυγο και κουρευτο απλα κανεισ το σταυρο σου πριν βαλεις βενζινη γιατι το ιδιο βενζιναδικο μπορει τη μια να εχει καλή βενζινη γιατι τον προμήθευσε φορτηγο της εταιρειας με σωστο οδηγό την επόμενη γιατι τον προμηθευσε αλλο φορτηγο με "λάθος" οδηγο ας τα πουμε λιγο πιο συγκεκριμενα τα πραγματα γιατι μπερδευτικα....... τα "προσθετα" που λες τα ριχνουν σε καθε εταιρεια στα διυλιστήρια.πολυ πριν μπουν στο βυτιο.....οταν ειναι ακομα μεσα στα καζανια( γιατι το τελευταιο φιλτραρισμα γινεται με τα "προσθετα" μεσα..)...με το που φορτωνει το καθε βυτιο(μονο απο πανω φορτωνει απο τα καπακια) "κλειδωνει" αυτοματως με σφραγγιδες οι οποιες δεν ανοιγουν με τπτ.μολις ανοιχτουν σπανε....υπαρχει οτυπος διαφωνισμος απο την καθε εταιρεια που λεει οτι οποιος καταφερει να ανοιξει σφραγγιδα χωρις να την αχρηστευσει τοτε παιρνει 10.000 ευρω..... ποιος σου ειπε οτι δινουν δειγματα???τα δειγματα τα παιρνει ο πρατηριουχος ΜΟΝΟ κατα την διαρκεια της φορτωσεις.γιατι υπαρχει κανουλα στο λαστιχο που ενωνει το βυτιο με την δεξαμενη και ετσι μονο κατα την διαρκεια που εφοδιαζεται το πρατηριο μπορει η κανουλα να βγαλει το καυσιμο...πιο πριν και πιο μετα απλα το λαστιχο ειναι αδειο ,οποτε και η κανουλα δεν εχει τι να βγαλει... το καθε βυτιο δεν εχει 1 αλλα τουλαχιστον 6 αντλιες.αναλογα με το αν ειναι επικαθυμμενο,σειρομενο κ.α....η καθε αντλια ανοιγει 1 φορα για το καθε διαμερισμα,γιατι το καθε διαμερισμα φορτωνεται 1 φορα για 1 πρατηριο.δεν μπορουν να φορτωσουν το ενα διαμερισμα και να το "σπασουν" σε 2 πρατηρια...οποτε ουτως ή αλλος 1 φορα θα ανοιξει...ολες οι εταιρειες ,βαση νομου υποχρεουντε να εχουν GPS.ολες οι εταιρειες εχουν και μονο η AVIN πηγε να φαει προστιμο αλλα το γλυτωσε γιατι αργησε να τα τοποθετηση... οι εταιρειες εχουν ιδιοκτητα φορτηγα αλλα και εκμισθομενα απο ιδιωτες και μονο με συμβασεις τουλαχιστον ετησιας διαρκειας...οποτε απλα δεν επιτρεπετε να χρισημοποιησει φορτηγα Δ.Χ ετσι οπως το εννοεις εσυ... στο ζουμι τωρα... η νοθεια μπορει να γινει παντου και παντα(ειτε στις αποθηκες της εταιρειας ,ειτε ο πρατηριουχος...) με 1002 τροπους αλλα οχι με τον τροπο που πιστευεις.... δεν τα εγραψα ολα αυτα για να αποδειξω οτι δεν νοθευεται το καυσιμο.ξερω ποολυ καλυτερα απο τον καθενα οτι νοθευεται και ποσο(δεν μπορειτε να φανταστειτε τι μπορει να ριξουν μεσα) φιλικα παντα...συζητηση κανουμε... Edited January 7, 2010 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 (edited) μπορει ο βενζινας να κερδισει πολλα ευρω με πιο απλο τροπο.δεν χρειαζεται να νοθευσει..... μπορει να σε γεμισει με πολυ λιγοτερα ευρω απο οτι συνηθως αλλα ενω ο δεικτης θα διχνει οτι γεμισες στην ουσια θα σου εχε βαλει 10 ευρω λιγοτερα... υπαρχουν και τα "χαπακια" που ειναι οτι πιο απλο και δεν μπορεις να τον πιασει κανεις γιατι διαλυονται....οποτε κανεις δεν μπορει να το βρει......και κερδος 12 πλασιο απο οτι με την νοθεια.... οσο εξελισεται η επιστημη και η τεχνολογια ,τοσο εξελισεται και η νοθεια... με λιγα λογια???? ΚΑΝΤΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΑΣ ΟΠΩς ΛΕΕΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ gtse Edited January 7, 2010 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 τροποι να προστατευθουμε υπαρχουν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 τροποι να προστατευθουμε υπαρχουν; με την καμια,δυστυχως.... αν υπαρχει καποιος τοτε ειναι απλα να πηγαινεις σε ανθρωπο που ξερεις οτι δεν ειναι απο αυτους που κλεβουν....αλλον δεν νομιζω να βρεις.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...