Jump to content
andain

Νεο Megane Rs 250 Hp

Recommended Posts

Όχι απλά δεν είναι κακό αλλά είναι κορυφή στο τομέα που απευθύνεται. Η έκδοση cup τα σπάει ακόμα περισσότερο με το μπλοκέ και τις ελαφρώς σκληρότερες αναρτήσεις. Αυτό το αυτοκίνητο είναι για ανθρώπους που είναι ψαγμένοι με το θέμα ''στρίβω'' και το πέρνεις και το κρατάς όπως είναι, ούτε προγράμματα ούτε τίποτα είναι τέλεια ρυθμισμένο για να στρίβει κι ούτε θα το πάρει κάποιος για να κάνει κόντρες στα φανάρια κλπ αλλά μόνο για το γουστάρει σε κάθε στροφοδιαδρομή και ακόμη περισσότερο σε track days

Link to comment
Share on other sites

αυτο να το πεις οταν το συγκρινουν με scirocco r και cupra r...εκει να δεις ποσο "ψαγμενα" ειναι αυτα τα αυτοκινητα στις στροφες....

Link to comment
Share on other sites

Όχι απλά δεν είναι κακό αλλά είναι κορυφή στο τομέα που απευθύνεται. Η έκδοση cup τα σπάει ακόμα περισσότερο με το μπλοκέ και τις ελαφρώς σκληρότερες αναρτήσεις. Αυτό το αυτοκίνητο είναι για ανθρώπους που είναι ψαγμένοι με το θέμα ''στρίβω'' και το πέρνεις και το κρατάς όπως είναι, ούτε προγράμματα ούτε τίποτα είναι τέλεια ρυθμισμένο για να στρίβει κι ούτε θα το πάρει κάποιος για να κάνει κόντρες στα φανάρια κλπ αλλά μόνο για το γουστάρει σε κάθε στροφοδιαδρομή και ακόμη περισσότερο σε track days

Δε μπορω να ξερω απο που αντλεις ολες αυτες τις πληροφοριες παντως στα τεστ που γινονται σε ολη την Ευρωπη οι δημοσιογραφοι αυτο ακριβως λενε..Πιθανως αποτελει οτι ακριβως αποτελουσε το golf V Gti otan bghke to 2004 αν δεν κανω λαθος.. Εξωτερικα ειναι πανεμορφο (ειδικα στο μαυρο χρωμα ετοιμο να ξανακανει μοδα), εσωτερικα ειναι καλοφτιαγμενο (περιεργο πραγμα για Renault) καθως το ταμπλω φερνει λιγο σε σχεδιασμο τις Bmw , τα κα8ισματα ειναι Recaro χωρις να δωσεις 4 χιλιαρικα επιπλεον και η τιμη ειναι αρκετη χαμηλοτερη απο του R (sciroco kai golf). Εγω παντως εχω μεινει πολυ ενθουσιασμενος και πραγματικα με ενδιαφερει πολυ το αυτοκινητο εκτος απο γρηγορο να στριβει κιολας χωρις να εισαι αναγκασμενος να το χαμηλωσεις η να βαλεις Aftermarket αναρτησεις..

Επισης να προσθεσω οτι Golf και Scirocco δεν ειναι και η κορυφη στην οδηγικη απολαυση και συμπεριφορα οκ? Να ευλογουμε τα γενια μας αλλα μη ξεφευγουμε κιολας..

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

αυτο να το πεις οταν το συγκρινουν με scirocco r και cupra r...εκει να δεις ποσο "ψαγμενα" ειναι αυτα τα αυτοκινητα στις στροφες....

Σίγουρα, μα σίγουρα όμως, η αίσθηση που θα σου περνάει το γαλλικό θα είναι πολύ καλύτερη από την αίσθηση που θα σου περνάνε τα άλλα 2! Ανέκαθεν τα γαλλικά ήταν πιο οδηγοκεντρικά σε αυτή την κατηγορία.

