Jump to content
vagd

Golf 6 - Φωτα (Λύσεις, Oem, Aftermarket, Xenon, LED Κλπ)

Recommended Posts

Εμένα τα led τόσο στα εργοστασιακά φανάρια όσο και σε εκείνα της dectane μου φαίνονται λίγο κιτς και το αμάξι μου θυμίζει Χριστουγενιάτικο δέντρο. Παραείναι φορτωμένο μου φαίνεται το φανάρι με τα led.

Πιο όμορφα είναι τα original bi-xenon χωρίς led :

nyautoshow2009069.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εμένα τα led τόσο στα εργοστασιακά φανάρια όσο και σε εκείνα της dectane μου φαίνονται λίγο κιτς και το αμάξι μου θυμίζει Χριστουγενιάτικο δέντρο. Παραείναι φορτωμένο μου φαίνεται το φανάρι με τα led.

Πιο όμορφα είναι τα original bi-xenon χωρίς led :

nyautoshow2009069.jpg

Κ***α ειναι!

Edited by Speedy
Μη επιτρεπόμενη λέξη
Link to comment
Share on other sites

Κ***α ειναι!

VW-Golf-R-62.jpg

09-vw-golf-r20-live.jpg

Τα μαύρα μου αρέσουν ποιο πολύ. :whistling:

Και ένα link για αυτούς που ψήθηκαν για αγορά : http://cgi.ebay.de/ORIGINAL-VW-BI-XENON-SCHEINWERFER-GOLF-6-VI-R-GTI-/200456790244?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2eac27e0e4

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Τα μαύρα μου αρέσουν ποιο πολύ. :whistling:

Και ένα link για αυτούς που ψήθηκαν για αγορά : http://cgi.ebay.de/ORIGINAL-VW-BI-XENON-SCHEINWERFER-GOLF-6-VI-R-GTI-/200456790244?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2eac27e0e4

Ωραία είναι Στέλιο αλλά παρελκόμενα?? εγκατάσταση? Εκεί ξεφεύγει το κόστος νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία είναι Στέλιο αλλά παρελκόμενα?? εγκατάσταση? Εκεί ξεφεύγει το κόστος νομίζω.

Βalast , λάμπες, καλώδιο (μετατροπέας) και εργασία θες αν δεν κάνω λάθος (Τα balast και οι λάμπες πωλούνται μαζί με το φανάρι από κάποιους πωλητές).

Υ.Γ. Μιλάμε απλά για να βάλεις χενον χωρίς autoleveling και πλυστικά.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Στέλιο θέλει να έχει πάνω το φανάρι και το control unit αν το γράφω σωστά..

Είναι ένα μαύρο κουτάκι πιο δίπλα από τα ballasts:

http://jpegbay.com/gallery/000780845-.html#1

Eπίσης δεν έχουμε ακόμη ξεκαθαρίσει το θέμα αν τελικά στα μοντέλα 2010 χρειάζεται η

αλλαγή του CESM προκειμένου να μπορούν να συνδεθούν πάνω του τα 2 εξτρα καλωδιάκια

από τα καλώδια - αντάπτορες των φαναριών, που είναι απαράιτητα για το triggering

της μεγάλης σκάλας των original xenon φαναριών..

Στο ψάξιμο και βλέπουμε..αν και αυτή η μισή λύση πάλι παράνομη είναι και

λογικά πάλι πρόβλημα θα δημιουργεί στους απέναντι ειδικά σε ανηφόρες ή

με φορτωμένο αμάξι..και θα λείπουν και τα πλυστικά..

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

αν και αυτή η μισή λύση πάλι παράνομη είναι και

λογικά πάλι πρόβλημα θα δημιουργεί στους απέναντι ειδικά σε ανηφόρες ή

με φορτωμένο αμάξι..και θα λείπουν και τα πλυστικά..

Αυτό ακριβώς είναι στο σπάσιμο αν βάλεις τα original χωρίς autoleveling! Δώρο άδωρο, εκτός αν κάθεσαι με το vag com και ρυθμίζεις τη δέσμη κάθε φορά που θες να πας κάπου φορτωμένος! :whistling:

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Ας ρυθμίζει η δέσμη έστω και μέσω vag com και το λαπτοπάκι δεν λείπει

από κανένα μας ταξίδι είναι η αλήθεια..

Σπάσιμο θα είναι σίγουρα δεν αντιλέγω.

Να ξερα αν θέλουν και αλλαγή CESM για να δουλέψουν τα ρημάδια καλά θα ήτανε..

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

Ας ρυθμίζει η δέσμη έστω και μέσω vag com και το λαπτοπάκι δεν λείπει

από κανένα μας ταξίδι είναι η αλήθεια..

Σπάσιμο θα είναι σίγουρα δεν αντιλέγω.

Να ξερα αν θέλουν και αλλαγή CESM για να δουλέψουν τα ρημάδια καλά θα ήτανε..

Αν CESM εννοείς τον εγκέφαλο δικτύου , μάλλον ναι. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Nαι αυτό εννοώ Στέλιο.

