Jump to content
gregmech

Υγρό Ψυγείου-Αντιψυκτικό

Recommended Posts

Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους! Θα ήθελα τη συμβουλή σας σχετικά με το τι βάζεται ή τι θα προτείνατε να βάζουμε στο ψυγείο του αυτοκινήτου όταν μειώνεται η στάθμη του, και αν τα αντιψυκτικά που υπάρχουν για την παγωνιά, όντως κάνουν δουλειά, ή αναφέρονται σε αυτοκίνητα παλιότερων τεχνολογίων! εγώ έχω το golf 6 tsi 160 και επειδή παίρνω που και που τα βουνά με τα χιόνια, θα ήθελα την άποψη σας!

Link to comment
Share on other sites

αυτο που αναγραφει ο κατασκευαστης στο manual του αυτοκινητου σου ειναι οτι πρεπει.αν δεν κανω λαθος απαιτει G12 plus plus.προσεξε την αναλογια αραιωσης καθοτι ειναι συμπυκνωμενο.ενδεικτικα,με αναλογια 40% αντιψυκτικο και 60% απιονισμενο νερο προσφερεται προστασια εως -25 βαθμους κελσιου.νομιζω σε υπερκαλυπτει.

@διορθωσα τις αναλογιες.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

αυτο που αναγραφει ο κατασκευαστης στο manual του αυτοκινητου σου ειναι οτι πρεπει.αν δεν κανω λαθος απαιτει G12 plus plus.προσεξε την αναλογια αραιωσης καθοτι ειναι συμπυκνωμενο.ενδεικτικα,με αναλογια 60% αντιψυκτικο και 40% απιονισμενο νερο προσφερεται προστασια εως -25 βαθμους κελσιου.νομιζω σε υπερκαλυπτει.

Είχα την αίσθηση ότι το G12 μπαίνει όπως είναι χωρίς να απαιτείται αραίωση αλλά δεν παίρνω και όρκο.

Link to comment
Share on other sites

Σύστημα ψύξης: Έλεγχος στάθμης και αντιψυκτικής ικανότητας ψυκτικού υγρού

Οδηγία- Όλοι οι κινητήρες είναι πληρωμένοι με το πρόσθετο ψυκτικού υγρού G12 Plus Plus (χρώμα λιλά). Παρακαλούμε προσέξτε ότι λόγω των θετικών ιδιοτήτων όπως συμπληρώνετε μόνο G12 Plus Plus. Δεν πρέπει να πληρωθεί G12 Plus, διότι διαφορετικά δεν θα υπάρχουν πλέον τα πλεονεκτήματα του G12 Plus Plus έναντι του G12 Plus.

- Το πρόσθετο ψυκτικού υγρού G 12 Plus Plus προστατεύει όλο το σύστημα ψύξης ακόμη καλύτερα από διάβρωση και μειώνει το κίνδυνο δημιουργίας λασπώδους ιζήματος και διάβρωσης.

- Το G12 Plus Plus είναι εγκεκριμένο για κινητήρες με μπλοκ απο μαντέμι και αλουμίνιο για χρήση για όλη την διάρκεια ζωής του κινητήρα, και προστατεύει τον κινητήρα απο παγετό, διάβρωση, επικαθίσεις αλάτων και υπερθέρμανση.

- Το G12 Plus Plus ανυψώνει το σημείο ζέσεως στους 135 ° C και φροντίζει για την καλύτερη απαγωγή θερμότητας.

- Το ποσοστό του ψυκτικού πρέπει να αποτελεί το πολύ το 40% (αντιψυκτική προστασία εως - 25 ° C) και δεν πρέπει να ξεπερνά το 60% (αντιψυκτική προστασία εως - 40 ° C), διαφορετικά η αντιψυκτική προστασία μειώνεται, και επιπλέον χειροτερεύει η ψυκτική δράση.

- Η αντιψυκτική προστασία πρέπει να εξασφαλίζεται μέχρι τους - 25 °C.

Έλεγχος αντιψυκτικής ικανότητας, πλήρωση ψυκτικού υγρού

Απαιτούμενα ειδικά εργαλεία Συσκευές ελέγχου και μετρήσεων καθώς και βοηθητικά μέσα

- Διαθλασίμετρο -T10007-

Οδηγία-Την ακριβή τιμή για τους παρακάτω ελέγχους θα την διαβάσετε στο όριο φωτεινού-σκοτεινού. Για καλύτερη ορατότητα του ορίου φωτεινού-σκοτεινού, βάλτε με το σταγονόμετρο μία σταγόνα νερού στο γυαλί. Τώρα μπορείτε να αναγνωρίσετε ευκρινώς το όριο φωτεινό-σκοτεινό στην γραμμή „WATERLINE“.

