Jump to content
GolfVI

Tsi Και 95¶ρα: Γίνεται;

Recommended Posts

Γεια σας και καλώς σας βρήκα. Είμαι καινούργιος χρήστης στο forum και δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω κάποιο σχετικό topic.

Πρόκειται να έχω στην κατοχή μου ένα Golf VI TSI 122PS και θα ήθελα να ρωτήσω πόσο κακό (ή και καταστροφικό) είναι να βάζω 95άρα βενζίνη. Επειδή μάλλον γνωρίζω εκ των προτέρων ότι η 100άρα είναι σχεδόν μονόδρομος, θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε γιατί ισχύει αυτό;

P.S.: Αν υπάρχει κάπου αλλού παρόμοια συζήτηση, θα παρακαλούσα να με παραπέμψει κάποιος.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και καλώς σας βρήκα. Είμαι καινούργιος χρήστης στο forum και δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω κάποιο σχετικό topic.

Πρόκειται να έχω στην κατοχή μου ένα Golf VI TSI 122PS και θα ήθελα να ρωτήσω πόσο κακό (ή και καταστροφικό) είναι να βάζω 95άρα βενζίνη. Επειδή μάλλον γνωρίζω εκ των προτέρων ότι η 100άρα είναι σχεδόν μονόδρομος, θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε γιατί ισχύει αυτό;

P.S.: Αν υπάρχει κάπου αλλού παρόμοια συζήτηση, θα παρακαλούσα να με παραπέμψει κάποιος.

φιλε μου η 95 αρα συνισταται απο τον κατασκευαστη!γιατι να ειναι καταστροφικο;χρησιμοποιω 95αρα 14 μηνες στο 122 μοτερ μου και πεταει.2 φορες εβαλα 100αρα και το μετανιωσα!

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου η 95 αρα συνισταται απο τον κατασκευαστη!γιατι να ειναι καταστροφικο;χρησιμοποιω 95αρα 14 μηνες στο 122 μοτερ μου και πεταει.2 φορες εβαλα 100αρα και το μετανιωσα!

Δεν έχω παραλάβει ακόμα το αυτοκίνητο, γι' αυτό και δεν ήξερα τι συνιστά ο κατασκευαστής. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, αυτό που ήξερα (γενικά και αόριστα) είναι ότι οι turbo κινητήρες θέλουν 100άρα (και το ίδιο μου είχαν πει αρκετοί φίλοι που ασχολούνται με αυτοκίνητα).

Από άποψη επιδόσεων, δε με ενδιαφέρει και τόσο η διαφορά 100άρας και 95άρας. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι πόσο "βρωμίζει" τον κινητήρα η 95άρα (σε σύγκριση με την 100άρα). Χαίρομαι πάντως που διαβάζω ότι όλα πάνε καλά με τον κινητήρα σου.

Θα ήθελα να ακούσω και άλλες απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα, γιατί πραγματικά χαίρομαι που ακούω ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις άφοβα 95άρα σε έναν TSI κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

o tsi 122 ειναι οικονομικος κινητηρας.απαιτει 95αρα.μολις το παρεις θα το δεις να αναγραφεται στο manual του αυτοκινητου αλλα και στην ταπα καυσιμου.οι φιλοι σου προφανως μιλαγαν γενικα και οντως μερικοι turbo οπως ο 2.0 tfsi απαιτει 100αρα.οι 1.4 122 και 1.4 160 απαιτουν 95αρα το λιγοτερο.με 100αρα διαφορα στην αποδοση δεν ειδα καμια.ζημια στην τσεπη μου εκανα.μαλιστα με 100αρα η αυτονομια μειωθηκε σημαντικα.παρατηρησα μια διαφορα της ταξης των 100-120 χιλιομετρων λιγοτερα απ'οτι οταν γεμιζω με 95αρα.ιδιες διαδρομες,ιδιες συνθηκες,ιδιο στυλ οδηγησης.για το θεμα ''βρωμιζει'' που λες,αν ειναι η βενζινη νοθευμενη η ζημια θα γινει.ας εχει και ''120'' οκτανια.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Παντως εχει δημιουργηθει ενα "παραμυθι" γυρω απο το καυσιμο στους νεους κινητηρες της VW.. Γενικα ακους οταν η συζητηση παει στην βενζινη-καταναλωση και τα συναφη μια συγκεκριμενη φραση: "τι να το κανω αν παιρνει μονο 100αρα!!"... Κι ομως οπως λεει και η παροιμια, εξω απο το χορο πολλα τραγουδια λεμε, μερικοι δεν ξερουν τι παιζει ακριβως.. Εγω εχω τον κακοφημισμενο 1.6 fsi (που τρωει μονο 100αρα!!) κι ομως η ταπα λεει 95ROZ/98RON... Αυτο τι σημαινει; Παιρνει μοναχα 100αρα; Ή μηπως η στρατηγικη του ελληνικου συστηματος να πουλαει μονο 95αρα κ μετα 100αρα δεν με αφηνει περιθωρια επιλογων; Φιλαρακο αφοβα οπως λεει ο joop βαλε 95αρα και ασε τι λενε οι απ'εξω!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας παιδιά. Όσο πιο πολλές και τεκμηριωμένες είναι οι απόψεις, τόσο το καλύτερο. Ουσιαστικά φαίνεται πως το μόνο που πρέπει να μας προβληματίζει είναι πόσο καθαρή είναι η βενζίνη, παρά τα οκτάνιά της.

