Jump to content
panoskr

Golf Vi Tsi 160Ps

Recommended Posts

Εγώ με 120 και μπαγκαζιέρα κάτω από 8.5 δεν έπεσα μέχρι τη Θεσσαλονίκη.

Πάντως 160 και 6.5 απορώ πως επιτυγχάνεται πραγματικά..

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

Πάντως 160 και 6.5 απορώ πως επιτυγχάνεται πραγματικά..

+1 Επειδή έχω κάνει κάτι τεστ σε ταξιδάκια μου. Η κατανάλωση μετά τα 120-130 πάει περίπατο.

Σε ταξίδι με 110 κλειδωμένο στο cruise control είχα (σαν μέσο όρο) κάτω από 6,4 κατανάλωση.

Σε ταξίδι με 160 κλειδωμένο στο cruise control είχα (σαν μέσο όρο) λίγο πάνω από 8,2 κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά το μόνο που αλλάζει απο 90 στα 160 είναι οι απώλειες λόγω μεγαλύτερων τριβών στον κινητήρα (περισσότερες ΣΑΛ) και η αντίσταση του αέρα.

ΕΑΝ δεν πατάτε φρένο αλλά αφήνετε γκάζι τότε η κατανάλωση ανεβαίνει λίγο.

Θα μπορούσα να το αποδείξω μηδενίζοντας το αμάξι μόλις έβγαινα εθνική αλλά δεν θα είναι αξιόπιστο νομίζω.

Όσο τουλάχιστον είναι το 4.8l/100km με 66Km πορεία...

Edited by teodor_ch
Link to comment
Share on other sites

Να πω πως εγώ έχω 240 και όχι τα "μαμά" 170 άλογα και επίσης φοράω 18άρα με 225/40/R18!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά το μόνο που αλλάζει απο 90 στα 160 είναι οι απώλειες λόγω μεγαλύτερων τριβών στον κινητήρα (περισσότερες ΣΑΛ) και η αντίσταση του αέρα.

ΕΑΝ δεν πατάτε φρένο αλλά αφήνετε γκάζι τότε η κατανάλωση ανεβαίνει λίγο.

Θα μπορούσα να το αποδείξω μηδενίζοντας το αμάξι μόλις έβγαινα εθνική αλλά δεν θα είναι αξιόπιστο νομίζω.

Όσο τουλάχιστον είναι το 4.8l/100km με 66Km πορεία...

Μόνο που ξεχνάς ότι οι αντιστάσεις του αέρα είναι ανάλογες με το τετράγωνο της ταχύτητας.

Link to comment
Share on other sites

ΕΑΝ δεν πατάτε φρένο αλλά αφήνετε γκάζι τότε η κατανάλωση ανεβαίνει λίγο.

Σορρυ ρε συ το εχω διαβασει καμια 10ρια φορες αλλα δεν το καταλαβα αυτο.. Τι εννοεις?

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ ρε συ το εχω διαβασει καμια 10ρια φορες αλλα δεν το καταλαβα αυτο.. Τι εννοεις?

Είναι λίγο κακογραμμένο αλλά υποθέτω πως θέλει να πει να έχεις το δυνατόν σταθερή ταχύτητα και να αφήνεις μεγάλη απόσταση από τον μπροστά σου, έτσι ώστε αν ο μπροστινός σου πατάει συχνά πυκνά φρένο, εσύ απλά να αφήνεις λίγο το γκάζι και να το ξανά πατάς όταν ξανά πατήσει αυτός το δικό του... Είναι σίγουρο πως αν συνεχώς επιταχύνεις με βαθιές γκαζιές, κολλάς στον από πίσω και πατάς φρένο και φτού απ' την αρχή βαθύ γκάζι η κατανάλωση αυξάνεται πολύ.

Link to comment
Share on other sites

ΕΑΝ δεν πατάτε φρένο αλλά ΔΕΝ αφήνετε γκάζι τότε η κατανάλωση ανεβαίνει λίγο.

Τωρα ειναι σωστο συμφωνα με την πραγματικοτητα... εεεεε midkin? :p

Link to comment
Share on other sites

Τωρα ειναι σωστο συμφωνα με την πραγματικοτητα... εεεεε midkin? :p

Μπα... πάλι λάθος είναι!

Εάν δεν πατάτε φρένο αλλά απλώς αφήνετε το γκάζι τότε η κατανάλωση μειώνεται λίγο! :p

Link to comment
Share on other sites

Να πω πως εγώ έχω 240 και όχι τα "μαμά" 170 άλογα και επίσης φοράω 18άρα με 225/40/R18!

