Jump to content
YORK1991

Εκανε Φτερα Στο Συνεργειο Της Αντιπροσωπειας

Recommended Posts

Εχοντας αφησει το αυτοκινητο μου στην Autonet Βαρης/Κορωπιου οπου ειμαι, μαλλον πλεον ημουν, πελατης (εχω παρει δυο αυτοκινητα, κανω τα σερβις και εχω στειλει δυο συναδελφους μου που εχουν αγορασει και αυτοι) την εβδομαδα πριν τα Χριστουγεννα, για ενα προβλημα στα φρενα, οπου και εμεινε σχεδον μια εβδομαδα, με Σ/Κ, το πηρα, τα φρενα ηταν τα ιδια, και επειδη εντωμεταξυ ημουν αρρωστος με γριππη,το πηγα κατευθειαν στο σπιτι μου οπου και το εβαλα στο γκαραζ. Οταν μετα απο λιγες ημερες πηγα να το παρω και να παω στον ηλεκτρολογο να μου βαλει ενα μπαρομετρο (defi) που ειχα μαζι με ενα πυρομετρο στο πορτμπαγκαζ, διαπιστωσα οτι το μπαρομετρο ειχε κανει φτερα. Μονο το μπαρομετρο, το πυρομετρο φαινεται δεν βολευε. Και τα δυο ηταν στην συσκευασια τους, απο το μπαρομετρο ελειπε μονο η καλωδιωση που ειχε περαστει στον Τασο και περιμενα την βαση αεραγωγου της Osir για να μπει και το οργανακι. Με προλαβε ομως καποιος που φαινεται το ειχε μεγαλυτερη αναγκη.

Το θεμα ειναι οτι μετα απο επικοινωνια με τον υπευθυνο της Autonet και αφου περιμενα 2 εβδομαδες, ειχα περασει φυσικα και απο εκει, προσπαθωντας με κοσμια μετρα να δοθει μια λυση, τελικα οπως συνηθιζεται κατεληξαν οτι μαλλον επρεπε να φταιω εγω που ζητω να αποζημιωθω για το κλεψιμο και οτι αν γινοταν κατι τετοιο θα ηταν σαν να παραδεχοντουσαν οτι κλαπηκε.

Με λιγα λογια, δεν αναλαμβανουμε καμμια ευθυνη και προβλημα μου.

Δεν μας εχει ξανασυμβει μου ελεγαν, οι ανθρωποι μας ειναι απο τους καλυτερους κλπ κλπ λες και εμενα με ενδιεφεραν οι στατιστικες.

Εν τω μεταξυ στον χωρο του συνεργειου μπαινοβγαινει οποιος θελει. Τηνε επομενη που αφησα το αυτοκινητο περασα να παρω την EPASS που ειχα αφησει μεσα, μπηκα σαν κυριος ανοιξα το αυτοκινητο (ηταν ανοιχτο) πηρα την καρτα και κανενας δεν με ρωτησε ποιος ειμαι και τι κανω εκει.

Δεν πονηρευτηκα ομως, μετα οταν την επαθα καταλαβα.

Το ζητημα δεν ειναι το κοστος των 150 ευρω της χασουρας μου. Ειναι το ποσο αντιεπαγγελματικα φερονται και ας εχουν την ευθυνη. Προτιμησαν να χασουν απο πελατη εμενα και τουλαχιστον τους αλλους δυο συναδελφους μου, να φτασω στην Κοσμοκαρ (για παραπονα, οχι οτι θα γινει τιποτα, ετσι για το γαμωτο) παρα να αναλαβουν την ευθυνη τους. Ετσι σκεφτονται τα ανθρωπακια που διοικουν τετοιες επιχειρησεις γι'αυτο και κλαινε τη μοιρα τους.

Αυτα προς γνωση και συμμορφωση.

