Miltos_Golf6 Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 Καλησπέρα παιδιά!! Και καλή χρονιά!! Έχω παρατηρήσει το εξής φαινόμενο στο GOLF 6 που έχω: Τον τελευταίο καιρό που έχουν αυξηθεί τα ποσοστά της Υγρασίας, και ειδικότερα το πρωί, όταν βάζω μπροστά τον κινητήρα (τις περισσότερες φορές) οι στροφές δεν πηγαινούν στις 1400 για να πέσουν μετά στις 600-800...Μένουν απευθείας στις 600-800. Ενώ τις απογευματινές ώρες λειτουργεί κανονικά το λεγόμενο Cold Start. Θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας εφόσον σας έχει συμβεί και εσάς κάτι τέτοιο ή γνωρίζεται τι φταίει. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας Μίλτος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 Καλησπέρα παιδιά!! Και καλή χρονιά!! Έχω παρατηρήσει το εξής φαινόμενο στο GOLF 6 που έχω: Τον τελευταίο καιρό που έχουν αυξηθεί τα ποσοστά της Υγρασίας, και ειδικότερα το πρωί, όταν βάζω μπροστά τον κινητήρα (τις περισσότερες φορές) οι στροφές δεν πηγαινούν στις 1400 για να πέσουν μετά στις 600-800...Μένουν απευθείας στις 600-800. Ενώ τις απογευματινές ώρες λειτουργεί κανονικά το λεγόμενο Cold Start. Θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας εφόσον σας έχει συμβεί και εσάς κάτι τέτοιο ή γνωρίζεται τι φταίει. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας Μίλτος Αφου εχουμε 20 βαθμους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 Μιλτο καλη χρονια.εχει αναφερθει και σε αλλα topics στο παρον φορουμ το θεμα αυτο.πολλοι κατοχοι εχουν διαπιστωσει το ιδιο με σενα.ενας απο αυτους ειμαι και εγω.το αμαξι κραταει ρελαντι οταν πχ η θερμοκρασια ειναι 15 βαθμοι κελσιου και δεν κραταει οταν ειναι 8 βαθμοι.το κανει καθημερινα.εχουμε απο κοινου διαπιστωσει οτι για καποιον λογο η ecu διαμορφωνει την λειτουργια του ρελαντι περαν της εξωτερικης θερμοκρασιας.ομως,τουλαχιστον μεχρι τωρα, κανεις δεν εχει αναφερει προβλημα απο την λειτουργια αυτη.ουτε εγω εχω παρατηρησει κατι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 Καλη Χρονια παιδια!!Ακριβως το ιδιο εχω παρατηρησει και εγω!!Μαλιστα το ΄περιεργο' ειναι οτι μπορει το πρωι να πηγαινει στις 600-800 στροφες απευθειας αλλα αν κανω μικρη διαδρομη το σβησω,περασει κανα 15λεπτο και βαλω μπροστα τοτε φτανει στις 1200 στροφες!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=31749 λοιπον επιδη το εψαξα ρωτησα και εμαθα. το cold σταρτ εξαρτατε απο πολλους παραγοντες οπως ειπε ο φιλος μου ο joop. δεν ειναι απλο να το εξηγισω καθως δεν το πολυκαταλαβα κ εγω απλα δεν ειναι στανταρ οτι πρεπει να το κανει παντα. γινεται οποτε κρινεται απαρετητο και "ασφαλες" δλδ δεν μπορει να ανεβασει 1500 στροφες σταθερα με 2 και 3 βαθμους και μεγαλα ποσοστα υγρασιας... θεωρει ποιο ασφαλες να δουλεψει στο ρελαντι για 1-2 λεπτα κ μετα να ξεκινησεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltos_Golf6 