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορω να ξερω απο που αντλεις ολες αυτες τις πληροφοριες παντως στα τεστ που γινονται σε ολη την Ευρωπη οι δημοσιογραφοι αυτο ακριβως λενε..Πιθανως αποτελει οτι ακριβως αποτελουσε το golf V Gti otan bghke to 2004 αν δεν κανω λαθος.. Εξωτερικα ειναι πανεμορφο (ειδικα στο μαυρο χρωμα ετοιμο να ξανακανει μοδα), εσωτερικα ειναι καλοφτιαγμενο (περιεργο πραγμα για Renault) καθως το ταμπλω φερνει λιγο σε σχεδιασμο τις Bmw , τα κα8ισματα ειναι Recaro χωρις να δωσεις 4 χιλιαρικα επιπλεον και η τιμη ειναι αρκετη χαμηλοτερη απο του R (sciroco kai golf). Εγω παντως εχω μεινει πολυ ενθουσιασμενος και πραγματικα με ενδιαφερει πολυ το αυτοκινητο εκτος απο γρηγορο να στριβει κιολας χωρις να εισαι αναγκασμενος να το χαμηλωσεις η να βαλεις Aftermarket αναρτησεις..

Επισης να προσθεσω οτι Golf και Scirocco δεν ειναι και η κορυφη στην οδηγικη απολαυση και συμπεριφορα οκ? Να ευλογουμε τα γενια μας αλλα μη ξεφευγουμε κιολας..

το scirocco και το golf ειναι πιο "φιλικο" στον οδηγο του και αυτο εννοει και ο geopan λεγοντας οτι ειναι πιο οδηγοκεντρικο κατι που σημαινει οτι ναι μεν στριβει κλπ κλπ αλλα ειναι και πιο αποτομο στο οριο...θα σε τρομαξει λιγο αν δεν το ξερεις κατι παρομοιο γινεται και με το αντιστοιχο leon ενω εν αντιθεση το opc (astra) σε τρομαζει ακομα και στις ευθειες :blink:

αυτο που θελω να πω ειναι οτι ναι ειναι ενα ωραιο εκκεντρικο αμαξι με προσανατολισμο του κυριως το fun to drive αλλα μηπως στο κοινο εχει μια αναλογη επιδραση οπως το leon?δηλαδη ειναι εξωτερικα κατι που δεν το εχουμε ξαναδει και εχει μια περιεργη ομορφια κατι που πολλοι θα λατρεψουν και αλλοι θα μισησουν!!!οπως προειπα ας περιμενουμε να βγουν τα συγκριτικα με scirocco και cupra μιας και ειναι ολα τους προσθιοκινητα με 250+ αλογα το καθενα (με εξαιρεση το cupra) ο λογος δε να το συγκρινουν με golf r πιστευω ειναι ανουσιος μιας και λογω τετρακινησης θα κανει διαφορά!!!

Υ.Γ.ξερω οτι δεν χωνευεις το λεον αλλα παιρνω ως μετρο συγκρισης ενα απο τα κορυφαια fun to drive αυτοκινητα της κατηγοριας του!!! new_iloveyou.gif

Υ.Γ.2 μην ξεχνας οτι ναι μεν ειναι ωραιο αμαξι αλλα τα γαλλικα ειναι και ιδιοτροπα αυτοκινητα και η renault εχει φυγει απο την ελλαδα απ'οσο ξερω οποτε ειναι κατ'εμε ενα αμαξι που το παιρνεις και εισαι με την ψυχη στο στομα μην παθει κατι...

Edited by raven
Link to comment
Share on other sites

Δε μπορω να ξερω απο που αντλεις ολες αυτες τις πληροφοριες παντως στα τεστ που γινονται σε ολη την Ευρωπη οι δημοσιογραφοι αυτο ακριβως λενε..

Είμαι φίλος όλων των renault-sport αυτοκινήτων και πέρσυ είχα τρέξει στο track day των Σερρών με το προηγούμενο Megane RS R26. Έχει τέλεια ρυθμισμένο esp το πίσω μέρος αφήνεται γλυκά στο άφημα του γκαζιού και στο αμέσως ξαναπάτημα συνεχίσει την πλαγιολίσθηση αφήνοντας αίσθηση σιγουριάς και τρελής χαράς και το αμάξι on the track είναι πάνω από golf gti και από leon cupra. Είναι και ταυτόχρονα τόσο εύκολο και άνετο και στους δρόμους παρά τις 18άρες του, συνδυασμός που αποτελεί ένα απίστευτο αυτοκίνητο και έχει τα bembo του από το εργοστάσιο.Όμως στην Ελλάδα ο κάτοχός του είναι στο έλεος του ρομπόπουλου αλλά σαν αυτοκίνητο δεν έχει βγάλει τα τρελά προβλήματα, κάτι βάσεις μηχανής έχει αλλάξει και μια αντλία νερού η οποία πάει σέτ με την αλλαγή του υμάντα χρονισμού.