Link to comment
Share on other sites

Εχοντας αφησει το αυτοκινητο μου στην Autonet Βαρης/Κορωπιου οπου ειμαι, μαλλον πλεον ημουν, πελατης (εχω παρει δυο αυτοκινητα, κανω τα σερβις και εχω στειλει δυο συναδελφους μου που εχουν αγορασει και αυτοι) την εβδομαδα πριν τα Χριστουγεννα, για ενα προβλημα στα φρενα, οπου και εμεινε σχεδον μια εβδομαδα, με Σ/Κ, το πηρα, τα φρενα ηταν τα ιδια, και επειδη εντωμεταξυ ημουν αρρωστος με γριππη,το πηγα κατευθειαν στο σπιτι μου οπου και το εβαλα στο γκαραζ. Οταν μετα απο λιγες ημερες πηγα να το παρω και να παω στον ηλεκτρολογο να μου βαλει ενα μπαρομετρο (defi) που ειχα μαζι με ενα πυρομετρο στο πορτμπαγκαζ, διαπιστωσα οτι το μπαρομετρο ειχε κανει φτερα. Μονο το μπαρομετρο, το πυρομετρο φαινεται δεν βολευε. Και τα δυο ηταν στην συσκευασια τους, απο το μπαρομετρο ελειπε μονο η καλωδιωση που ειχε περαστει στον Τασο και περιμενα την βαση αεραγωγου της Osir για να μπει και το οργανακι. Με προλαβε ομως καποιος που φαινεται το ειχε μεγαλυτερη αναγκη.

Το θεμα ειναι οτι μετα απο επικοινωνια με τον υπευθυνο της Autonet και αφου περιμενα 2 εβδομαδες, ειχα περασει φυσικα και απο εκει, προσπαθωντας με κοσμια μετρα να δοθει μια λυση, τελικα οπως συνηθιζεται κατεληξαν οτι μαλλον επρεπε να φταιω εγω που ζητω να αποζημιωθω για το κλεψιμο και οτι αν γινοταν κατι τετοιο θα ηταν σαν να παραδεχοντουσαν οτι κλαπηκε.

Με λιγα λογια, δεν αναλαμβανουμε καμμια ευθυνη και προβλημα μου.

Δεν μας εχει ξανασυμβει μου ελεγαν, οι ανθρωποι μας ειναι απο τους καλυτερους κλπ κλπ λες και εμενα με ενδιεφεραν οι στατιστικες.

Εν τω μεταξυ στον χωρο του συνεργειου μπαινοβγαινει οποιος θελει. Τηνε επομενη που αφησα το αυτοκινητο περασα να παρω την EPASS που ειχα αφησει μεσα, μπηκα σαν κυριος ανοιξα το αυτοκινητο (ηταν ανοιχτο) πηρα την καρτα και κανενας δεν με ρωτησε ποιος ειμαι και τι κανω εκει.

Δεν πονηρευτηκα ομως, μετα οταν την επαθα καταλαβα.

Το ζητημα δεν ειναι το κοστος των 150 ευρω της χασουρας μου. Ειναι το ποσο αντιεπαγγελματικα φερονται και ας εχουν την ευθυνη. Προτιμησαν να χασουν απο πελατη εμενα και τουλαχιστον τους αλλους δυο συναδελφους μου, να φτασω στην Κοσμοκαρ (για παραπονα, οχι οτι θα γινει τιποτα, ετσι για το γαμωτο) παρα να αναλαβουν την ευθυνη τους. Ετσι σκεφτονται τα ανθρωπακια που διοικουν τετοιες επιχειρησεις γι'αυτο και κλαινε τη μοιρα τους.

Αυτα προς γνωση και συμμορφωση.

Πω ρε φιλε περαστικά!!!Καλύτερα θα ήταν να σου δώσουν αποζημίωση για να μην σε χάσουν από πελάτη αντί αυτό που έκαναν!!! shockgun.gifshockgun.gifshockgun.gifshockgun.gif

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλα εκανες και το ανεφερες να το δουμε ολοι. Οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω αν ηταν επαγγελματιες θα σε αποζημιωναν για να μην σε χασουν απο πελατη και μαλιστα καλο πελατη.Αυτοι εχασαν... thumbsdown.gifthumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ, φανατικός πελάτης της εν λόγω αντιπροσωπείας είμαι, παρόλο που μένω πολλά χλμ μακριά.

