Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
drt

Gti Mama Vs Subaru Wrx Mama

Recommended Posts

πατησα απο δευτερες και απο σταση με ενα φιλαρακι μου που εχει subaru wrx 2004 με τα 225.ενω 2 ρολλ εφευγα μπροστα με τριτη δικη μου και τριτη του φιλου μου εφυγε αυτος.εγω την 3 την κρατησα μεχρι 7000 αν θυμαμαι καλα.απο σταση παλι τα ιδια ξεκινας εγω 1 2 μπροστα 3 παλι τα ιδια 4 δεν εβαλα....μηπως εκανα καποα μα@κια??και το ειπια το τσαγακι μου.... εγω φοραω φιλτρο ελευθερο ο φιλος μου τα ιδια.. εχει σκαστρα και τελικο ηκσ τα οποια δεν επιρεαζουν νομιζω καποια γνωμη για το αποτελεσμα??ειναι 5 ταχυτητος

Edited by drt

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Είναι 5 τάχυτος και η κλιμάκωση του είναι σχεδόν ίδια με την δική σου. Έχει μακριά 5η αλλά οι άλλες είναι σχεδόν ίδιες.

2) Τα scubi με απελευθερωμένη εισαγωγή/εξαγωγή, κερδίζουν πολύ περισσότερο από ότι εσύ!

3) Το θέμα βάρους. Μέχρι τα 160χλμ περίπου, είναι υπέρ του καθώς είναι πιο ελαφρύς. Μετά σταθεροποιούνται τα πράγματα και περνάς μπροστά λόγω των απωλειών που έχει το 4χ4

4) Αλλαγές στις 7.000; Κάντες στις 6.000 και ξαναπές μας το αποτέλεσμα

Υπάρχουν και άλλες λεπτομέριες, όπως χαρακτηριστικά μοτέρ, τουρμπινών που κάνουν το wrx πιο αποτελεσματικό στις κόντρες, αλλά πιστεύω ότι από 2ες μέχρι τα 200 πρέπει να είσαι μπροστά! Δοκίμασε ξανά, αλλά όχι από στάση. Γιατί μπορεί να μάθει ο φίλος σου να το ξεκινάει και τότε μέχρι να βάλεις 2α, θα μετράς 1 κολώνα σίγουρα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα βαλω προγραμμα overload σε λιγο καιρο...νομιζω δεν εχει νοημα να τα ξαναπαμε ετσι διοτι και ποιο χαμηλα να αλλαξω αυτος εχει παρει φορα απο τα καλυβια και παλι πισω θα ειμαι...απλα μου εκανε εντυπωση...δε το περιμενα 2ρα μπροστα και μετα τσαι με λεμονι...εχω ανοιξει με λεον 20 vt 220 me προγραμμα απ 4 τελικες και το περασα με 6!σιγα σιγα.....με το προγραμμα θα αλλαξει κατι??η παλι θα μετραω καροτσινια?τι την θελανε την 3???2 4 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

οπως ειπε και ο geopan σε ολες αυτες τις τεχνικες λεπτομερειες αλλα ισως να σου ξεφυγε το κυριοτερο...αλλαγες σε μαμα gti στις 6000 στροφες οχι στις 7000

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω παντως σε ιδιο πατημα με φιλου μου subaru ομοιας χρονολογιας και μοντελου απο σταση πεταχτηκε 1 αυτοκινητο μπροστα με το ξεκινημα εν συνεχεια περασα μπροστα.απο ρολαριστες ειναι λιγο καλυτερα τα πραγματα υπερ μου διοτι με ξεφτιλισμενα πλεον λαστιχα που εχω δεν ξεκιναει με τιποτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικα οτι ναναι... παντως εμενα οπως μου φανηκε το wrx με 3 με ειχε περασει για πλακα ενω εγω προσπαθουσα να βαλω τεατρτη και να μαζεψω την τριτη του φιλου μου...και δεν ειμαι κουλος....αυτο ειναι σιγουρο..επισης και μου εκανε τρομερη εντυπωση οτι απο 2 δικη μου εγω μπροστα ....βαζωντασ τριτη βλεπω απο διπλα να με περναει α ν ε τ α.. τι να αλλαξω και τι να βαλω....με περασε απλα.....αφου ηταν ενα αμαξι μπροστα.Απο σταση οκ μπορει να ετυχε και εφυγα πρωτος αλλα τι να το κανεις μια απο τα ιδια...και να πω οτι εχω και καποιο προβλημα ολα μια χαρα με τη γκολφο μου... και λαστιχα καινουργια F1 assymetrik 18 225 40 οχι της πλακας...ο φιλος μου με 18 8.5 40 καινουργια λαστιχα πιρελλι και χθεσινο servise me motul 300v.φαντασου να ειχε τα 17 που φοραγε με το κιαλι θα τον εβλεπα ημαρτον!!!!

Edited by drt

Share this post


Link to post
Share on other sites

αφου βαρας κοφτες με μαμα αυτοκινητο αυτο δεν ειναι δειγμα κουλαμαρας αλλα ειναι δειγμα ελειψης γνωσεων προς το αυτοκινητο σου συν οτι το αμαξι του δεν ειναι πλεον 225 οπως προειπε ο geopan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

αφου βαρας κοφτες με μαμα αυτοκινητο αυτο δεν ειναι δειγμα κουλαμαρας αλλα ειναι δειγμα ελειψης γνωσεων προς το αυτοκινητο σου συν οτι το αμαξι του δεν ειναι πλεον 225 οπως προειπε ο geopan...

Ετσι ειναι πραγματικα... σωστη προπονηση απο εδω και περα...η αληθεια ειναι οτι ποτε το αυτοκινητο δεν το εχω ζορισει ωστε να κανω αλλαγες στις 6000....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετσι ειναι πραγματικα... σωστη προπονηση απο εδω και περα...η αληθεια ειναι οτι ποτε το αυτοκινητο δεν το εχω ζορισει ωστε να κανω αλλαγες στις 6000....

ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΗΤΑΝ ΑΚΥΡΟ ΠΗΓΑ ΧΩΡΙς ΣΚΑΣΤΡΑ(ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ )!!!!!!ΜΕ 0.2 ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ 169 ΑΛΟΓΑ(ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΕ 2 ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ) ΤΟ LOG ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΟΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΗΤΑΝ ΑΚΥΡΟ ΠΗΓΑ ΧΩΡΙς ΣΚΑΣΤΡΑ(ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ )!!!!!!ΜΕ 0.2 ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ 169 ΑΛΟΓΑ(ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΕ 2 ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ) ΤΟ LOG ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΟΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ....

Θα σε παρακαλούσα να ΜΗΝ γράφεις με κεφαλαία γράμματα μιας και είναι σαν να φωνάζεις !

Ευχαριστώ !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...