Jump to content
doggy

Προτάσεις συνεργείων στην Αθήνα

Recommended Posts

Καλησπερα,

 

Σημερα εκανα το μεγαλο σερβις,μου αλλαξε φιλτρα-λαδια και ολα τα σχετικα.μου πηρε 160ε. το αμαξι μου ειπε δεν θελει τιποτα αλλο,ολα ειναι κομπλε εκτοσ μονο απο ενα μικρο προβληματακι που παρατηρησε οταν πηγε να το βαλει μπρος τν δευτερη φορα και με δυσκολια επαιρνε και μου ειπε πρεπει να ειναι ενα πιεστηριο στ ρεζερβουαρ επειδη ειναι πετρελαιο δεν δινει στν αρχη να παρει μπρος και οτι παιζει καποια στιγμη να το βρω μπροστα μου.Μπορει να συμβει ή και οχι.πριν καιρο το ειχα παρατηρησει οτι 1-2 φορες δεν επαιρνε ανετα μπρος κ ειχα σκεφτει μπαταρια.το κοστος μου ειπε αν ποτε θελησω να το αλλαξω ειναι 200-250ε.Αστο αν σου συμβει ποτε γιατι μπορει να μην μου το εμφανισει ποτε....επισης μου ειπε για τ πετρελαιο να βαζω 25ε και πανω οταν το γεμιζω και ν προτιμω την ιδια εταιρεια βενζιναδικου(καλυτερα εκο) και να μην το αφηνω με λαμπακι(πραγμα που το γνωριζα εξαρχης)..εχει ξανασυμβει σε κανεναν το ιδιο θεμα με το πετρελαιο και τ πιεστηριο?

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Βαλβίδα πίεσης ρεζερβουάρ εννοείς.

 

Μου έχει τύχει σε Nissan Navara D40. Είναι ένα σκατουλάκι μικρό.

 

Σε αντιπροσωπεία Νissan κόστισε κατι λιγότερο από 50€.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Ναι κατι τετοιο πρεπει να ειναι.καποιες φορες δεν δινει καυσιμο να παρει μπροστα το αμαξι,μετα αν τ αφησεις για λιγο και ξαναπροσπαθησεις παιρνει κανονικα. Ειναι σημαντικο να γινει αμεσα η αλλαγη ή να το αφησω και αν μου βγαλει προβλημα μου εβγαλε?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν , Alexandros_thess said:

Ναι κατι τετοιο πρεπει να ειναι.καποιες φορες δεν δινει καυσιμο να παρει μπροστα το αμαξι,μετα αν τ αφησεις για λιγο και ξαναπροσπαθησεις παιρνει κανονικα. Ειναι σημαντικο να γινει αμεσα η αλλαγη ή να το αφησω και αν μου βγαλει προβλημα μου εβγαλε?

 

Εξαρτάτε στης πόσες φορές στο κάνει σε εσένα ???

 

Στο navara ήταν σε σημείο που το έκανε συνέχεια.

 

 

Καθαρισμό ρεζερβουάρ έχεις κάνει στο δικό σου καθόλου?

 

Καθαριστικα χρησιμοποιείς καθόλου?

 

 

Link to comment
Share on other sites

απο οτι εχω παρατηρησει το κανει μια στο τοσο.δεν εχω κανει καθολου.λες να στρωσει αν τ κανω?Εχεις κατι να προτεινεις?

Επισης παιζει αυτο να με αφησει εν κινηση?Γιατι δεν νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , Alexandros_thess said:

απο οτι εχω παρατηρησει το κανει μια στο τοσο.δεν εχω κανει καθολου.λες να στρωσει αν τ κανω?Εχεις κατι να προτεινεις?

Επισης παιζει αυτο να με αφησει εν κινηση?Γιατι δεν νομιζω.

 

Δεν ξέρω για εν κινηση αν σε αφήσει?? Αν το αμάξι σου έχει start stop που σβήνει το αμάξι πιστεύω ότι ισως να είναι πιθανών.

 

Για το καθάρισμα στο ρεζερβουάρ , δεν νομίζω να προσφέρει κάποια βοήθεια στο συγκεκριμένο εξάρτημα? Απλός το ανέφερα αφού θα μπεις στην διαδικασία να το φτιάξεις Καλό θα είναι να γίνει και ένα καθάρισμα.