Το γεγονός της κλοπής, όπως το αναφέρεις, είναι απαράδεκτο. Θεωρώ όμως ότι είναι μεμονωμένο. Προσωπικά, όταν αφήνω αυτοκίνητο σε συνεργείο, φροντίζω να αφαιρώ αντικείμενα αξίας από μέσα. Τους συγκεκριμένους τους έχω τσεκάρει αφήνοντας ψιλά. 10-15 ευρώ σε κέρματα, για να δω πόσο εντάξει είναι. Ποτέ δεν έλειψε τίποτα. Η κλοπή στο δικό σου αυτοκίνητο μπορεί να έγινε από κάποιον περαστικό (όντως, αυτό που λες με το αυτοκίνητο το έχω κάνει κι εγώ. Μπήκα, πήρα πράγματα και κανείς δε με σταμάτησε) ή από κάποιον υπάλληλο που μπήκε στον πειρασμό.

Σε γενικές γραμμές η συμπεριφορά τους είναι καλή. Σημειώνω πρόσφατη διαφωνία που είχα μαζί τους: Έστειλα με γερανό το αυτοκίνητο (ασυνόδευτο) λόγω μηχανικής βλάβης. Όταν πήγα και το παρέλαβα είχε μια γρατζουνιά σαν το grand canyon από τη μια άκρη ως την άλλη. ΠΡΟΦΑΝΩΣ και τους ζήτησα εξηγήσεις. Ισχυρίστηκαν ότι δεν το έκαναν εκείνοι, αλλά δέχτηκαν χωρίς δεύτερη κουβέντα να το επισκευάσουν δωρεάν. (Δεν ξέρω αν το έκαναν εκείνοι ή ο μεταφορέας, ωστόσο, αφού παρέλαβαν το αυτοκίνητο, ήταν υποχρεωμένοι να ελέγξουν την κατάστασή του και να με ειδοποιήσουν εάν κάτι είχε πάει στραβά)

Σημειώνω και πάλι: Η κλοπή είναι απαράδεκτη ενέργεια. Θέλω να πιστεύω ότι για τους εν λόγω, είναι και μεμονωμένη. Έχω σχηματίσει πολύ καλή γνώμη για αυτούς, όπως κι εσύ μέχρι πρότινος.

Link to comment
Share on other sites

εμ το είπε ο φίλοςπιό πάνω, αν τον αποζημίωναν είνια σαν να παραδέχονταν οτι έγινε κλοπή μέσα στο χώρο του συνεργείου!!

Εμένα παλιότερα σε σερβις στο IBIZA μου είχε χάσει την άδεια κυκλοφορίας η αντιπροσωπία, και δεν παραδέχονταν τίποτα, με έβγαζαν τρελλό ότι την άφησαν στο ντουλαπάκι! Αφού μου έβγαλαν αντίγραφο (με δικό τους τρέξιμο βέβαια) ως εξυπηρέτηση (και όχι ως υποχρέωση αφού όπως είπαμε δεν παραδεχόμαστε ποτέ τίποτα), κανένα 6μηνο μετά με πήραν να μου πουν οτι βρέθηκε η πρώτη άδεια - προφανώς σε κάποιον άλλο πελάτη είχαν βάλει και τη δική μου μαζί. Θέλω να πω δηλαδή οτι αν το παραδεχόνταν μπορεί και να το έψαχναν και να την βρίσκανε αμέσως, δεν θα υπήρχε θέμα.... αλλά με το να ανρούνται τα πάντα, τελικά δεν το έψαξαν καν!

Link to comment
Share on other sites

ο πατερας μου εχασε προσφατα μια φωτογραφικη μηχανη μεσα απο το ντουλαπακι του συνοδηγου εχωντας αφησει το tiguan του στον Φιλιπαιο διπλα απο τα κτελ...αφου ειδε και αποειδε και καταλαβε οτι δεν προκειται να βρει το δικιο του αλλα ουτε και την μηχανη την επομενη φορα που το πηγε για σερβις το εβγαλε φωτογραφια σε κυρια σημεια οπου ειχε πραγματα και με την -καινουργια πλεον- φωτογραφικη μηχανη του ενεργοποιημενη στις φωτογραφιες να αναγραφεται η ημερα και ωρα τραβηξε μερικες φωτο με τον υπευθυνο αρχιμηχανικο μπροστα...αφησε ενα "δολωμα" στο πορπαγκαζ εις γνωσιν του αρχιμηχανικου και εφυγε....το δολωμα ελειπε οταν πηγε να παραλαβει το αμαξι και φυσικα τους ξεχεσε ολους και πηρε και αποζημιωση με δωρεαν σερβις :)

