Jump to content
panoskr

Golf Vi Tsi 160Ps

Recommended Posts

@Pinion

Πολύ χρήσιμα τα video που αναρτήθηκαν!

 

Γενικά αν εξαιρέσουμε τις παιδικές και χαζές βλάβες είναι αξιόπιστα και γερά μοτέρ.

Αρκεί να υπάρχει σύνεση :db:

Link to comment
Share on other sites

Άσχετα με ότι προβληματα έχουν συζητηθεί κατά καιρούς, το 160άρι με καλή 100άρα βενζίνη, με καλή συντήρηση (με σωστά αναλώσιμα) και σωστή χρήση (πχ όχι πάντα οικονομική οδήγηση σε χαμηλές στροφές και όχι πολύ πίεση/φορτίο στις πολύ χαμηλές στροφές), είναι μια χαρά απροβλημάτιστο μοτέρ. Εγώ είμαι πολύ υπέρ γενικά και σαφώς, ευτυχισμένος κάτοχος.

 

Τι εννοείς όχι πάντα χαμηλές στροφές; Εγώ που το οδηγάω συνήθως μέγιστο 3000 στροφές θα έχω πρόβλημα; Αφού τραβάει και από χαμηλά.

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς όχι πάντα χαμηλές στροφές; Εγώ που το οδηγάω συνήθως μέγιστο 3000 στροφές θα έχω πρόβλημα; Αφού τραβάει και από χαμηλά.

Το να χρησιμοποιείς έναν κινητήρα μονίμως σε λιγότερο από το μισό του συνολικού φάσματος στροφών του, σίγουρα δεν είναι καλό.

Θα έχεις συσσώρευση επικαθίσεων στις βαλβίδες εισαγωγής και στο θάλαμο καύσης που αν παραγίνει θα χρειαστεί καθαρισμό με αφαίρεση της πολλαπλής αφού θα σου προκαλεί αρρυθμίες και missfires.

Πχ. στο δικό μου (1.8 tfsi) η εισαγωγή έχει κάποια flaps που μέχρι τις 3000 στροφές είναι μισόκλειστα, αφήνοντας αέρα να περνάει μόνο από το μισό των αυλών εισαγωγής και μετά τις 3000 ανοίγουν εντελώς. Έτσι όπως οδηγείς εσύ δεν θα άνοιγαν ποτέ!

Link to comment
Share on other sites

tsi χωρις ανοιγματα και μεγαλες θερμοκρασιες = προβλημα με επικαθησεις. Ο κινητηρας φτιαχθηκε για να ανοιγει ! Απλα το χειμωνα θελει χρονο να ζεσταθει 15-20 λεπτα για να εισαι οκ με βαλβολινες και λαδακι

Link to comment
Share on other sites

Άσχετα με ότι προβληματα έχουν συζητηθεί κατά καιρούς, το 160άρι με καλή 100άρα βενζίνη, με καλή συντήρηση (με σωστά αναλώσιμα) και σωστή χρήση (πχ όχι πάντα οικονομική οδήγηση σε χαμηλές στροφές και όχι πολύ πίεση/φορτίο στις πολύ χαμηλές στροφές), είναι μια χαρά απροβλημάτιστο μοτέρ. Εγώ είμαι πολύ υπέρ γενικά και σαφώς, ευτυχισμένος κάτοχος.

 

Μη το γενικεύεις. Είσαι απλά πολύ τυχερός και φυσικά έτσι να είσαι πάντα. Τα μοντέλα golf και sirocco (και το 122 αλλά κυρίως το 160) που βγήκαν 2009  - μέσα 2010 είχαν πολλά θέματα και η VW  αντι να κάνει ανάκληση το αντιμετώπισε με ένα αστείο update που μείωνε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Κάποιοι την γλίτωσαν και κάποιοι (οι οποίοι είναι αρκετοί ανάμεσα τους και εγώ) πήραν το πρώτο πιστόνι στα χέρια τους. Και τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση και 100αρα έβαζα και γνήσια σέρβις έκανα και το ζέστανα στην εκκίνηση και ούτε το έσκιζα στο δρόμο, οπότε είναι όλα στη τύχη… η μάλλον στην ατυχία που με κυνηγάει.