 

Για καθαριστικό- βελτιωτικο diesel εγώ χρησιμοποιούσα τις  liqui moly.

Με τα πετρέλαια που έχουμε πλέον Καλό θα είναι σε τακτική διαστήματα να βάζετε.

 

 

Τώρα δεν ξέρω αν είσαι Αθήνα, αν θέλεις να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη

 

Κάνε μια ερώτηση εδώ στα παιδιά που ασχολούνταικαθαρά με diesel.

 

https://www.11888.gr/dragoumaniote-aphoi-a-autodiesel-oe_59041261/

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην ομάδα και σε όλα τα μέλη. 
Όπως όλοι οι υπόλοιποι εδώ μέσα ψάχνω για γνώμες συνεργείων .

Πρώην κάτοχος tsi 1.4 DSG6 140hp Bmy.

Μοντέλο 2008. Ήμουν 2ο χέρι   με 64.000 και είχε ιστορικό στον  Παζαρόπουλο . Η αγορά έγινε το 2012.

πηρα τότε την απόφαση το service να το κάνω σε εξειδικευμένο και να αποφύγω αντιπροσωπείες για τους λόγους που οι πιο πόλοι πιστεύουν(πως στις αντιπροσωπείες δεν αλλάζουν ούτε λάδια). 
Να μην σας τα πολυλογώ κάηκα από τους εξειδικευμένους με απανωτά προβλήματα το ένα μετά το άλλο. Μέχρι που μου έβγαλε βλάβη  λογο καδένας(αργότερα εμαθα πως είχε βγει κιτ αντικατάστασης με ποιο φαρδιά καδένα και γρανάζια) στην Λάρισα και γύρισα αθηνα με το αυτοκίνητο να παραπονιέται με ένδειξη STOP ! και σε επικοινωνία με το μηχανικό , απάντησε αν τσουλάει γυρνά το μην παρεις οδική .

Tωρα αγόρασα 1.6 TDI 115 DSG7 2017. Και σκέφτομαι η επιλογή μου να  είναι karenta. Είμαι ανοιχτός σε διάλογο για διαφορετικές αποψεις. Οι λόγοι που θέλω να επιλέξω τον εξουσιοδοτημενο είναι πιο πολύ για λόγους μεταπώλησης (την σφραγίδα τους στο book service ),ύστερα γιατί κατά κάποιο τρόπο έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Η ερώτηση μου είναι η εξής πόσοι από εδώ μέσα πηγαίνετε το αυτοκίνητου σας σε karenta και τι εμπειριες έχετε? 

 

Edited by AlexK
Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε μου πάω το golfaki μου στην Καρεντα Αμαρουσίου. Αυτή που είναι κοντά στο mall Athens.
Το αμαξι πήγαινε εκεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και συνεχίζω να το πηγαίνω και εγώ εκεί.
Είμαι ευχαριστημένος αρκετά. Τσεκάρουν το αμαξι δεξιά και αριστερά όταν φτάσεις. Και φεύγοντας παίρνεις απόδειξη με ότι έγινε στο αμάξι και με τα αναλώσιμα Που χρησιμοποίησαν.Φαίνεται ότι στο αμάξι γίνονται αυτά που πρέπει να γίνουν και γενικά κάθε φορά το κοιτάνε και μου λένε για τα επόμενα σέρβις και αν τυχόν εντόπισαν κάτι.
Μειονέκτημα η τιμή. Είναι πολύ ακριβοί. Έχω την αίσθηση πρέπει να είναι η ακριβότερη αντιπροσωπεία της vw.
Τωρα τους ενδοιασμούς μου τους έχω και εγώ. Αν όντως κάνουν αυτά που λένε. Αν όντως βάζουν αυτά που σου έδωσαν στην απόδειξη, και πολλά άλλα.
Από την άλλη αν δεν κάτσεις από πάνω τους πως μπορεις να είσαι σίγουρος για ότι γίνει ή για ότι μπει.;;

Στάλθηκε από το μουφοmotorola one vision μου

Link to comment
Share on other sites

Panos_stp και εμένα ο προηγούμενος εκεί το πήγαινε ,με εξαίρεση στο τελευταίο που έγινε στην Auto club , όπου η καρεντα δεν τον αναγνωρίζει.

Για τις δυο καρεντα που είναι κοντά μου (νότια) , δεν ακούω και τα καλύτερα.
Με μια τηλεφωνική έρευνα που έγινε στο Μαρούσι είναι 10€ πιο ακριβοί .