Για τα 2010 μοντέλα αναρωτιέμαι αν χρειάζεται αλλαγή εγκεφάλου στα οποία υπήρχε

εξαρχής η δυνατότητα τοποθέτησης εργοστασιακών φαναριών ξένον...

Link to comment
Share on other sites

Nαι αυτό εννοώ Στέλιο.

Για τα 2010 μοντέλα αναρωτιέμαι αν χρειάζεται αλλαγή εγκεφάλου στα οποία υπήρχε

εξαρχής η δυνατότητα τοποθέτησης εργοστασιακών φαναριών ξένον...

Λογικά τα αμάξια κατασκευής πριν τον 11/2009 θα θέλουν αλλαγή μόνο , όπως και για τα πίσω φώτα led.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά τα αμάξια κατασκευής πριν τον 11/2009 θα θέλουν αλλαγή μόνο , όπως και για τα πίσω φώτα led.

Πάντως ξέρω αμάξι 5/2009 που έβαλε πίσω φανάρια R και δεν είχε πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Nαι αυτό εννοώ Στέλιο.

Για τα 2010 μοντέλα αναρωτιέμαι αν χρειάζεται αλλαγή εγκεφάλου στα οποία υπήρχε

εξαρχής η δυνατότητα τοποθέτησης εργοστασιακών φαναριών ξένον...

http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=2751

Link to comment
Share on other sites

Λεει control unit recommended αλλά δεν ξέρω αν εννοεί το control unit που έχουν

τα φανάρια πάνω τους δίπλα στα ballasts ή εννοεί τον εγκέφαλο δικτύου (CESM) που

είναι πάνω από την θύρα ΟΒD περίπου..

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ξέρω αμάξι 5/2009 που έβαλε πίσω φανάρια R και δεν είχε πρόβλημα.

Σωστά. Σύμφωνα με το VWVortex η ημερομηνία παραγωγής (45 week/2009) αναφέρεται στην κωδικοποίηση που πρέπει να γίνει με VAGCOM. ;)

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι στα μοντέλα 2010 να αρκεί μία κωδικοποίηση μόνο (όπως κάναμε και για τα πίσω led φανάρια).

Επίσης η σκέτη εγκατάσταση χωρίς auto leveling δεν ξέρω αν θα έχει επίπτωση και στο cornering

function δηλ. τα φανάρια θα παραμένουν σταθερά στην ευθεία χωρίς να στρίβουν στην κατεύθυνση του

οχήματος ή όχι;

Μήπως για το cornering function είναι απαραίτητη τελικά η αλλαγή του εγκεφάλου δικτύου;

Σας ζάλισα με τις ερωτήσεις μου και ίσως βγήκαμε και off topic..

Link to comment
Share on other sites

Ας ρυθμίζει η δέσμη έστω και μέσω vag com και το λαπτοπάκι δεν λείπει

από κανένα μας ταξίδι είναι η αλήθεια..

Σπάσιμο θα είναι σίγουρα δεν αντιλέγω.

Να ξερα αν θέλουν και αλλαγή CESM για να δουλέψουν τα ρημάδια καλά θα ήτανε..

If you have access to a vagcom, an autoscan will give you the part number of your current CECM. You could also pull the cables in the cecm and check for pins in the locations that you plugged the bi-xenon shutter pins. The low-line cecm are missing the power pins at those locations. I don't know what the correct part number would be for a UK golf.

>would GTI's need highline CECM? even the halogen ones? Cause they still come w/ fogs, so shouldnt it still come w/ the highline?

>No. There's a midline cecm that supports fogs, but not xenon.

Oh, well, if someone on the Internet said it.....

Just scan your car with a vagcom and see what you have. If you're serious about bi-xenon's you're going to need one anyway.

Edit -

Here ya go. The Internet's say this is from a GTI w/halogens:

Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb

Part No SW: 1K0 937 086 L HW: 1K0 937 086 L

Component: BCM PQ35 M 104 0615

Revision: 00104 AE

Coding: 6F180A3AE0252AC4000800817100810006690086535D8D6064 8060200040

Shop #: WSC 01357 011 00200

VCID: 3973477E0931

That's a midline cecm. A highline would be 1k0 937 087.

here is the coding and the part for the HIGHLINE cecm needed to make the whole deal work

Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: None

Part No SW: 5K0 937 087 F HW: 5K0 937 087 F

Component: BCM PQ35 H 011 0029

Revision: BK011001

Coding: 6D380E3F902F2AC4000800000000AD0403050086725D8D6064 C020000000

Shop #: WSC 37230 993 175894

Part No: 1K1 955 119 E

Component: Wischer 23110 21 0501

Coding: 009795

No fault code found.

Also have in mind that you need the adapters for 12 to 14 connectors (around 50 EUROS) and the headlights complete with ballasts control modules and bulbs. If you have those its plug and play.

(well you have to code them with vag com)

My link

Μακάρι στα μοντέλα 2010 να αρκεί μία κωδικοποίηση μόνο (όπως κάναμε και για τα πίσω led φανάρια).

