Jump to content
panoskr

Golf Vi Tsi 160Ps

Recommended Posts

Σούπερ το διάγραμμα. Τέτοια νούμερα βλέπω και στο μπαρομετράκι μου. Αν η πίεση πέφτει στο 0,4 στον κόφτη, ποια πίεση αναφέρουμε ως "overboost" και ποια ως "σταθερή" εάν ερωτηθούμε?

Μικρές διακυμάνσεις στην πίεση δεν γίνονται μάλλον αντιληπτές λόγω απωλειών.

Link to comment
Share on other sites

Στο παραπάνω διάγραμμα, το overboost ειναι λίγο πάνω από 1,2 bar και η σταθερή είναι 1 bar.

Δε θα το λεγα σουπερ ομως το παραπανω διάγραμμα.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Σούπερ το διάγραμμα. Τέτοια νούμερα βλέπω και στο μπαρομετράκι μου. Αν η πίεση πέφτει στο 0,4 στον κόφτη, ποια πίεση αναφέρουμε ως "overboost" και ποια ως "σταθερή" εάν ερωτηθούμε?

Μικρές διακυμάνσεις στην πίεση δεν γίνονται μάλλον αντιληπτές λόγω απωλειών.

φιλε εχεις τοποθετισει μπαρομετράκι στο golf vi 160 ps?

Edited by vasiloui
Link to comment
Share on other sites

παιδια απο τι γνωριζω στο TSI 1500 rpm δουλευει ο κοπρεσορας  εως και τις 3500 rpm  και μετα δουλευει το turbo, σωστα?

Στην πράξη απο το vag com φαινεται οτι το κομπρεσσορ δουλευει μεχρι τις 2500 στροφές και μετα ειναι μονο η τουρμπινα.Δεν εχω δει ποτε να περναει η λειτουργια του τις 2.500.Και με προγραμμα και χωρις προγραμμα το ιδιο.

Link to comment
Share on other sites

Στην πράξη και μέσω vag-com ανέφερα κι εγώ, ότι ο κομπρεσορ μπαίνει σε λειτουργία απο τις 1200 μέχρι τις 3500 στροφές όποτε κρίνει ο εγκέφαλος ότι χρειάζεται βοήθεια το turbo για να πιάσει την ζητούμενη ροπή

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34034&st=140&p=373088entry373088

Link to comment
Share on other sites

φιλε εχεις τοποθετισει μπαρομετράκι στο golf vi 160 ps? 

Εχω Jetta TSi 140 hp τελείως στοκ. Το διάγραμμα είναι πολύ βοηθητικό. Από προηγούμενα ποστ είχα συνάγει ότι η "σταθερή" είναι 0.8 μπαρ και κάτω για τον δικό μου κινητήρα. Εγώ όμως βλέπω τα νούμερα του διαγράμματος στο μπαρόμετρο. Οποτε βρω χρόνο θα προσπαθήσω να λογκάρω και εγώ με vag-com για να μου φύγει η απορία.

Link to comment
Share on other sites

παιδες να ρωτισω κατι σχετικα με τι καταναλωση του οχηματος??

εκει που λει consuption 1 & 2 , oi αριθμοι που λει ειωαι σωστοι?????ακριβης????

επειδη σημερα πηρα ταξιδι ενα peugeot 1.6 120PS νομιζω. και ελεγαι 3.0l / 100 khm και ανεβωκατεβενε στο 10 l / 100 khm σε ολο το ταχιδι

IMAG0112.jpg

Image032.jpg

Image031.jpg

Image030.jpg

Image029.jpg

IMAG0113.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω το golfaki απο τον Οκτωβριο του 2009 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος...Εχει πολυ γκαζι και τα 160 τα εχεις για πλακα...Ισως θα ηθελα λιγο σκληροτερη ρυθμιση στην αναρτηση...