Μια λύση για να το καταλάβεις είναι να  σου δίνουν φίλτρα που άλλαξαν και τα μπιτόνια από το λάδι που χρησιμοποίησαν ίσως . 
Κοιτά και εκτός αντιπροσωπίας να πάω , δεν είμαι τύπος που θα είμαι πάνω από το κεφάλι του. Αν δεν υπάρχει εμπιστοσύνη δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνεις. 
 

Edited by AlexK
Link to comment
Share on other sites

Άντε και σου εμφανίζουν ή δινουν στο χέρι τα παλιά υλικά που αντικατέστησαν (φίλτρα κλπ), πόσο σίγουρος μπορείς (οποιοσδήποτε εννοώ) να είσαι ότι όντως ήταν από το δικό σου αυτοκίνητο; Όπως και ότι έβαλαν καινούργια στο αυτοκίνητο; Όπως και με τα υγρά και λιπαντικά, ότι είναι όντως γνήσια και όχι «χύμα» γεμισμένα μέσα σε αυθεντικά μπουκάλια/δοχεία; Άλλωστε κάπου είχε ειπωθεί νομίζω κι εδώ για κάποια αντιπροσωπεία ότι το έκανε παλιότερα;

Link to comment
Share on other sites

Εν κατακλείδι εννοώ ότι αν δεν είσαι της δουλειάς (μηχανικός αυτοκινήτου) ή έμπειρος που να πιάνουν τα χέρια σου και να εχεις και χώρο και κατάλληλα εργαλεία για να ελέγξεις έστω κανα δυο φορες τι οντως έχει γίνει μετά από συνεργείο, τότε ο οποιοσδήποτε άλλος, δηλαδή ο μέσος ιδιοκτήτης/οδηγός, σε κάτι χώρες όπως εδώ, μάλλον… πρέπει να προσεύχεσαι! Δυστυχώς και μετά λύπης!

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και μία άλλη παράμετρος, είναι οι ζημιές που μπορεί να προκαλέσουν, μάλιστα από προσωπική εμπειρία και σε συνεργείο που έχει θετικές κριτικές εδώ, είχα πάει για αλλαγή μηχανισμού παραθύρου οδηγού, πρότεινε μεταχειρισμένο το οποίο αποδέχθηκα, αν και η τιμή φωτιά πάλι, αποδείχθηκε αμέσως μετά από καμία εβδομάδα ότι είχε το ίδιο πρόβλημα κι αυτός, βέβαια λόγω lockdown και κάποιων προβλημάτων που είχαν προκύψει με υγεία, δεν ήταν στην πρώτη μέριμνα η ενασχόληση μου με αυτό, ωστόσο περίπου 2 μήνες μετά πηγαίνοντας να το δει, διαπίστωσα την αρνητική έως απαράδεκτη συμπεριφορά να μη δεχθεί αντικατάσταση αναφέροντας ότι έτσι είναι αυτοί οι μηχανισμοί!!! Το μόνο που έκανε με εκνευρισμό να ανοίξει το κάλυμμα στην πόρτα για να ρίξει λιπαντικό και δήθεν να ελέγξει μοντάρει, όμως φεύγοντας από εκεί είδα ότι είχε διαλύσει το διακόπτη καθρεπτών (γυρνούσε σαν ρουλέτα). Συν ότι πηγαίνοντας να το κάνει όπισθεν για να το βγάλει από τον εσωτερικό χώρο του συνεργείου είχε πίσω του στο 1 μέτρο άλλο αυτοκίνητο και φυσικά το χτύπησε! Τέλος πάντων, έχοντας δει και άλλα εκεί, όπως την εξυπηρέτηση φιλικών του προσώπων άμεσα ενώ εμένα όσες φορές είχα περάσει με κάτι έκτακτο κι επείγον που έβγαζε με ανάγκαζε να ξαναπάω, νομίζω κάπου είπα αρκετά, στο κάτω κάτω πληρώνω, δεν του ζήτησα ποτέ να μου χαρίσει κάτι! Αλλά κάπως έτσι λειτουργούν οι περισσότεροι τουλάχιστον στα μικρά συνεργεία, εξυπηρετούν τις παρέες και γδύνουν τους υπόλοιπους! Τώρα στις αντιπροσωπείες, μακάρι να φρόντιζαν να τις ελέγχουν οι παπά…ς οι Γερμανοί και ειδικά να γινόταν έκτακτα και να τους ξήλωναν τα δικαιώματα να φέρουν το σήμα τους! Δεν αξίζουν να πουλάνε τέτοιες υπηρεσίες!

