ZinonaS Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 Καλησπερα θελω να αλλαξω την εξατμηση μου πηγα στη abt 550 μονο το τελικο, κατεβηκα ως το φαληρο χειροποιητη λεει "με στενο καταλυτη να μην χανει ψηλα"απο μπρος μεχρι πισω 1500 χςρισ εγγυηση εγω ζητω ποιοτητα αλλα αν ειναι να χαλασω 2 μηνιατικα...τι προτινετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Ποια εκδοση κινητηρα εχεις φιλε μου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZinonaS Posted December 31, 2009 Author Report Share Posted December 31, 2009 Ποια εκδοση κινητηρα εχεις φιλε μου? 1.4 tsi με τα 160 αλογα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 Τα λεφτα που αναφερεις πιο πανω για εξατμιση ειναι τρομερα πολλα κατα την γνωμη μου. Μπορεις να ριξεις μια ματια στα υαπρχοντα θεματα και θα δεις οτι με πολυ πιο λιγα,φτιαχνεις καλη χειροποιητη εξατμιση. Θα σου προτεινα να ρωτησεις και αλλους εξατμισαδες,να συγκρινεις τιμες και μετα να αποφασισεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted September 4, 2011 Report Share Posted September 4, 2011 καλησπερα παιδια σκεφτομαι να βγαλω τον καταλυτη απο το εργαλειο μου vw jetta 1.4tsi 140hp λετε να εχω κανενα προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Αν βγαλεις τον καταλυτη θα υπαρχει αυξηση της αποδοσης ΑΛΛΑ δεν θα μπορεις να περασεις ΚΤΕΟ,το αμαξι θα βγαζει φουλ καυσαεριο και μυρωδια και ο ηχος θα γινει ακομα πιο εντονος.Επισης,αν τυχον σε σταματησουν σε ελεγχο και το δουν,η ποινη ειναι αρκετα μεγαλη. Προσωπικα δεν θα στο συνιστουσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Σε ευχαριστω πολυ φιλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEOZN8 Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 (edited) Καλησπερα.Πριν λιγες μερες αναβαθμισα το <<jettoni>> μου με ενα ωραιο inox μεγαλο χειποποιητο τελιΚο ΚαζαναΚι!!!Μιας ομως Και το αυτοΚινητο μας φοραει απο μαμα 2 μεγαλα ΚαζαναΚια τελιΚο-μεσαιο πορολο που αλλαξα το τελιΚο ο ηχος ηταν απο ελαχιστος εως Καθολου αλλαγμενος Και δυνατος!!τελιΚα αλλαξα Και το πολυ μεγαλο μεσαιο ΚαζαναΚι με εναν σΚετο σωληνα (διαβασα στο αναλογο θεμα του golf Και τα ποιο πολλα παιδια αυτο Κανουν) Και τοτε πραγματιΚα ειδα αλλο αμαξι!!!Ποιο δυνατο Και ποιο ζωντανο σε ολο το φασμα τον στροφων του Κινητηρα!!!απλα τωρα Κανει αρΚετο θορυβο Κατι σαν Κροταλισμα με αποτελεσμα να μην μου αρεσει ιδιαιτερα αν Και για τον Καθενα ειναι θεμα γουστου!!!δεν ξερω ισως παω να βαλω εναν μεσαιο χειροποιητο ΚαζαναΚι Και να βγαλω τον σΚετο σωληνα γιατι θελω να πετυχω εναν δυνατο μεν αλλα ποιο γλυΚο Και ποιο μπασο ηχο..!!! δεν ξερω εσεις τι μου λετε να Κανω?? Edited October 22, 2011 by GEOZN8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 ΟσΟ πιΟ μεγαλα τα καζανια τΟσΟ λιγΟτερΟ θΟρυβΟ θα σΟυ κανει. ΟπΟτε,κατα την γνωμη μΟυ,αυτΟ πΟυ εχεις να κανεις ωστε να μειωσεις τΟν θΟρυβΟ ειναι να βαλεις ενα μεσαιΟ καζανι,Οχι εργΟστασιακΟ,και θα κΟψει αρκετα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEOZN8 Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 (edited) Φιλε κωστα τελικα μετα απο ενα μηνα δοκιμης δεν μου ειναι κουραστικο πηγα και ταξιδι θεσσαλονικη και ηταν μια χαρα!!!Μονο το πρωι οταν ειναι κρυο κανει σπαστικο θορυβο.Για αρχη θα το αφησω ετσι και μολις μαζευτει κανα ευρω θα μπει και το μεσαιο!!! Edited November 22, 2011 by GEOZN8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...