Posted January 2, 2010 Author Report Share Posted January 2, 2010 Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις...!! Να'στε καλα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 (edited) Καλησπέρα. Εμένα δυστυχώς κάνει χειρότερα. Αρκετές φορές το πρωί (κρύο και υγρασία) το βάζω μπρος και όχι μόνο δεν κάνει cold start αλλά είναι έτοιμο να σβήσει και μόλις τσιμπήσω το γκάζι (δυνατά αλλά στιγμιαία) μου σβήνει... Αφού το ξαναβάλω μπρος έχει τύχει να έχει ασταθές ρελαντί. Όλα αυτά συμβαίνουν 1 στις 3 φορές, ενώ από το climatronic βλέπω ότι η θερμοκρασία του ψυκτικού (άρα και του μοτέρ) είναι περίπου 15 βαθμοί. Βενζίνη πάντα 100άρα ΕΚΟ, το πρόβλημα συνεχίστηκε και αφού του έκανα το 1ο σέρβις (αλλαγή ΟΛΑ τα φίλτρα, ακόμα και βενζίνης). Όταν κάνει cold start, ποτέ (από τότε που το αγόρασα) δεν κρατάει στροφές πάνω από 10 δευτερόλεπτα (ίσως λόγω 100άρας; ) και μετά πέφτει σε σταθερό ρελαντί. EDIT: Φίλε Poen στο σέρβις ξέχασα να τους το πω, αλλά αφού δε βρήκαν κανένα σφάλμα στον εγκέφαλο (όπως μου είπαν...) τότε λογικά δεν παίζει άγχος. Edited January 3, 2010 by firev12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 καλα και εμενα σχεδον ποτε δεν κραταει πανω απο 10 δευτερολεπτα. οπως ειπαμε το cold start εχει να κανει με πολλα... απο οτι βλεπω εισαι σε νησι αρα μεγαλο ποσσοστο υγρασιας... κ εγω οσο ειμαι στη λαρισα οπου υπαρχει πολυ υγρασια δεν κανει.. αθηνα κανει.. οσο για τα αλλα που λες.. τι να πω. στο service δεν σου ειπαν τι μπορει να ειναι? δεν το εψαξαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 Εμένα κανονικά έχει ρελαντί για λίγο στις 1500 και μετά από 10'' πέφτει στις 600-800 στροφές... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Εμένα πάλι με το που ανάβω το ρελαντί είναι οι 900-1000 στροφές . Η κατανάλωση εκείνη την ώρα δείχνει 1,3-1,4(ανάλογα με το πόσο καιρό έχω να το ανάψω και με το κρύο που έχει έξω , έχω δει και 1,7 αλλά για λίγο ) . Μετά από κανένα 5-7 λεπτά τότε πέφτει στις 700-800 στροφές και η κατανάλωση πέφτει στις 0,5-0,7 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Εμένα πάλι με το που ανάβω το ρελαντί είναι οι 900-1000 στροφές . Η κατανάλωση εκείνη την ώρα δείχνει 1,3-1,4(ανάλογα με το πόσο καιρό έχω να το ανάψω και με το κρύο που έχει έξω , έχω δει και 1,7 αλλά για λίγο ) . Μετά από κανένα 5-7 λεπτά τότε πέφτει στις 700-800 στροφές και η κατανάλωση πέφτει στις 0,5-0,7 . ??????????????????????????????????? θα είχα φτάσει στην Λαμία!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 οντως ειναι παρα πολυ.εισαι σιγουρος οτι κραταει ρελαντι 5+ λεπτα;εδω γινεται ''θεμα'' για μερικα δευτερολεπτα και οχι για ολοκληρα λεπτα!μηπως πρεπει να το κοιταξεις;δεν μου φαινεται φυσιολογικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 (edited) ??????????????????????????????????? θα είχα φτάσει στην Λαμία!!! οντως ειναι παρα πολυ.