Jump to content
thodoros_k

Ρουλεμαν ιμαντα

Recommended Posts

αυτο που επαθα δεν εχει προηγουμενο.

το παηγαινα για σερβις να αλαξο ιμαντα και μου εσπασε το ρουλεμαν του ιμαντα με αποτελεσμα να μουκαταστρεψει την μηχανη.

ετσι αλαξα μηχανη και εβαλα με 101 αλογα.

ολο μου κοστισε 1600 ευρο (η μηχανη μεταχηρισμενη 1000 ευρο μαζι με εγκεφαλο)

το εχει παθει κανεις αλλος αυτο; :thumbsup:;)

Link to comment
Share on other sites

ποσα χλμ ειχες κανει με αυτον τον ιμαντα-ρουλεμαν?

πιο πολο εχεις? το 9Ν?

σουπερ γκαντεμια......

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά κρίμα! Θα πρέπει όμως να αναρωτηθείς, ποιός πεαγματικά ευθύνεται! Αν τυχόν πήγαινες σε αντιπροσωπεία και έκανες τα σέρβις και συνέβη κάτι τέτοιο, πρέπει να κινηθείς εναντίον τους! Πώς και πήγαινες εκείνη την ημέρα για αυτό?Προληπτικά ή στο είπε κάποιος?

Link to comment
Share on other sites

ΜΚΙΙ εχει ο φιλος μας και πραγματικα ειναι απιστευτη τετοια συμπτωση.

Σημαντικο ομως ειναι να μην περασες κατα πολυ τις προδιαγραφες του εργοστασιου......

Link to comment
Share on other sites

το polo του 2000 με 75 αλογα ειχω μαλον το 6n εχω.

γυρω στα 50.000 χλμ ειχα και το πηγενα για αλαγη ιμαντα.

στην αντιπροσοπια(αγρινιου) τα εκανα ολα τα σερβις γιατι εχω ενα κολητο μου ακι μου ειπαι οτι πρωι φορα το ειδε αυτο το πραγμα.

Link to comment
Share on other sites

εγώ έχω Polo 6N2 του 2000 αλλά το 1000άρι (8-βάλβιδο)

Στον Παζαρόπουλο που είχα ρωτήσει μου είχε πει ένας μηχανικός

"ά το 8-βάλβιδο είναι... 90.000χλμ άφοβα!"

ελπίζω να έχει δίκιο γιατί έχω γύρω στα 75.000 τώρα :whistling:;)

Link to comment
Share on other sites

με αυτά που διαβάζω με έπιασε μια ανησυχία οφείλω να ομολογήσω!

κάτι ανάλογο είχε συμβεί και σε έναν γνωστό μου (παλιό Renault Clio είχε)

έφυγε κάπου εκτός πόλης και προγραμμάτιζε στην επιστροφή να αλλάξει τον ιμάντα αλλά.... γύρισε καβάλα σε οδική βοήθεια :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση έχει ο ιμάντας με την αξιοπιστία των γαλλικών; Οι κομμένοι ιμάντες έχουν καθαρά να κάνουν με τους ιδιοκτήτες.

Link to comment
Share on other sites

Σε καμία περίπτωση...bit...

Οι 9 στους 10 κατόχους γαλλικών πέφτουν θύματα προβλημάτων με ιμάντες εκκεντροφόρου λόγω αδυναμίας αντιπροσωπείας και εργοστασιακών χιλιομετρικών εντολών για την έγκαιρη αντικατάστασή τους!Γνωρίζω επώνυμα πάμπολλους ιδιοκτήτες που σχεδόν καταστράφηκε το αμάξι τους από κακή πολιτική συντήρησης αλλά και αστοχίες υλικών από εργοστάσιο μεριά!

Link to comment
Share on other sites

εγώ στο Lupo του 99 υμάντες άλλαξα στα 74000 και είχαν φθαρεί πάρα πολύ ...ο μάστορας μου είπε ότι ήμουν τυχαιρός...στο polo του 96 που έχω θα αλλάξω τώρα στα 75000 και ο θεός βοηθός!

Link to comment
Share on other sites

Ή απλά επειδή ο ιδιοκτήτης έχει "χαλαρό νού" και αγόρασε γαλλικό ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες κατασκευαστή!

Φιλαράκο αν αλλάξεις στο Λούπο στα 75000 ιμάντα και ρουλεμάν, υπάρχει πιθανότητα να...σε χάσουμε! Εγώ πάντως με 80000χλμ έχω αλλάξει στα 40000 αλλά και στα 80000 πρόσφατα ! Τη δεύτερη φορά ο ιμάντας ήταν μιά χαρά, παρ'όλο το σκίσιμο! ¶ρα στα 50000 είναι ιδανικά!Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά...γαϊδουρο-γαλλο-γύρευε!

Link to comment
Share on other sites

Ή απλά επειδή ο ιδιοκτήτης έχει "χαλαρό νού" και αγόρασε γαλλικό ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες κατασκευαστή!

Φιλαράκο αν αλλάξεις στο Λούπο στα 75000 ιμάντα και ρουλεμάν, υπάρχει πιθανότητα να...σε χάσουμε! Εγώ πάντως με 80000χλμ έχω αλλάξει στα 40000 αλλά και στα 80000 πρόσφατα ! Τη δεύτερη φορά ο ιμάντας ήταν μιά χαρά, παρ'όλο το σκίσιμο! ¶ρα στα 50000 είναι ιδανικά!Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά...γαϊδουρο-γαλλο-γύρευε!

εαν πατε στο βιβλιο οδηγιων ο ιμαντας αλλαζετε στα 90000 χλμ ή στα 4 χρονια οποτε μαλλον ο κατασκευαστης τα εχει προβλεψει ολα

Link to comment
Share on other sites

ωχ!!! για τα 90.000χλμ το ήξερα. για τα 4 χρόνια δεν το ήξερα!! λες?

θα ρίξω κι εγώ μια ματιά στο φυλλάδιό μου και θα σας πω

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι βρε παιδιά είχα δει το βιβλιό για αυτό άλλαξα στα 75000 το θέμα είναι πως του έπινα το αίμα και τώρα που το πούλησα άλλαξα πρώτα τους ιμάντες να το χαρεί ο νέος ιδιοκτήτης,,,,,

Link to comment
Share on other sites

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΣΠΑΣΕ Ο ΙΜΑΝΤΑΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΟΥ ΙΜΑΝΤΑ.

ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΕΝΑ ΓΙΑ ΑΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ.

ΣΤΑ 50 ΧΙΛΑΔΕΣ ΧΙΛΟΜΕΤΡΑ.

ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ.

:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.