Jump to content
abyron

Έχετε Παιδικό Κάθισμα? Και Ποιό?

Recommended Posts

Καλημερά.

Σε λίγο καιρό έρχεται ο διαδοχος και ετοιμαζουμε σιγα-σιγα τα πραγματα του. Για 0-9 kg εχουμε ενα καθισμα peg perego (δενει απλως με τις ζωνες), και δεν προκειται να παρω αλλο.

Για μετα ομως, θελω να παρω ενα της Britax με συστημα isofix.

Πείτε μου τις γνωμες - συμβουλες - προτασεις σας , οποιος απο εσας εχει (και οποιος δεν εχει βεβαια).

Link to comment
Share on other sites

Καλημερά.

Σε λίγο καιρό έρχεται ο διαδοχος και ετοιμαζουμε σιγα-σιγα τα πραγματα του. Για 0-9 kg εχουμε ενα καθισμα peg perego (δενει απλως με τις ζωνες), και δεν προκειται να παρω αλλο.

Για μετα ομως, θελω να παρω ενα της Britax με συστημα isofix.

Πείτε μου τις γνωμες - συμβουλες - προτασεις σας , οποιος απο εσας εχει (και οποιος δεν εχει βεβαια).

γνωστός έχει recaro και από όσο ξέρω είναι και πολύ καλό, αλλά έχει πάρει και κάλε κριτικές σε δοκιμές...

ρίξε μία ματιά http://www.kafounis.gr/kids/kathisma/index.html

προσωπική εμπειρία δεν έχω....ακόμα δεν παντρεύτηκα .. :thumbsup:

και όταν ήμουν μικρός δεν είχαμε αυτοκίνητο... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω πως τα isofix ειναι βολικα στο να τα δενεις και το αντιθετο.

Το θεμα ειναι να ειναι ΑΣΦΑΛΗ, οτι καθισμα και να βαλεις, απλα προτιμησε καποιο επωνυμο.

εγω εχω ενα της chicco το οποιο ειναι για παιδια 0-18kg.

Μεχρι τα 9kg δενεται αντιστροφα προς την κατευθυνση οδηγησης, ενω απο 9-18kg δενεται κανονικα προς τη φορα οδηγησης του οχηματος, αν και σε καποια εκπομπη στην tv ειχα ακουσει οτι καλυτερα ειναι να ειναι προς την αντιθετη παντα.

σε ορισμενες χωρες νομιζω απαγορευεται να το τοποθετησεις μεχρι καποια ηλικια το παιδι να καθεται προς την κατευθυνση πορειας.

Παντως οπως και να χει, καλο δεσιμο το καθισματακι στο αυτοκινητο, επωνυμο καθισμα, και προσεκτικη οδηγηση οταν υπαρχει παιδι μεσα στο αυτοκινητο, γιατι μπορει να σου πεταχτει απ το πουθενα κανενας @@@ μπροστα σου.

Link to comment
Share on other sites

το recaro young sport εχω παρει και εγω και ειναι παρα πολυ καλο καθισμα.εξαιρετικη ποιοτητα υφασματος αλλα και η κατασκευη του ειναι υψηλης ποιοτητας.στο συνιστω ανεπιφυλακτα και μαλιστα αν μπορεις αγορασε το απο το νετ/ebay.το αγορασα εδω 300 ευρω πριν 3 χρονια και στο νετ εχει 70-100 λιγοτερα μαζι με τα μεταφορικα.για την νεογεννητη μικρουλα μου χρησιμοποιω ενα καθισμα/port bebe της chicco.καλο αλλα κουραστικο για το παιδι σε πολυωρα ταξιδια,μεγαλες αποστασεις κλπ.και τα 2 καθισματα τα δενω με την ζωνη και δεν εχω προβλημα.παντως και η britax ειναι πολυ καλη εταιρια με ποιοτικα/ακριβα καθισματα και οχι μονο.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ μέχρι πριν ένα μήνα χρησιμοποιούσα το παιδικό κάθισμα της Inglesina στο οποίο το μωρό κάθεται ανάποδα και το οποίο τοποθετείται σε βάση της ίδιας εταιρείας. Το σύνολο κάθισμα-βάση δένονται με τη ζώνη του αυτοκινήτου, πράγμα πολύ βολικό αφού μπορείς να το τοποθετήσεις στο κάθισμα του συνοδηγού απενεργοποιώντας τον αερόσακο πρώτα.