Συγνώμη αλλά με τις αλλαγές που έκανες δεν φαίνεται να σε ενδιαφέρει η κατανάλωση οπότε τσάμπα κουβέντα.

Μιλάω για τους υπόλοιπους θνητούς που θέλουμε και άλογα (έστω 160!) και οικονομία.

Όσο για τη διατύπωση το εξήγησε ο midkin τέλεια :p

Θα δοκιμάσω όοοποτε μπορέσω γιατί είναι λίγο δύσκολο να κάνω συνεχόμενη διαδρομή στην Κρήτη με >140 να βγάλω ένα βιντεάκι να μας λυθούν οι απορίες ;)

Link to comment
Share on other sites

με προγραμμα και εξατμιση στην εθνικη με 160-200 χλμ την ωρα εχω 10 λιτρα στα 100χλμ και στην πολη χαλαρα με 6η και 2000-2500 στροφες εχω πετυχει 6 λιτρα στα 100 χλμ χωρις πολυ κινηση ομως.σε κοντρα με τις αλλαγες στον κοφτη 11.5 λιτρα στα 100χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Μετά την αναβάθμιση σαφέστατα υπάρχει βελτίωση στην κατανάλωση πάντως. Σε ίδια διαδρομή, με παρόμοιες συνθήκες κυκλοφορίας, θερμοκρασίας κλπ σήμερα, σε σχέση με πριν από μία εβδομάδα και πριν κάνω την αναβάθμιση, πας πιο εύκολα οικονομικά και η διαφορά φαίνεται στο trip.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πηγαίνω για το μεγάλο service των 30,000 σε λίγες μέρες. Εκτός από λάδι, μπορείτε να μου πείτε τι επιπλέον χρειάζεται να αγοράσω κ από πού;

Link to comment
Share on other sites

φίλτρο λαδιού ,βενζίνης ,αερος σιγουρα

+ Φιλτρο καμπινας και καλο αν εχεις 2 χρονια το αμαξι τοτε και αλλαγη paraflu-υγρα φρενων!

Edited by fanicas
Link to comment
Share on other sites

για το φίλτρο καμπίνας ναι καλο θα ήταν να το αλλάξει και αυτό-

paraflu όμως και ειδικά υγρά φρενων νομιζω είναι πολυ νωρίς -

αν θυμαμαι καλά πάνω από 4 χρόνια είναι για υγρα φρε΄νων

Link to comment
Share on other sites

για το φίλτρο καμπίνας ναι καλο θα ήταν να το αλλάξει και αυτό-

paraflu όμως και ειδικά υγρά φρενων νομιζω είναι πολυ νωρίς -

αν θυμαμαι καλά πάνω από 4 χρόνια είναι για υγρα φρε΄νων

Στα 3 χρόνια την πρώτη φορά και μετά κάθε 2 χρόνια.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Δύο μέρες μετά την εγκατάσταση του Revo (σε αναμονή για εισαγωγή DTM) και έχω άλλο αυτοκίνητο!!!! Πολλή δύναμη η 2ρα και η 3η.. Να δώ και μετά την εγκατάσταση της εισαγωγής!! Καλή χρονία σε όλους!!!

Link to comment
Share on other sites

Δύο μέρες μετά την εγκατάσταση του Revo (σε αναμονή για εισαγωγή DTM) και έχω άλλο αυτοκίνητο!!!! Πολλή δύναμη η 2ρα και η 3η.. Να δώ και μετά την εγκατάσταση της εισαγωγής!! Καλή χρονία σε όλους!!!

Ποιο Stage εβαλες ποσα αλογα υπολογιζεις το τελικο project ?

Link to comment
Share on other sites

βρε .ποτε θα συναντηθουμε για καφε,ελα διπλα εισαι....γιατι βλεπω απο αμερικη.....τι κανεις???πηγαινοερχεσαι συχνα???εχω κατι πραγματακια πουθελω....:whistling: αντε στειλε πμ κιν

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια..θελω τις γνωσεις σας για λιγο!το 160αρι τι πιεση δουλευει η τουρμπινα μας?

Απο 0.3 εως 0.7 bar ι σταθερη και το Overboost μεχρι λιγο πανο το 1.2..υπαρχει και το αναλογο γραφημα εαν σκαλισεις λιγο το φορουμ!

Link to comment
Share on other sites

Ποιο Stage εβαλες ποσα αλογα υπολογιζεις το τελικο project ?

Stage 1! Δεν γνωρίζω για άλογα απλά διάβασα στο power για roco που είχε stage 1 & dtm φιλιτρο με revo και ρυθμισμιση για 100αρα βενζινη 220ps My link My link

Εγώ πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.