Jump to content
vagd

Golf 6 - Φωτα (Λύσεις, Oem, Aftermarket, Xenon, LED Κλπ)

Recommended Posts

Φιλε μου μηπως ξερεις τον τροπο να ρυθμιστει η δεσμη με vcds?

Απο την πρωτη μερα που πηρα το αμαξι, υπαρχουν στιγμες που τυφλωνω κοσμο, σε αντιθεση με ολα τα αλλα ιδια μοντελα με το δικο μου, που δεν ειχαν ΠΟΤΕ προβλημα.... Υποψιαζομαι πως δεν εγινε καποια σωστη ρυθμιση απο το εργοστασιο, η πως καποιος πηραξε το αμαξι οσο ηταν στην Αθηνα στα κεντρικα....

Στην αντιπροσωπια σηκωνουν τα χερια ψηλα, και δεν μπορουν να ρυθμισουν τιποτα με το pc.........

Για δες εδω.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169800

Link to comment
Share on other sites

Για να βοηθήσω λίγο, από ότι ξέρω και έχω δει απο τα δικά μου, τα bi-xenons θέλουν ρύθμιση και απο το φανάρι με τις κλασικές 2 βίδες για πάνω κάτω και αριστερά δεξιά. Και μέσω VAS 5051 ή το γνωστό για τους κοινούς θνητούς Vag-Com. Μάλιστα θέλει ένα συνδιασμό και των 2 τρόπων με μια συγκεκριμένη σειρά για να γίνει σωστή ρύθμιση. Ρυθμίζεις πρώτα μέσω vag-com την ουδέτερη θέση, μετά με τις βίδες στο φανάρι, και μετά ξανά με το vag-com στην σωστή θέση-ύψος...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ειναι για το κλασικό φανάρι, το παιδί ρώτησε για bixenon στα οποία η ρύθμιση γίνεται απο το διαγνωστικό:)

Για να βοηθήσω λίγο, από ότι ξέρω και έχω δει απο τα δικά μου, τα bi-xenons θέλουν ρύθμιση και απο το φανάρι με τις κλασικές 2 βίδες για πάνω κάτω και αριστερά δεξιά. Και μέσω VAS 5051 ή το γνωστό για τους κοινούς θνητούς Vag-Com. Μάλιστα θέλει ένα συνδιασμό και των 2 τρόπων με μια συγκεκριμένη σειρά για να γίνει σωστή ρύθμιση. Ρυθμίζεις πρώτα μέσω vag-com την ουδέτερη θέση, μετά με τις βίδες στο φανάρι, και μετά ξανά με το vag-com στην σωστή θέση-ύψος...

Για αυτο το εβαλα, γιατι εκτος απο το Vag-Com πρεπει να βαλεις και το χερακι σου.

Link to comment
Share on other sites

Για να βοηθήσω λίγο, από ότι ξέρω και έχω δει απο τα δικά μου, τα bi-xenons θέλουν ρύθμιση και απο το φανάρι με τις κλασικές 2 βίδες για πάνω κάτω και αριστερά δεξιά. Και μέσω VAS 5051 ή το γνωστό για τους κοινούς θνητούς Vag-Com. Μάλιστα θέλει ένα συνδιασμό και των 2 τρόπων με μια συγκεκριμένη σειρά για να γίνει σωστή ρύθμιση. Ρυθμίζεις πρώτα μέσω vag-com την ουδέτερη θέση, μετά με τις βίδες στο φανάρι, και μετά ξανά με το vag-com στην σωστή θέση-ύψος...

Αυτό είδα και γω, οτι με το vagcom "κλειδώνεις" τη σωστή θεση αν μπορώ να το πώ έτσι...

Για αυτο το εβαλα, γιατι εκτος απο το Vag-Com πρεπει να βαλεις και το χερακι σου.

Είσαι σίγουρος οτι είναι οι ίδιες οι βίδες που έχουν τα 2 φανάρια;; Επίσης δεν είναι ακριβώς το ίδιο γιατί στο κλασικό φανάρι ρυθμίζεις το πάνω/κάτω και δεξιά/αριστερά στη μεσαία δέσμη αλλά και πάνω/κάτω ολο το φανάρι. Στο xenon με τον projector αμφιβάλω οτι με τις βίδες μπορείς να ρυθμίσεις τα μεσαία. Μονο ολο το φανάρι στο πάνω κάτω αν έχω καταλάβει σωστά...

Είναι και διαφορετική η δέσμη λόγω του cut off που έχουν οι projectorες, γενικά δεν πρέπει να ναι το ίδιο

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είδα και γω, οτι με το vagcom "κλειδώνεις" τη σωστή θεση αν μπορώ να το πώ έτσι...