Τονίζω το θέμα της τοποθέτησης στο κάθισμα του συνοδηγού καθώς κάποιες φορές είναι μονόδρομος, όπως π.χ. όταν είσαι μόνος στο αυτοκίνητο και έχεις το μωρό στο πίσω κάθισμα όπου είναι αδύνατον έως επικίνδυνο να δεις τί κάνει ή να του βάλεις τη ρημάδα τη σκατοπιπίλα -εκτός βέβαια κι αν έχεις Renault Scenic που διαθέτει ανάποδο καθρέπτη πίσω ειδικά γι' αυτό τον σκοπό-. Απ' την άλλη, δε γνωρίσω πολλά αυτοκίνητα που να διαθέτουν βάσεις isofix και στο κάθισμα του συνοδηγού ακόμη και στον επιπλέον εξοπλισμό. Το Skoda Yeti είναι το μόνο απ' όσα γνωρίζω προσωπικά τουλάχιστον.

Μετά τον 11ο μήνα κατήργησα το καθισματάκι αυτό και πήγα σε ενα Recaro Young Expert Plus με βάση Isofix. Μεταξύ των τριών Recaro (Sport, Young expert, young expert plus) το Sport που έχει και ο αγαπητός Joop είναι μακράν το ομορφότερο αλλά έχει τη μικρότερη ανάκλιση, πράγμα σημαντικό αν θες το παιδί να πάρει τον υπνάκο του σε ενα πολύωρο ταξίδι. Γενικά η βάση isofix είναι όλα τα λεφτά και θα κάνει τη ζωή σου πολύ πιο εύκολη αφού σου επιτρέπει να το ρυθμίσεις κατά πολλές έννοιες. Μειονεκτήματα του συγκεκριμένου καθίσματος: α) είναι ασήκωτο, β) στο δίπορτο GTI μου με δυσκολία χώρεσε από την πόρτα, γ) πιάνει ΠΟΛΥ χώρο με αποτέλεσμα το κάθισμα του συνοδηγού να μη μπορεί να μεταφερθεί πολύ πίσω όταν το παιδί πλέον έχει μεγαλώσει (έχουμε μέλλον ακόμα), δ) όταν το παιδί δεν κάθεται πάνω του το καθισματάκι κάνει θόρυβο στις αναπηδήσεις. Στα θετικά συγκαταλέγω το γεγονός ότι έχει επιπλέον μαξιλαράκια για 9 μηνών μέχρι κάποια ηλικία, τα οποία στηρίζουν και προστατεύουν κορμό και κεφάλι.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα το σημαντικότερο:

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΕΜΠΗΣ! Με ένα πόνο πες στη γυναίκα σου!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ μέχρι πριν ένα μήνα χρησιμοποιούσα το παιδικό κάθισμα της Inglesina στο οποίο το μωρό κάθεται ανάποδα και το οποίο τοποθετείται σε βάση της ίδιας εταιρείας. Το σύνολο κάθισμα-βάση δένονται με τη ζώνη του αυτοκινήτου, πράγμα πολύ βολικό αφού μπορείς να το τοποθετήσεις στο κάθισμα του συνοδηγού απενεργοποιώντας τον αερόσακο πρώτα.

Τονίζω το θέμα της τοποθέτησης στο κάθισμα του συνοδηγού καθώς κάποιες φορές είναι μονόδρομος, όπως π.χ. όταν είσαι μόνος στο αυτοκίνητο και έχεις το μωρό στο πίσω κάθισμα όπου είναι αδύνατον έως επικίνδυνο να δεις τί κάνει ή να του βάλεις τη ρημάδα τη σκατοπιπίλα -εκτός βέβαια κι αν έχεις Renault Scenic που διαθέτει ανάποδο καθρέπτη πίσω ειδικά γι' αυτό τον σκοπό-. Απ' την άλλη, δε γνωρίσω πολλά αυτοκίνητα που να διαθέτουν βάσεις isofix και στο κάθισμα του συνοδηγού ακόμη και στον επιπλέον εξοπλισμό. Το Skoda Yeti είναι το μόνο απ' όσα γνωρίζω προσωπικά τουλάχιστον.

