FOTIS_GOLF2_16V Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Μηπως γνωριζει κανεις για να μπει cruise control στο yeti, απο ποια μοντελα της vw ταιριαζουν τα απαραιτητα (διακοπτης φλας με πληκτρα + εγγεφαλος τιμονιου)? Επισης, ειναι απαραιτητο να αλαχθει ο εγγεφαλος τιμονιου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 29, 2010 Author Report Share Posted January 29, 2010 Η ερωτηση για cruise control σε yeti αφορα φιλο μου. Αγορασε μεταχειρισμενο διακοπτη απο golf5, τον τοποθετησε, λειτουργουν φλας συνιαλο κλπ αλλα το cc οχι. Σε 2 αντιπροσωπειες skoda πηγε και δεν μπορουν να το ενεργοποιησουν. Στην μια αντιπροσωπεια του ειπαν κιολας οτι ειναι λαθος κωδικος ο διακοπτης. Εγω ειμαι της γνωμης οτι δεν ξερουν να κανουν κωδικοποιηση. Γνωριζει κανεις τιποτα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 (edited) Κλασική περίπτωση για VAGCOM ώστε να δεις part numbers και να δοκιμάσεις την ενεργοποίηση. Γνωρίζεις τουλάχιστον ποιό εγκέφαλο έχει; Κώστας Edited January 30, 2010 by COSTAS_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 30, 2010 Author Report Share Posted January 30, 2010 Κλασική περίπτωση για VAGCOM ώστε να δεις part numbers και να δοκιμάσεις την ενεργοποίηση. Γνωρίζεις τουλάχιστον ποιό εγκέφαλο έχει; Κώστας Το ρωτησε στην skoda και του ειπανε φοραει τον 1Κ0953549CD. (δεν το τσεκαραμε οπτικα ομως για να ειμαστε 100% σιγουροι). αυτος ο κωδικος ειναι Type III (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-654) και σιγουρα αν φοραει αυτον υποστιριζει cruise control. το θεμα ειναι οτι δεν μπορουν να του κανουν κωδικοποιηση. (Κατα την ταπεινη μου γνωμη παντα, και χωρις να θελω να κανω τον ειδικο, μαλλον ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ, γιατι ο ηλεκτρολογος στη skoda ειπε οτι αλη μια φορα προσπαθησε με καποιο αλλο yeti να κανει κωδικοποιηση και δεν τα καταφερε). Στην μια αντιπροσωπεια μαλιστα, του ειπανε οτι πηρε λαθος κωδικο διακοπτη (!) και οτι επρεπε να παρει διακοπτη με τον εξης κωδικο: ΒΕΑ600002Α Εγω πρωτη φορα ειδα τετοιο κωδικο. αλωστε απ οτι βλεπω το yeti τα ηλεκτρικα του τουλαχιστον, βασιζεται πανω στο golf. το καντραν του ειναι ιδιο με του ΜΚ6 ενω το ταμπλω σε γενικες γραμμες εχει στοιχεια και απο το ΜΚ5 και απο το ΜΚ6. τα δε χειριστηρια φλας/υαλοκαθαριστηρων, ειναι ολοιδια με του golf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 (edited) και πάλι θα επιμείνω .. Μια δοκιμή με VAGCOM θα απαραίτητη. Η κωδικοποίηση/ενεργοποίηση είναι απλή και άμεση. Do it. Κώστας ΥΓ: εαν βρεθείτε για καφέ με τον Μιχάλη - mkaragiannis, ζήτησέ του να σε βοηθήσει με το VAGCOM. Edited January 30, 2010 by COSTAS_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 30, 2010 Author Report Share Posted January 30, 2010 και πάλι θα επιμείνω .. Μια δοκιμή με VAGCOM θα απαραίτητη. Η κωδικοποίηση/ενεργοποίηση είναι απλή και άμεση. Do it. Κώστας ΥΓ: εαν βρεθείτε για καφέ με τον Μιχάλη - mkaragiannis, ζήτησέ του να σε βοηθήσει με το VAGCOM. Σωστος! πως δεν το σκεφτηκα? θα επικοινωνησω μαζι του! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted February 8, 2010 Author Report Share Posted February 8, 2010 οσο ζεις μαθαινεις... κατα 99,9% το yeti θελει το καλωδιο που συνδεει το εγγεφαλο τιμονιου με την κεντρικη μοναδα. (οπως στα πρωτα gof5) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...