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα ελεγα κατι..σε οποιον σκεφτεται να το αγορασει..ΠΕΡΙΜΕΝΕ μεχρι το καλοκαρι και ξανα δες την ενοτητα προβληματα . Ηδη τα 6αρια ...αρχισαν να δειχνουν οτι καταβαθος ειναι ενα 5αρι ... Σοβαρα προβληματα μετα τα 25χιλ Κρεμαγιερα,φρενα,δισκο πλατο ...

Κορυφαιο στην κατηγορια του σε ασφαλεια επιδοσεις κορυφαιο για ακομα μια χρονια και στην ελειψη αξιοπιστιας.

Link to comment
Share on other sites

Μα απο την αρχη δεν πιστευω οτι καποιος ειχε την εντυπωση οτι το 6αρι ειναι διαφορετικο απο το 5αρι (τουλαχιστον οσοι ασχολουνται λιγο με το αυτοκινητο και συγκεκριμενα βλεπουν την εξελιξη του Γκολφ, κατι βεβαια που μπορει να ισχυει και για αλλα μοντελα απο αλλες μαρκες). Ακομα και η VW δεν ελεγε για διαφορετικο αυτοκινητο καθοτι το πατωμα/αναρτησεις/μηχανολογικα ηταν ιδια. Το κουστουμακι αλλαξε μονο (προς το χειροτερο προσωπικα) και η βελτιωση του 1.4 (160) μηχανολογικα.Τα υπολοιπα δηλ καντραν, φωτακια κλπ δεν τα λαμβανω καν σαν στοιχεια εξελιξης καθοτι μονο αισθητικο λογο εχουν.

Κατα τα αλλα και εφοσον λαβουμε υπ'οψιν οτι το 6αρι συναρμολογειται στον μισο χρονο απ'οτι το 5αρι (κατι που ηταν αντιοικονομικο για το 5αρι), οτι η τιμη εμεινε στα ιδια επιπεδα (αν οχι λιγωτερα), οτι απο την αρχη ηταν ενα καπως μεγαλυτερης εκτασης face lift και οτι το 7αρι θα ερχοταν σε λιγωτερο απο 3 χρονια, οτι η VW κοιταξε κυριως πως να κανει ταμειο για την οχι τοσο ανταποδοτικη σε αξια παραγωγη του 5αριου, και θα κατανοησουμε τις οποιες κατασκευαστικες αρρυθμιες/ατελειες που μπορει να ερχονται με τα 6αρια.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα ελεγα κατι..σε οποιον σκεφτεται να το αγορασει..ΠΕΡΙΜΕΝΕ μεχρι το καλοκαρι και ξανα δες την ενοτητα προβληματα . Ηδη τα 6αρια ...αρχισαν να δειχνουν οτι καταβαθος ειναι ενα 5αρι ... Σοβαρα προβληματα μετα τα 25χιλ Κρεμαγιερα,φρενα,δισκο πλατο ...

Κορυφαιο στην κατηγορια του σε ασφαλεια επιδοσεις κορυφαιο για ακομα μια χρονια και στην ελειψη αξιοπιστιας.