Μετά τον 11ο μήνα κατήργησα το καθισματάκι αυτό και πήγα σε ενα Recaro Young Expert Plus με βάση Isofix. Μεταξύ των τριών Recaro (Sport, Young expert, young expert plus) το Sport που έχει και ο αγαπητός Joop είναι μακράν το ομορφότερο αλλά έχει τη μικρότερη ανάκλιση, πράγμα σημαντικό αν θες το παιδί να πάρει τον υπνάκο του σε ενα πολύωρο ταξίδι. Γενικά η βάση isofix είναι όλα τα λεφτά και θα κάνει τη ζωή σου πολύ πιο εύκολη αφού σου επιτρέπει να το ρυθμίσεις κατά πολλές έννοιες. Μειονεκτήματα του συγκεκριμένου καθίσματος: α) είναι ασήκωτο, β) στο δίπορτο GTI μου με δυσκολία χώρεσε από την πόρτα, γ) πιάνει ΠΟΛΥ χώρο με αποτέλεσμα το κάθισμα του συνοδηγού να μη μπορεί να μεταφερθεί πολύ πίσω όταν το παιδί πλέον έχει μεγαλώσει (έχουμε μέλλον ακόμα), δ) όταν το παιδί δεν κάθεται πάνω του το καθισματάκι κάνει θόρυβο στις αναπηδήσεις. Στα θετικά συγκαταλέγω το γεγονός ότι έχει επιπλέον μαξιλαράκια για 9 μηνών μέχρι κάποια ηλικία, τα οποία στηρίζουν και προστατεύουν κορμό και κεφάλι.

επιβεβαιωνω και εγω με την σειρα μου τα γραφομενα του S8N...

η ανακλιση οντως ειναι περιορισμενη,εχει μια ροδελα στο πλαι που δεχεται μερικες ρυθμισεις αλλα ακομα και να την γυρισεις τερμα το καθισμα ειναι υπερβολικα ψηλα.αλλα καθισματα στην τελευταια ρυθμιση θα ηταν το πιθανοτερο σχεδον ξαπλα.ειναι οντως βαρυ,στο διπορτο eos μου παιρναει την πορτα ευκολα καθοτι μεγαλυτερη του golf αλλα με μια μικρη δυσκολια το βαζω πισω λογω χαμηλοτερου υψους οροφης.οντως πιανει πολυ χωρο,με την μεγαλη πανω, 3,5 ετων,1.06 υψος,αναγκαζομαι να τραβηξω εντελως μπροστα το καθισμα του συνοδηγου ωστε να μην βρισκουν τα ποδαρακια της σε αυτο.για να μπει απο την πισω θεση του οδηγου ουτε κατα διανοια...

θορυβο στις αναπηδησεις δεν εχω.δεν ακουγεται τιποτα.προσοχη ομως,δεν εχω isofix ,επειδη οταν αγορασα το καθισμα το polo μου δεν διεθετε τετοιο συστημα.το δενω λοιπον με την ζωνη οσο πιο σφιχτα μπορω και μενει κολλημενο στο καθισμα.συμφωνω και με το extra μαξιλαρακι.ειναι πολυ χρηστικο για το παιδι οταν ακομα ειναι πολυ μικρο.επιπλεον,προσθετει μια πιο ''αγωνιστικη'' πινελια στο ηδη ''αγωνιστικο'' σασι του...

αυτο που θα ηθελα λιγο να σχολιασω ειναι το υφασμα του.επειδη το καθισμα εχει αρκετες ωρες πλεον μεσα σε αυτοκινητο,εχω κανει ταξιδια πολυωρα και το υφασμα ανταποκριθηκε θετικα στον ιδρωτα του παιδιου.ελαχιστα βρεγμενο,σχεδον νοτισμενο θα ελεγα.απολυτα απορροφητικο λοιπον,με πολυ καλη κυκλοφορια αερα και με μεγαλη ευκολια στην αφαιρεση του ωστε να πλυθει.αυτο που ισως θα μπορουσε να βελτιωθει λιγο ειναι το καθισματακι να ηταν πιο μαλακο.εχω την εντυπωση οταν δεν ειναι τοσο μαλακο.η πλατη του φαινεται ικανοποιητικη.ισως απλα να ακολουθει την γραμμη των μεγαλων recaro που απευθυνεται σε μεγαλα παιδια..

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

στο EOS και να μην χωρούσε από την πόρτα....

ανοίγεις την οροφή και είναι έτοιμο σε μισό λεπτό..