Link to comment
Share on other sites

54 λεπτά πριν , gousias said:

Άντε και σου εμφανίζουν ή δινουν στο χέρι τα παλιά υλικά που αντικατέστησαν (φίλτρα κλπ), πόσο σίγουρος μπορείς (οποιοσδήποτε εννοώ) να είσαι ότι όντως ήταν από το δικό σου αυτοκίνητο; Όπως και ότι έβαλαν καινούργια στο αυτοκίνητο; Όπως και με τα υγρά και λιπαντικά, ότι είναι όντως γνήσια και όχι «χύμα» γεμισμένα μέσα σε αυθεντικά μπουκάλια/δοχεία; Άλλωστε κάπου είχε ειπωθεί νομίζω κι εδώ για κάποια αντιπροσωπεία ότι το έκανε παλιότερα;

Μου φαίνεται δυσκολο να έχουν αναλώσιμα φυλαγμένα από αλλά που άλλαξαν , για να σου τα δώσουν ως δικιά σου αντικατάσταση . 
Αυτο φοβάμαι με τα εξειδικευμένα ή συνοικιακά , αν δεν σε ξέρει, δει το αμαξι σου υποθέτει ότι πας να γλιτώσεις λεφτα , άρα θα πληρώσεις λίγα λιγότερα από την αντιπροσωπία . Το πιο πιθανό είναι να μάθει πάνω στο αμαξι σου , όταν πάθει ζημεια η ατάκα «αυτά έτσι είναι χαλάνε».

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , gousias said:

Εν κατακλείδι εννοώ ότι αν δεν είσαι της δουλειάς (μηχανικός αυτοκινήτου) ή έμπειρος που να πιάνουν τα χέρια σου και να εχεις και χώρο και κατάλληλα εργαλεία για να ελέγξεις έστω κανα δυο φορες τι οντως έχει γίνει μετά από συνεργείο, τότε ο οποιοσδήποτε άλλος, δηλαδή ο μέσος ιδιοκτήτης/οδηγός, σε κάτι χώρες όπως εδώ, μάλλον…emoji120.png πρέπει να προσεύχεσαι! Δυστυχώς και μετά λύπης!

Θεωρώ πως δεν χρειάζεται να έχεις εργαλεία και χώρο για να δεις αν όντως άλλαξε φιλτρο αέρα λαδιού ή καμπινας. Στην τελική σημαδεύεις το παλιό φιλτρο λαδιού αν και θα φαίνεται από τη βρώμα 

Edited by AlexK
Link to comment
Share on other sites

43 λεπτά πριν , gousias said:

Φυσικά και μία άλλη παράμετρος, είναι οι ζημιές που μπορεί να προκαλέσουν, μάλιστα από προσωπική εμπειρία και σε συνεργείο που έχει θετικές κριτικές εδώ, είχα πάει για αλλαγή μηχανισμού παραθύρου οδηγού, πρότεινε μεταχειρισμένο το οποίο αποδέχθηκα, αν και η τιμή φωτιά πάλι, αποδείχθηκε αμέσως μετά από καμία εβδομάδα ότι είχε το ίδιο πρόβλημα κι αυτός, βέβαια λόγω lockdown και κάποιων προβλημάτων που είχαν προκύψει με υγεία, δεν ήταν στην πρώτη μέριμνα η ενασχόληση μου με αυτό, ωστόσο περίπου 2 μήνες μετά πηγαίνοντας να το δει, διαπίστωσα την αρνητική έως απαράδεκτη συμπεριφορά να μη δεχθεί αντικατάσταση αναφέροντας ότι έτσι είναι αυτοί οι μηχανισμοί!!! Το μόνο που έκανε με εκνευρισμό να ανοίξει το κάλυμμα στην πόρτα για να ρίξει λιπαντικό και δήθεν να ελέγξει μοντάρει, όμως φεύγοντας από εκεί είδα ότι είχε διαλύσει το διακόπτη καθρεπτών (γυρνούσε σαν ρουλέτα). Συν ότι πηγαίνοντας να το κάνει όπισθεν για να το βγάλει από τον εσωτερικό χώρο του συνεργείου είχε πίσω του στο 1 μέτρο άλλο αυτοκίνητο και φυσικά το χτύπησε! Τέλος πάντων, έχοντας δει και άλλα εκεί, όπως την εξυπηρέτηση φιλικών του προσώπων άμεσα ενώ εμένα όσες φορές είχα περάσει με κάτι έκτακτο κι επείγον που έβγαζε με ανάγκαζε να ξαναπάω, νομίζω κάπου είπα αρκετά, στο κάτω κάτω πληρώνω, δεν του ζήτησα ποτέ να μου χαρίσει κάτι! Αλλά κάπως έτσι λειτουργούν οι περισσότεροι τουλάχιστον στα μικρά συνεργεία, εξυπηρετούν τις παρέες και γδύνουν τους υπόλοιπους! Τώρα στις αντιπροσωπείες, μακάρι να φρόντιζαν να τις ελέγχουν οι παπά…ς οι Γερμανοί και ειδικά να γινόταν έκτακτα και να τους ξήλωναν τα δικαιώματα να φέρουν το σήμα τους! Δεν αξίζουν να πουλάνε τέτοιες υπηρεσίες!