Σημερα συμπληρωσα τα 23.000 χλμ παρα πολλα αν αναλογιστει κανεις οτι το χω ενα χρονο μονο, παρα πολλα χλμ στην εγνατια αλλα και παρα πολλα εντος πολης εκει που το αυτοκινητο καταπονειται πιο πολυ, σε αυτα τα 23.000 χλμ τα μονα συμπτωματα που ειχα ειναι η 'σκουριασμενη κουνια' που εφοσον στα 6500 χλμ αλλαξα αντλια νερου δεν την ξαναακουσα και ενα καμενο προβολακι ομιχλης. Ολους αυτους τους μηνες που ειμαι στο φορουμ βλεπω τα ποστ του φιλου θανου τα οποια στο 99% ειναι αρνητικα για το αυτοκινητο που εχει, και αναρωτιεμαι ειμαι μια εξαιρεση στον κανονα; ο κανονας δλδ ειναι ολα αυτα τα προβληματα με το τιμονι. το σασμαν κλπ. μακαρι ο φιλος θανος να ειναι εξαιρεση και οχι εγω. Επειδη το ιδιο ακριβως αμαξι πηρε και ο κολλητος μου 1 μηνα μετα απο μενα εχω να πω οτι και σε αυτον δν του παρουσιαστηκε προβλημα εκτος την σκουριασμενη κουνια, δεν ειμαι κολλημενος με το αυτοκινητο μου θεωρω οτι οταν εψαχνα καλυπτε το 80% των αναγκων μου και γι αυτο το πηρα ξερωντας οτι δεν εχει το υπεροχο σε αισθηση σασμαν του gti ξερωντας οτι ο κινητηρας ειναι κατι πολυπλοκο και στα πολυπλοκα υπαρχουν κινδυνοι ξερωντας επισης οτι δεν παιρνω bentley (μακαρι να παιρνα) αλλα το ' ρισκαρα ' και ως τωρα ειμαι ευχαριστημενος. Δεν θελω να σε προσβαλω θανο και σεβομαι αυτα που λες αλλωστε γι αυτο ειναι το φορουμ για να συζηταμε και οχι να μαλωνουμε αν το auris ειναι καλυτερο(σιγα μην ειναι) απο το γκολφ η οχι, δωσαμε καποια χρηματα για να παρουμε κατι το οποιο γουσταρουμε και φυσικα δεν θελουμε να εχει προβληματα μακαρι ολα σου τα προβληματα με το αυτοκινητο σου να λυθουν και ελπιζω οπως ειπα και παραπανω ναι ειναι η εξαιρεση στον κανονα και οχι ο κανονας. Φιλικα Πετρος.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα συμπληρωσα τα 23.000 χλμ παρα πολλα αν αναλογιστει κανεις οτι το χω ενα χρονο μονο, παρα πολλα χλμ στην εγνατια αλλα και παρα πολλα εντος πολης εκει που το αυτοκινητο καταπονειται πιο πολυ, σε αυτα τα 23.000 χλμ τα μονα συμπτωματα που ειχα ειναι η 'σκουριασμενη κουνια' που εφοσον στα 6500 χλμ αλλαξα αντλια νερου δεν την ξαναακουσα και ενα καμενο προβολακι ομιχλης. Ολους αυτους τους μηνες που ειμαι στο φορουμ βλεπω τα ποστ του φιλου θανου τα οποια στο 99% ειναι αρνητικα για το αυτοκινητο που εχει, και αναρωτιεμαι ειμαι μια εξαιρεση στον κανονα; ο κανονας δλδ ειναι ολα αυτα τα προβληματα με το τιμονι. το σασμαν κλπ. μακαρι ο φιλος θανος να ειναι εξαιρεση και οχι εγω. Επειδη το ιδιο ακριβως αμαξι πηρε και ο κολλητος μου 1 μηνα μετα απο μενα εχω να πω οτι και σε αυτον δν του παρουσιαστηκε προβλημα εκτος την σκουριασμενη κουνια, δεν ειμαι κολλημενος με το αυτοκινητο μου θεωρω οτι οταν εψαχνα καλυπτε το 80% των αναγκων μου και γι αυτο το πηρα ξερωντας οτι δεν εχει το υπεροχο σε αισθηση σασμαν του gti ξερωντας οτι ο κινητηρας ειναι κατι πολυπλοκο και στα πολυπλοκα υπαρχουν κινδυνοι ξερωντας επισης οτι δεν παιρνω bentley (μακαρι να παιρνα) αλλα το ' ρισκαρα ' και ως τωρα ειμαι ευχαριστημενος. Δεν θελω να σε προσβαλω θανο και σεβομαι αυτα που λες αλλωστε γι αυτο ειναι το φορουμ για να συζηταμε και οχι να μαλωνουμε αν το auris ειναι καλυτερο(σιγα μην ειναι) απο το γκολφ η οχι, δωσαμε καποια χρηματα για να παρουμε κατι το οποιο γουσταρουμε και φυσικα δεν θελουμε να εχει προβληματα μακαρι ολα σου τα προβληματα με το αυτοκινητο σου να λυθουν και ελπιζω οπως ειπα και παραπανω ναι ειναι η εξαιρεση στον κανονα και οχι ο κανονας. Φιλικα Πετρος.