Edited by Hommer
Link to comment
Share on other sites

Μη το γενικεύεις. Είσαι απλά πολύ τυχερός και φυσικά έτσι να είσαι πάντα. Τα μοντέλα golf και sirocco (και το 122 αλλά κυρίως το 160) που βγήκαν 2009  - μέσα 2010 είχαν πολλά θέματα και η VW  αντι να κάνει ανάκληση το αντιμετώπισε με ένα αστείο update που μείωνε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Κάποιοι την γλίτωσαν και κάποιοι (οι οποίοι είναι αρκετοί ανάμεσα τους και εγώ) πήραν το πρώτο πιστόνι στα χέρια τους. Και τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση και 100αρα έβαζα και γνήσια σέρβις έκανα και το ζέστανα στην εκκίνηση και ούτε το έσκιζα στο δρόμο, οπότε είναι όλα στη τύχη… η μάλλον στην ατυχία που με κυνηγάει.

 

Μπορείς να ξεδιπλώσεις λίγο την ιστορία σου γιατί δεν καταλαβαίνω αν λόγο του update έπαθες ζημιά ή λόγο του οτι δεν το έκανες. Επίσης λέτε για διάφορα προβλήματα. Ευτυχώς στο δικό μου tsi 160 του 2009 και 95αρα βάζω και δεν το τσιτώνω και δεν έχω καμμιά ζημιά ακόμα. Το update το είχα κάνει γύρω στο 2011. Βέβαια γράφω λίγα χιλιόμετρα κάθε χρόνο (συνολικά 20k) λόγο ύπαρξης μοτοσακό αλλά δεν είναι κακό να μαθαίνεις τι παίζει τριγύρω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να ξεδιπλώσεις λίγο την ιστορία σου γιατί δεν καταλαβαίνω αν λόγο του update έπαθες ζημιά ή λόγο του οτι δεν το έκανες. Επίσης λέτε για διάφορα προβλήματα. Ευτυχώς στο δικό μου tsi 160 του 2009 και 95αρα βάζω και δεν το τσιτώνω και δεν έχω καμμιά ζημιά ακόμα. Το update το είχα κάνει γύρω στο 2011. Βέβαια γράφω λίγα χιλιόμετρα κάθε χρόνο (συνολικά 20k) λόγο ύπαρξης μοτοσακό αλλά δεν είναι κακό να μαθαίνεις τι παίζει τριγύρω.

Τα χιλιόμετρα δεν παίζουν ουσιαστικό ρόλο αφού σε εμένα έσπασε στα 3 χρόνια με 26.000 χλμ. Το update το έκανα και επειδή το αμάξι άλλαξε συμπεριφορά πήγα και έβαλα πρόγραμμα. Όταν έπαθα τι ζημιά ρώτησα παντού ακόμα και εκτός Ελλάδας τι συμβαίνει με τους κινητήρες και αν φταίει κάτι από μένα ή από το αμάξι. Κάποιοι που γνωρίζουν μου απάντησαν ότι μία φουρνιά περίπου 10.000 κινητήρων βγήκαν από το εργοστάσιο με προβληματικό μέγεθος στο χιτώνιο των πιστονιών. Αντί να αμαυρώσουν το «βραβευμένο» κινητήρα με ανάκληση έδωσαν το update για να μην ζορίζεται το μοτερ και να μειώσουν στο μισό το ποσοστό να σπάσει. Στο δικό μου κύκλο φίλων που αγοράσαμε vw το 2009 3 golf και 2 sirocco αυτήν ακριβώς τη ζημιά την έπαθαν οι τρεις. Μάλιστα ενώ εγώ και το ένα το παιδί η κοσμοκάρ μας το άλλαξε τζάμπα το κινητήρα και πήραμε μεγάλη έκπτωση στα εργατικά το τρίτο το παλικάρι επειδή δεν το είχε πάρει από επίσημο αντιπρόσωπο και τα σέρβις τα έκανε σε φίλο του πλήρωσε τα 2/3 του κινητήρα και σχεδόν ολόκληρα τα εργατικά…. Αλλά και γενικότερα τα golf βγάζουν ζημιές όλοι μα όλοι  έχουμε αλλάξει Ν 75, η αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα χωρίς στάση πχ Αθήνα – Θεσσαλονίκη παίζει να λιώσουν οι πολλαπλασιαστές (τους έχω αλλάξει 2 φορές) και πολλά πολλά άλλα….  