Που να σου λέω την ιστορία με το tsi . Τα λεφτά που μου πήραν από τις ζημιές που έβγαζε τη μια μετά την άλλη , αν πήγαινα αντιπροσωπία υπάρχει περίπτωση να ήταν μια η αλλη

Link to comment
Share on other sites

Έχω ακούσει πάρα πολλά. Για λάδια από βαρέλι (επώνυμης μάρκας βαρέλι, όχι μουφα) που τα μεταγκιζουν σε μπουκάλια του λίτρου ή διλιτρα για να φαίνεται ότι τα ανοίγουν εκείνη την ώρα και φυσικά για να τα χρεώσουν παραπάνω. Για φίλτρα αέρα που απλά τα φυσάνε και τα ξαναβαζουν ενώ σου χρεώνουν καινούργιο. Και διάφορα άλλα.
Βασικα και εγω ημουν σίγουρος μόνο στις μοτοσυκλέτες που είχα που τα βασικά τα άλλαζα μόνος μου. Γιατί μπορούσα. Δυστυχώς για το αμάξι θες χώρο, χρόνο και εργαλεία. Ασε που θες ενημερωμένο book service για να το πουλήσεις αύριο μεθαύριο. Δυστυχώς οι περισσότεροι, βάζω και τον ευατο μου μαζί δίνουμε πολύ προσοχή που έγινε το σέρβις και τι σφραγίδα έχει.

Στάλθηκε από το μουφοmotorola one vision μου

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Panos_stp said:

Έχω ακούσει πάρα πολλά. Για λάδια από βαρέλι (επώνυμης μάρκας βαρέλι, όχι μουφα) που τα μεταγκιζουν σε μπουκάλια του λίτρου ή διλιτρα για να φαίνεται ότι τα ανοίγουν εκείνη την ώρα και φυσικά για να τα χρεώσουν παραπάνω. Για φίλτρα αέρα που απλά τα φυσάνε και τα ξαναβαζουν ενώ σου χρεώνουν καινούργιο. Και διάφορα άλλα.
Βασικα και εγω ημουν σίγουρος μόνο στις μοτοσυκλέτες που είχα που τα βασικά τα άλλαζα μόνος μου. Γιατί μπορούσα. Δυστυχώς για το αμάξι θες χώρο, χρόνο και εργαλεία. Ασε που θες ενημερωμένο book service για να το πουλήσεις αύριο μεθαύριο. Δυστυχώς οι περισσότεροι, βάζω και τον ευατο μου μαζί δίνουμε πολύ προσοχή που έγινε το σέρβις και τι σφραγίδα έχει.