– Ελέγξτε τη συγκέντρωση του αντιπηκτικού πρόσθετου με το διαθλασήμετροδιαθλασήμετρο -T10007- (Προσέξτε τις οδηγίες χρήσης).

screenhunter01jan021314.jpg w365.png

Η κλίμακα -1- του διαθλασήμετρου αναφέρεται στα πρόσθετα ψυκτικού υγρού G12, G12 Plus, G12 Plus Plus και G11.

Η κλίμακα -2- αναφέρεται σε πρόσθετο ψυκτικού μέσου G13 (αρχικά L80).

Οδηγία- Η αντιψυκτική προστασία πρέπει να εξασφαλίζεται μέχρι τους -25 °C.

- Εάν για λόγους κλίματος χρειάζεται ισχυρότερη αντιψυκτική προστασία, το ποσοστό του G12 Plus Plus μπορεί να αυξηθεί, αλλά μόνο μέχρι 60 % (αντιψυκτική προστασία μέχρι περίπου -40 °C), επειδή διαφορετικά μειώνεται πάλι η αντιψυκτική προστασία και εκτός αυτού μειώνεται και η ψυκτική δράση.

– Σε πολύ χαμηλή αντιψυκτική προστασία πρέπει να εκκενώσετε το υγρό ψύξης και να συμπληρώσετε με πρόσθετο ψυκτικού υγρού G 12 Plus Plus → Κεφάλαιο.

Οδηγία-Προσέξτε τις προδιαγραφές απόρριψης!

– Μετά τη δοκιμαστική διαδρομή ελέγξτε πάλι την συγκέντρωση του πρόσθετου αντιπηκτικού

screenhunter02jan021318.jpg w379.png

Έλεγχος στάθμης ψυκτικού υγρού, ενδεχομένως συμπλήρωση ψυκτικού υγρού

– Ελέγξτε τη στάθμη του ψυκτικού μέσου στο δοχείο διαστολής με κρύο κινητήρα.

- Επιθεώρηση παράδοσης: στάθμη ψυκτικού μέσου πάνω από το „σημάδι min“-βέλος-.

- Επιθεώρηση παράδοσης: στάθμη ψυκτικού μέσου πάνω από το „σημάδι min“-βέλος-.

– Σε περίπτωση πολύ χαμηλής στάθμης ψυκτικού υγρού, συμπληρώστε την ποσότητα που λείπει σύμφωνα με την αναλογία μείξης.

Οδηγία-Σε διαρροές μη αναλωσίμων υγρών, διαγνώστε την αιτία και επισκευάστε την (εργασία επισκευής).

screenhunter03jan021322.jpg w369.png

Σχέση ανάμιξης:

screenhunter04jan021324.jpg w1077.png

Οδηγία- Το πρόσθετο ψυκτικού υγρού G12 Plus Plus προστατεύει όλο το ψυκτικό σύστημα καλύτερα από διάβρωση και μειώνει τον κίνδυνο δημιουργίας λάσπης και διάβρωσης ενώ παράλληλα ανεβάζει το σημείο ζέσεως. Για αυτούς τους λόγους το κύκλωμα ψύξης θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι γεμάτο όλο τον χρόνο με πρόσθετο ψυκτικού μέσου και αντιδιαβρωτική προστασία.

- Ιδιαίτερα σε χώρες με τροπικό κλίμα το ψυκτικό υγρό συμβάλλει στην ασφάλεια λειτουργίας μέσω του υψηλού σημείου βρασμού στις υψηλές καταπονήσεις του κινητήρα.

- Η συγκέντρωση του αντιψυκτικού ακόμη και τους ζεστούς μήνες του χρόνου, αντίστοιχα στις θερμές χώρες δεν πρέπει να μειώνεται με προσθήκη νερού. Το ποσοστό του αντιπηκτικού πρόσθετου πρέπει να αποτελεί ταυλάχιστον το 40%.

@ELSA.

Link to comment
Share on other sites

εμενα μ βαρεσε λαμπακι σημερα και συμπληρωσα λιγο απο 1 μπετονι φιλου μου αγνωστου προελευσεως ...Λετε να εκανα παπαρια ? Ηταν χυμα και δεν ξερω τι μαρκα κτλ ..