Υ.Γ. ποτε μα ΠΟΤΕ μην αφηνεται το αμαξι απο τα ματια σας οταν προκειται να το πατε στο καθε αλητακι που δουλευει μεσα σε οποιαδηποτε αντιπροσωπεια ετσι κανω κι εγω

Edited by raven
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι σιγουρος οτι ο κανονας ειναι οτι δεν ειναι συνηθες να υπαρχουν αναλογα κρουσματα κλοπων σε συνεργεια αντιπροσωπειων διαφορετικα τα πραγματα δεν θα ηταν τοσο χαλαρα, οπως πιστευω οτι ετσι θα ειναι τωρα με την εν λογω αντιπροσωπεια.

Παρ'ολα αυτα δεν παιζει ρολο για τον παθοντα ο προτερος εντιμος βιος του εκαστοτε χωρου. Ισα ισα που δεν θα επρεπε να αμφισβητησουν τα λεγομενα ενος καλου πελατη (που τους εχει κανει τζιρο χιλιαδων ευρω) για 150 ευρω. Αυτο δειχνει μικροτητα και αχαριστια, χωρια που υπονοειται οτι εφοσον δεν δεχονται την ευθυνη τους ειναι σαν να βαφτιζουν ψιλοαπατεωνα το θυμα.

Αν πραγματικα δεν ηθελαν να εκτεθουν με το να παραδεχτουν οτι κατι εγινε εκ των εσω θα μπορουσαν καλλιστα να δεχθουν οτι εγινε απο καποιον τυχαιο αφου το αυτοκινητο ηταν εκει και ολο το Σαββατοκυριακο και απλα να δεχοντουσαν οτι δεν εγινε σωστη φυλαξη.

Και αυτοι θα ηταν ενταξει και εγω ικανοποιημενος. Αλλα τα 150 ευρω εχουν μαλλον μεγαλυτερη αξια γι'αυτους απ'οτι για μενα. Γι'αυτο μιλω για μικροτητα και ανθρωπακια.

Δεν ξερω παντως αν το ολο θεμα εχει φτασει στους πιο υψηλα ισταμενους και δεν εμεινε μονο

στον πρωτο υπευθυνο που ειχα την επικοινωνια. Ισως να υπηρχε ετσι αλλη αντιμετωπιση.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Κατά την ταπεινή μου γνώμη θα έπρεπε να πας στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα της περιοχής και να δηλώσεις την κλοπή καταθέτοντας και την σχετική μήνυση κατά της συγκεκριμένης αντιπροσωπείας.Αν δεν μπορούν να περιορίσουν τους μακρυχέρηδες υπαλλήλους τους τότε θα έπρεπε να κλειδώνουν τ΄αυτοκίνητα των πελατών τους.

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση οτι αυτο που αμφισβητησαν και δεν δεχτηκαν ειναι οτι καποιος εκ του συνεργειου εκλεψε το μηχανημα. αν το παραδεχοντουσαν, αυτοματα θα επρεπε να βρουν και τον κλεφτη και να τον τιμωρησουν το λιγοτερο με απολυση αν οχι και με μυνηση.κατι τετοιο φυσικα θα εξεθετε τους παντες.προσωπικα δεν νομιζω,χωρις βεβαια να βαζω και το χερι μου στην φωτια,οτι το πηρε καποιος απο εκει μεσα.και αυτο γιατι αφενος θα ειχε τον φοβο μην τον τσακωσουν και αφετερου γνωριζοντας τις συνεπειες δεν θα ρισκαριζε να χασει την δουλεια του για ενα ''φτηνο'' μηχανημα.θεωρω πιθανοτερο καποιος απο τους πελατες να εβαλε χερι...

Link to comment
Share on other sites

Φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά, λέει μια σοφή λαϊκή παροιμία.

