djibril cisse Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Xjum4q9hPmY&feature=related Αλήθεια ή ψέμα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanicas Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 (edited) http://www.youtube.com/watch?v=Xjum4q9hPmY&feature=related Αλήθεια ή ψέμα??? Αληθεια ειναι!εχω δει 235 σε ευθεια τα οποια τα κραταγε ανετα για ωρα! Edited February 22, 2010 by fanicas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted February 21, 2010 Author Report Share Posted February 21, 2010 235 κοντερίσια είναι 220 με GPS περίπου που ανακοινώνει και η VW σαν τελική για το μοτέρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djibril cisse Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Αληθεια ειναι!εχω δει 235 σε ευθεια τα οπιοα τα κραταγε ανετα για ωρα! αν κρατας για πολλη ωρα ταχυτητες ανω των 200+κμ/ω μπορει να προκαλεσει κανενα προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 Πρόβλημα στην τσέπη σου, αφού ρουφάει την βενζίνη με το καλαμάκι! Αλλά υπερφορτώνεις και το μοτέρ υπερβολικά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agnostos_xxx Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Εχω το golf 6 tsi 160 . Ηθελα να ρωτησω σχετικα με την εξαγωγη. Αν βαλω απο golf 5 gti τελικο (ισως και μεσαιο) εχω καποιο κερδος σε αποδοση και ηχο? Δυστυχως δεν μπορω να προχωρησω σε ολοκληρωμενη αλλαγη εξαγωγης με καποιο επωνυμο προιον λογο κοστους. Η μονη ''βελτιωση'' που εχω μεχρι τωρα ειναι πως εχω αφαιρεσει τον πνιχτη απο το φιλτροκουτι χωρις σχεδον καμια αισθητη διαφορα. Θα ηθελα τις πολυτιμες γνωμες σας πανω σε αυτο που ρωταω. thnx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 (edited) Η αφαιρεση του πνιχτη βοηθαει αυτοκινητα με προγραμμα και κυριως στα ψηλα. Σε μαμα καταστασεις δεν ξερω αν κανει διαφορα. Edited February 24, 2010 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Εχω το golf 6 tsi 160 . Ηθελα να ρωτησω σχετικα με την εξαγωγη. Αν βαλω απο golf 5 gti τελικο (ισως και μεσαιο) εχω καποιο κερδος σε αποδοση και ηχο? Δυστυχως δεν μπορω να προχωρησω σε ολοκληρωμενη αλλαγη εξαγωγης με καποιο επωνυμο προιον λογο κοστους. Η μονη ''βελτιωση'' που εχω μεχρι τωρα ειναι πως εχω αφαιρεσει τον πνιχτη απο το φιλτροκουτι χωρις σχεδον καμια αισθητη διαφορα. Θα ηθελα τις πολυτιμες γνωμες σας πανω σε αυτο που ρωταω. thnx Oπως ειπε και ο Παντελης συνοπτικα , οσο ειναι νορμαλ το αυτοκινητο ουσιαστικα δεν εχουν νοημα τα περιφερειακα . Γιατι το αυτοκινητο εχει στοχο πιεσης και ροπης , οι οποιοι υπερκαλυπτονται και με τα εργοστασιακα περιφερειακα με ανεση . Αν ελευθερωσουμε την εισαγωγη και την εξαγωγη , αυτο που θα πετυχουμε ειναι να εχουμε μεν παλι την ιδια πιεση υπερπληρωσης αλλα με λιγοτερες στροφες στον αξονα του τουρμπο , που σε νορμαλ κατασταση ετσι κι αλλιως η καταπονηση του στροβιλοσυμπιεστη ειναι μικρη . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beren Posted February 25, 2010 Report Share Posted February 25, 2010 Να κάνω μια «χαζή» ερώτηση; Πως μπορεί να ξεχωρίσει κανείς ένα 160 από ένα 122 χωρίς να χρειαστεί να το οδηγήσει; Μη μου πείτε για το κόκκινο SI γιατί αυτό είναι απλά ένα σηματάκι που μπορεί να κολληθεί ανά πάσα στιγμή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted February 25, 2010 Author Report Share Posted February 25, 2010 1Ον) Μπροστινά φρένα, το 122 έχει 288 mm ενώ το 160 έχει 312 mm (θέλει λίγο εξάσκησει για να το ξεχωρίσεις), 2ον) απλά ανοίγεις το καπό και είναι τελείως διαφορετική η διάταξη μέσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lion68 Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 στις 2 φλεβαρη παρελαβα και γω το golf 160 και αφου αλλαξα κατευθειαν αναρτησεις και ζαντολαστιχα αρχισα το στρωσιμο σε φρενα-σασμαν-κινητηρα.το ανοιξα σταδιακα μετα τα 1000 χλμ εως 5500 στροφες ,εγραψε 220 το κοντερ και 10.2 lt/100χλμ.αλλαξα λαδια στα 1800 χλμ και δεν ειχε καψει καθολου λαδι.ηταν και λιγο μαυρισμενο κατι που με κανει να πιστευω οτι ειναι ειδικα για στρωσιμο.τωρα με castrol 5-30 στροφαρει και ζεσταινεται πιο γρηγορα νομιζω.τωρα εχω 2300 χλμ και ειμαι πολυ ευχαριστημενος γενικα.