Jump to content
kentavrosr

Scirocco R Dsg Ή Scirocco 2.0 Tsi Dsg?

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια!Ειμαι νεο μελος της παρεας και χαιρομαι πολυ γι'αυτο!Εχω ενα golf mkv gt και ενδιαφερομαι για το scirocco!Μου αρεσει παρα πολυ το διλιτρο με το DSG αλλα απ'οτι διαβαζω σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα θα ερθει και στην Ελλαδα το scirocco R!Αξιζει η αναμονη και σιγουρα το παραπανω κοστος περιπου 10000 ευρω επιπλεον?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια!Ειμαι νεο μελος της παρεας και χαιρομαι πολυ γι'αυτο!Εχω ενα golf mkv gt και ενδιαφερομαι για το scirocco!Μου αρεσει παρα πολυ το διλιτρο με το DSG αλλα απ'οτι διαβαζω σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα θα ερθει και στην Ελλαδα το scirocco R!Αξιζει η αναμονη και σιγουρα το παραπανω κοστος περιπου 10000 ευρω επιπλεον?

Το κόστος 10κ ευρώ, μεταφράζεται σε +30% περίπου. Αν αξίζει ή όχι, είναι σχετικό.

Νομίζω το R είναι προσθιοκίνητο επίσης, ή κάνω λάθος?

Link to comment
Share on other sites

Το κόστος 10κ ευρώ, μεταφράζεται σε +30% περίπου. Αν αξίζει ή όχι, είναι σχετικό.

Νομίζω το R είναι προσθιοκίνητο επίσης, ή κάνω λάθος?

Ναι το R ειναι προσθιοκινητο.και απ'οτι διαβασα στους 4τροχους ιανουαριου σπινιαρει λιγο ο εσωτερικος τροχος στις στροφες πραγμα πολυ λογικο λογω τις ισχυος του κινητηρα και της ελλειψης τετρακινισης!

το διλιτρο βγαζει 210 ιππους οσους το GTI ή 200?

Link to comment
Share on other sites

η διαφορα τιμης ειναι λιγο μεγαλη...αναλογος την τσεπη του καθενος....παντος ολοι αναρωτιουνται γιατι το R δν εγινε πισοκουνα ή 4κινηση...επειδη ειναι κουπε...(η οπως λενε οι περισσοτεροι στυλ κουπε)

Link to comment
Share on other sites

η διαφορα τιμης ειναι λιγο μεγαλη...αναλογος την τσεπη του καθενος....παντος ολοι αναρωτιουνται γιατι το R δν εγινε πισοκουνα ή 4κινηση...επειδη ειναι κουπε...(η οπως λενε οι περισσοτεροι στυλ κουπε)

Μακαρι να το εβγαζαν 4κινητο οπως το golf R!

Link to comment
Share on other sites

η διαφορα τιμης ειναι λιγο μεγαλη...αναλογος την τσεπη του καθενος....παντος ολοι αναρωτιουνται γιατι το R δν εγινε πισοκουνα ή 4κινηση...επειδη ειναι κουπε...(η οπως λενε οι περισσοτεροι στυλ κουπε)

Πισωκούνα και VW... Λίγο δύσκολο. Τετρακίνητο καλό θα ήταν ναι.

Αλλάύπάρχει το Golf R20 αν θέλει τετρακίνητο σε VW κάποιος.

Link to comment
Share on other sites

Με 10000 παραπανω πας στην τιμη του s3 που ειναι και τετρακινητο και στα ιδια αλογα.

Με αυτα τα δεδομενα s3 με κλειστα ματια.

Sirocco με 40000+ ειναι λιγο τραβηγμενο.

Καλυτερα το 2λιτρο.

Link to comment
Share on other sites

βσκ τι διαφορα εχουν τα 2 αμαξια?? οκ ο κινητηρας μπορει να ναι ιδιος με διαφορετικα περιφεριακα αλλα στη προσφιση, στα φρενα κτλπ?? για ψαξε στο χωρο του tuning να δεις ποσο θα σου πηγαινε η μετατροπη για τα αλογα του R!! για s3 δν θα στο προτινα γτ βγαινει καινουριο απ οτι ακουσα!!