Σωστά κατάλαβες!

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά τώρα: Μήπως θυμάσαι φίλε μου ποιοι ασχολήθηκαν με το αμάξι σου στον Γρατσία? Ρωτώ επειδή ψάχνω να βρω τρόπο να γλιτώσω όλη αυτή τη φασαρία, αφού έχω πάρει και εγώ (εδώ και πολύ καιρό) το σετ autoleveling της Kufatec και δεν έχω αξιωθεί να το βάλω... στο αμάξι μου! Έχω βάλει τα original bi-xenon και μένει αυτό και τα πιτσιλιστίρια για να είναι λειτουργικά Thanks

:)

Ο Ηλεκτρολογος τοποθέτησε τον εγκέφαλο κ τους αισθητήρες κ την ρύθμιση πως θα ανάβουν ( μόνο xenon η και οι προβολείς αλογονου ) ο αρχιμηχανικος. Τώρα ονόματα δεν ξέρω ,πάντως αν πας θα σου πουν.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις!! Να στε καλα..!!

Στην αντιπροσωπια μου εκαναν τη βασικη ρυθμιση με το διαγνωστικο, και επειτα πειραξαμε τη βιδα για το αριστερο φαναρι, η οποια το ρυθμιζει δεξια-αριστερα, και φεραμε τη δεσμη λιγο πιο μεσα..

Βιδα για πανω κατω δεν βρηκαμε... Και απο elsa που το εχω ψαξει, μια βιδα δινει και εκει..

Απ οτι καταλαβα ειναι και λαθος η διαδικασια που καναμε.. Πρεπει πρωτα να πειραξεις με διαγνωστικο, επειτα με τα χερια, και επειτα ξανα με το διαγνωστικο..

Μακαρι να βρω λυση, γιατι σε μερη χωρις φωτισμο τυφλωνω κοσμο αδικα, και χωρις να το θελω...

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά τώρα: Μήπως θυμάσαι φίλε μου ποιοι ασχολήθηκαν με το αμάξι σου στον Γρατσία? Ρωτώ επειδή ψάχνω να βρω τρόπο να γλιτώσω όλη αυτή τη φασαρία, αφού έχω πάρει και εγώ (εδώ και πολύ καιρό) το σετ autoleveling της Kufatec και δεν έχω αξιωθεί να το βάλω... στο αμάξι μου! Έχω βάλει τα original bi-xenon και μένει αυτό και τα πιτσιλιστίρια για να είναι λειτουργικά :) Ο Ηλεκτρολογος τοποθέτησε τον εγκέφαλο κ τους αισθητήρες κ την ρύθμιση πως θα ανάβουν ( μόνο xenon η και οι προβολείς αλογονου ) ο αρχιμηχανικος. Τώρα ονόματα δεν ξέρω ,πάντως αν πας θα σου πουν.

Thanks

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου τους ξέρω όλους εκεί οπότε θα μου πουν... Δεν θα μου το κρύψουν... Λεφτά θα πάρουν άλλωστε!!!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις!! Να στε καλα..!!

Στην αντιπροσωπια μου εκαναν τη βασικη ρυθμιση με το διαγνωστικο, και επειτα πειραξαμε τη βιδα για το αριστερο φαναρι, η οποια το ρυθμιζει δεξια-αριστερα, και φεραμε τη δεσμη λιγο πιο μεσα..

Βιδα για πανω κατω δεν βρηκαμε... Και απο elsa που το εχω ψαξει, μια βιδα δινει και εκει..

Απ οτι καταλαβα ειναι και λαθος η διαδικασια που καναμε.. Πρεπει πρωτα να πειραξεις με διαγνωστικο, επειτα με τα χερια, και επειτα ξανα με το διαγνωστικο..

Μακαρι να βρω λυση, γιατι σε μερη χωρις φωτισμο τυφλωνω κοσμο αδικα, και χωρις να το θελω...

Πάντως στο ακόλουθο αναλυτικό DIY σε Golf MK5 αναφέρει κατά την διαδικασία της ρύθμισης μόνο για

μία βίδα κατακόρυφης ρύθμισης της δέσμης, την οποία θέση της δέσμης μετά την χειροκίνητη ρύθμιση

μαθαίνουν τα xenon αφού πρώτα μέσω vcds τα έχεις θέσει σε adjusting position.

http://furmanka.blogspot.com/2007/12/mk5-wiata-ksenonowe-z-samopoziomowaniem.html

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφερον λινκ!!! Καλα αυτο το ατομο, πρεπει να εχει βαλει οτι εξτρα υπαρχει διαθεσιμο... Πολυ μαγκας...!!

