Jump to content
dmatso

Αλλαγή Σκάστρας Σε Eos Tsi 122?

Recommended Posts

Πρίν από μερικές ημέρες, συζητούσα με φίλους το πώς θα μπορούσα να αυξήσω τον θόρυβο του τούρμπο, οπότε το πήρα απόφαση να αφήσω (και εγώ) ανοιχτό το φιλτροκούτι.

Ο ήχος πραγματικά μου αρέσει πάρα πολύ, ειδικά το φύσημα είναι όλα τα λεφτά. Μέχρι εκεί είναι οι καλές σκέψεις... Από εκεί και μετά αρχίζουν οι... δεύτερες σκέψεις.

Για παράδειγμα, υπάρχει το ζήτημα της εισαγωγής ζεστού αέρα και η ύπαρξη του ιντερκούλερ, κάτι το οποίο από ότι διαβάζω έχει διχάσει τα περισσότερα φόρουμ στο ίντερνετ με φανατικούς υποστηρικτές εκατέρωθεν - άλλοι λένε πως δεν έχει σημασία να είναι ζεστός ο αέρας στην εισαγωγή και άλλοι πως έχι. Όπως επίσης, από ότι διαβάζω, το φιλτροκούτι εκτός από απλό καπάκι, παίζει και το ρόλο να κρατάει μια ισορροπία στις ιδιοσυχνότητες συντονισμού στον κινητήρα χωρίς να γνωρίζω τις όποιες παρενέργειες της έλλειψης αυτού. ¶λλοι πάλι υποστηρίζουν ότι λόγω τούρμπο αυτό δε μετράει... Στην πράξη αυτές τις ημέρες που έχω οδηγήσει, δεν έχω καταλάβει κάποια διαφορά ούτε προς τα πάνω, ούτε προς τα κάτω, ούτε στην κατανάλωση...Με λίγα λόγια, έχω μπερδευτεί.

Οπότε αναπόφευκτα και για να έχω το κεφάλι μου πιο ήσυχο ( ;; )σκέφτομαι ότι η "απλή" λύση του ανοιχτού κουτιού ίσως θα έπρεπε να αντικατασταθεί με μια αλλαγή σκάστρας. Πώς γίνεται η επιλογή της; Μια πιο "θορυβώδης" σκάστρα θα επηρεάσει την απόδοση του κινητήρα;

Link to comment
Share on other sites

Το intercooler κατεβάζει την θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής κατά κάποιους βαθμούς.Το Χειμώνα η ψυκτική του ικανότητα είναι μεγαλύτερη από την αντίστοιχη του καλοκαιριού, πέραν του ότι και η θερμοκρασία του εισαγόμενου αέρα είναι έτσι κι'αλλιώς χαμηλότερη.¶ρα όσο ποιο δροσερό αέρα τραβάει η εισαγωγή τόσο καλύτερο για την απόδοση κυρίως το καλοκαίρι.Το να τραβά αέρα από τον ζεστό χώρο του κινητήρα προφανώς είναι λάθος με μεγαλύτερες και αισθητές επιπτώσεις στην απόδοση που γίνονται περισσότερο αισθητές το καλοκαίρι που οι τούρμπο κινητήρες έτσι ή αλλιώς αποδίδουν χαμηλότερες ιπποδυνάμεις.

Τώρα όσον αφορά την αλλαγή σκάστρας θέλει προσοχή. Αν η σκάστρα που θα βάλλεις αφήνει αέρα να ξεφύγει εκτός του κυκλώματος εισαγωγής, θα έχεις προβλήματα γιατί ο MAF εχει μετρήσει και αυτόν τον αέρα κατά την εισαγωγή του.

Πάντως τα πράγματα πλέον είναι αρκετά εως πολύ πολύπλοκα και πρέπει κάποιος να είναι απολύτως βέβαιος ότι οι αλλαγές ή προσθήκες που κάνει δεν αποβαίνουν σε βάρος της απόδοσης και της αξιοπιστίας.

Αν είσαι και σε εγγύηση τέτοιες αλλαγές έχουν και άλλες προεκτάσεις.

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει σκαστρα για τον 122.

μονο ο ανταπτορας της forge ο οποιος δουλευει παραλληλα και πανω στη μαμα σκαστρα.

επισης ο 122 θαρω δεν εχει μαφ τουλαχιστωον στη μορφη των μεγαλυτερων αδελφων tsi

Link to comment
Share on other sites

Αναλογως ποια σκαστρα εχεισ...αν εχεις την 06 f 145 710 g αλλαξε την με την πιο ενισχυμενη...δεν εχει μεμβρανη..06h 145 710d.

ΑΥτο θα κανω εγω....και μιας και ειπαμε για αλλαγη σκαστρας...

αν δεν κανω λαθος γιατι δεν εχψ ασχοληθει...βγαζουμε ρευμα ξεβιδωνουμε κουμπωνουμε καινουργια και ολα οκ...ετσι?

Δεν πρεπει να ειναι κατι το δυσκολο...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.