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:;):whistling: :whistling: :yahoo:

;):whistling::thumbsup::D:p :p :p :p :D :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

με ενα γρηγορο ψαξιμο κοιταξτε για ποσο μεγαλες διαφορες στις τιμες μιλαμε.οι αντ/ποι εδω στην Ελλαδα πουλανε οσο θελουν.το recaro young sport που το πουλανε 300 ευρω σε καταστηματα βρεφικων ειδων πχλητω,στην Γερμανια ενδεικτικα κοστιζει 179.95 ευρω.

edit-σε ορισμενα site το βαρος του καθισματος αναφερεται 22,5-23 lbs δηλαδη περιπου 10 κιλα.εγω το ζυγισα σε ηλεκτρονικη ζυγαρια και το μετρησε 8 κιλα ακριβως.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

λοιπόν όλα όσα ανφέονται παραπάνω είναι σωστά, κυρίως για το να είναι επώνυμο και να το αγοράσεις από το νετ (αφού θα το έχεις δει πρωτα από κοντά σε μαγαζιά). Εγώ έχω ένα chicco μοντέλο του 2009 στην κατηγορία 0 -18 κιλά και το πήρα από esjop Γερμανίας περίπου 130 ευρώ φτηνότερα. Υπόψιν οτι τα isofix είναι συνήθως πιό ογκώδη και βαριά, οπότε αν δεν έχουν όλα σου τα αυτοκίνητα isofix ή αν σκοπέυεις να το βάλεις σε θέση συνοδηγού όπως εγώ στο golf, θα μπορούσες νααρκεστείς στο σύστημα ζώνης, είναι απλό και αποτελεσματικό. Επίσης καλό είνα να υπάρχουν 2-3 κλίσεις για να είναι πιό ξεκούραστο σε μακρυνές αποστάσεις.

Η θεωρία λέει οτι μέχρι και την ηλικία των 3 περίπου πρέπει οπωσδήποτε το παιδί να κοιτά ανάποδα ώστε να στηρίζεται σωστότερα ο ευαίσθητος αυχένας του. Πρακτικά βέβαια δεν είνια εύκολο, αφού στην πλειοψηφία των καθισμάτων τα πόδια θα πρέπει να είναι διπλωμένα για να μην βρίσκουν στην πλάτη - εμένα ο δικός μου έκλεισε μόλις τον πρώτο χρόνο πριν απο μια εβδομάδα και τα ποδαράκια του βρίσκουν ήδη στην πλάτη όταν τα τεντώνει. Αν θες περισσότερες πληροφορίες σχετικά τσέκαρε στο παρακάτω - και μάλιστα σου προτείνω να γραφτείς κιόλας, θα σε βοηθήσει με αρκετές πληροφορίες για το μωράκι σας....

http://www.parents.gr/forum/showthread.php?t=46037

με το καλό να έρθει το μωράκι σας και να περάσει το πρώτο τρίμηνο όσο πιό εύκολα.... και να ξέρεις οτι μετά τον 6-7 μήνα θα αποζημιωθείς αναδρομικά για όλη την ταλαιπωρία με τις αποστειρώσεις και τα ξενύχτια με τα χαμόγελα, τα γελάκια και την τρυφερότητα του μωρού σας!!

Link to comment
Share on other sites

γεννηθηκε ο μπεμπης , ολα πηγαν μια χαρα. ευχαριστω για τις ευχες σας. στο parents ειναι μελος η γυναικα μου.

Διαβασα τις απαντησεις σας. ηταν κατατοπιστικες. εχω μια ερωτηση. αν το καθισμα εχει συστημα ιζοφιξ, δεν μπορει να μπει στη θεση του συνοδηγου ? το γκολφ 6 εχω. Μπορω να το βαλω (στη θεση συνοδηγου) μονο με τη χρηση των ζωνων?

κλινω περισσοτερο προς το βριταξ. θα δω και τα ρεκαρο βεβαια. και σιγουρα 8α το παρω απο το νετ.

Link to comment
Share on other sites

Άντε βρε, συγχαρητήρια, να σας ζήσει!

Όσον αφορά την ερώτησή σου για το σύστημα isofix: Μια βάση isofix μπορεί να τοποθετηθεί μόνο σε κάποια θέση η οποία διαθέτει υποδοχές γι' αυτό το σύστημα συγκράτησης. Οι 2 ακριανές πίσω θέσεις του Golf διαθέτουν υποδοχές ISOFIX. Απ' όσο γνωρίζω όμως ελάχιστα αυτοκίνητα διαθέτουν σύστημα isofix ΚΑΙ στο κάθισμα του συνοδηγού, κι αυτό μόνο κατά παραγγελία. Οπότε ειδικά για τη θέση του συνοδηγού είσαι δεσμευμένος να χρησιμοποιήσεις το σύστημα με τη ζώνη. Δε γνωρίζω πως είναι κατασκευασμένο το Britax, πιθανόν να χρειαστείς άλλη βάση (μη ISOFIX) για να το καταφέρεις αυτό αν και δεν αποκλείεται η ζώνη να δένει απ' ευθείας πάνω στο συγκεκριμένο καθισματάκι. Προφανώς θα πρέπει να απενεργοποιήσεις τον αερόσακκο κάθε φορά που τοποθετείς εκεί τον μπέμπη.