Link to comment
Share on other sites

Τα χιλιόμετρα δεν παίζουν ουσιαστικό ρόλο αφού σε εμένα έσπασε στα 3 χρόνια με 26.000 χλμ. Το update το έκανα και επειδή το αμάξι άλλαξε συμπεριφορά πήγα και έβαλα πρόγραμμα. Όταν έπαθα τι ζημιά ρώτησα παντού ακόμα και εκτός Ελλάδας τι συμβαίνει με τους κινητήρες και αν φταίει κάτι από μένα ή από το αμάξι. Κάποιοι που γνωρίζουν μου απάντησαν ότι μία φουρνιά περίπου 10.000 κινητήρων βγήκαν από το εργοστάσιο με προβληματικό μέγεθος στο χιτώνιο των πιστονιών. Αντί να αμαυρώσουν το «βραβευμένο» κινητήρα με ανάκληση έδωσαν το update για να μην ζορίζεται το μοτερ και να μειώσουν στο μισό το ποσοστό να σπάσει. Στο δικό μου κύκλο φίλων που αγοράσαμε vw το 2009 3 golf και 2 sirocco αυτήν ακριβώς τη ζημιά την έπαθαν οι τρεις. Μάλιστα ενώ εγώ και το ένα το παιδί η κοσμοκάρ μας το άλλαξε τζάμπα το κινητήρα και πήραμε μεγάλη έκπτωση στα εργατικά το τρίτο το παλικάρι επειδή δεν το είχε πάρει από επίσημο αντιπρόσωπο και τα σέρβις τα έκανε σε φίλο του πλήρωσε τα 2/3 του κινητήρα και σχεδόν ολόκληρα τα εργατικά…. Αλλά και γενικότερα τα golf βγάζουν ζημιές όλοι μα όλοι έχουμε αλλάξει Ν 75, η αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα χωρίς στάση πχ Αθήνα – Θεσσαλονίκη παίζει να λιώσουν οι πολλαπλασιαστές (τους έχω αλλάξει 2 φορές) και πολλά πολλά άλλα….

Ολα καλα κι ωραια. Και συμφωνω με τα περισσοτερα.

Αυτο με τους πολλαπλασιαστες που λιωνουν στα πολλα χλμ ειναι ψευδες και εντελως εκτος πραγματικοτητας.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ολα καλα κι ωραια. Και συμφωνω με τα περισσοτερα.

Αυτο με τους πολλαπλασιαστες που λιωνουν στα πολλα χλμ ειναι ψευδες και εντελως εκτος πραγματικοτητας.

Sent from my iPhone5 using Tapat

 

Ότι  πεις φιλαράκο στη φαντασία μου έμεινα από πολλαπλασιαστές με polo Αθήνα – Γιάννενα το 2006 και με Golf 5 Λάρισα – Αθήνα το 2008 και οι δύο περιπτώσεις καλοκαίρι.

Το ότι δεν σου έχει συμβεί δε σημαίνει ότι δε μπορεί να γίνει και να μην ξεχνάς ότι είμαι ο ΕΝΑΣ ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ που του έσπασε μοτέρ VW στα 25.000…πώς να το κάνουμε με θέλει ρε φίλε η πουτ@ν@ η τύχη

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην εκφραςεις του τυπου "φιλαρακος" νομιζω δεν εχει θεση στην κουβεντα μας. Δεν ειδα κανεναν να τον αποκαλω ετσι, κρατα ενα επιπεδο.

Το οτι οι πολλαπλασιαστες βραχυκυκλωνουν, ειναι γνωστο. Δεν λιωνουν ομως.