Υ.Γ Είσαι σίγουρος ότι το μπαρόμετρο δεν το έχει ο Τάσος που όπως λες σου πέρασε την καλωδίωση;Έκανες σχετικό ερώτημα;

Link to comment
Share on other sites

Στην Καrenta εκεί που περιμένεις έχει ένα ταμπλό και λέει ότι <<Για τυχόν μικροαντικείμενα,τιμαλφή,χρήματα στο αυτοκίνητο ευθύνεται ο κάτοχος.Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη>>

Μετά από αυτό προκύπτουν τα παρακάτω συμπεράσματα

Α.Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδεν λάθος αναγνωρίζεται,δυστυχώς

Β.Έχει ξανασυμβεί και θέλουν να καλυφθούν σε πιθανή εμφάνιση του φαινομένου.

Κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

Στην Καrenta εκεί που περιμένεις έχει ένα ταμπλό και λέει ότι <<Για τυχόν μικροαντικείμενα,τιμαλφή,χρήματα στο αυτοκίνητο ευθύνεται ο κάτοχος.Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη>>

Μετά από αυτό προκύπτουν τα παρακάτω συμπεράσματα

Α.Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδεν λάθος αναγνωρίζεται,δυστυχώς

Β.Έχει ξανασυμβεί και θέλουν να καλυφθούν σε πιθανή εμφάνιση του φαινομένου.

Κρίμα.

Το ότι υπάρχει αντίστοιχη πινακίδα δεν σημαίνει ότι απαλλάσσονται από τις ευθύνες τους έναντι του νόμου.

Δηλαδή πόσο μικρό πρέπει να είναι ένα αντικείμενο για να μην θεωρείται κλεψιά το να χαθεί;

Link to comment
Share on other sites

Φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά, λέει μια σοφή λαϊκή παροιμία.

Υ.Γ Είσαι σίγουρος ότι το μπαρόμετρο δεν το έχει ο Τάσος που όπως λες σου πέρασε την καλωδίωση;Έκανες σχετικό ερώτημα;

Τα μισα τελικα εχω καθοτι δεν πηραν το πυρομετρο.

Ο Τασος δεν μπορει να το εχει, μιλησαμε επι τουτου.

Χαρακτηριστικα θυμαμαι οτι το βαλαμε πανω να δουλεψει και μετα το εβγαλα και το εβαλα στην συσκευασια του για προστασια και στο πορτμπαγκαζ με το πυρομετρο.

Τελος παντων δεν προκειται να βγαλω ακρη ουτως η αλλως εκτος του να κανω τα παραπονα μου στους αρμοδιους.

Το αλλο ειναι οτι αν και με βολευε η εν λογω αντιπροσωπεια καθοτι ειναι στο δρομο μου και ειχα και μια καλη σχεση μαζι τους, θα πρεπει να κοιταξω για αλλου και παλι απο την αρχη δηλαδη.

Ενος κακου μυρια επονται.

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να ειμαστε προσεχτικοι οχι μονο στις αντι/πειες - συνεργεια αλλα και στα πλυντηρια αυτοκινητων που ορισμενοι τα αφηνουν να τους το πλυνουν και πανε για καφε, οπως επισης και στα ιδιωτικα παρκινγκ. Ειδικα τα κλειδια των σπιτιων αυτα μη τα αφηνετε με τπτ!!!!! Κινδυνευετε να πατε σπιτια σας και να βρειτε <<επισκεπτες>> μεσα!!!

Link to comment
Share on other sites

Στην Καrenta εκεί που περιμένεις έχει ένα ταμπλό και λέει ότι <<Για τυχόν μικροαντικείμενα,τιμαλφή,χρήματα στο αυτοκίνητο ευθύνεται ο κάτοχος.Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη>>

Μετά από αυτό προκύπτουν τα παρακάτω συμπεράσματα

Α.Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδεν λάθος αναγνωρίζεται,δυστυχώς

Β.Έχει ξανασυμβεί και θέλουν να καλυφθούν σε πιθανή εμφάνιση του φαινομένου.

Κρίμα.

Γ. Οι υπαλληλοι μας ειναι εποδοξοι και εν δυναμει κλεφτες!!!

Link to comment
Share on other sites

Περαστικά Kirra και προς γνώση και συμμόρφωση. Εδώ δεν σημειώνουν πάνω στο χαρτί που έχει χτυπήματα το αυτοκίνητο που είναι και υποχρεωτικό βάση νόμου και μπορείς εσύ να ισχυριστείς μετά ότι σου έφαγαν 2 ζάντες και την πόρτα που είχες παράσημο από το καλοκαίρι. Και εκεί πας και δικαστικά και στο φτιάχνουν και τσάμπα! Ποιος νοιάζεται για τα απολεσθέντα...