Τώρα, για τα παιδικά καθισματάκια τύπου Recaro/Chicco που σου προαναφέραμε έχεις μέλλον ακόμα. Πρέπει πρώτα ο μικρός να μπορεί να στηρίζει καλά τη μέση και τον αυχένα, κάτι που θα συμβεί κοντά στον 11ο μήνα. Έως τότε θα πρέπει να τοποθετείται σε καθισματάκι τύπου port-bebe ξαπλωμένος. Αυτά τα καθισματάκια συνήθως είναι αξεσουάρ των ακριβών καροτσιών και αγοράζεις απλώς μια επιπλέον βάση η οποία σπανίως είναι isofix, ακριβώς για να τοποθετείται στη θέση του συνοδηγού όπου η προεγκατάσταση isofix δεν είναι συχνή.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Να σας ζήσει ο μπέμπης. Έχω δύο παιδιά και χρησιμοποιώ μόνο MAXI COSI. Τα προτίμησα εξ αρχής λόγω των πολύ καλών αποτελεσμάτων σε crash test,της καλής κατασκευής, των ζωνών πέντε σημείων και των ανακλήσεων όλων των καθισμάτων. Όλα τα καθίσματα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: Α)μέχρι τον ένατο μήνα περίπου, μπαίνει ανάποδα (το παιδί κοιτά το κάθισμα), είναι ξαπλωτό και έχει ρόλο και port bebe. Είναι ελαφρύ και μπορείς να μεταφέρεις εύκολα το βρέφος που συνήθως κοιμάται ή να χρησιμοποιήσεις το κάθισμα, όπου χρειαστεί και ως relax(-200ευρώ). Β) Γύρω στο χρόνο παίρνεις το δεύτερο καθισμα που είναι και το πιο βαρύ καθώς έχει βάση που δένει με τις ζώνες του αυτοκινήτου ή με isofix. Το κάθισμα είναι τοποθετημένο κανονικά και το παιδί βλέπει μπροστά. Θα το χρησιμοποιήσεις περίπου μέχρι να φτάσει το παιδί τα 18kg ή το 1,10 περίπου γύρω δηλαδή στα 3 με 4 χρόνια, ανάλογα με την ανάπτυξη του παιδιού(+-300ευρώ). Γ) Τέλος θα πάρεις κάθισμα με πλάτη που θα πιάνει με τις ζώνες και θα τοποθετεί το παιδί στη σωστή θέση ώστε να το πιάνουν οι ζώνες και οι αερόσακοι αλλά και να μπορεί να γύρει το κεφάλι του στα πλαινά του καθίσματος και να κοιμηθεί, σε αυτό θα μείνει μέχρι τα 30kg περίπου (+-200ευρώ).

Από όλα τα παραπάνω καθίσματα μόνο το πρώτο μπαίνει και στο κάθισμα του συνοδηγού αν και καλό θα είναι να αποφεύγεται, όταν όμως το κάνεις μη ξεχνάς να απενεργοπειείς τον αερόσακο.

ΠΟΤΕ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΕΝΟ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

ελπιζω η φωτο να σε βοηθαει να κρινεις :thumbsup: αυτο ειναι ενα ρεκαρο σπορ και τωρα χρησιμοποιειτε απο τον μικρο μου πιτσιρικα. παρεπιπτοντος τα παιδια κουραζοντε ετσι κι αλλιως στα ταξιδια οποτε οπως και να εχει στασεις θα κανεις οτι κι αν παρεις :thumbsup:

gallery_6618_469_7288.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όαση ήταν το 2003 (χρονιά που είχε γεννηθεί ο μεγάλος γιος μου) η δοκιμή που είχε το περιοδικό 4 Τροχοί για τα παιδικά καθίσματα, στην οποία είχα βασιστεί και είχα επιλέξει το πάρα πολύ καλό Maxi Cosi Priori XP. Το συγκεκριμένο κάθισμα είναι για 9-18kg, ενώ μετέπειτα πήρα και ένα Unikid Ferrari 15-36kg (χωρίς ανάκλιση όμως).

http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=320&article=8933

http://www.auto*μη επιτρεπόμενο @ URL*/index.php?option=com_content&task=view&id=950&Itemid=134

maxicosipriorixp.gif

seatsferrari2.jpg

Εννοείται ότι συστήνω το Maxi Cosi ακόμα και τώρα σε όποιον ετοιμάζεται για αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.