παιδιά σήμερα μόλις έγινα μέλος στο vwclub αλλά επειδή σας διαβάζω καιρό , θα ήθελα να πω την εμπειρία μου . Στις 15/4/09 αγόρασα ένα vi tsi dsg7 και μέχρι σήμερα έχω κάνει 39.150 Km ( λόγω δουλειάς ) . Προβλήματα : έσπασε το ψυγείο του A/C από πέτρα ! Δηλαδή μηδέν ( 0 ) . Δεν ξέρω αν είμαι τυχερός αλλά τα 39.139 από τα χλμ τα έχω κάνει δίτερμα ( sic ) και το αυτοκίνητο δεν έχει νιώσει τιποτε . Είναι το πρώτο VW που αγοράζω αλλά νομίζω πως δε γίνεται να είμαι τόοοοοσο τυχερός

Link to comment
Share on other sites

Σημερα συμπληρωσα τα 23.000 χλμ παρα πολλα αν αναλογιστει κανεις οτι το χω ενα χρονο μονο, παρα πολλα χλμ στην εγνατια αλλα και παρα πολλα εντος πολης εκει που το αυτοκινητο καταπονειται πιο πολυ, σε αυτα τα 23.000 χλμ τα μονα συμπτωματα που ειχα ειναι η 'σκουριασμενη κουνια' που εφοσον στα 6500 χλμ αλλαξα αντλια νερου δεν την ξαναακουσα και ενα καμενο προβολακι ομιχλης. Ολους αυτους τους μηνες που ειμαι στο φορουμ βλεπω τα ποστ του φιλου θανου τα οποια στο 99% ειναι αρνητικα για το αυτοκινητο που εχει, και αναρωτιεμαι ειμαι μια εξαιρεση στον κανονα; ο κανονας δλδ ειναι ολα αυτα τα προβληματα με το τιμονι. το σασμαν κλπ. μακαρι ο φιλος θανος να ειναι εξαιρεση και οχι εγω. Επειδη το ιδιο ακριβως αμαξι πηρε και ο κολλητος μου 1 μηνα μετα απο μενα εχω να πω οτι και σε αυτον δν του παρουσιαστηκε προβλημα εκτος την σκουριασμενη κουνια, δεν ειμαι κολλημενος με το αυτοκινητο μου θεωρω οτι οταν εψαχνα καλυπτε το 80% των αναγκων μου και γι αυτο το πηρα ξερωντας οτι δεν εχει το υπεροχο σε αισθηση σασμαν του gti ξερωντας οτι ο κινητηρας ειναι κατι πολυπλοκο και στα πολυπλοκα υπαρχουν κινδυνοι ξερωντας επισης οτι δεν παιρνω bentley (μακαρι να παιρνα) αλλα το ' ρισκαρα ' και ως τωρα ειμαι ευχαριστημενος. Δεν θελω να σε προσβαλω θανο και σεβομαι αυτα που λες αλλωστε γι αυτο ειναι το φορουμ για να συζηταμε και οχι να μαλωνουμε αν το auris ειναι καλυτερο(σιγα μην ειναι) απο το γκολφ η οχι, δωσαμε καποια χρηματα για να παρουμε κατι το οποιο γουσταρουμε και φυσικα δεν θελουμε να εχει προβληματα μακαρι ολα σου τα προβληματα με το αυτοκινητο σου να λυθουν και ελπιζω οπως ειπα και παραπανω ναι ειναι η εξαιρεση στον κανονα και οχι ο κανονας. Φιλικα Πετρος.

