Jump to content
polo_black

Εργοστασιακά Λάστιχα

Recommended Posts

ΕΧΩ ΠΟΛΟ9N 16V ΜΕ ΦΙΛΤΡΟ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΤΗ ΓΚΑΖΙΟΥ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΩΜΑ 4ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ ΜΠΟΥΚΑΛΕΣ ΒILSTEIN ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ H&R.ΧΤΕΣ ΜΕ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ ΕΝΑ CIVIC ΜΑΛΛΟΝ VTI KAI ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΕΥΘΕΙΕΣ ΤΟΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ .ΣΕ ΜΙΑ ΔΕΞΙΑ ΑΝΗΦΟΡΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΠΕΤΑΞΕ ΤΡΕΛΟ ΚΩΛΟ ΕΒΛΕΠΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΞΕΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΟΥΦΑ.ΓΕΝΙΚΩΣ 1Η ΚΑΙ 2Α ΔΕΝ ΠΙΑΝΩ ΚΑΤΩ ΜΕ ΤΠΤ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΓΛΙΣΤΡΑΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΕΤΣΙ Η ΚΑΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ?THNX

Edited by nikkosnet
Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Αν και δεν μας γράφεις τί διάσταση φοράς, αν υποθέσουμε ότι έχεις 14άρες με την εργοστασιακή διάσταση, ό,τι ελαστικό και να βάλεις τις ίδιες αντιδράσεις θα έχει το αυτοκίνητό σου

Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι χαλια λιγο.

κοιτα τις πιεσεις σου

σε ανηφορικη στροφη ...κωλο!!!!!

κουφο, φρενο πατησες?

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως, αυτή η συμπεριφορά είναι γνώριμη σε ανηφορική με μικρή πλάγια κλίση για ένα 1ου σταδίου βελτιωμένο VW 1400άρι, όταν

α)έχουν φαγωθεί τα πλαϊνά στο λάστιχο

β)κάνει πολλή ζέστη, η άσφαλτος καίει και το ελαστικό έχει "βουλκανιστεί" και δεν πατάει κάτω με τίποτα

γ)συνδυασμός του β μαζί με κακής ποιότητας άσφαλτο

δ)τα αμορτισερ σου έχουν πέσει

ε)δεν γίνεται καλή συνεργασία μεταξύ ελατηρίου και αμορτισερ (λόγω διαφορετικής σκληρότητας κτλ)

στ')απότομος ή λάθος χειρισμός

ζ)νερά κάτω και μάλιστα με καυτό από τη ζέστη ελαστικό, που σε στέλνουν αδιάβαστο

η)αστάθμητοι παράγοντες (πήγαινες με 200 και δεν το είχες πάρει χαμπάρι!

Link to comment
Share on other sites

ΦΟΡΑΩ 185/60/14.ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ Η ΚΡΗΤΗ ΕΧΕΙ ΧΑΛΙΑ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΟΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΩ-ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΥΑΛΙ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΑΣΩ ΚΑΤΩ ΜΕ ΤΠΤ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΩΛΟΥΣ ΑΛΛΟ ΤΠΤ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΧ-5 .ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ :)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τους ορους χρησης του VwClub πρεπει ολοι να γραφουμε με μικρους χαρακτηρες και οχι κεφαλαια. Σας ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.