Θα το ψαξω παιδια το θεμα, και θα κανω μια δοκιμη με αυτον τον τροπο, και ο Θεος βοηθος.... :hairy:

Link to comment
Share on other sites

Έχωντας μαζέψει κάμποσες πληροφορίες για το project xenon retrofit, έχω κολήσει στο θέμα

αντικατάστασης του CECM καθώς χρειάζεται οπωσδήποτε highline CECM για να δουλέψει η

μεγάλη σκάλα..

Το θέμα είναι πως βρίσκω το σωστό Part Number για τον highline CECM που να αντιστοιχεί

στο δικό μου μοντέλο..

Οι γνώστες ας ρίξουν ένα χέρι βοηθείας..

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

Έχωντας μαζέψει κάμποσες πληροφορίες για το project xenon retrofit, έχω κολήσει στο θέμα

αντικατάστασης του CECM καθώς χρειάζεται οπωσδήποτε highline CECM για να δουλέψει η

μεγάλη σκάλα..

Το θέμα είναι πως βρίσκω το σωστό Part Number για τον highline CECM που να αντιστοιχεί

στο δικό μου μοντέλο..

Οι γνώστες ας ρίξουν ένα χέρι βοηθείας..

Αρχικά θα ήταν καλύτερο πιστεύω να σιγουρευτείς ποια έκδοση έχεις ..

Παρακάτω υπάρχουν κάποιοι τρόποι με τους οποίους μπορούμε να βρούμε ποια έκδοση έχουμε :

1. Find out CECM part no.

1a) Using VAG-COM:

CECM has the address 09. Either do auto-scan or open 09-Cent. Elect.

Look for the string starting with 1K0 or 3C0 or 3C8 followed by 937 049 and one or two letters. This is your CECM part no.

1b) Physical inspection:

Remove driver's foot-well cover (2 torx T20 bolts). The CECM is located over the OBD II plug and it is covered with lots of wires. But somewhere between the plugs there is a plate with the part number. Again, it starts with 1K0 or 3C0 for 3C8 ollowed by 937 049 and one or two letters.

2. Find out the trim

2a) Using VAG-COM Label file

The most up to date is available online:

For modules starting with 3C0: My link

For modules starting with 1K0: My link

Bear in mind that modules are upgraded pretty frequently and you might have one that is not listed. In this case go to 2b).

2b) Using VAG-COM

Open 09-Cent. Elect., go to Coding. Open Long Code Helper. Check bit 0 in byte 0 (Front Fog lights installed). Transfer coding, close Long Coding Helper window and save new coding. Close controller. Open it again, go to Coding, open Long Code Helper. If the bit 0 in byte 0 is still checked, you have a high-line module (uncheck it and save the coding back to original). Otherwise it is either mid-line or low-line.

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3698865-How-To-what-CECM-do-you-have&p=46015243&viewfull=1#post46015243