εισαι σιγουρος οτι κραταει ρελαντι 5+ λεπτα;εδω γινεται ''θεμα'' για μερικα δευτερολεπτα και οχι για ολοκληρα λεπτα!μηπως πρεπει να το κοιταξεις;δεν μου φαινεται φυσιολογικο. Με συγχωρείτε , λάθος διατύπωση . Τόσο χρόνο(5 λεπτά το πολύ) κάνει για να ρίξει την κατανάλωση από το 1.4 στο 0,5 περίπου . Εάν δεν είναι 5 είναι 4 τα λεπτά . Τότε θεωρώ ότι είναι αρκετά ζεστό ώστε να ξεκινήσω , έχοντας το κεφάλι μου ήσυχο για τυχόν μελλοντικά προβλήματα . Απο τις 1000 στρ. έως τις 800-700 θέλει κανένα 4-5" . Edited January 3, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Παιδες, εμενα παντα οταν το βαζω μπροστα κραταει ρελαντι 1.400 στροφες απο 50 δευτερολεπτα μεχρι 1' κ καταναλωση 3.4 μετα πεφτουν οι στροφες κ η καταναλωση 0.7...0.4 Το λεω γιατι βλεπω εδω σχεδον σε ολους to cold start κραταει 10", μηπως παιζει τπτ κ στο δικο μου? Στην αρχη οσο περιμενα καμαρωνα το αμαξι, αλλα τωρα βαριεμε κ δε παει κ η καρδια μου να ξεκινησω ετσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Παιδες, εμενα παντα οταν το βαζω μπροστα κραταει ρελαντι 1.400 στροφες απο 50 δευτερολεπτα μεχρι 1' κ καταναλωση 3.4 μετα πεφτουν οι στροφες κ η καταναλωση 0.7...0.4 ετσι ειναι και το δικο μου.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Παιδες, εμενα παντα οταν το βαζω μπροστα κραταει ρελαντι 1.400 στροφες απο 50 δευτερολεπτα μεχρι 1' κ καταναλωση 3.4 μετα πεφτουν οι στροφες κ η καταναλωση 0.7...0.4 Το λεω γιατι βλεπω εδω σχεδον σε ολους to cold start κραταει 10", μηπως παιζει τπτ κ στο δικο μου? Στην αρχη οσο περιμενα καμαρωνα το αμαξι, αλλα τωρα βαριεμε κ δε παει κ η καρδια μου να ξεκινησω ετσι. Οχι τοσο ειναι το κανονικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Ειναι ανοησια να αφηνεις το αυτοκινητο να "ζεσταθει στο ρελαντι" Οι τριβες ειναι χεριοτερες και για περισσοτερη ωρα απο το να το ξεκινησεις χαλαρα και σε μαερικα δευτερολεπτα να ανεβασει θεμ το λαδακι ... Ζεσταμα στο ρελαντι ξεχαστε το ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Ειναι ανοησια να αφηνεις το αυτοκινητο να "ζεσταθει στο ρελαντι" Οι τριβες ειναι χεριοτερες και για περισσοτερη ωρα απο το να το ξεκινησεις χαλαρα και σε μαερικα δευτερολεπτα να ανεβασει θεμ το λαδακι ... Ζεσταμα στο ρελαντι ξεχαστε το ... Αμα το αφησεις 20 λεπτα να ζεσταθει συμφωνω, αλλα καποια δευτερολεπτα δεν κανει κακο, το αντιθετο θα ελεγα. Τωρα αν εσυ θελεις να εχεις πρωτη μεσα κ να βαλεις μπρωστα το αμαξι με πατημενο συμπλεχτη ωστε να φυγεις απο το πρωτο δευτερολεπτο κιολας, δικαιωμα σου δικο σου το αμαξι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karapsaltis Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 ειχα την απορια με το cold start το καλοκαιρι και ειχα ρωτησει εδω αν ειναι οντως προβλημα και μου ειχατε απαντησει οχι. τωρα εχω ακριβως το αντιθετο. βαζω μπροστα το πρωι και το αμαξι παει να σβησει,ρεταρει.