Link to comment
Share on other sites

Νεωτερα απο το μετωπο.

Λοιπον μετα την κοινοποιηση της επιστολης μου, ο γενικος Διευθυντης της Autonet, επικοινωνησε μαζι μου σχεδον αμεσως, κατι που ειναι προς τιμη του, ενω ο υπευθυνος που ειχα παρε δωσε για το θεμα μου με ειχε κανονικα γραμμενο.

Λοιπον χθες ειχα ραντεβου μαζι του, απο το τηλεφωνο αλλα και απο την προσωπικη επαφη που ειχα μαζι του φαινεται αρκετα αξιολογος, θα ελεγα εξαιρεση στο ολο σκηνικο των αντιπροσωπειων, οπου και μετα απο συγγνωμες για το περιστατικο, αναγνωρισε εμμεσως οτι πρεπει να εχει γινει για να μπω στην ολη αυτη διαδικασια, αλλα οπως ειναι φυσικο και ξερουμε δεν μπορει να βρεθει ποιος το εκανε ειτε ειναι απο μεσα ειτε απο εξω. Με βαση λοιπον αυτο και σαν ενδειξη αποδοχης της ευθυνης, δεν μπορουσε φυσικα να με αποζημιωσει αμεσα χρηματικα, κατι που θα ηθελε παραστατικα και αιτιολογια, αλλα μου παραχωρησε μια εκπτωση 15% επι ολων των εργασιων/ανταλλακτικων για προγραμματισμενα και οχι σερβις και οτιδηποτε εργασια/ανταλλακτικα χρειαστω για το αυτοκινητο, για οσο το εχω.

Ετσι και αυτος δεν χανει, και εγω καποια στιγμη ισως να βγαλω την χασουρα μου.

Παντως για οτιδηποτε παραπονο μπορει να εχετε μην το αφηνετε μονο στο πρωτο σταδιο οπου οι υπευθυνοι συνηθως ειναι ανευθυνοι και ευθυνοφοβοι. Προχωρατε το μεχρι τον ανωτερο τους, αυτοι σιγουρα ειναι πιο διαλλακτικοι. Ειναι οπως στον στρατο, με τα λοχιακια/δεκανακια δεν εβγαζες ακρη λογω του κομπλεξ της εξουσιας που ειχαν, με τους ανωτερους εβλεπες καποιο φως.

Παντως καλως η κακως αυτο που καταλαβα και απο την αλλη μερια ειναι να μην αφηνουμε τιποτα μεσα στο αυτοκινητο μας κατα την διαρκεια παραμονης στο συνεργειο, γιατι ειναι φυσιολογικο να υπαρχουν καποιος/καποιοι απο μεσα η εξω που να μην μπορουν να αντισταθουν να βαλουν χερι σε κατι που τους μπηκε στο ματι η κατι που θελουν. Η πληρης φυλαξη αυτων των χωρων ειναι ρεαλιστικα αδυνατη με τον κοσμο και τα αυτοκινητα που πηγαινοερχονται, και αυτο το παραδεχονται και οι ιδιοι.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

μια χαρα! τελος καλο λοιπον!

μπραβο που δεν το αφησες να "περασει" ετσι το θεμα!

βγηκες κερδισμενος και πολυ μαλιστα!

Link to comment
Share on other sites

συγγνωμη που θα σε στεναχωρησω αλλα φαντασου οτι ηδη η seat στα εξουσιοδωτημενα συνεργεια της σε ολο τον ομιλο vag κανει 15% εκπτωση οποτε μονο χασουρα δεν ειναι για αυτους!!!

Link to comment
Share on other sites

Σιγά το κέρδος Κωνσταντίνε, όταν οι αντιπροσωπείες πλέον λόγω αναδουλειάς προσφέρουν 20-25% έκπτωση σε ανταλλακτικά και εργασία ( ξέρεις καλά πως διαμορφώνω άποψη).

Το πρόβλημα είναι ότι ΠΟΤΕ δεν αφήνουμε αντικείμενα αξίας στο αυτοκίνητο, όταν δεν το επιβλέπουμε.