Link to comment
Share on other sites

βσκ τι διαφορα εχουν τα 2 αμαξια?? οκ ο κινητηρας μπορει να ναι ιδιος με διαφορετικα περιφεριακα αλλα στη προσφιση, στα φρενα κτλπ?? για ψαξε στο χωρο του tuning να δεις ποσο θα σου πηγαινε η μετατροπη για τα αλογα του R!! για s3 δν θα στο προτινα γτ βγαινει καινουριο απ οτι ακουσα!!

Μεσα στο 2011 θα βγει το καινουργιο Α3 οποτε λογικα λιγο αργοτερα θα βγει και το S3 αλλα θα βγαλουν και το RS3 με 2.5 κ.εκ. και 340 αλογα οπως το TT RS που κυκλοφορει και φυσικα και τα δυο τετρακινητα!Το Scirocco R θα φοραει τον κινητηρα που εχει το σημερινο S3 αλλα χωρις να εχει τετρακινηση,ενω το S3 που θα βγει σε 1 χρονο θα φοραει τον κινητηρα που εχει σημερα το GOLF MK6 R.Το εργοστασιακο δεν θα ειναι σιγουρα καλυτερο?(ασχετα αν ειναι ακριβοτερο!).Επισης εξωτερικα το R ειναι σαν να εχει body kit και αυτο το κανει πολυ ομορφο!

Link to comment
Share on other sites

Να προσθεσω πως η τιμη του R δεν ειναι 10000 πανω απο το διλιτρο αλλα πολυ λιγοτερο

Νομιζω με μεταλικο χρωμα παει στα 34 και εχει αρκετα εξτρα (Ξενον rcd510 κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Scirocco R για μενα!!!

εχεις καποια μειον...

1)ειναι ακριβο...

2)ειναι προσθιοκινητο..οποτε και εχει καποιες απωλειες προσφυσεις σε σχεση με το S3 που λετε παραπανω..

Σε σχεση βεβαια με το απλο το scirocco 2.0 tfsi,πιστευω οτι ειναι πολυ καλυτερο τo R ...απλα επειδη εχει ενα ηλεκτρονικο-μπλοκε που οσο να ναι κατι κανει...και επειδη αποκλειεται να εχουν ιδια πραγματα οσο αναφορα το στησιμο τους.

Ομως εχεις και καποια συν:

1)ειναι σε καταναλωσεις πολυ κοντα με το απλο scirocco...και πολυ-πολυ οικονομικοτερο απο το S3 λογω τετρακινησης-τριβων-βαρους!

2)ειναι πολυ γρηγοροτερο απο καποια χιλιομετρα και μετα αφου εχει λιγοτερες απωλειες απο ενα τετρακινητο αμαξι!!

Για μενα Scirocco R DSG..με κλειστα ματια...

Ασε που σε ενα συγκριτικο του DRIVE ειναι σχεδον το ιδιο γρηγορο με το νεο focus RS και πολυ ανετοτερο!!

Link to comment
Share on other sites

Scirocco R για μενα!!!

εχεις καποια μειον...

1)ειναι ακριβο...

2)ειναι προσθιοκινητο..οποτε και εχει καποιες απωλειες προσφυσεις σε σχεση με το S3 που λετε παραπανω..

Σε σχεση βεβαια με το απλο το scirocco 2.0 tfsi,πιστευω οτι ειναι πολυ καλυτερο τo R ...απλα επειδη εχει ενα ηλεκτρονικο-μπλοκε που οσο να ναι κατι κανει...και επειδη αποκλειεται να εχουν ιδια πραγματα οσο αναφορα το στησιμο τους.

Ομως εχεις και καποια συν:

1)ειναι σε καταναλωσεις πολυ κοντα με το απλο scirocco...και πολυ-πολυ οικονομικοτερο απο το S3 λογω τετρακινησης-τριβων-βαρους!