Στάλθηκε από το μουφοmotorola one vision μου

 

Συμφωνω σε όλα όσα είπες και γι αυτό στο Tsi που είχα προτίμησα έναν εξειδικευμένο με προϋπηρεσία στην καρεντα , ακριβώς χωρίς παραστατικά που δεν του τα ζητούσα για ευνόητους λόγους τιμής . Όταν το αμαξι παραπονιόταν από την καδένα , του το είχα επισημάνει πάνω από μια φορά. Μου έβαζε τη μια καθαριστικο την άλλη  πρόσθετα λάδια , με αποτέλεσμα να με αφήσει το αμαξι επαρχεια όπως έγραψα πιο πάνω. Σκέφτομαι αν πήγαινα αντιπροσωπία θα την είχα πληρώσει ακριβά την αντικατάσταση της καδένας μα δεν θα είχα ταλαιπωρηθεί ούτε εγώ με την οικογένεια μου και άλλο ένα άτομο.Αξέχαστη εμπειρία . 
αρα λέω να μην το ξανά ρισκάρω. 
ανοιξα θέμα να πάρω γνώμες για το ποια καρεντα είναι πιο αξιόπιστη γιατί από τις αξιολογήσεις στο google δεν βγάζεις άκρη , εξ αρχής έλεγα για Μαρούσι μα μου πέφτει αρκετά μακρυά. Είμαι παλαιό φαληρο. 

Edited by AlexK
Link to comment
Share on other sites

 

Συμφωνω σε όλα όσα είπες και γι αυτό στο Tsi που είχα προτίμησα έναν εξειδικευμένο με προϋπηρεσία στην καρεντα , ακριβώς χωρίς παραστατικά που δεν του τα ζητούσα για ευνόητους λόγους τιμής . Όταν το αμαξι παραπονιόταν από την καδένα , του το είχα επισημάνει πάνω από μια φορά. Μου έβαζε τη μια καθαριστικο την άλλη  πρόσθετα λάδια , με αποτέλεσμα να με αφήσει το αμαξι επαρχεια όπως έγραψα πιο πάνω. Σκέφτομαι αν πήγαινα αντιπροσωπία θα την είχα πληρώσει ακριβά την αντικατάσταση της καδένας μα δεν θα είχα ταλαιπωρηθεί ούτε εγώ με την οικογένεια μου και άλλο ένα άτομο.Αξέχαστη εμπειρία . 
αρα λέω να μην το ξανά ρισκάρω. 
ανοιξα θέμα να πάρω γνώμες για το ποια καρεντα είναι πιο αξιόπιστη γιατί από τις αξιολογήσεις στο google δεν βγάζεις άκρη , εξ αρχής έλεγα για Μαρούσι μα μου πέφτει αρκετά μακρυά. Είμαι παλαιό φαληρο. 

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο εξαντλητική αναζητηση συνεργειου για αλαγη κιτ καδενας αφου πολλα ακουσα και σε πολλα εξειδικευμένα τιμες ακομα και μεγαλυτερες απο εξουσιοδωτημενα, επισης δεν μου εμπνευαν σιγουρια, κατεληξα στον Κατοπη στην Καλιθεα (Λαγουμιτζη 16). Ειναι εξειδικευμένο για το group. Πολυ ευχαριστημενος, εκανε καλο ελενχο και μου τηλεφωνουσε οσο ειχα το αμαξι εκει και μου ελεγε τι ειδε και αν θελω να το αλαξουμε. Π.χ. ειδε την μια βαση μηχανης και σασμαν οτι ειχαν σπασει, αλαγη στο δοχειο παραφλου. Και αλλα θεματακια που δεν μου τα ειχαν πει αλλοι μαστορες, που το πηγαινα. Επισης, κατι που ειδα πρωτη φορα, ειναι οτι ειχε κρατησει οτι αλαχτηκε σε ενα κουτι να μου τα δειξει. Σε τιμες ηταν αρκετα τιμιος, πολυ νορμαλ τιμες οτι αλαξα. Σιγουρα θα το πηγαινω εκει απο εδω και περα. Στα συν οτι ηταν πολυ ευγενικα τα παιδια εκει μεσα. 

Edited by Epikouros
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Μετά από μια εξαετία όπου γινόντουσαν τα service του Polo 15’ TDI σε επίσημη αντιπροσωπεία και συγκεκριμένα στον Φιλιππαίο, αποφάσισα να συνεχίσω, έπειτα από σύσταση, στο εξειδικευμένο συνεργείο Vag Tech (Ρήγα Φεραίου).
Έμεινα πολύ ευχαριστημένος και όλα έγιναν μπροστά μου, χωρίς να υπάρξει κάποιο πρόβλημα.
Έχει κάποιος άλλος επισκεφθεί το συγκεκριμένο συνεργείο και ποια η εμπειρία του, καθώς από ψάξιμο που έκανα δεν είδα να έχει αναφερθεί εδώ μέσα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος POLO 2019 DFNA 1.0 MPI 80hp.

