soupiakas Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Καλημέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά.Ευτυχισμένο το νέο έτος με υγεία παίδες πάνω απ'όλα!!!Λοιπόν την ημέρα των Χριστουγέννων ξεκίνησα με το polaki μου για 1 συνηθισμένη καθημερινή σε εμένα διαδρομή.Αφού το άφησα για 2 λεπτά αναμένο πριν από την εκκίνηση,ξεκινάω.Ενώ είχαν περάσει ακόμα 3 λεπτάκια περίπου (θα καταλάβετε παρακάτω γιατί αναφέρονται οι χρόνοι),κι ενώ ήμουν με το πόδι στο συμπλέκτη για κατέβασμα από 3η σε 2α κι έτοιμος να στρίψω το αμάξι σβήνει.Γύρισα το κλειδί στη μίζα και ξεκίνησε κανονικά.Πήγα στον προορισμό μου κανονικά χωρίς άλλα κόλπα.Την ίδια μέρα όμως ύστερα από κανένα 6ωρο που ξεκίνησα να επιστρέψω ίδιο σκηνικό.Το άφησα 2 λεπτάκια αναμένο,ξεκινάω μετά πάλι από 3 περίπου λεπτά κι ενώ έστριβα κι έκανα κατέβασμα με το πόδι στο συμπλέκτη το αμάξι σβήνει επάνω στη στροφή.Το θέμα είναι ότι πήρε εμπρός μετά αμέσως.Από τις 25 έως σήμερα έγραψα περισσότερα χιλιόμετρα αλλά δεν μου έχει εμφανίσει τίποτα.Να σας πω εδώ ότι το αμάξι έχει 111.000 km τώρα περίπου τα 2.000 από εμένα,το έχω 2 μήνες,ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε πολύ προσεγμένο,και τόσο στο ΚΤΕΟ όσο και ο δικός μου μηχανικός που το είχαν ελέγξει μου είπαν ότι δεν έχουν δει σε αμάξι τόσων ετών πιο καλοδιατηρημένο κινητήρα(είναι polo 101 ps 1997) και μάλιστα απορούσαν με την κατάσταση του κινητήρα.Γι'αυτό κι εγώ παραξενεύτηκα και είπα να σας παραθέσω το γεγονός μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο.Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 (edited) Κάτι ηλεκτρονικό πρέπει να είναι. Το πρώτο πράγμα που έχεις να κάνεις είναι να το περάσεις από διαγνωστικό, να δεις αν εμφανίσει κάποιο σφάλμα. Μπορεί να είναι πολλά πράγματα, αλλά λογικά όχι κάτι σοβαρό ή ακριβό. Πχ ίσως έχει να κάνει με το μοτεράκι ρελαντί κ είναι στις ώρες του, ή κανας αισθητήρας στροφών ή καμιά βαλβίδα καυσαερίων AGR (καινούργια είναι ακριβούτσικη) Edited December 28, 2009 by archon_rc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Παίζουν τα παραπάνω αλλά επειδή ξεκινάμε απο τα πιο απλά δες μήπως θέλει έναν απλό καθαρισμό και ρύθμισμα (ΤΒΑ) η πεταλούδα. Μαζί με την πεταλούδα καλό είναι να καθαριστεί και όλο το σύστημα επιστροφής των αναθυμιάσεων του λαδιού. Αν κοντεύει να φτάσει το επόμενο σέρβις παίζει πολύ. Τσέκαρε το service book πότε καθαρίστηκε η πεταλούδα και πες μας. Σου κάνει καθόλου παιξίματα το ρελαντί όταν γυρνάε τιμόνι ή κάποια συσκευή τραβήξει πολύ ρεύμα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soupiakas Posted December 30, 2009 Author Report Share Posted December 30, 2009 Καλημέρα παιδιά.Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Στο ρελαντί όταν είμαι σταματημένος σε φανάρι ή γυρίσω το τιμόνι εκείνη την ώρα ανεβάζει μερικές φορές απότομα στροφές,φτάνει γύρω στις 1000 στιγμιαία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Βρήκες πότε καθαρίστηκε η πεταλούδα τλευταία φορά? Γνώμη μου είναι να πας συνεργείο να λυθεί να καθαριστεί με τα σχετικά σπρέυ και να ρυθμιστεί η πεταλούδα με το διαγνωστικο το οποίο θα δείξει και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα άλλο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...