2)ειναι πολυ γρηγοροτερο απο καποια χιλιομετρα και μετα αφου εχει λιγοτερες απωλειες απο ενα τετρακινητο αμαξι!!

Για μενα Scirocco R DSG..με κλειστα ματια...

Ασε που σε ενα συγκριτικο του DRIVE ειναι σχεδον το ιδιο γρηγορο με το νεο focus RS και πολυ ανετοτερο!!

Εχεις δικιο φιλε και εγω Scirocco R επιλεγω!!

post-15505-126650201777_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

η διαφορα τιμης ειναι λιγο μεγαλη...αναλογος την τσεπη του καθενος....παντος ολοι αναρωτιουνται γιατι το R δν εγινε πισοκουνα ή 4κινηση...επειδη ειναι κουπε...(η οπως λενε οι περισσοτεροι στυλ κουπε)

ποιοι ρε φιλε αναρωτιουνται γιατι δεν εγινε πισοκουνα ? Δεν παμε καλα.... ευτυχως να λες...

4κινητο βγηκε το golf r ... και το οποιο σε video που εχω δει μενει πισω απο το scirocco r γιατι οποιος ξερει τα 4κινητα για να κανουν καλη εκινηση θελουν πολλες στροφες ..βαζουμε και περιορισμους toy haldex >.. αυξημενες τριβες καταναλωση κτλ....Για μενα πολυ καλα εκαναν που δεν του εβαλαν 4χ4 ...ισως μολις απελευθερωθει η 5η γενια Ηαldex απο τη saab να το δινουν σαν εξτρα .

Link to comment
Share on other sites

Μεσα στο 2011 θα βγει το καινουργιο Α3 οποτε λογικα λιγο αργοτερα θα βγει και το S3 αλλα θα βγαλουν και το RS3 με 2.5 κ.εκ. και 340 αλογα οπως το TT RS που κυκλοφορει και φυσικα και τα δυο τετρακινητα!Το Scirocco R θα φοραει τον κινητηρα που εχει το σημερινο S3 αλλα χωρις να εχει τετρακινηση,ενω το S3 που θα βγει σε 1 χρονο θα φοραει τον κινητηρα που εχει σημερα το GOLF MK6 R.Το εργοστασιακο δεν θα ειναι σιγουρα καλυτερο?(ασχετα αν ειναι ακριβοτερο!).Επισης εξωτερικα το R ειναι σαν να εχει body kit και αυτο το κανει πολυ ομορφο!

Φίλε μου, εύχομαι όπου και να καταλήξεις να ευχαριστηθείς στο έπακρο το αυτοκίνητό σου!

Στο θέμα μας τώρα θα μου επιτρέψεις να σε διορθώσω σε ένα θεματάκι... Το νέο δίλιτρο TFSI του Golf (211ps) και το νέο δίλιτρο TFSI των Audi (211ps) είναι εντελώς διαφορετικό μοτέρ! Στα Audi έχουν και το AVS - κάτι σαν να λέμε vtec, ενώ στο Golf είναι το 200 με ένα remmap. Εγώ πιστεύω οτι το R θα είναι κάτι το διαφορετικό, όπως και το Α3 2,0Τ με το S3. Το ηλεκτρονικό διαφορικό EDL δεν κάνει δουλειά. Σου το λέω επειδή το έχω πάνω στο αυτοκίνητό μου. Λειτουργεί μέχρι τα 70km/h και μόνο αν το ESP είναι On! Ψηφίζω λοιπόν R (χωρίς DSG αν σκοπεύεις να το βελτιώσεις στη συνέχεια) σε μπλε χρωματάκι με τα πανέμορφα bucket του! Το δίλιτρο είναι ένω "απλό" καθημερινό Scirocco! (εντάξει, μην βαράτε :thumbsup: )

Link to comment
Share on other sites

Μειώθηκε η τιμη του R DSG απο 39060Ε σε 34950Ε?Διοτι στο site της VW τοσο λεει ο καινουργιος τιμοκαταλογος.Αφαιρεθηκαν καποιοι φοροι ή η VW μειωσε την τιμη?

