George_Polo Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Παιδιά καλησπέρα. Έχω ένα Polo 6N2 (με όλα τα γνωστά προβλήματα που έχουν αντιμετωπίσει όλοι οι κάτοχοί του) από το 2001. Εχθές αντιμετώπισα ένα νέο πρόβλημα που δεν ξέρω ακριβώς με τι έχει να κάνει. Εχθές πήγα μια βόλτα, το πάρκαρα και το άφησα για λίγες ώρες. Στη συνέχεια το ξαναέβαλα μπροστά και γύρισα σπίτι. Μέχρι εκεί όλα καλά. Στο σπίτι κάθισα για 10 λεπτά. Όταν πήγα να το ξαναβάλω μπροστά όχι μόνο δεν έπαιρνε, αλλά είχε κι όλες τις ενδείξεις μιας πεθαμένης μπαταρίας. Να φανταστείτε ότι με την τρίτη προσπάθεια να το βάλω μπροστά, δεν άναβαν ούτε τα ενδεικτικά στο ταμπλό. Αν και άλλαξα μπαταρία τον 3/2007 και η προηγούμενη ήταν η μαμίσια του 2001, άνοιξα το καπό να ρίξω μια ματιά. Όντως το ενδεικτικό της μπαταρίας από πράσινο τώρα είναι διάφανο. Λέω, "εντάξει πάμε για μπαταρία". Την έβγαλα εκτός και την άφησα όλο το βράδυ. Την μετράω σήμερα το πρωί και παίρνω μια ένδειξη 15,2V. Την ξανασυνδέω και το αυτοκίνητο παίρνει με την πρώτη. Την αφήνω κάποιες ώρες και ξαναδοκιμάζω. Όλα καλά. Κάθομαι λοιπόν και σκέφτομαι τι μπορεί να φταίει. Για να πω την αλήθεια, φοβάμαι να το κινήσω μη μ' αφήσει πουθενά και δεν ξέρω τι να κάνω. Απ' την άλλη, δεν δικαιολογείται να έχει πέσει τόσο εύκολα, αφού η διαδρομή που έκανα εχθές ήταν μεγάλη. Μέσα σε 10 λεπτά που το έσβησα να μην μπορούσε να ξαναπάρει; Να είναι δυναμό; Να φταίει κάτι άλλο; Μη με ρωτήσετε για ενδεικτικά. Το check είναι μόνιμα αναμμένο. Έχω αλλάξει 3 αισθητήρες Λ και ποτέ δεν μου έδωσαν να καταλάβω από τον Παζαρόπουλο τι φταίει. Το έχω αφήσει έτσι. Έχετε καμιά ιδέα; Σας ευχαριστώ και ελπίζω να μη σας κούρασα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 μηπως υπαρχει διαρροη απο καπου και την'' ξελιγωνει'' οταν το αμαξι ειναι σβηστο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_Polo Posted January 3, 2010 Author Report Share Posted January 3, 2010 μηπως υπαρχει διαρροη απο καπου και την'' ξελιγωνει'' οταν το αμαξι ειναι σβηστο; Αν και δεν μου το έχει ξαναπαρουσιάσει, δεν αποκλείεται. ¶ντε όμως να το βρεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 συνηθως συναγερμοι εχουν την ταση να ξελιγωνουν την μπαταρια.το ειχα παθει και εγω στο δικο μου 6n2(μεταξυ αλλων προβληματων)και αναγκαστικα να αλλαξω την μπαταρια αλλα να μην ενεργοποιω τον συανγερμο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_Polo Posted January 3, 2010 Author Report Share Posted January 3, 2010 Το έχω ακούσει κι εγώ αυτό. Έτσι όμως, ξαφνικά από το πουθενά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Περίεργο είναι και το πως φόρτισε η μπαταρία εκτός του αυτοκινήτου. Επίσης τα 15,2 volt που λες είναι μεγάλη τάση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_Polo Posted January 3, 2010 Author Report Share Posted January 3, 2010 Περίεργο είναι και το πως φόρτισε η μπαταρία εκτός του αυτοκινήτου. Επίσης τα 15,2 volt που λες είναι μεγάλη τάση. Ακριβώς. Πως έγινε αυτό δεν μπόρεσα να το καταλάβω. Εντάξει, υπάρχει περίπτωση να μην έπεσε ποτέ, αφού δεν την τσέκαρα όταν την έβγαλα. Αλλά το σίγουρο είναι ότι το ενδεικτικό πράσινο χρώμα στην μπαταρία είναι τώρα διάφανο, ενώ η τάση είναι υψηλή. Εχθές δεν έπαιρνε όταν την είχα πάνω. Αφήνοντάς την εκτός όλο το βράδυ, πήρε το πρωί και όσες φορές το δοκίμασα όλη τη μέρα σήμερα. Παρκαρισμένο βέβαια, αφού φοβάμαι να το κινήσω. Να υπάρχει διαρροή είναι πολύ πιθανό σενάριο, αν δεν φταίει κάτι άλλο. Αυτό θα δικαιολογούσε και το γεγονός ότι όταν έμεινε εκτός πήρε. Θα φανεί αν το κινήσω. Ποιος θα το έκανε όμως σε αυτή την κατάσταση; Και το χειρότερο είναι ότι αύριο δουλεύω όπως όλοι και το χρειάζομαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 φιλε μου κινησε το αμαξι σου και πηγαινε στην δουλεια σου.οταν φτασεις στον προορισμο σου αφαιρεσε τον αρνητικο πολο της μπαταριας και αφησε το.οταν το παρεις ξανα δες αν θα παρει μπροστα(αφου πρωτα θα εχεις συνδεσει τον πολο).ειναι πιστευω μια καλη δοκιμη για να βγει μια απαντηση αν υπαρχει καπου διαρροη.