+1000

Link to comment
Share on other sites

παιδιά σήμερα μόλις έγινα μέλος στο vwclub αλλά επειδή σας διαβάζω καιρό , θα ήθελα να πω την εμπειρία μου . Στις 15/4/09 αγόρασα ένα vi tsi dsg7 και μέχρι σήμερα έχω κάνει 39.150 Km ( λόγω δουλειάς ) . Προβλήματα : έσπασε το ψυγείο του A/C από πέτρα ! Δηλαδή μηδέν ( 0 ) . Δεν ξέρω αν είμαι τυχερός αλλά τα 39.139 από τα χλμ τα έχω κάνει δίτερμα ( sic ) και το αυτοκίνητο δεν έχει νιώσει τιποτε . Είναι το πρώτο VW που αγοράζω αλλά νομίζω πως δε γίνεται να είμαι τόοοοοσο τυχερός

Εχω και αλλους φιλους με 6αρια που δεν εχουν παθει τιποτα Γιωργο. Μια χαρα ειναι το αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα συμπληρωσα τα 23.000 χλμ παρα πολλα αν αναλογιστει κανεις οτι το χω ενα χρονο μονο, παρα πολλα χλμ στην εγνατια αλλα και παρα πολλα εντος πολης εκει που το αυτοκινητο καταπονειται πιο πολυ, σε αυτα τα 23.000 χλμ τα μονα συμπτωματα που ειχα ειναι η 'σκουριασμενη κουνια' που εφοσον στα 6500 χλμ αλλαξα αντλια νερου δεν την ξαναακουσα και ενα καμενο προβολακι ομιχλης. Ολους αυτους τους μηνες που ειμαι στο φορουμ βλεπω τα ποστ του φιλου θανου τα οποια στο 99% ειναι αρνητικα για το αυτοκινητο που εχει, και αναρωτιεμαι ειμαι μια εξαιρεση στον κανονα; ο κανονας δλδ ειναι ολα αυτα τα προβληματα με το τιμονι. το σασμαν κλπ. μακαρι ο φιλος θανος να ειναι εξαιρεση και οχι εγω. Επειδη το ιδιο ακριβως αμαξι πηρε και ο κολλητος μου 1 μηνα μετα απο μενα εχω να πω οτι και σε αυτον δν του παρουσιαστηκε προβλημα εκτος την σκουριασμενη κουνια, δεν ειμαι κολλημενος με το αυτοκινητο μου θεωρω οτι οταν εψαχνα καλυπτε το 80% των αναγκων μου και γι αυτο το πηρα ξερωντας οτι δεν εχει το υπεροχο σε αισθηση σασμαν του gti ξερωντας οτι ο κινητηρας ειναι κατι πολυπλοκο και στα πολυπλοκα υπαρχουν κινδυνοι ξερωντας επισης οτι δεν παιρνω bentley (μακαρι να παιρνα) αλλα το ' ρισκαρα ' και ως τωρα ειμαι ευχαριστημενος. Δεν θελω να σε προσβαλω θανο και σεβομαι αυτα που λες αλλωστε γι αυτο ειναι το φορουμ για να συζηταμε και οχι να μαλωνουμε αν το auris ειναι καλυτερο(σιγα μην ειναι) απο το γκολφ η οχι, δωσαμε καποια χρηματα για να παρουμε κατι το οποιο γουσταρουμε και φυσικα δεν θελουμε να εχει προβληματα μακαρι ολα σου τα προβληματα με το αυτοκινητο σου να λυθουν και ελπιζω οπως ειπα και παραπανω ναι ειναι η εξαιρεση στον κανονα και οχι ο κανονας. Φιλικα Πετρος.