Ε ολα τα ιδια πανω κατω λεω πως ειναι 8P

Link to comment
Share on other sites

και να σας ρωτήσω, ξέρετε κανένα μαγαζι στην αθήνα που μπορώ να το βρω? εγώ μένω Ζωγράφου (Γουδί)

θα το βρεις στο τμημα αντ/κων οποιασδηποτε επισημης αντ/πιας vw

εμενα μ βαρεσε λαμπακι σημερα και συμπληρωσα λιγο απο 1 μπετονι φιλου μου αγνωστου προελευσεως ...Λετε να εκανα παπαρια ? Ηταν χυμα και δεν ξερω τι μαρκα κτλ ..

Ε ολα τα ιδια πανω κατω λεω πως ειναι 8P

συνηθως αυτα τα αντιψυκτικα του εμποριου(παραφλου) ειναι διαλυματα αιθυλενογλυκολης σε μεγαλο ποσοστο.δεν προσφερουν καλη αντιψυκτικη προστασια σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες γιατι εχουν την ταση να πηζουν και να μειωνεται η ροη τους στο κυκλωμα.ειναι αντιψυκτικο μεσο ευρεων εφαρμογων που χρησιμοποιηται απο ηλιακους θερμοσιφωνες και συστηματα ψυξης υπολογιστων μεχρι ..κυκλωματα αυτοκινητων και οχι κατι ειδικο οπως το G12+/++.με το καιρο θα δεις οτι το λιλα χρωμα του αντιψυκτικου σου θα αλλαξει σε πρασινο ή και μωβ απο την αναμειξη του με την αιθυλενογλυκολη.προβλημα δεν θα αντιμετωπισεις αλλα καλο ειναι να αποφευγεται η χρηση του σε αυτους τους κινητηρες.θα μπορουσες να συμπληρωσεις απλο απιονισμενο νερο μεχρι να εβρισκες G12++ και να διορθωνες την αναλογια.γενικοτερα,καλο ειναι να αποφευγεται και να χρησιμοποιηται σε κινητηρες παλαιοτερης τεχνολογιας που το G12+/++ δεν ηταν απαραιτητο.

Link to comment
Share on other sites

θα το βρεις στο τμημα αντ/κων οποιασδηποτε επισημης αντ/πιας vw

συνηθως αυτα τα αντιψυκτικα του εμποριου(παραφλου) ειναι διαλυματα αιθυλενογλυκολης σε μεγαλο ποσοστο.δεν προσφερουν καλη αντιψυκτικη προστασια σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες γιατι εχουν την ταση να πηζουν και να μειωνεται η ροη τους στο κυκλωμα.ειναι αντιψυκτικο μεσο ευρεων εφαρμογων που χρησιμοποιηται απο ηλιακους θερμοσιφωνες και συστηματα ψυξης υπολογιστων μεχρι ..κυκλωματα αυτοκινητων και οχι κατι ειδικο οπως το G12+/++.με το καιρο θα δεις οτι το λιλα χρωμα του αντιψυκτικου σου θα αλλαξει σε πρασινο ή και μωβ απο την αναμειξη του με την αιθυλενογλυκολη.προβλημα δεν θα αντιμετωπισεις αλλα καλο ειναι να αποφευγεται η χρηση του σε αυτους τους κινητηρες.θα μπορουσες να συμπληρωσεις απλο απιονισμενο νερο μεχρι να εβρισκες G12++ και να διορθωνες την αναλογια.γενικοτερα,καλο ειναι να αποφευγεται και να χρησιμοποιηται σε κινητηρες παλαιοτερης τεχνολογιας που το G12+/++ δεν ηταν απαραιτητο.

χμμμ δηλαδη αν μπορω με καποιο τροπο να το αφαιρεσω ( οσο μπορω τουλαχιστων) , εξαλλου δεν το εβαλα ακομα μπροστα

Link to comment
Share on other sites

αν δεν το εχεις βαλει ακομα μπροστα ειναι καλυτερα γιατι δεν εχει κυκλοφορησει στο κυκλωμα του αυτοκινητου.με μια μεγαλη συριγγα ή σωληνακι αδειασε το υγρο που ειναι μεσα στο δοχειο και συμπληρωσε με το ενδεδειγμενο .θυμισου,dilute 60% απιονισμενο νερο-40% G12++.

Link to comment
Share on other sites

δεν εχεις αδικο.γι'αυτο ας τηρουμε τις οδηγιες του κατασκευαστη.ειναι η πλεον ενδεδειγμενη λυση για πολυ χαμηλες και υψηλες θερμοκρασιες για μη αγωνιστικη χρηση αυτοκινητου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.