Τωρα αν νομιζεις οτι το να λες, σε ταξιδι αθηνα θεσνικη, αν δεν κανεις σταση θα λιωσουν, οτι στεκει και το πιστευεις ειναι δικαιωμα σου. Εφοσον το γραφεις, να ξερεις οτι θα δεχθεις και μια κριτικη.

Το forun το διαβαζει αρκετος κοσμος, προσπαθουμε να ειμαστε ακριβεις... Και σε αυτα που περιγραφουμε - αναλυουμε και σε αυτα που προτεινουμε.

Τωρα το τι εχω δει και το τι ξερω, μπορει να μην το γνωριζεις...

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

<removed text>

Καμία επίθεση τόσα χρόνια με ομπραντοβιτς μόνο άμυνα...

Edited by Hommer
προσωπικές επιθέσεις δεν είναι εποικοδομητικές.
Link to comment
Share on other sites

Guest black gt

με τους πολλαπλασιαστες δεν γνωριζω αν ισχυει καθως δεν εχει τυχει να ακουσω κατι κ από φιλους που πανε συχνα αθηνα θεσσαλονικη, ευτυχως σε γνωστους μου καλα γυρνανε τα μοτερ από 2006-2009  αγορασμένα, ο ενας δε  190.000 χλμ το εχει κανει πειραμα μονο σκαστρα ν75,  δισκο πλατο, και αντλια νερου μετα τις 120.000, κάθε μερα 50 χλμ σε ορεινο δρομο επαρχια, είναι κ τυχη σιγουρα αλλα είναι καλα μοτερ, καπου εγραψα για 2.ολιτρο clio rs με σπασμενο πιστονι

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με Scirocco 160hp έχω σχεδόν 60.000km και μέχρι στιγμής, ούτε πολλαπλασιαστή, ούτε missfires σε logs που έκανα, τίποτα... Δεν καίει σταγόνα λάδι...

 

Το έχω πιέσει πάρα πολλές φορες το μοτερ... Ακόμα και ταξίδι έκανα με 220-230km/h συνεχόμενα για 65χλμ με 40C εξωτερική θερμοκρασία.. Τίποτα, ούτε καν ζορίστηκε..

Μου φαίνεται περίεργο που ακούω ότι σπάνε μοτερ και τέτοια... Μάλλον καθαρά ελλατωματική παρτίδα θα είχαν οι κινητήρες μέχρι το 09. Εμένα είναι του 3/10.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με Scirocco 160hp έχω σχεδόν 60.000km και μέχρι στιγμής, ούτε πολλαπλασιαστή, ούτε missfires σε logs που έκανα, τίποτα... Δεν καίει σταγόνα λάδι...

 

Το έχω πιέσει πάρα πολλές φορες το μοτερ... Ακόμα και ταξίδι έκανα με 220-230km/h συνεχόμενα για 65χλμ με 40C εξωτερική θερμοκρασία.. Τίποτα, ούτε καν ζορίστηκε..

Μου φαίνεται περίεργο που ακούω ότι σπάνε μοτερ και τέτοια... Μάλλον καθαρά ελλατωματική παρτίδα θα είχαν οι κινητήρες μέχρι το 09. Εμένα είναι του 3/10.

 

Το έψησες κανονικά :o :o :o . Τι θερμοκρασία λαδιού είχες?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με Scirocco 160hp έχω σχεδόν 60.000km και μέχρι στιγμής, ούτε πολλαπλασιαστή, ούτε missfires σε logs που έκανα, τίποτα... Δεν καίει σταγόνα λάδι...

 

Το έχω πιέσει πάρα πολλές φορες το μοτερ... Ακόμα και ταξίδι έκανα με 220-230km/h συνεχόμενα για 65χλμ με 40C εξωτερική θερμοκρασία.. Τίποτα, ούτε καν ζορίστηκε..

Μου φαίνεται περίεργο που ακούω ότι σπάνε μοτερ και τέτοια... Μάλλον καθαρά ελλατωματική παρτίδα θα είχαν οι κινητήρες μέχρι το 09. Εμένα είναι του 3/10.