+1.000 :huh:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να ρωτήσω κάτι σε όσους έχουν DSG-7? Όταν είμαι σε σχετικά χαμηλές στροφές (έως 2500) και πατήσω γκάζι λίγο απότομα (όχι όμως τέρμα) ενώ είμαι χωρίς γκάζι και το αμάξι ρολάρει με ταχύτητα, ακούγεται στιγμιαία ένας μεταλλικός ήχος σαν να γρατζουνάς σκουριασμένη κιθάρα παράλληλα με την τσικ που κάνει ο κομπρέσσορας όταν παίρνει μπροστά... Το έχει ακούσει κανείς γιατί γενικά με ανησυχεί λίγο. :huh:

Edited by Panos_160
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να ρωτήσω κάτι σε όσους έχουν DSG-7? Όταν είμαι σε σχετικά χαμηλές στροφές (έως 2500) και πατήσω γκάζι λίγο απότομα (όχι όμως τέρμα) ενώ είμαι χωρίς γκάζι και το αμάξι ρολάρει με ταχύτητα, ακούγεται στιγμιαία ένας μεταλλικός ήχος σαν να γρατζουνάς σκουριασμένη κιθάρα παράλληλα με την τσικ που κάνει ο κομπρέσσορας όταν παίρνει μπροστά... Το έχει ακούσει κανείς γιατί γενικά με ανησυχεί λίγο. :p

φιλε εγω εχω το manual κιβωτιο , και νομιζω ακουω τον ιδιο ηχο, νομιζα ομςσ οτι ειναι φιολογικος..... :huh:;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να ρωτήσω κάτι σε όσους έχουν DSG-7? Όταν είμαι σε σχετικά χαμηλές στροφές (έως 2500) και πατήσω γκάζι λίγο απότομα (όχι όμως τέρμα) ενώ είμαι χωρίς γκάζι και το αμάξι ρολάρει με ταχύτητα, ακούγεται στιγμιαία ένας μεταλλικός ήχος σαν να γρατζουνάς σκουριασμένη κιθάρα παράλληλα με την τσικ που κάνει ο κομπρέσσορας όταν παίρνει μπροστά... Το έχει ακούσει κανείς γιατί γενικά με ανησυχεί λίγο. :D

Αχ αυτος ο ηχος!και εμενα ξεκινησε να το κανει οταν ειχα 5-6 χιλιαδες χιλιομετρα.Την προηγουμενη βδομαδα το πηγα στην αντιπροσωπεια για το service των 15 και μολης το ειπα στον τεχνικο συμβουλο μου ειπε μην ανησυχεις το κανουν ολα τα golf και τα scirroco δεν ειναι τιποτα,ειναι φυσιολογικος ο ηχος.Στο forum αποτι εχω διαβασει λενε οτι αντιμετωπιζεται με αλλαγη αντλιας νερου η αμα εχεις προβλημα στην αποδοση με n75 και σκαστρα.Ο ηχος ομως θα ξαναεμφανιστει μετα απο 5-6 χιλιαδες χιλιομετρα.Εμενα παντως δεν μου το κανει συνεχως.Για παραδειγμα αν το πηγαινω φυσιολογικα(αλλαγες στις 3-3.5 χιλ.στροφες και σχετικα απαλο πατημα του γκαζιου)δεν το κανει καθολου.Εαν ομως τις αλλαζω στις 5χιλ+(σπανια το κανω)και παταω με δυναμη το γκαζι ακουγεται.Το κακο με αυτο το ηχο ειναι οτι τον εχει εντοπισει η vw απο το golf 5 και ακομα να δωσει μια λυση και πραγματικα αυτος ο ηχος ειναι ιδιαιτερα σπαστικος.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω παρατηρήσει ότι όταν χαϊδεύω το γκάζι δεν το κάνει, αλλά αν το πατήσω από το 1/3 και κάτω σε χαμηλές στροφές ακούγεται. Επίσης ακούγεται όταν το έχω στο D σε μερικές αλλαγές που γίνονται σε σχετικά χαμηλές στροφές. Πάντως όταν αλλάζω στον κόφτη ή π.χ. μετά τις 4000 στροφές στο S ή στο manual δεν τον ακούω τον ήχο... Λέτε δλδ να μην ανησυχώ?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω παρατηρήσει ότι όταν χαϊδεύω το γκάζι δεν το κάνει, αλλά αν το πατήσω από το 1/3 και κάτω σε χαμηλές στροφές ακούγεται. Επίσης ακούγεται όταν το έχω στο D σε μερικές αλλαγές που γίνονται σε σχετικά χαμηλές στροφές. Πάντως όταν αλλάζω στον κόφτη ή π.χ. μετά τις 4000 στροφές στο S ή στο manual δεν τον ακούω τον ήχο... Λέτε δλδ να μην ανησυχώ?