Χθες πραγματοποίησα ,το πρώτο εκτός αντιπροσωπείας service, στα 27800χλμ στον Καφρίτσας Ηλίας Service Vw Αudι Seat Skoda που βρίσκεται κοντά μου.

Είχαμε μιλήσει εξ αρχής για αλλαγή λαδιών (0w20), φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρος, φίλτρο καμπίνας και τον τυπικό τεχνικό έλεγχο.

Όταν είδε ότι έχω κάνει μόλις 6000χλμ από την τελευταία αλλαγή λαδιών μου είπε ότι δεν χρειάζεται να τα αλλάξουμε μιας και το LongLife μας επιτρέπει μέχρι και δύο έτη ή 30000χλμ και συνέστησε αλλαγή υγρών φρένων, το δέχτηκα.

Στα του service χρησιμοποιήθηκαν υγρά φρενων από δύο διαφορετικά μπουκαλάκια ATE DOT4 και ένα Gandoil και τα δύο ανοιγμένα πριν το service, κόστος 35€ με εργασία. Η διαδικασία ήταν άδειασμα του παλιού υγρού, πλήρωση δοχείου και μετά με δοχείο εξαέρωσης ανά τροχό και πεταλιες στο φρένο συμπλήρωμα των υγρών.

Αλλάχτηκε φίλτρο αέρος MULLER FILTER PA3830 χρέωση 10€, SAK123 Φίλτρο Καμπίνας Άνθρακα χρέωση 10,50€ και έλεγχος, λοιπή εργασία και πλήρωση υγρού υαλοκαθαριστήρων 25,50€. Σύνολο 80€.

Σε μια πρόχειρη αναζήτηση τα ανταλλακτικά χρεώθηκαν +9€ από τη λιανική.

Καθόλη τη διάρκεια της συντήρησης ήταν ευγενέστατος άκρως επεξηγηματικός και μου έδειξε ότι είναι θιασώτης του φθηνού και καλού ανταλλακτικού.

Στην οδήγηση μετά το service μου φάνηκε ότι βάρυνε το τιμόνι ίσως είναι ιδέα μου μένει να φανεί.
Πώς σας φαίνονται τα παραπάνω;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα , θα ήθελα να μου προτείνετε ΜΑΣΤΟΡΑ  στα Νότια προάστια  συγκεκριμένα Αργυρουπολη , Ηλιουπολη (κάτω) ,Ελληνικό  (Άνω),Γλυφάδα (Άνω) που να ασχολείται  με Vw & Mercedes .  Έχω απελπιστεί όλοι θέλουν εύκολο χρήμα από λάδια φίλτρα …

Να σημειώσω ότι λάδια φίλτρα ξύδια τακάκια δίσκους 10++ χρόνια τα κάνω μόνος μου σπίτι (hobby) όποτε όταν πάει Μάστορα κάποιο από τα αμάξια τις οικογένειας είναι με βλάβη μη δυνατή να γίνει επισκευή από εμένα λόγο ελληψης εργαλείων..

Ακούω προτάσεις ….. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hypersport γλυφαδα βουλιαγμένης 177.

 

Εξειδικευμενος σε group vag, αναλαμβάνει ομως ολες τις μάρκες. 

Τον εμπιστεύομαι, εχω αλλάξει πολλά εκεί. Και να χρειαστεί καποτε να ανοιχτεί ο κινητήρας εκεί θα το κανω.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , Gmis said:

Hypersport γλυφαδα βουλιαγμένης 177.

 

Εξειδικευμενος σε group vag, αναλαμβάνει ομως ολες τις μάρκες. 

Τον εμπιστεύομαι, εχω αλλάξει πολλά εκεί. Και να χρειαστεί καποτε να ανοιχτεί ο κινητήρας εκεί θα το κανω.

 Είναι  λίγο μακριά ο Στέφανος …. Κάποια αλλη πρόταση !?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Μέχρι τώρα το πήγαινα το polo μου σε αντιπροσωπεία (autoclub). Λόγω του ότι γενικά δεν με βοελευει η απόσταση , μήπως έχετε να μου προτείνετε καποιο καλό δοκιμασμένο συνεργείο στην περιοχή του Πολυγώνου-Γκύζη?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.