η VW μειωσε την τιμη σε όλες τις εκδόσεις του Scirocco ...

Link to comment
Share on other sites

η VW μειωσε την τιμη σε όλες τις εκδόσεις του Scirocco ...

Και μαλιστα ειναι πιο φθηνο σε σχεση με τον μαρτιο που το πουλουσαν με 35670Ε!Πως και το αποφασισαν?Λογω κρισης?Αν και το scirocco ειναι απο τα λιγα αυτοκινητα που αυξησαν τις πωλησεις τους εν μεσω κρισης!

Link to comment
Share on other sites

!

Στο θέμα μας τώρα θα μου επιτρέψεις να σε διορθώσω σε ένα θεματάκι... Το νέο δίλιτρο TFSI του Golf (211ps) και το νέο δίλιτρο TFSI των Audi (211ps) είναι εντελώς διαφορετικό μοτέρ! Στα Audi έχουν και το AVS - κάτι σαν να λέμε vtec, ενώ στο Golf είναι το 200 με ένα remmap.

Εγω εχω την εντυπωση οτι ειναι οι ιδιοι κινητηρες (πλεον λεγεται TSI για τα 2λιτρα της VW, οχι TFSI οπως οι προηγουμενοι και εχει να κανει με την νεα τεχνολογια TSI) αλλα δεν πρεπει να εχουν το συστημα AVS που προς το παρον φαινεται να εχει μονο η Audi η τουλαχιστον να μην φαινεται για λογους μαρκετινγκ οτι τον εχουν και τα 2λιτρα TSI της VW και γιαυτο οι ανακοινωσιμες τιμες κυριως της ροπης απεχουν ΠΟΛΥ απο τα αντιστοιχα της Audi. Δεν ειναι μυστικο οτι οι εξελιγμενοι μεγαλοι κινητηρες του γκρουπ VAG δηλ 2λιτρα+ μπαινουν πρωτα στα Audi ενω οι αντιστοιχοι μικροι μπαινουν πρωτα στην VW. Ειναι χαρακτηριστικο οτι η δευτερη γενια 1.4 TSI (160αρια) εχει ενα αναλογο συστημα και ετσι ευκολα ανεβαζει σε βελτιωση 30+ ροπη και 210 αλογα την στιγμη που τα πρωτα 1.4 (140/170) δεν ανεβαζαν πανω απο 27 ροπη και 205 αλογα σε αναλογες βελτιωσεις επωνυμων βελτιωτων.

Στα καινουργια 1.4 (160) εκτος της καλυτερης αντλιας υψηλης εχει βελτιωθει και η ροικοτητα μεσω πιστευω ενος συστηματος αναλογου του VAS.

Link to comment
Share on other sites

Και μαλιστα ειναι πιο φθηνο σε σχεση με τον μαρτιο που το πουλουσαν με 35670Ε!Πως και το αποφασισαν?Λογω κρισης?Αν και το scirocco ειναι απο τα λιγα αυτοκινητα που αυξησαν τις πωλησεις τους εν μεσω κρισης!

Την ίδια απορία είχα και εγώ..

Έχει κάνει διάφορες εκπτώσεις και πακέτα για το Scirocco που είναι τόσο καλά που μοιάζουν ύποπτα..

Π.χ. Έχει ένα πακέτο που έχει ηλιοροφή + RCD 510 + sport πακετο περίπου 1000 euro.. Παλιά για όλα αυτά ακούμπαγες το 2000 στο νερό

Με λίγα λόγια με 25000 παίρνεις Scirocco 160 + DSG + RCD 510 + sport πακέτο + ηλιοροφή.

Ίσως η VW το έκανε για να γλυτώνεις φόρο πολυτελείας..

Επίσης έχει γίνει πιο φθηνό από το Golf, το οποίο και αυτό είναι ύποπτο..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.