κραταω λιγο το γκαζι και μετα ολα οκ. ειναι και αυτο φυσιολογικο;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 Παιδες, εμενα παντα οταν το βαζω μπροστα κραταει ρελαντι 1.400 στροφες απο 50 δευτερολεπτα μεχρι 1' κ καταναλωση 3.4 μετα πεφτουν οι στροφες κ η καταναλωση 0.7...0.4 Το λεω γιατι βλεπω εδω σχεδον σε ολους to cold start κραταει 10", μηπως παιζει τπτ κ στο δικο μου? Στην αρχη οσο περιμενα καμαρωνα το αμαξι, αλλα τωρα βαριεμε κ δε παει κ η καρδια μου να ξεκινησω ετσι. Μακάρι να το έκανε και το δικό μου golf!!!Μόνο 12 δεύτερα κρατάει και μετά πάει στις νορμάλ σαλ!!!Αν το έκανε τόσα δεύτερα όσο στο δικό σου θα ξύπναγε την γειτονιά η εξάτμιση και η εισαγωγή!!! Στο scirocco δε,κρατάει πιο πολύ από το golf αλλά νομίζω κοντά στο μισό λεπτό!!Θα το μετρήσω αύριο έτσι από περιέργεια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 Παιδες, εμενα παντα οταν το βαζω μπροστα κραταει ρελαντι 1.400 στροφες απο 50 δευτερολεπτα μεχρι 1' κ καταναλωση 3.4 μετα πεφτουν οι στροφες κ η καταναλωση 0.7...0.4 +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltos_Golf6 Posted February 26, 2010 Author Report Share Posted February 26, 2010 Μακάρι να το έκανε και το δικό μου golf!!!Μόνο 12 δεύτερα κρατάει και μετά πάει στις νορμάλ σαλ!!!Αν το έκανε τόσα δεύτερα όσο στο δικό σου θα ξύπναγε την γειτονιά η εξάτμιση και η εισαγωγή!!! Στο scirocco δε,κρατάει πιο πολύ από το golf αλλά νομίζω κοντά στο μισό λεπτό!!Θα το μετρήσω αύριο έτσι από περιέργεια!!! Από την στιγμή που θα βάλεις μπροστά την μηχανή μέχρι οι στροφές να πέσουν στο ρελαντί (από 3,6 κατανάλωση στα 0,7-0, στο δικό μου το golf κάνει 41 δευτερόλεπτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Από την στιγμή που θα βάλεις μπροστά την μηχανή μέχρι οι στροφές να πέσουν στο ρελαντί (από 3,6 κατανάλωση στα 0,7-0, στο δικό μου το golf κάνει 41 δευτερόλεπτα... Tosos ειναι περιπου ο χρονος και οχι 12" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Tosos ειναι περιπου ο χρονος και οχι 12" +1000000 ασε που αμα φυγεις με αμεσως, εκτος οτι δεν κανει καλο στο μοτερ, το αμαξι εκτοξευεται!!!! (το παθα και ξερω ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Από την στιγμή που θα βάλεις μπροστά την μηχανή μέχρι οι στροφές να πέσουν στο ρελαντί (από 3,6 κατανάλωση στα 0,7-0, στο δικό μου το golf κάνει 41 δευτερόλεπτα... Από την στιγμή που γυρνάω την μίζα κρατάει στις στροφές ανεβασμένες για 44 δεύτερα!!!Και 1 λεπτό(από την μίζα) μέχρι να πάει στο ρελαντί!!! Tosos ειναι περιπου ο χρονος και οχι 12" Στο golf 5 tsi 122 που έχω κάνει 12 δεύτερα και στο rocco το παραπάνω χρόνο!!!Λογικά κάτι θα έχουν αλλάξει στον εγγέφαλο!!!Γτ στο golf ποτέ δεν έχιε κρατήσει πάνω από 12 δεύτερα!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...