Jump to content
john_pap

Σημειο συνδεσης μπαρομετρου

Recommended Posts

μπορεί κάποιος να μου πει από που παίρνεις υποπίεση επάνω στο μοτέρ ,για να συνδέσω το μπαρόμετρο. αν γίνεται φωτο ευχαριστώ

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση οτι εδω

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=26116&pid=358474&st=160entry358474

καποιος ειχε βαλει φωτογραφιες αλλα δεν εχω χρονο να ψαξω για να σου πω σιγουρα......

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου σε ευχαριστω αλλα δεν καταλαβα τιποτα εκει που μπηκα.μπορη καπιος που εχει GT και φοραει μπαρομετρο να μου πη ,αφου το βλεπει στο μοτερ του το σολινακη απο που ξεκιναη.ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου σε ευχαριστω αλλα δεν καταλαβα τιποτα εκει που μπηκα.μπορη καπιος που εχει GT και φοραει μπαρομετρο να μου πη ,αφου το βλεπει στο μοτερ του το σολινακη απο που ξεκιναη.ευχαριστω.

ουτε εγω θα εβρισκα ακρη εκει.....χαχαχα sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

καλα ρε παιδια ενας χριστιανος που να γνωριζη δεν υπαρχη....τα εχω συνδεση ολα και εχω μηνη με το σοληνακη στο χερι.

Link to comment
Share on other sites

αν μπορεσω θα σου βγαλω φωτογραφίες να δεις.tc-gt-tsi-1.jpg

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

πίσω από εκέινο το σωληνάκι υποπίεσης θα κάνεις ένα Τ δικό σου και θα βάλεις το μπαρόμετρό σου.

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα ποιο ειναι το σολινακη που θα παρω υποπιεση?δεν υπαρχη καμια φωτο?helpppppppppp

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα ποιο ειναι το σολινακη που θα παρω υποπιεση?δεν υπαρχη καμια φωτο?helpppppppppp

Πρώτα θα κάνεις ένα Τ για να πάρεις υποπίεση. περίπου 8εκατοστά καλό είναι.

Εκεί που δείχνει το βέλος θα πάρεις υποπίεση. Εκεί που είναι το κόκκινο Τ θα βάλεις αυτό που φτιάχνεις.

Δυστυχώς δεν πρόλαβα να βγάλω φωτογραφία, βρέχει κιόλας.. :p

Κάνε Τ και μετά θα το συνδέσουμε μην ανησυχείς εύκολο είναι.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

τα εχω ολα ετιμα.απλα θελω μια φωτο για να δω πιο σολινακι θα κοψω,για να βαλω το Τ.το ξαναλεω για να μην υπαρχη μπερδεμα.ΕΧΩ ΤΟ GOLF GT SPORT 140HP.

Link to comment
Share on other sites

τιποτα ρε παιδια.δεν υπαρχη ενας να ληση το προβλημα μου?

Πηγαινε σε ηλεκτρολογο. Εγω ετσι το εκανα γιατι ειδα οτι εχει αρκετη δουλεια και πρεπει να γνωριζεις ακριβως. Ενα μικρο λαθακι μπορει να σε βγαλει ευκολα off.

Link to comment
Share on other sites

τα εχω ολα ετιμα.απλα θελω μια φωτο για να δω πιο σολινακι θα κοψω,για να βαλω το Τ.το ξαναλεω για να μην υπαρχη μπερδεμα.ΕΧΩ ΤΟ GOLF GT SPORT 140HP.

Έβγαλα μερικές φωτογραφίες με το κινητό για να σε βοηθήσω, να το περάσεις το Σαβ/κο. Το δικό μου Τ το έκανα από χαλκοσωληνάκι για να αντέχει. Για την καλύτερη στερέωση χρησιμοποιούμε σφικτηράκια ή ταιρ απς.

Εδώ βλέπουμε από πιο μέρος της υποπίεσης κλέβουμε και βάζουμε το Τ για το μπαρόμετρο.

P16-01-10_12.24_1_.jpg

Πριν βάλουμε το Τ, το σωληνάκι (1) ήταν ενωμένο με το (2).

Δεν χρειάζεται να κόψουμε,απλά αποσυνδέουμε.

Εκεί παρεμβάλουμε το Τ, για τη σύνδεση του μπαρομέτρου.

P16-01-10_12.24.jpg

Το σωληνάκι υποπίεσης φεύγει προς το μπαρόμετρο.

α)Αν είναι μηχανικό κατευθείαν μέσα στην καμπίνα στο όργανο.

β)Αν είναι ηλεκτρονικό, στην μονάδα του μπαρομέτρου και το καλώδιο από τη μονάδα στην καμπίνα.

P16-01-10_12.24_2_.jpg

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

φιλικη συμβουλη βαλε μεταλικο ΤΑΦ.

θα το βρεις σε καταστηματα που εμπορευονται εξαρτηματα πεπιεσμενου αερα..

(αντλιες κλπ)

Link to comment
Share on other sites

φιλικη συμβουλη βαλε μεταλικο ΤΑΦ.

θα το βρεις σε καταστηματα που εμπορευονται εξαρτηματα πεπιεσμενου αερα..

(αντλιες κλπ)

http://i145.photobucket.com/albums/r231/ACCENTWIZARD/DSC00030.jpg

Link to comment
Share on other sites

στα παιδια που εβαλα μεταλλικο "Τ"

σε εμενα κανει ενα τριξιμο οταν η βελονα ανεβαινει(ανεβαζει πιεση)

ο κτμ μου ειπε τροπο αντιμετωπισης δεν ποσταρω για αυτο αλλα για να μου πειτε αν σας κανει κ εσας το ιδιο τριξιμο το μπαρομετρακι σας

θελει ενα πνιξιμο ο αερας γιατι μπαινει αρκετος απο τις διατομες του "Τ" κ του σωληνα σιλικονης

εσεις τι υλικα βαλατε με τι διατομες

Link to comment
Share on other sites

7.5 mm και απο το ταφ στο σενσορακι 3.2 mm

ειναι για μεχρι 12bar πιεση αυτα που εχω βαλει και το ταφ ειναι δεμενο με υγρο τεφλον.

παντου εχω σφυχτηρες και οχι ταιραπ.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου θα πας σε ενα μηχανουργειο,οπως εκανα και εγω και θα πεις τον μαστορα,να σου κανει ενα μπρουτζινο ταφ.η διαμετρος της μιας μεριας του ταφ,θα ειναι ιδια με αυτην του ταφ που εχει το μπαρομετρο σου μεσα στο κουτι του.οι αλλες δυο θα ειναι ιδιες με αυτην που εχει το σολινακι του μοτερ οπου θα συνδεσης εκει το ταφ.και το μπαρομετρο σου θα δουλεβη αψωγα χωρις τρεμουλα. πειστευω να βοηθησα...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα,

 

μηπως ξερει καποιος πως μπορω να περασω μεσα στην καμπινα το σωληνακι του μπαρομετρου?

 

ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

βγαζεις τη μπαταρια κ απο πισω θα βρεις μια λαστιχενια τσιμουχα που εννονει το χωρο του κινητηρα με τη καμπινα.τη τρυπας με κατι μυτερο,μια μικρη τρυπιτσα ισα ισα να χωραει το σωληνακι που θελεις να περασεις και εισαι κομπλε....δες κ εδω το video

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.