Ετσι ακριβως ειναι οταν το χαιδευεις(το γκαζι) δεν το κανει αλλα αν το πατας με λιγο παραπανω δυναμη το κανει και μονο σε στροφες 2,5-3,5 χιλιαδες.Εαν δεν εχεις προβλημα στην αποδοση μην το πας στην αντιπροσωπεια γιατι δεν προκειται να βγαλεις ακρη.Επισης δεν παιζει κανενα ρολο αν εχεις dsg η χειροκινητο.Ουσιαστηκα το αυτος ο ηχος προερχεται απο το μαγνητακι που αλλαζει το κομπρεσορα σε turbo.Απλα προσπαθησε να το συνηθησεις γιατι μονιμη δεν υπαρχει.Τα βασικα στα ειπα για περισσοτερες λεπτομερειες μπορεις να κοιταξεις εδω

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20810&hl=%F3%F6%F5%F1%E9%E3%EC%E1&st=0

δεν προκειται να βγαλεις ακρη βεβαια...

Link to comment
Share on other sites

Απλά εγώ δε θα το λεγα σφύριγμα, είναι σαν να γρατζουνιόνται δύο μέταλλα στιγμιαία, και φοβήθηκα μήπως είναι το DSG-7 που έχω και επειδή είμαι με πρόγραμμα και είμαι πιο τσίτα έπαθε κάτι. Αλλά γενικά δεν το έχω σκίσει και πολλές φορές το αμάξι. Επίσης ακούγεται πολλές φορές και στις αλλαγές ταχυτήτων που γίνονται χαμηλόστροφοα!!! Αυτός πως εξηγείται? Εγώ από εκεί συμπέρανα ότι μπορεί να είναι το σασμάν...

Edited by Panos_160
Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως το περιγράφεις πιο πολύ μου ακούγεται για θόρυβος

από το DSG μιας και μιλάς και για χαμηλές στροφές και ήρεμα

πατήματα του γκαζιού...

Link to comment
Share on other sites

Φορέθηκε και η ολόσωμη σήμερα...Εντυπώσεις δεν μπορώ να πω ακόμη, αφού θέλει στρώσιμο ο καταλύτης. Σε χαλαρή ανηφορική πορεία όμως, με 6η, μου φάνηκε πως το αυτοκίνητο τραβάει πιο άνετα. Θα δείξει ο καιρός. Βέβαια κάνει λίγο θόρυβο και με χαλάει... thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Απλά εγώ δε θα το λεγα σφύριγμα, είναι σαν να γρατζουνιόνται δύο μέταλλα στιγμιαία, και φοβήθηκα μήπως είναι το DSG-7 που έχω και επειδή είμαι με πρόγραμμα και είμαι πιο τσίτα έπαθε κάτι. Αλλά γενικά δεν το έχω σκίσει και πολλές φορές το αμάξι. Επίσης ακούγεται πολλές φορές και στις αλλαγές ταχυτήτων που γίνονται χαμηλόστροφοα!!! Αυτός πως εξηγείται? Εγώ από εκεί συμπέρανα ότι μπορεί να είναι το σασμάν...

ή Αυτό????Ή κανένα από τα 2??
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.