 

Εμενα μου φαινεται αφυσικο να μην σου τσιμπαει λαδι ο 1.4 TSI οταν το κανεις αυτο, εκτος αν το εκανες μια φορα μονο. Επειδη το κανω συχνα με λιγο πιο μικρη ταχυτητα (200-210 χλμ/ω) σε Ε65 / Ε75 οπου το επιτρεπει, με υψηλο γενικα cruise speed στα υπολοιπα σημεια, βραδινες ωρες δηλ. με θερμοκρασια πολυ πιο χαμηλη (οχι 40 - καφριλα, ασε που δεν παει βημα), σε  δυο φορες πηγαινε-ελα στην Αθηνα εχει τσιμπησει σιγουρα λιγακι. Το θεωρω λογικο ετσι? Αμα μου τσιμπαγε λαδι σε καθημερινες διαδρομες τοτε θα ειχα θεμα. Θερμοκρασιες λαδιου σε μενα οταν γινετε αυτο περιπου 110 εως 120 (?), δεν μπορω να θυμηθω ακριβως. Οι κινητηρες του '09 δεν εχουν διαφορα απο τους υπολοιπους σε αυτο το θεμα. Παντως ολα μπορουν να συμβουν σε ολους..

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με Scirocco 160hp έχω σχεδόν 60.000km και μέχρι στιγμής, ούτε πολλαπλασιαστή, ούτε missfires σε logs που έκανα, τίποτα... Δεν καίει σταγόνα λάδι...

Το έχω πιέσει πάρα πολλές φορες το μοτερ... Ακόμα και ταξίδι έκανα με 220-230km/h συνεχόμενα για 65χλμ με 40C εξωτερική θερμοκρασία.. Τίποτα, ούτε καν ζορίστηκε..

Μου φαίνεται περίεργο που ακούω ότι σπάνε μοτερ και τέτοια... Μάλλον καθαρά ελλατωματική παρτίδα θα είχαν οι κινητήρες μέχρι το 09. Εμένα είναι του 3/10.

Μια διορθωση:οχι μεχρι το 2009. Καποια παρτιδα ελατηριων πιστονιων μεσα στο 2009.

Σε ολες τις χρονιες υπηρξαν καποια κρουσματα.

Μην βγαζουμε λαθος συμπερασματα, γιατι παρεξηγουνται.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το έψησες κανονικά :o :o :o . Τι θερμοκρασία λαδιού είχες?

 

Βασικά το πάω πολύ οικονομικά πολλές φορές..

118C περίπου ήταν το max που είδα.. Αλλά σε γενικές γραμμές έπαιζε από 100-110. Όταν κατέβηκα από το αυτοκίνητο, έβγαζε ζέστη κάτω απο τις ρόδες και δεν αντεχες να έχεις με τίποτα δίπλα το αυτοκίνητο!! Πολύ ζέστη έβγαζε.

 

https://www.youtube.com/watch?v=7LLTKU7p-6A

(Στο βίντεο λέει μέσο όρο 152km/h γιατί σταματησα σε διόδια, και μετά πάλι μέχρι να βγάλω βίντεο έπεσε πολύ γρήγορα.) Πάντως η κατανάλωση πάνω απο 13 λίτρα δε μπορει να ανέβει με τίποτα... χαχαχα

______

 

 

Εμενα μου φαινεται αφυσικο να μην σου τσιμπαει λαδι ο 1.4 TSI οταν το κανεις αυτο, εκτος αν το εκανες μια φορα μονο. Επειδη το κανω συχνα με λιγο πιο μικρη ταχυτητα (200-210 χλμ/ω) σε Ε65 / Ε75 οπου το επιτρεπει, με υψηλο γενικα cruise speed στα υπολοιπα σημεια, βραδινες ωρες δηλ. με θερμοκρασια πολυ πιο χαμηλη (οχι 40 - καφριλα, ασε που δεν παει βημα), σε  δυο φορες πηγαινε-ελα στην Αθηνα εχει τσιμπησει σιγουρα λιγακι. Το θεωρω λογικο ετσι? Αμα μου τσιμπαγε λαδι σε καθημερινες διαδρομες τοτε θα ειχα θεμα. Θερμοκρασιες λαδιου σε μενα οταν γινετε αυτο περιπου 110 εως 120 (?), δεν μπορω να θυμηθω ακριβως. Οι κινητηρες του '09 δεν εχουν διαφορα απο τους υπολοιπους σε αυτο το θεμα. Παντως ολα μπορουν να συμβουν σε ολους..