Επίσης η σκέτη εγκατάσταση χωρίς auto leveling δεν ξέρω αν θα έχει επίπτωση και στο cornering

function δηλ. τα φανάρια θα παραμένουν σταθερά στην ευθεία χωρίς να στρίβουν στην κατεύθυνση του

οχήματος ή όχι;

Μήπως για το cornering function είναι απαραίτητη τελικά η αλλαγή του εγκεφάλου δικτύου;

Σας ζάλισα με τις ερωτήσεις μου και ίσως βγήκαμε και off topic..

Also have in mind that autoleveling and cornering from the lighs wont be posible since you need 2 harnesses and 2 sensors that go in the suspension arm of the front right wheel and the rear.

http://vorsicht.org.hk/forums/showthread.php?t=9493

My link

:drool:

Link to comment
Share on other sites

Τα έχω διαβάσει όλα αυτά αλλά σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο έτσι και αλλιώς!

Το auto leveling δεν ξέρω αν σχετίζεται με το cornering function καθώς είναι

διαφορετικές λειτουργίες..

Έτσι και αλλιώς όμως όλα θα φανούν στην πορεία..

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει τα εργοστασιακα Β-xenon με αυτόματη ρύθμιση ύψους της kufatec σε Golf v πριν από 3 χρόνια κ η τοποθέτηση έγινε στον Γρατσια.το συνολικό κόστος ήταν 1500 ευρώ.Το αποτέλεσμα εξαιρετικό!!!

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει τα εργοστασιακα Β-xenon με αυτόματη ρύθμιση ύψους της kufatec σε Golf v πριν από 3 χρόνια κ η τοποθέτηση έγινε στον Γρατσια.το συνολικό κόστος ήταν 1500 ευρώ.Το αποτέλεσμα εξαιρετικό!!!

Α τους :):fpc::startle:... περίμεναν να σταματήσω να δουλεύω εκεί για να αναλάβουν τέτοια δουλειά???

Σοβαρά τώρα: Μήπως θυμάσαι φίλε μου ποιοι ασχολήθηκαν με το αμάξι σου στον Γρατσία? Ρωτώ επειδή ψάχνω να βρω τρόπο να γλιτώσω όλη αυτή τη φασαρία, αφού έχω πάρει και εγώ (εδώ και πολύ καιρό) το σετ autoleveling της Kufatec και δεν έχω αξιωθεί να το βάλω... στο αμάξι μου! Έχω βάλει τα original bi-xenon και μένει αυτό και τα πιτσιλιστίρια για να είναι λειτουργικά :wacko:

Thanks

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς είναι στο σπάσιμο αν βάλεις τα original χωρίς autoleveling! Δώρο άδωρο, εκτός αν κάθεσαι με το vag com και ρυθμίζεις τη δέσμη κάθε φορά που θες να πας κάπου φορτωμένος! :)

Φιλε μου μηπως ξερεις τον τροπο να ρυθμιστει η δεσμη με vcds?

Απο την πρωτη μερα που πηρα το αμαξι, υπαρχουν στιγμες που τυφλωνω κοσμο, σε αντιθεση με ολα τα αλλα ιδια μοντελα με το δικο μου, που δεν ειχαν ΠΟΤΕ προβλημα.... Υποψιαζομαι πως δεν εγινε καποια σωστη ρυθμιση απο το εργοστασιο, η πως καποιος πηραξε το αμαξι οσο ηταν στην Αθηνα στα κεντρικα....

Στην αντιπροσωπια σηκωνουν τα χερια ψηλα, και δεν μπορουν να ρυθμισουν τιποτα με το pc.........

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου μηπως ξερεις τον τροπο να ρυθμιστει η δεσμη με vcds?

Απο την πρωτη μερα που πηρα το αμαξι, υπαρχουν στιγμες που τυφλωνω κοσμο, σε αντιθεση με ολα τα αλλα ιδια μοντελα με το δικο μου, που δεν ειχαν ΠΟΤΕ προβλημα.... Υποψιαζομαι πως δεν εγινε καποια σωστη ρυθμιση απο το εργοστασιο, η πως καποιος πηραξε το αμαξι οσο ηταν στην Αθηνα στα κεντρικα....

Στην αντιπροσωπια σηκωνουν τα χερια ψηλα, και δεν μπορουν να ρυθμισουν τιποτα με το pc.........

Ξέρω οτι γίνεται αλλά δεν το χω δει ποτέ μπροστά μου! Πάντως σε audi a5 με εργοστασιακά bi xenon εγινε ρύθμιση γιατί οταν ήρθε το αυτοκίνητο η μεσαία σκάλα φώτιζε περίπου 5 μέτρα μακριά απο τον προφυλακτήρα!!!! :wacko:

Εκανα ενα μικρό googlαρισμα: Δες εδώ:) Επίσης διαβάζω εδώ αλλά και σε άλλα fora οτι υπάρχει και βίδα απο το φανάρι που ρυθμίζει το δεξιά-αριστερά αν καταλαβαίνω καλα...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.