Edited by GolfVI
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας παιδιά. Όσο πιο πολλές και τεκμηριωμένες είναι οι απόψεις, τόσο το καλύτερο. Ουσιαστικά φαίνεται πως το μόνο που πρέπει να μας προβληματίζει είναι πόσο καθαρή είναι η βενζίνη, παρά τα οκτάνιά της.

Στην προκείμενη περιπτωση δεν μετράει ο αριθμος των απόψεων αλλα τι λεει το manual του κατασκευαστή. 95 λοιπόν και να ξέρεις οτι η νοθεία γίνετε στην 100αρα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε και εγώ σου προτείνω 95αρα. Έχω Tsi 140 και τη χρησιμοποώ 1,5 χρόνο (50.000) χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα. Τα ίδια και ένα φιλαράκι με ίδιο αμάξι που είναι από τα πρώτα tsi (2006) και έχει πάνω από 90,000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και καλώς σας βρήκα. Είμαι καινούργιος χρήστης στο forum και δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω κάποιο σχετικό topic.

Πρόκειται να έχω στην κατοχή μου ένα Golf VI TSI 122PS και θα ήθελα να ρωτήσω πόσο κακό (ή και καταστροφικό) είναι να βάζω 95άρα βενζίνη. Επειδή μάλλον γνωρίζω εκ των προτέρων ότι η 100άρα είναι σχεδόν μονόδρομος, θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε γιατί ισχύει αυτό;

P.S.: Αν υπάρχει κάπου αλλού παρόμοια συζήτηση, θα παρακαλούσα να με παραπέμψει κάποιος.

95αρα

ελεος με τις κατοσταρες.

ειδικα για το 122.....

εδω εγω εχω GTI 4 χρονια εχω 70000χι με 95αρα το 70%

κανενα προβλημα.

σιγουρα μεγαλυτερη αυτονομια κατα 5% αλλα η τιμη ειναι 15% παραπανω οποτε δεν αξιζει.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ με passat 122 μόνο 95άρα χρησιμοποιώ για 3000χμ το μήνα, όπως προτείνει ο κατασκευαστής και μου πρότεινε η αντιπροσωπεία πριν το πάρω. Πάντως προτίμησε ένα πρατήριο που εμπιστεύεσαι, αν και σε ταξίδια έχει τύχει να βάλω από sillyhorse1rb5.gif ... Πιστεύω ότι αν είναι να παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα υπάρχουν χιλιάδες άλλοι λόγοι και δεν μπορώ να καταθέτω έως και 50% παραπάνω χρήματα για καύσιμα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το θέμα έχει καλυφθεί νομίζω για τα tsi 122 να αναφέρω τα εξής για τα tsi 160.

Τους 6 από τους 9 μήνες που έχω το αυτοκίνητο βάζω 100άρα. Για να πω την αλήθεια δεν έχω δει καμία σημαντική διαφορά, δοκιμάζοντας Shell, BP, EKO & ETEKA.

Ίσως λίγο καλύτερη ήταν η SHELL αλλά και εντελώς ασύμφορη αφού 2-3 γεμίσματα που έκανα είχε γύρω στο 1,45.

Σήμερα στην αντιπροσωπεία που ρώτησα μου ανέφεραν ότι ο κατασκευαστής στις προδιαγραφές δίνει 95άρα και πάνω. Επομένως θεωρώ (ειδικά τώρα που έχει γίνει χαμός με τις τιμές στα πρατήρια) ασύμφορη και ανούσια την χρήση 100άρας.