περιμενω και την εκδρομη στην καλαματα να το απολαυσω περισσοτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agnostos_xxx Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Εχω το golf 6 tsi 160 . Ηθελα να ρωτησω σχετικα με την εξαγωγη. Αν βαλω απο golf 5 gti τελικο (ισως και μεσαιο) εχω καποιο κερδος σε αποδοση και ηχο? Δυστυχως δεν μπορω να προχωρησω σε ολοκληρωμενη αλλαγη εξαγωγης με καποιο επωνυμο προιον λογο κοστους. Η μονη ''βελτιωση'' που εχω μεχρι τωρα ειναι πως εχω αφαιρεσει τον πνιχτη απο το φιλτροκουτι χωρις σχεδον καμια αισθητη διαφορα. Θα ηθελα τις πολυτιμες γνωμες σας πανω σε αυτο που ρωταω. thnx Σχετικα με την ερωτηση μου αν βαλω τελικο απο golf 5 gti θα δω διαφορα στον ηχο? πχ πιο πολυ ενταση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted March 4, 2010 Author Report Share Posted March 4, 2010 Σχετικα με την ερωτηση μου αν βαλω τελικο απο golf 5 gti θα δω διαφορα στον ηχο? πχ πιο πολυ ενταση? Λογικά θα γίνει λίγο πιο μπάσος / sport ο ήχος όπως και του GTI. Καλύτερα ρώτα σε thread για εξατμίσεις γιατί ξέρω ότι είναι αρκετή σε Golf 5 που το έχουν κάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Σχετικα με την ερωτηση μου αν βαλω τελικο απο golf 5 gti θα δω διαφορα στον ηχο? πχ πιο πολυ ενταση? mourh πες εσύ που έχεις βάλει στο δικό σου! Εγώ πάντως που είχα κάνει βόλτα του mourh δεν κατάλαβα καμία διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agnostos_xxx Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 mourh πες εσύ που έχεις βάλει στο δικό σου! Εγώ πάντως που είχα κάνει βόλτα του mourh δεν κατάλαβα καμία διαφορά. Για να δουμε τι θα μας πει η mourh! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasVITSI Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Λογικά θα γίνει λίγο πιο μπάσος / sport ο ήχος όπως και του GTI. Καλύτερα ρώτα σε thread για εξατμίσεις γιατί ξέρω ότι είναι αρκετή σε Golf 5 που το έχουν κάνει. Αν είναι μεγαλύτερης διαμέτρου(που λογικά είναι) και λίγο πιο ελεύθερο(που πάλι λογικά θα είναι) συμφωνώ με τα παραπάνω. Αν και η διαφορά θα είναι δυσδιάκριτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasiloui Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Μηπως ξερει κανεις ποσα bar δουλευει το turbo του 160? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Μηπως ξερει κανεις ποσα bar δουλευει το turbo του 160? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasiloui Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Δεν είναι λίγο κακο το διάγραμμα πίεσης, ειδικά για εργοστασιακό αυτοκίνητο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Δεν είναι λίγο κακο το διάγραμμα πίεσης, ειδικά για εργοστασιακό αυτοκίνητο? Και ομως Στεφανε , ετσι βγαινει . Η χαρακτηριστικη ροπης δεν ειναι ιδιαιτερα ομαλη στο ΟΕΜ προγραμμα . Ειδικα στα 160αρια , οι καμπυλες - παραδοξως - φτιαχνουν μονο μετα το reflash ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasiloui Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 παιδια απο τι γνωριζω στο TSI 1500 rpm δουλευει ο κοπρεσορας εως και τις 3500 rpm και μετα δουλευει το turbo, σωστα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 (edited) Και ομως Στεφανε , ετσι βγαινει . Η χαρακτηριστικη ροπης δεν ειναι ιδιαιτερα ομαλη στο ΟΕΜ προγραμμα . Ειδικα στα 160αρια , οι καμπυλες - παραδοξως - φτιαχνουν μονο μετα το reflash ... Στην πράξη όμως δεν είναι εύκολα αντιληπτό ότι έχει τέτοιες διακυμάνσεις. Edited March 17, 2010 by J.P. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 (edited) Στην πράξη όμως δεν είναι εύκολα αντιληπτό ότι έχει τέτοιες διακυμάνσεις. Εδω βλέπουμε την καμπύλη της πίεσης. Από ότι λεει όμως ο Κρίτωνας, και η ροπή παρουσιάζει διακυμάνσεις, κατι που λογικα, θα πρέπει να γίνεται αντιληπτο. Edited March 17, 2010 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
μΑ702 Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 παιδια απο τι γνωριζω στο TSI 1500 rpm δουλευει ο κοπρεσορας εως και τις 3500 rpm και μετα δουλευει το turbo, σωστα? Aπο τις 1200 μεχρι τις 3500 μπορει να δουλευει ο compressor και απο τις 2400 και πανω αρχιζει και σπουλαρει το turbo. Στις ενδιαμεσες περιοχες ο compressor μπαινει σε λειτουργια οταν κρινει ο εγκεφαλος οτι θελει ροπη. Μπορει δηλαδη να πας με 2600 στροφες και λιγο γκαζι και να μην δουλευει, αλλα να πατησεις γκαζι και στις 3000 να δουλευει και αυτος και το turbo μαζι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...