Από την άλλη, το εξουσιοδοτημένο θα μπορούσε κάλλιστα να αγοράσει το αντικείμενο και να το επιστρέψει, καθώς και η παροχή έκπτωσης εξισούται με επίσημη αναγνώριση της "Αφαίρεσης" του αντικειμένου. Αν υπολογίσει κανείς ότι το αντικείμενο που χάθηκε θα τους κόστιζε το πού -30% της λιανικής αντιλαμβανόμαστε όλοι την αξία της έκπτωσης που χορηγήθηκε.

Οι πινακίδες του στύλ: "Ουδεμία ευθύνη φέρουμε .................." δεν ισχύουν απλά. Από τη στιγμή που αφήνουμε το αυτοκίνητό μας με τα κλειδιά του στα χέρια τρίτου, αυτός υποχρεούται να μας το επιστρέψει όπως το παρέλαβε. Ισχύει το ίδιο και για τα parking.

Επειδή οι καιροί είναι πονηροί, πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί πλέον.

Link to comment
Share on other sites

συγγνωμη που θα σε στεναχωρησω αλλα φαντασου οτι ηδη η seat στα εξουσιοδωτημενα συνεργεια της σε ολο τον ομιλο vag κανει 15% εκπτωση οποτε μονο χασουρα δεν ειναι για αυτους!!!

Και η Opel σε αρκετες αντιπροσωπειες κανει τα αναλογα πανω κατω αλλα η VW/AUDI ειναι αλλη ιστορια. Δεν το κανουν πολλοι αν και σιγουρα δεν προκειται να χασουν.

Link to comment
Share on other sites

Σιγά το κέρδος Κωνσταντίνε, όταν οι αντιπροσωπείες πλέον λόγω αναδουλειάς προσφέρουν 20-25% έκπτωση σε ανταλλακτικά και εργασία ( ξέρεις καλά πως διαμορφώνω άποψη).

Το πρόβλημα είναι ότι ΠΟΤΕ δεν αφήνουμε αντικείμενα αξίας στο αυτοκίνητο, όταν δεν το επιβλέπουμε.

Από την άλλη, το εξουσιοδοτημένο θα μπορούσε κάλλιστα να αγοράσει το αντικείμενο και να το επιστρέψει, καθώς και η παροχή έκπτωσης εξισούται με επίσημη αναγνώριση της "Αφαίρεσης" του αντικειμένου. Αν υπολογίσει κανείς ότι το αντικείμενο που χάθηκε θα τους κόστιζε το πού -30% της λιανικής αντιλαμβανόμαστε όλοι την αξία της έκπτωσης που χορηγήθηκε.

Οι πινακίδες του στύλ: "Ουδεμία ευθύνη φέρουμε .................." δεν ισχύουν απλά. Από τη στιγμή που αφήνουμε το αυτοκίνητό μας με τα κλειδιά του στα χέρια τρίτου, αυτός υποχρεούται να μας το επιστρέψει όπως το παρέλαβε. Ισχύει το ίδιο και για τα parking.

Επειδή οι καιροί είναι πονηροί, πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί πλέον.

Το μονο προβλημα ειναι οτι δεν μπορουμε να αποδειξουμε το πως το αφησαμε και με τι, οποτε ειναι στην διακριτικοτητα του καθενος να αποδεχθει κατι η οχι.

Ουσιαστικα ακομα και εγω που ειχα την καλωδιωση περασμενη (αλλα με τον κανονικο αεραγωγο) δεν μπορουσα σε καμμια περιπτωση να αποδειξω οτι κλαπηκε. Ηταν καλη τη πιστη.

Γι'αυτο και αυτο που μου αφησαν να εννοηθει, αδειασμα πριν απο την παραδοση απο αντικειμενα που μπορουν να αφαιρεθουν γιατι αν δεν υπαρχει καλη θεληση απο την αλλη μερια δεν προκειται να βρεις το δικιο σου. Αδικιες παντα θα υπαρχουν.

Εγω προσωπικα το ειχα παρει αποφαση οτι δεν θα γινοταν τιποτα αλλα το εκανα για το γαμ..ο.

Φυσικα και θα προτιμουσα αμεση αποζημιωση η αντικατασταση αν υπηρχε τετοια επιλογη.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Νεωτερα απο το μετωπο.

