poen Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Καλησπερα.. προχθες το βραδυ επεσα σε μια λακουβα που δεν μπορουσα να αποφυγω με τα καινουρια μου 17αρια ζαντολαστιχα.. αποτελεσμα το μπροστα δεξι λαστιχο μεσα σε 40 δευτερολεπτα ειχε αδιασει τελειως. σταματησα ριχνοτνας καταρες στο δημο κωροποιου και εβγαλα τα ρεζερβα και τα λοιπα τα οποια ευτυχως την προηγουμενη μερα ειχα ξαναβαλει στο πορτπαγκαζ. τοτε λοιπον καταλαβα οτι ειχε γινει μ@λακια και απο την ηλεκτροστατικη βαφη ειχε παρει λιγο οχι το καρε.. αλλα η εσωτερικη πλευρα οπου ακουμπαει με τη συνεχεια του αξονα. η ζαντα δεν μπορουσε να βγει ουτε για πλακα... με τα πολλα πηρα οδικη βοηθεια (μιας και την εχω 1 χρονο ακωμα δωρεαν απο την VW) γιατι ειμουν και στη μεση του πουθενα σε κατι χωραφια. ηρθε ο τυπος με το φορτηγο μετα απο 1+ ωρα και αφου προσπαθησε και απελπιστικε το φωρτοσαμε στο φορτηγο και το πηγαμε στο φιλοσιδη οπου συμπτωματικα χθες το πρωι εχει κανονισει ραντεβου για το service των 30000 μετα απο πολυ κοπο και αφου σηκωθηκε αρκετα ψηλα το αμαξι ωστε να μπορεσει βγει η ζαντα διαπισοσαμε οτι ειχε κωπει στο πλαι το λαστιχο. πηγα και πηρα ενα ιδιο λαστιχο αλλα η ζαντα ελαχιστα εχει παρει... εβαλα την πληγωμενη ζαντα πισω μαζι με αυτη που ειχα μπροστα και τα δυο πισω μπροστα για να εχω ιδιο πατημα. εδω να πω οτι τα λαστιχα οπως και οι ζαντες ηταν 10 ημερων ουτε.. και ειχα συνολικα καμια 500αρια χιλιομετρα. λετε να εχω προβλημα με το πατημα πισω? μπορει να κανουν τοση διαφορα τα 500 χιλιομετρα που εχουν τα λαστιχα τα αλλα? να παει σε τορνο η ζαντα? η ευθυγραμμιση που εκανα πριν 5 μερες πηγε αχριστη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Με το λάστιχο δεν θα έχεις πρόβλημα, απλά για 500χλμ να πηγαίνεις χαλαρά, μιας και έχεις 1 άστρωτο/απάτητο λάστιχο. Ζυγοστάθμιση σίγουρα στη ζάντα και ίσως πρέπει να την φτιάξεις κιόλας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 8, 2010 Author Report Share Posted January 8, 2010 Ελα ρε Geo καλησπερα! εκανα ζυγοσταθμυση και πραγματικα ειναι πολυ μικρη η ζημια της.. γιαυτο και το σκευτομαι το αν πρεπει να τη φτιαξω. οχι για οικονομικους λογους.. τοσα εχω δωσει. απλα επιδη μου ειπαν οτι μπαινει σε τορνο και ουσιαστικε τρογεται με την παροδο του χρονου μπορει να γινει χειροτερα η κατι τετοιο. ασε που λογικα μετα θα θελει παλι βαφη ετσι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Στη θεση σου θα καλουσα την αστυνομια ωστε να παρω τα χρηματα απο το Δημο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) Παναγιώτη καλησπέρα Το φαινόμενο να μην βγαίνει εύκολα η ζάντα είναι πολύ συχνό. Ιδιαίτερα οι εργοστασιακές (και δη Γερμανικών αυτοκινήτων, κυρίως MERCEDES). Οφείλεται στο γεγονός ότι δεν υπάρχουν πλαστικά δαχτυλίδια μεταξύ αφαλού ζάντας και μουαγιέ, οπότε το αλουμίνιο οξειδώνεται, επίσης το μουαγιέ το ίδιο, δημιουργούνται άλατα στο αλουμίνιο και σκουριά στο μουαγιέ και η ζάντα τελικά φρακάρει. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και σε after market ζάντες, οι οποίες δεν έχουν πλαστικά δαχτυλίδια, αλλά μεταλικά. Με την ευκαιρία να τονίσω κάτι πολύ σοβαρό και ταυτόχρονα επικίνδυνο που μπορεί να συμβεί στον καθένα. Μερικές φορές το δαχτυλίδι αυτό, παραμένει επάνω στο μουαγιέ όταν βγάζετε τη ζάντα για να βάλετε τη ρεζέρβα. Προς Θεού, πριν βάλετε τη ρεζέρβα, βγάλτε το δαχτυλίδι πρώτα με ένα μαχαιράκι ή με ένα κατσαβίδι. Έχουν δει πολλά τα ματάκια μου εξαιτίας αυτής της αβλεψίας (ή άγνοιας, πες το όπως θες). Βέβαια στην περίπτωση ζάντας που δεν βγαίνει εύκολα, υπάρχει εύκολος τρόπος για ν' αποφύγεις τα κλοτσίδια, τα μπουνίδια και τα μπινελίκια Τη ζάντα σου να την επισκευάσεις οποσδήποτε. Μπορεί να ζυγοσταθμίστηκε, αλλά το στράβωμα θα σου ταλαιπωρεί συνεχώς τις βάσεις του πιο κοντινού αμορτισέρ Edited January 8, 2010 by Koumparos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Στη θεση σου θα καλουσα την αστυνομια ωστε να παρω τα χρηματα απο το Δημο. - καλη η σκεψη αλλα παιρνει χρονο και θελει δικηγορο ,αν εισαι σε τιποτα συνορα με αλλο Δημο γινεται σκοπμως μπαχαλο γιατι ο μεν τα ριχνει στον δε - ομοιως αν ειναι κανενα στενακι ή δρομο σε τιποτα χωραφια ο Δημος τα ριχνει στον εργολαβο ο οποιος εχει προνοησει και εχει ριξει "εξω" την ΕΠΕ που ειχε οταν τον εφτιαχνε.Εαν ο δρομος δεν ειναι κανονικα παραδοτεος δηλαδη διαγραμιση/φωτα/μπαριερες και τα συναφη ο Δημος δεν αναλαμβανει ειναι κατοχυρωμενος και ριχνει την ευθυνη στον εργολαβο ,το εχουν οργανωσει καλα το συστημα ωστε ο πολιτης να μην μπορει ευκολα βα βγαλει ακρη (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 8, 2010 Author Report Share Posted January 8, 2010 εχει ξαναγινει τετοι περιστατικο πριν 4-5 χρονια με ενα alfa 147 που ειχαμε στην οικογενεια. εγιναν μυνησεις και ολα τα συναφη και ακωμα περιμενουμε. ακρη δεν βγαζεις οποτε δεν ασχοληθικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...