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Είμαι φίλος όλων των renault-sport αυτοκινήτων και πέρσυ είχα τρέξει στο track day των Σερρών με το προηγούμενο Megane RS R26. Έχει τέλεια ρυθμισμένο esp το πίσω μέρος αφήνεται γλυκά στο άφημα του γκαζιού και στο αμέσως ξαναπάτημα συνεχίσει την πλαγιολίσθηση αφήνοντας αίσθηση σιγουριάς και τρελής χαράς και το αμάξι on the track είναι πάνω από golf gti και από leon cupra. Είναι και ταυτόχρονα τόσο εύκολο και άνετο και στους δρόμους παρά τις 18άρες του, συνδυασμός που αποτελεί ένα απίστευτο αυτοκίνητο και έχει τα bembo του από το εργοστάσιο.Όμως στην Ελλάδα ο κάτοχός του είναι στο έλεος του ρομπόπουλου αλλά σαν αυτοκίνητο δεν έχει βγάλει τα τρελά προβλήματα, κάτι βάσεις μηχανής έχει αλλάξει και μια αντλία νερού η οποία πάει σέτ με την αλλαγή του υμάντα χρονισμού.

μιλας για ενα αμαξι που αφενος ειναι προηγουμενης κατασκευης αφετερου ειναι ενα τελειως ειδικο αυτοκινητο με rollbar r888 απο την μαμα εταιρεια και πλεξιγκλας αντι για κανονικα τζαμια δεν υπαρχει λογος συγκρισης με ενα gti-cupra ουτε καν με τα τετρακινητα του vag...σκοπος ειναι να δουμε τι κανει το καινουργιο rs το προηγουμενο και σγκεκριμενα το r26 ξεραμε τι μπορει να κανει και γιατι ηταν φτιαγμενο!!!

Link to comment
Share on other sites

μιλας για ενα αμαξι που αφενος ειναι προηγουμενης κατασκευης αφετερου ειναι ενα τελειως ειδικο αυτοκινητο με rollbar r888 απο την μαμα εταιρεια και πλεξιγκλας αντι για κανονικα τζαμια δεν υπαρχει λογος συγκρισης με ενα gti-cupra ουτε καν με τα τετρακινητα του vag...σκοπος ειναι να δουμε τι κανει το καινουργιο rs το προηγουμενο και σγκεκριμενα το r26 ξεραμε τι μπορει να κανει και γιατι ηταν φτιαγμενο!!!

Όχι όχι το R26-R είναι αυτό που λες και δεν έχει εισαχθεί στην Ελλάδα, το οποίο έχει γράψει 8:17 στο nurburgring.

Το R26 είναι ένα απλό RS αλλά έχει και το μπλοκέ διαφορικό.

Link to comment
Share on other sites

ωραιο το γκρι

Εσύ καγκουροκοντράκια κάνε τις κόντρες σου στην μουδανίων και άστα αυτά, δεν είναι για εσένα :p:whistling::p:p:p:p:p

Link to comment
Share on other sites

Το περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον στην Ελλάδα να το κάνουμε μια δοκιμή να δούμε τι έχει αλλάξει από το προηγούμενο rs. Το περίεργο είναι ότι πίσω επιμένουν και βάζουν ημιάκαμπτο άξονα και παρ'όλα αυτά το αυτοκίνητο δεν κάνει ξερές αντιδράσεις...

Link to comment
Share on other sites

Να πω ότι το σύστημα που η ford ονομάζει RevoKnuckle που σκοπός του είναι η αποφυγή του torque steering η renault το φορούσε ήδη από το 2004 με το megane rs trophy edition και αργότερα με το clio rs 197.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.