Το έχω κάνει κάποιες φορές αυτό.. Είχα κάνει και ένα ταξίδι 560χλμ (στην τουρκία) με 160-230.. Άψογα τα πήγε....

Κάθε φορά που πατάω το γκάζι τέρμα άσχετα με τι θερμοκρασία έχει έξω βλέπω στο κοντέρ άνετα ένα 220αρι.. Δε μπορώ να καταλάβω τι πτώσεις καταλαβαίνετε το καλοκαίρι, μπορεί να υπάρχει μια πτώση του ~10% αλλά δεν την θεωρώ αξιοπρόσεκτη. Η μάλλον ξέχασα πως πάει τον χειμώνα.

 

Όσο για το λάδι δεν μου έκαψε.. Τι να πω... Εχω Mobil ESP 1 Formula 5-30.. Γενικότερα, ακόμα και το Starlet που είχα παλιότερα έκαιγε πολύ πιο εύκολα λάδι μου φαίνεται.

Μάλλον για να κάψετε λάδι απο τα συμπεράσματα μου, πρέπει να το πηγαίνετε στα κόκκινα συνέχεια... Έτσι μπορώ να το εξηγήσω, το σκίζω καμια φορά σε κανένα φανάρι, χαχα, αλλά όχι στα κόκκινα, και σε καθημερινή βάση σπάνια ξεπερνάω τις 4.000 στροφές.

 

Πάντως τον θεωρώ άψογο τον κινητήρα... Πολύπλοκος, αλλά και αρκετά αξιόπιστος κατά την εμπειρία μου.

Edited by aris22gr
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επρεπε να ανοιξεις το καπο να δεις την τουρμπινα και την πολλαπλη που θα ειχε πυρωσει !

Μια χαρα ειναι το μοτερακι αξιοπιστο !

Έτσι όπως το είπες τι μου θύμησες ρε παλικάρι τώρα… από την ημέρα που έσπασε το πιστόνι θυμάμαι συνέχεια στο μυαλό μου τη στιγμή που παρέλαβα το αμάξι και ο πωλητής μου τόνισε ότι είναι από το κεντρικό εργοστάσιο του Βολσμπουργκ και όχι από την Κολωνία και όταν τον ρώτησα αν υπάρχει διαφορά μου είπε; Από βολσμπουργκ…ΑΘΑΝΑΤΟ :thumbsup2:

Σε είπα παλικάρι και όχι φιλαράκι γιατί κάποιοι παρεξηγούνται…

Θα το συνεχίσεις κι άλλο ? Ήδη τα περί φιλαράκο και χαμηλού επιπέδου που έγραψες αρκούν.

Nikdev

Το φιλαράκο το έγραψα φιλικά και σε καμία περίπτωση υποτιμητικα λυπάμαι που το παρεξήγησες και έβγαλες λανθασμένα συμπεράσματα...

Επίσης επειδή πολλοί το συνδυάζουν με το οδηγικό στυλ θα πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι η ζημιά που είχα πάθει και τελικά έχουν πάθει και αρκετοί άλλοι είτε το έσκιζες το αμάξι είτε πήγαινες σαν κότα δεν θα άλλαζε τίποτα διότι ήταν πολύ απλά ελαττωματικό. Για αυτό κιόλας όσοι το είχαμε αγοράσει από επίσημη αντιπροσωπεία και κάναμε τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένα η αλλαγή του κινητήρα παρόλο που δεν είχαμε εγγύηση ήταν δωρεάν (το μοτέρ σαν ανταλλακτικό) και με 50% έκπτωση στην εργασία. Για όσους έχουν αγοράσει από το 2009 έως το πρώτο εξάμηνο του 2010 vw και δεν έχουν πάθει κάτι (και εύχομαι να μην πάθουν ποτέ ούτε λάστιχο) καλό είναι να έχουν την επέκταση της εγγύησης που το καλύπτει.