μπορεις ακομα και να μην την ξεσυνδεσεις αλλα να μην ενεργοποιησεις τον συναγερμο σου ωστε να δεις τα αποτελεσματα.μηπως εχεις συναγρμο cobra; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_Polo Posted January 3, 2010 Author Report Share Posted January 3, 2010 φιλε μου κινησε το αμαξι σου και πηγαινε στην δουλεια σου.οταν φτασεις στον προορισμο σου αφαιρεσε τον αρνητικο πολο της μπαταριας και αφησε το.οταν το παρεις ξανα δες αν θα παρει μπροστα(αφου πρωτα θα εχεις συνδεσει τον πολο).ειναι πιστευω μια καλη δοκιμη για να βγει μια απαντηση αν υπαρχει καπου διαρροη.μπορεις ακομα και να μην την ξεσυνδεσεις αλλα να μην ενεργοποιησεις τον συναγερμο σου ωστε να δεις τα αποτελεσματα.μηπως εχεις συναγρμο cobra; Όχι, ο συναγερμός μου δεν έιναι Cobra. Είναι Laserline. Τον έχω όμως από τότε που πήρα το αμάξι, το 2001. Τι να πω; Θα το ρισκάρω αναγκαστικά και ο Θεός μαζί μας. Πολύ πολύ να το αφήσω εκεί. Απ' ότι καταλαβαίνω κι εγώ, ότι και να 'ναι, δεν θα με αφήσει όσο είναι αναμμένο. Μη σπρώχνουμε πρωί-πρωί. Έχει και κάποιο πρόβλημα με την ένδειξη της θερμοκρασίας. Από τη μέση που είναι όταν είναι ζεστή η μηχανή, πολλές φορές πέφτει, ανεβαίνει, πέφτει. Αυτή η δουλειά γίνεται. Δεν ξέρω αν είναι το όργανο ή ο θερμοστάτης. Δεν νομίζω όμως να έχει σχέση με το θέμα που συζητάμε τώρα, έτσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 δεν εχει σχεση.το ιδιο εμφανισε και σε μενα με την θερμοκρασια.ανεβοκατεβαινε ο δεικτης οποτε ηθελε ή και συνεχεια.αλλαξα θερμοστατη με 18 ευρω(μαζι με το αντιψυκτικο υγρο που χρειατηκε να συμπληρωθει) και τελος αυτο το προβλημα.αν ειναι οργανο-που δεν στο ευχομαι-θα εισαι ιδιαιτερα ατυχος,ασε που ειναι και πανακριβο να αντικατασταθει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Φίλε μου αν έχεις ένα πολύμετρο μπορείς και μόνος σου να μετρήσεις τα mA με το αυτοκίνητο σβηστό(αφιρείς τον αρνητικό πόλο και συνδέεις εν σειρά το πολύμετρο αφού το έχεις ρυθμίσει να μετρά ένταση).Κανονικά δεν πρέπει να δεις πάνω από 400mA το πολύ 500mA για αυτοκίνητο 8 χρονών όπως το δικό σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_Polo Posted January 3, 2010 Author Report Share Posted January 3, 2010 Θα το ρισκάρω και θα ξεκινήσω αύριο. Θα σας πω τα νεότερα. Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Θα το ρισκάρω και θα ξεκινήσω αύριο. Θα σας πω τα νεότερα. Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ! τσεκαρε και τον αυτόματο του δυναμο για κάθε ενδεχόμενο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Και εγώ νομίζω η μπαταρία φταίει και εικότερα κάποιο στοιχείο. Κάτι που έμαθα πρόσφατα είναι ότι εκτός τα αμπερώρια που είναι η χωρητικότητα, υπάρχει και άλλη μια διάκριση που συμβολίζεται με Α και είναι το ρεύμα που δίνει στιγμιάια στην εκκίνηση, στην μίζα. Υπάρχει κάποιος πίνακας να δούμε τι μπαταρία ταιριάζει σε κάθε μοτερ εκτός απο χωρητικότητα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_Polo Posted January 7, 2010 Author Report Share Posted January 7, 2010 Τελικά το πήγα για έλεγχο. Είχε εμφανίσει πρόβλημα η πλακέτα του δυναμό, η οποία (ευτυχώς) επισκευάστηκε και δεν χρειάστηκε να αλλαχτεί ολόκληρο το δυναμό. Τις περισσότερες φορές, απ' ότι μου είπαν, φταίει η πλακέτα την αντικαθιστούν και είναι εντάξει. Αν χρειαστεί αντικατάσταση το δυναμό, μου είπαν για ένα κόστος των €400.Ευτυχώς το γλιτώσαμε για την ώρα. Η μπαταρία για την ώρα, μου είπαν ότι θα παραμείνει η ίδια, αλλά θα την έχω υπό έλεγχο. Αν δω προβλήματα, αναγκαστικά θα αντικατασταθεί. Για το άλλο πρόβλημα που ανέφερα, μου αντικατέστησαν τον θερμοστάτη και πλέον η θερμοκρασία παραμένει σταθερή. Έτσι, τουλάχιστον δύο από τα προβλήματα που έχω, διορθώθηκαν. Κάτι είναι κι αυτό. Παιδιά σας ευχαριστώ και πάλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 νασαι καλα George,ευχομαι να μην εμφανισει τιποτα αλλο και να το ευχαριστηθεις το αμαξι σου.ολα καλα λοιπον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...