Περιττό να πω ότι η 95plus της ΕΚΟ από προχθές έχει 1,29 ευρώ νομίζω, σχεδόν όσο είχε δηλ. η 100άρα στο πρατήριο καυσίμων που επισκέπτομαι συνήθως.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το θέμα έχει καλυφθεί νομίζω για τα tsi 122 να αναφέρω τα εξής για τα tsi 160.

Τους 6 από τους 9 μήνες που έχω το αυτοκίνητο βάζω 100άρα. Για να πω την αλήθεια δεν έχω δει καμία σημαντική διαφορά, δοκιμάζοντας Shell, BP, EKO & ETEKA.

Ίσως λίγο καλύτερη ήταν η SHELL αλλά και εντελώς ασύμφορη αφού 2-3 γεμίσματα που έκανα είχε γύρω στο 1,45.

Σήμερα στην αντιπροσωπεία που ρώτησα μου ανέφεραν ότι ο κατασκευαστής στις προδιαγραφές δίνει 95άρα και πάνω. Επομένως θεωρώ (ειδικά τώρα που έχει γίνει χαμός με τις τιμές στα πρατήρια) ασύμφορη και ανούσια την χρήση 100άρας.

Περιττό να πω ότι η 95plus της ΕΚΟ από προχθές έχει 1,29 ευρώ νομίζω, σχεδόν όσο είχε δηλ. η 100άρα στο πρατήριο καυσίμων που επισκέπτομαι συνήθως.

ισα ισα που τωρα που ανεβηκαν ακριβως το ιδιο 15λεπτα, συμφερει η κατοσταρα καθως η διαφορα ειναι 10-15% και στο κατω κατω δινει 10% παραπανω χιλιομετρα.

ειδικα μετα την νεα ανοδο που θα μας βαλει η πρασινοαλογο κυβερνηση η διαφορα τους θα ειναι 10-12% οποτε τοτε ναι θα βαζω κατοσταρα.

αντιθετως οταν η διαφορα τους ηταν 80 λεπτα η μια και 110 η αλλη τοτε με τιποτα δεν εβαζα.

φυσικα ομως ποτε δεν εβαλα κατοσταρα shell που ειναι απλα κλεψιμο.

κατοσταρα εκο που και πολυ καλη ειναι και σε καλη τιμη.

απο την αλλη απορω ποιος βαζει 95αρα shell που πλεον ειναι στα 135 , οταν με 140λεπτααντε 142 βαζει κατοσταρα εκο!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω ακουγα πυρακια...και μετα απο πολλα γεμισματα με 100αρα (CYCLON 1.587) τα πυρακια εξαφανιστηκαν!

Προτιμω τον κινητηρα μου καθαρο και απλα κοβω τις περιττες βολτες!

Link to comment
Share on other sites

Εγω ακουγα πυρακια...και μετα απο πολλα γεμισματα με 100αρα (CYCLON 1.587) τα πυρακια εξαφανιστηκαν!

Προτιμω τον κινητηρα μου καθαρο και απλα κοβω τις περιττες βολτες!

Ειναι και αυτο μια αποψη, στο τελος βλεπω τα αυτοκινητα διπλα στο τσακι να τα χαζευουμε και να λεμε "θυμασαι τοτε που πηγαιναμε βολτες" χαχααααα

Link to comment
Share on other sites

Εγω ακουγα πυρακια...και μετα απο πολλα γεμισματα με 100αρα (CYCLON 1.587) τα πυρακια εξαφανιστηκαν!

Προτιμω τον κινητηρα μου καθαρο και απλα κοβω τις περιττες βολτες!

+ 1000 μόνο κατοστάρα σε Jetta gt 170ps

Edited by ski
Link to comment
Share on other sites

κι εγω ειμαι υπερ της μη "επωνυμης" 100αρας,revoil cyclon aegean κλπ. Μ'αυτες τις βενζινες δεν ακουω καθολου πυρακια ακομα και στις πολυ χαμηλες στροφες με ψηλο φορτιο.

Link to comment
Share on other sites

Παντως χθες απο μ@λ@κια μου γεμισα με 95αρα.. αν και φοραω προγραμμα 100αρας..(οχι πολυ επιθετικο ομως)

Ουτε πειρακια ακουγα ουτε πυραβλακια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.