Edited by Hommer
Link to comment
Share on other sites

Το έχω κάνει κάποιες φορές αυτό.. Είχα κάνει και ένα ταξίδι 560χλμ (στην τουρκία) με 160-230.. Άψογα τα πήγε....

Κάθε φορά που πατάω το γκάζι τέρμα άσχετα με τι θερμοκρασία έχει έξω βλέπω στο κοντέρ άνετα ένα 220αρι.. Δε μπορώ να καταλάβω τι πτώσεις καταλαβαίνετε το καλοκαίρι, μπορεί να υπάρχει μια πτώση του ~10% αλλά δεν την θεωρώ αξιοπρόσεκτη. Η μάλλον ξέχασα πως πάει τον χειμώνα.

 

Μια χαρα ταξιδευει το αμαξι σε αυτες τις ταχυτητες για οση ωρα θες και οσες φορες θες. Το καλοκαιρι αναλογα τις συνθηκες θερμοκρασιας / υγρασιας καταλαβαινεις ανετα πτωση αποδοσης ειδικα σε ρεπριζ και επιταχυνσεις, οπως καθε κινητηρας τουρμπο.

 

Όσο για το λάδι δεν μου έκαψε.. Τι να πω... Εχω Mobil ESP 1 Formula 5-30.. Γενικότερα, ακόμα και το Starlet που είχα παλιότερα έκαιγε πολύ πιο εύκολα λάδι μου φαίνεται.

Μάλλον για να κάψετε λάδι απο τα συμπεράσματα μου, πρέπει να το πηγαίνετε στα κόκκινα συνέχεια... Έτσι μπορώ να το εξηγήσω, το σκίζω καμια φορά σε κανένα φανάρι, χαχα, αλλά όχι στα κόκκινα, και σε καθημερινή βάση σπάνια ξεπερνάω τις 4.000 στροφές.

 

Πάντως τον θεωρώ άψογο τον κινητήρα... Πολύπλοκος, αλλά και αρκετά αξιόπιστος κατά την εμπειρία μου.

 

Καθε μοτερ εχει τα δικα του χουγια.Μπορει το δικο σου να μην τσιμπαει ουτε ml, αλλα σε μενα οποτε δουλευει 1-2 ταξιδακια σε αυτο το ρυθμο μου τσιμπαει 100ml, επειδη το μετραω και στο πηγαινε και στο ελα. Μου φανηκε περιεργο και σε ρωτησα γιατι και σε φιλο μου που ταξιδευει με την ιδια συχνοτητα και ρυθμο του τσιμπαει λιγο και αυτου. Δεν συζηταμε για λαμπακια και εμφανη καταναλωση. Απλα ρωτησα αμα το μετρας.

 

Πάντως τον θεωρώ άψογο τον κινητήρα... Πολύπλοκος, αλλά και αρκετά αξιόπιστος κατά την εμπειρία μου.

 

Μια χαρα ειναι, με την σωστη συντηρηση γιατι αρχιζουμε και μεγαλωνουμε. (97.500χλμ κ κατι ψιλα). Ειπαμε ομως το αμαξι το ετος 2014 ειναι και λιγο λαχειο.

Edited by granset
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα μοτερ, κριθηκαν αναξιοπιστα λογω υποδεεστερης ποιοτητας περιφερειακων
Κυριως στα ετη 2006-2008.

Τα ετη 2009-10 οι παρτιδες ελαττωματικων ελατηριων πιστονιων αλλα και φθορες σε μεταλλα μπιελων, βαση στροφαλου εδειξαν κι αλλα τρωτα σημεια.

Στα δε μοτερ των cupra/polo/a1 εγινε μεγαλη πατατα απο τη vw. Ασχετα αν αλλαζε μοτερ η ελατηρια. Και αργοτερα, διορθωσε εκ του εργοστασιου τα προβληματα.

Φυσικα τα παραπανω δεν ειναι κανονας καθως πολλα μοτερ ειχαν τα προβληματα παλιοτερων ετων και παλαιοτερα μοτερ ειχαν σπασει.