Λοιπον μετα την κοινοποιηση της επιστολης μου, ο γενικος Διευθυντης της Autonet, επικοινωνησε μαζι μου σχεδον αμεσως, κατι που ειναι προς τιμη του, ενω ο υπευθυνος που ειχα παρε δωσε για το θεμα μου με ειχε κανονικα γραμμενο.

Λοιπον χθες ειχα ραντεβου μαζι του, απο το τηλεφωνο αλλα και απο την προσωπικη επαφη που ειχα μαζι του φαινεται αρκετα αξιολογος, θα ελεγα εξαιρεση στο ολο σκηνικο των αντιπροσωπειων, οπου και μετα απο συγγνωμες για το περιστατικο, αναγνωρισε εμμεσως οτι πρεπει να εχει γινει για να μπω στην ολη αυτη διαδικασια, αλλα οπως ειναι φυσικο και ξερουμε δεν μπορει να βρεθει ποιος το εκανε ειτε ειναι απο μεσα ειτε απο εξω. Με βαση λοιπον αυτο και σαν ενδειξη αποδοχης της ευθυνης, δεν μπορουσε φυσικα να με αποζημιωσει αμεσα χρηματικα, κατι που θα ηθελε παραστατικα και αιτιολογια, αλλα μου παραχωρησε μια εκπτωση 15% επι ολων των εργασιων/ανταλλακτικων για προγραμματισμενα και οχι σερβις και οτιδηποτε εργασια/ανταλλακτικα χρειαστω για το αυτοκινητο, για οσο το εχω.

Ετσι και αυτος δεν χανει, και εγω καποια στιγμη ισως να βγαλω την χασουρα μου.

Παντως για οτιδηποτε παραπονο μπορει να εχετε μην το αφηνετε μονο στο πρωτο σταδιο οπου οι υπευθυνοι συνηθως ειναι ανευθυνοι και ευθυνοφοβοι. Προχωρατε το μεχρι τον ανωτερο τους, αυτοι σιγουρα ειναι πιο διαλλακτικοι. Ειναι οπως στον στρατο, με τα λοχιακια/δεκανακια δεν εβγαζες ακρη λογω του κομπλεξ της εξουσιας που ειχαν, με τους ανωτερους εβλεπες καποιο φως.

Παντως καλως η κακως αυτο που καταλαβα και απο την αλλη μερια ειναι να μην αφηνουμε τιποτα μεσα στο αυτοκινητο μας κατα την διαρκεια παραμονης στο συνεργειο, γιατι ειναι φυσιολογικο να υπαρχουν καποιος/καποιοι απο μεσα η εξω που να μην μπορουν να αντισταθουν να βαλουν χερι σε κατι που τους μπηκε στο ματι η κατι που θελουν. Η πληρης φυλαξη αυτων των χωρων ειναι ρεαλιστικα αδυνατη με τον κοσμο και τα αυτοκινητα που πηγαινοερχονται, και αυτο το παραδεχονται και οι ιδιοι.

Φιλε μου συγνωμη, αλλα μονο κερδιζμενος δεν εισαι(το αντιθετο θα ελεγα γτ θα συνεχιζεις να πιγαινεις σ'αυτους για οσο θα το εχεις το αυτοκινητο, εγω θα το εκωβα μαχαιρι κ ουτε αποζιμιοση θελω απο τη στιγμι που δεν το παραδεχτηκαν κ δεν με αποζιμιοσανε εστω με "κρυφο τροπο") Και θα το ελεγα σ'ολους τους φιλους μου να μη πατανε το ποδι τους εκει.

Αυτο ειναι ξεφτιλεισμως, επρεπε να ζητησεις 50% εκπτωση για 1-2 χρονια.

Αυτος δεν χανει απολυτος τπτ κ θα σου πω γιατι, εγω πριν κατι βδομαδες εκανα το προτο σερβις (ελπιζω κ το τελευταιο, αν λιξει η εγγυηση μεχρι τοτε) στην αντιπρ. και μετα αφου πληρωσα ειδα οτι μου κανανε 15% εκπτωση και τους ρωτησα γιατι αυτο κ μου ειπανε οτι το κανουν σε ολους. Απο αυτο βγαζω συμπερασμα οτι μπορει να πηραν εντολη απο πιο πανω για κατι τετοιο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.