drt Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 (edited) πατησα απο δευτερες και απο σταση με ενα φιλαρακι μου που εχει subaru wrx 2004 με τα 225.ενω 2 ρολλ εφευγα μπροστα με τριτη δικη μου και τριτη του φιλου μου εφυγε αυτος.εγω την 3 την κρατησα μεχρι 7000 αν θυμαμαι καλα.απο σταση παλι τα ιδια ξεκινας εγω 1 2 μπροστα 3 παλι τα ιδια 4 δεν εβαλα....μηπως εκανα καποα μα@κια??και το ειπια το τσαγακι μου.... εγω φοραω φιλτρο ελευθερο ο φιλος μου τα ιδια.. εχει σκαστρα και τελικο ηκσ τα οποια δεν επιρεαζουν νομιζω καποια γνωμη για το αποτελεσμα??ειναι 5 ταχυτητος Edited January 20, 2010 by drt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 1) Είναι 5 τάχυτος και η κλιμάκωση του είναι σχεδόν ίδια με την δική σου. Έχει μακριά 5η αλλά οι άλλες είναι σχεδόν ίδιες. 2) Τα scubi με απελευθερωμένη εισαγωγή/εξαγωγή, κερδίζουν πολύ περισσότερο από ότι εσύ! 3) Το θέμα βάρους. Μέχρι τα 160χλμ περίπου, είναι υπέρ του καθώς είναι πιο ελαφρύς. Μετά σταθεροποιούνται τα πράγματα και περνάς μπροστά λόγω των απωλειών που έχει το 4χ4 4) Αλλαγές στις 7.000; Κάντες στις 6.000 και ξαναπές μας το αποτέλεσμα Υπάρχουν και άλλες λεπτομέριες, όπως χαρακτηριστικά μοτέρ, τουρμπινών που κάνουν το wrx πιο αποτελεσματικό στις κόντρες, αλλά πιστεύω ότι από 2ες μέχρι τα 200 πρέπει να είσαι μπροστά! Δοκίμασε ξανά, αλλά όχι από στάση. Γιατί μπορεί να μάθει ο φίλος σου να το ξεκινάει και τότε μέχρι να βάλεις 2α, θα μετράς 1 κολώνα σίγουρα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
drt Posted January 21, 2010 Author Report Share Posted January 21, 2010 θα βαλω προγραμμα overload σε λιγο καιρο...νομιζω δεν εχει νοημα να τα ξαναπαμε ετσι διοτι και ποιο χαμηλα να αλλαξω αυτος εχει παρει φορα απο τα καλυβια και παλι πισω θα ειμαι...απλα μου εκανε εντυπωση...δε το περιμενα 2ρα μπροστα και μετα τσαι με λεμονι...εχω ανοιξει με λεον 20 vt 220 me προγραμμα απ 4 τελικες και το περασα με 6!σιγα σιγα.....με το προγραμμα θα αλλαξει κατι??η παλι θα μετραω καροτσινια?τι την θελανε την 3???2 4 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 οπως ειπε και ο geopan σε ολες αυτες τις τεχνικες λεπτομερειες αλλα ισως να σου ξεφυγε το κυριοτερο...αλλαγες σε μαμα gti στις 6000 στροφες οχι στις 7000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 εγω παντως σε ιδιο πατημα με φιλου μου subaru ομοιας χρονολογιας και μοντελου απο σταση πεταχτηκε 1 αυτοκινητο μπροστα με το ξεκινημα εν συνεχεια περασα μπροστα.απο ρολαριστες ειναι λιγο καλυτερα τα πραγματα υπερ μου διοτι με ξεφτιλισμενα πλεον λαστιχα που εχω δεν ξεκιναει με τιποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
drt Posted January 21, 2010 Author Report Share Posted January 21, 2010 (edited) τελικα οτι ναναι... παντως εμενα οπως μου φανηκε το wrx με 3 με ειχε περασει για πλακα ενω εγω προσπαθουσα να βαλω τεατρτη και να μαζεψω την τριτη του φιλου μου...και δεν ειμαι κουλος....αυτο ειναι σιγουρο..επισης και μου εκανε τρομερη εντυπωση οτι απο 2 δικη μου εγω μπροστα ....βαζωντασ τριτη βλεπω απο διπλα να με περναει α ν ε τ α.. τι να αλλαξω και τι να βαλω....με περασε απλα.....αφου ηταν ενα αμαξι μπροστα.Απο σταση οκ μπορει να ετυχε και εφυγα πρωτος αλλα τι να το κανεις μια απο τα ιδια...και να πω οτι εχω και καποιο προβλημα ολα μια χαρα με τη γκολφο μου... και λαστιχα καινουργια F1 assymetrik 18 225 40 οχι της πλακας...ο φιλος μου με 18 8.5 40 καινουργια λαστιχα πιρελλι και χθεσινο servise me motul 300v.φαντασου να ειχε τα 17 που φοραγε με το κιαλι θα τον εβλεπα ημαρτον!!!! Edited January 21, 2010 by drt Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 αφου βαρας κοφτες με μαμα αυτοκινητο αυτο δεν ειναι δειγμα κουλαμαρας αλλα ειναι δειγμα ελειψης γνωσεων προς το αυτοκινητο σου συν οτι το αμαξι του δεν ειναι πλεον 225 οπως προειπε ο geopan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
drt Posted January 22, 2010 Author Report Share Posted January 22, 2010 αφου βαρας κοφτες με μαμα αυτοκινητο αυτο δεν ειναι δειγμα κουλαμαρας αλλα ειναι δειγμα ελειψης γνωσεων προς το αυτοκινητο σου συν οτι το αμαξι του δεν ειναι πλεον 225 οπως προειπε ο geopan... Ετσι ειναι πραγματικα... σωστη προπονηση απο εδω και περα...η αληθεια ειναι οτι ποτε το αυτοκινητο δεν το εχω ζορισει ωστε να κανω αλλαγες στις 6000.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
drt Posted March 5, 2010 Author Report Share Posted March 5, 2010 Ετσι ειναι πραγματικα... σωστη προπονηση απο εδω και περα...η αληθεια ειναι οτι ποτε το αυτοκινητο δεν το εχω ζορισει ωστε να κανω αλλαγες στις 6000.... ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΗΤΑΝ ΑΚΥΡΟ ΠΗΓΑ ΧΩΡΙς ΣΚΑΣΤΡΑ(ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ )!!!!!!ΜΕ 0.2 ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ 169 ΑΛΟΓΑ(ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΕ 2 ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ) ΤΟ LOG ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΟΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΗΤΑΝ ΑΚΥΡΟ ΠΗΓΑ ΧΩΡΙς ΣΚΑΣΤΡΑ(ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ )!!!!!!ΜΕ 0.2 ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ 169 ΑΛΟΓΑ(ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΕ 2 ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ) ΤΟ LOG ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΟΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.... Θα σε παρακαλούσα να ΜΗΝ γράφεις με κεφαλαία γράμματα μιας και είναι σαν να φωνάζεις ! Ευχαριστώ ! Link to comment Share on other sites More sharing options...