Ολα αυτα συντελεσαν στην κακη της φημη πλεον.
Λεπτομερειες χιλιοστων, υποδδεστετης ποιοτητας ανταλλακτικα για λιγα e, που ομως εκριναν σε μεγαλο βαθμο την αξιοπιστια και το ονομα του group.

Σε γενικες γραμμες θα προτιμουσα ενα blg, bmy αλλα με wideband, με εκκεντρα και περιφερειακα cavd.

 

Ας μην ξεχνάμε, όσο κι αν θέλουμε, ότι και τα πολύ στιβαρά μοτέρ, 2.0 από το 2005 έως και σήμερα υπέστησαν πολλές αλλαγές καθώς είχαν αρκετά τρωτά σημεία

που ανταλλακτικά 30-40Ε μπορούσαν να καταστρέψουν μοτέρ. Τουλάχιστο εκεί η νέα γενιά, μέχρι στιγμής έχει δείξει τα καλύτερα.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα συντελεσαν στην κακη της φημη πλεον.

Λεπτομερειες χιλιοστων, υποδδεστετης ποιοτητας ανταλλακτικα για λιγα e, που ομως εκριναν σε μεγαλο βαθμο την αξιοπιστια και το ονομα του group.

Μα αν δεν κάνω λάθος και διόρθωσε με αν κάνω πάρα πολλά μέρη του αυτοκινήτου κατασκευαζονται στην Τουρκία οπότε όλο το brand name made in Germany τίθεται εν αμφιβολο. Η αναζήτηση για φτηνό κόστος παραγωγής και η κατακόρυφη αύξηση της ζήτησης ήταν αναμενόμενο να οδηγήσει σε πτώση της ποιότητας και αυτό δεν ισχύει μόνο για την Volkswagen.

Link to comment
Share on other sites

Μα αν δεν κάνω λάθος και διόρθωσε με αν κάνω πάρα πολλά μέρη του αυτοκινήτου κατασκευαζονται στην Τουρκία οπότε όλο το brand name made in Germany τίθεται εν αμφιβολο. Η αναζήτηση για φτηνό κόστος παραγωγής και η κατακόρυφη αύξηση της ζήτησης ήταν αναμενόμενο να οδηγήσει σε πτώση της ποιότητας και αυτό δεν ισχύει μόνο για την Volkswagen.

οχι κατασκευαζονται σε διαφορε μέρη του Πλανήτη, Γερμανια, Τουρκια, Γαλλια, Πολωνία , Τσεχία , Κινα κλπ κλπ

Δεν εχεις καταλαβει οτι ΟΛΕΣ οι αυτοκινητοβιομηχανίες δουλεύουν με προμηθευτές !

ΠΧ τα πιστόνια ειναι της MAHLE , Τουρμπίνα της Borg Warner, ηλεκτροβαλβίδες Pierburg, αισθητήρες Bosch,Ιμάντες Continental, κλπ κλπ Οταν λοιπόν μπλέκεις με τόσους προμηθευτές και με την σειρά τους οι προμηθευτές πλέκουν με αλλους προμηθευτές πρώτης υλης , κάπου χάνετε η μπάλα

Δεν ισχυει μονο για VW/AUDI αλλα για ολες τις εταιριες και οχι μονο στα αυτοκίνητα !

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

οχι κατασκευαζονται σε διαφορε μέρη του Πλανήτη, Γερμανια, Τουρκια, Γαλλια, Πολωνία , Τσεχία , Κινα κλπ κλπ

Δεν εχεις καταλαβει οτι ΟΛΕΣ οι αυτοκινητοβιομηχανίες δουλεύουν με προμηθευτές !

ΠΧ τα πιστόνια ειναι της MAHLE , Τουρμπίνα της Borg Warner, ηλεκτροβαλβίδες Pierburg, αισθητήρες Bosch,Ιμάντες Continental, κλπ κλπ Οταν λοιπόν μπλέκεις με τόσους προμηθευτές και με την σειρά τους οι προμηθευτές πλέκουν με αλλους προμηθευτές πρώτης υλης , κάπου χάνετε η μπάλα

Δεν ισχυει μονο για VW/AUDI αλλα για ολες τις εταιριες και οχι μονο στα αυτοκίνητα !

Έχεις απόλυτο δίκιο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.