Partial listing of CECM’s and their details ΜΚ5

3C0 937 049 (3C0937049) – 21 Byte – Medium

3C0 937 049 A (3C0937049A) – 21 Byte – Medium

3C0 937 049 B (3C0937049B) – 21 Byte – Medium

3C0 937 049 C (3C0937049C) – 21 Byte – Highend

3C0 937 049 D (3C0937049D) – 21 Byte – Medium

3C0 937 049 E (3C0937049E) – 21 Byte – Highend

3C0 937 049 F (3C0937049F) – 21 Byte – Medium

3C0 937 049 G (3C0937049G) – 21 Byte – Highend

3C0 937 049 H (3C0937049H) – 23 Byte – Medium

3C0 937 049 J (3C0937049J) – 23 Byte – Highend

3C0 937 049 K (3C0937049K) – 23 Byte – Medium

3C0 937 049 L (3C0937049L) – 23 Byte – Highend

3C0 937 049 P (3C0937049P) – 23 Byte – Medium

3C0 937 049 Q (3C0937049Q) – 23 Byte – Highend

3C0 937 049 R (3C0937049R) – 23 Byte – Medium

3C0 937 049 S (3C0937049S) – 23 Byte – Highend

3C0 937 049 T (3C0937049T) – 23 Byte – Medium

3C0 937 049 AA (3C0937049AA) – 23 Byte – Highend

3C0 937 049 AB (3C0937049AB) – 23 Byte – Medium

3C0 937 049 AC (3C0937049AC) – 23 Byte – Highend

3C0 937 049 AD (3C0937049AD) – 23 Byte – Medium

3C0 937 049 AE (3C0937049AE) – 23 Byte – Highend

3C0 937 049 AF (3C0937049AF) – 23 Byte – Medium

3C0 937 049 AG (3C0937049AG) – 23 Byte – Highend

3C0 937 049 AH (3C0937049AH) – 30 Byte – Medium

3C0 937 049 AJ (3C0937049AJ) – 30 Byte – Highend

3C0 937 049 AK (3C0937049AK) – 30 Byte – Medium

3C0 937 049 AL (3C0937049AL) – 30 Byte – Highend

3C8 937 049 A (3C8937049A) – 30 Byte – Medium

3C8 937 049 D (3C8937049D) – 30 Byte – Medium

3C8 937 049 E (3C8937049E) – 30 Byte – Highend

3C8 937 049 F (3C8937049F) – 30 Byte – Highend

3C8 937 049 G (3C8937049G) – 30 Byte – Medium

3C8 937 049 H (3C8937049H) – 30 Byte – unsure

3C8 937 049 N (3C8937049N) – 30 Byte – unsure

3C8 937 049 P (3C8937049P) – 30 Byte – unsure

3C8 937 049 Q (3C8937049Q) – 30 Byte – unsure

3C8 937 049 R (3C8937049R) – 30 Byte – Highend

3C8 937 049 S (3C8937049S) – 30 Byte – Highend

3C8 937 049 AA (3C8937049AA) – 30 Byte – unsure

3C8 937 049 AB (3C8937049AB) – 30 Byte – Highend

http://www.my-gti.com/2269/volkswagen-central-electronics-control-module-cecm

και συμπληρώνω με βάση το ETKA:

3C8 937 049 F (3C8937049F) – Highend 01/10/2009 αντικαταστάθηκε με:

3C8 937 049 S (3C8937049S) – Highend 01/11/2009 αντικαταστάθηκε με:

3C8 937 049 AB (3C8937049AB) – Highend 01/11/2010 αντικαταστάθηκε με:

3C8 937 049 AC (3C8937049AC) – η λογική λέει ότι είναι HighLine εφόσον είναι και οι υπόλοιπες, καθώς δεν θα υπήρχε νόημα να αντικαταστήσει μια highline με μια φτωχότερη -

οπότε δεν έχεις παρά να επιβεβαιώσεις σε κάποια αντιπροσωπεία τα παραπάνω δλδ ότι ο κωδικοί F,S,AB,AC είναι highline CECM και οι τελευταίες κάνουν για Golf 6, καθώς δεν μπορώ να εγγυηθώ για αυτά που γράφονται στο Internet και στο ETKA.

EDIT: Ο παραπάνω πίνακας αναφέρεται στα 5άρια.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Σε υπερευχαριστώ για την τόσο εκτενή απάντησή σου :cray:

Ο δικός μου είναι με part number 1K0 937 086 C (και όχι 3C8..) και με βάση όσα έχω διαβάσει δεν είναι Ηιghline.Aντίθετα

Highline CECM είναι αυτοί με κωδικό 1K0 937 087 x οπότε ζορίζομαι στο ποιο θα πρέπει να είναι το τελευταίο γράμμα για

τον Highline CECM που 8α επιλέξω για το δικό μου Golf..

Λέω να δοκιμάσω και την μέθοδο αναγνώρισης με το τσεκάρισμα της επιλογής για τα προβολάκια ομίχλης στο byte 0

όπου αν την κάνει save κανονικά τότε πρόκειται για Highline CECM αν όχι τότε μάλλον είναι lowline ή midline

όπως βλέπω στα παραπάνω..

Aπό την άλλη βέβαια αφού έχουμε προβολάκια και λογικά αυτή η επιλογή πρέπει να είναι ενεργοποιημένη,

τότε υποθέτουμε οτι και ο CECM είναι highline (ή highend όπως αλλιώς λέγεται..);

To όλο θέμα έχει να κάνει με το γεγονός πως μόνο ο Highend έχει τα απαραίτητα pins στο βύσμα C για να συνδεθουν

τα 2 καλώδια από τους αντάπτορες των φαναριών έτσι ώστε να λειτουργεί κανονικά και η μεγάλη σκάλα..

Μπλέξιμο...

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

Σε υπερευχαριστώ για την τόσο εκτενή απάντησή σου :thumbsu:

Ο δικός μου είναι με part number 1K0 937 086 C (και όχι 3C8..) και με βάση όσα έχω διαβάσει δεν είναι Ηιghline.Aντίθετα

Highline CECM είναι αυτοί με κωδικό 1K0 937 087 x οπότε ζορίζομαι στο ποιο θα πρέπει να είναι το τελευταίο γράμμα για

τον Highline CECM που 8α επιλέξω για το δικό μου Golf..

Λέω να δοκιμάσω και την μέθοδο αναγνώρισης με το τσεκάρισμα της επιλογής για τα προβολάκια ομίχλης στο byte 0

όπου αν την κάνει save κανονικά τότε πρόκειται για Highline CECM αν όχι τότε μάλλον είναι lowline ή midline..

Μπλέξιμο...

Ναι έχεις δίκαιο. Απ' ότι είδα στα 5άρια ξεκινάει με 3C0/8 ενώ στα 6άρια με 1K0 :growl:

Στο ετκα βγάζει διαφορετική ονομασία για τα 5άρια και άλλη για τα 6άρια ... το κυριότερο είναι ότι βρίσκονται σε διαφορετικά σχεδιαγράμματα, άρα το πρώτο πράγμα που υποψιάζομαι είναι ότι ένωσαν τα CECM και CCM σε ΜΙΑ πλακέτα ? ..... :devil::growl:

Ένα ακόμη σημείο είναι ότι δεν έχω βρει αντίστοιχο πίνακα με τους κωδικούς για το 6άρι :growl:

Off Topic

CCM = Central Convenience Control Module: It controls the comfort options like central locking etc Highline Versions display Convenience Option in MFD

CECM = Central Electronics Control Module: It controls the Electronics like the Horn, Monitors the System for Blown Bulbs etc. Highline versions Fog Lights and Displays Lights and Vision in MFD

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Στο ετκα βγάζει διαφορετική ονομασία για τα 5άρια και άλλη για τα 6άρια ... το κυριότερο είναι ότι βρίσκονται σε διαφορετικά σχεδιαγράμματα, άρα το πρώτο πράγμα που υποψιάζομαι είναι ότι ένωσαν τα CECM και CCM σε ΜΙΑ πλακέτα ? ..... :D:rolleyes:

Nαι ακριβώς αυτό έγινε από το 2010 και μετά σύμφωνα με το Vortex.

Ενοποίηση σε ένα module και των 2.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από ψάξιμο στο ετκα ...

8JX- φανάρια bi xenon

8EI - φανάρια bi xenon με Led

8WB- προβολάκια

8ΤD - πίσω φως ομίχλης

8SP - πίσω φανάρια Led

4A3 - θερμαινόμενα καθίσματα

9AK - Climatronic

9AP - semi auto κλιματισμός

KL1 - πινακίδα με led

Αν υποθέσουμε πως βάζεις από τις τελευταίες εκδόσεις που βγήκαν :

1K0_937_087 M__Z4K(1): http://img651.imageshack.us/img651/373/1k0937087mz4k1.jpg

1K0_937_087 M__Z4K(2): http://img143.imageshack.us/img143/1214/1k0937087mz4k2.jpg

1K0_937_087 M__Z4X : http://img694.imageshack.us/img694/936/1k0937087mz4x.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tρομερή μηχανή αναζήτησης είσαι!!!!

Βλέπω πως στην περίπτωση μου κάνει ο μεσαίος που υποστηρίζει

xenon headlights..

αυτοί είναι μερικοί απο τους δεκάδες που έχει μέσα το ετκα ... οπότε την επίσκεψη στην αντιπροσωπεία δεν βλέπω να την γλιτώνεις ..

επίσης ο πρώτος και δεύτερος έχουν ίδιο κωδικό αλλά υποστηρίζουν διαφορετικές λειτουργίες(στο headlight activation για π.χ.) οι οποίες δεν ξέρω τι επιπτώσεις μπορούν να έχουν εάν λείπουν .. :D

Link to comment
Share on other sites

Ένας κακός χαμός γίνεται που κοίταξα και εγώ λίγο στο ΕΤΚΑ έχεις απόλυτο δίκιο!

Στην αντιπροσωπεία φοβάμαι μην με "πλακώσουν" αν πά να τους μουρλάνω με τέτοιο

retrofit project :D

Ευελπιστώ να τα έχω όλα περασμένα και να πάω μόνο για την αλλαγή CECM προκειμένου

να λειτουργήσει η μεσαία σκάλα..

Link to comment
Share on other sites

καλα ολα αυτα αλλα εδω εμεις δεν εχουμε ουτε εναν να μας δειξει.....αντε κοψαμε το φαναρι που απο οτι βλεπω το κοβει με τροχο,αντε βγαλαμε με την ψυχη στο στομα τη βαση που κραταει τη λαμπα..να κανουμε και τρυπες στο φαναρι για να περασουμε βαλλαστ ξενον εε εκει παει το χασαμε το παιχνιδι...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.