Jump to content
trypasss

Golf Gt Vs Leon 1.8Tsi

Recommended Posts

η αντικειμενικοτητα στο μεγαλειο της αυτο το φορουμ χαχαχα...

ποσα golf κυκλοφορουν και ποσα hyundai?παρε hyundai...ποσα golf Κυκλοφορουν και ποσα porsche?παρε golf....χαχχαχαχαχα.....dr εγραψες παλι ρε τερας της ενημερωσης!!!

φιλε μου αυτα που λενε περι πατηματος-κρατηματακλπ κλπ απλα δεν υπαρχουν ειδικα σε αυτο το θεμα το golf απεναντι στο leon δεν εχει ελπιδες μιας και το leon ειναι σε ενα απο τα λιγα σημεια που ειναι καλυτερο απο το golf...τωρα ποιοτητα leon ειναι δραματικα κατωτερη απο το golf after sales service μακρυα απο vw γενικα...ειδα και το ποιοτικο tiguan του πατερα μου αλλα και το ποιοτικο gti του ξαδερφου μου...του πατερα μου του επεσαν και τα δυο τζαμια και του ξαδερφου μου το 5αρι gti του αρχισε να του ξεφλουδιζει το ταμπλο....εγω ενα leon fr dsg εχω 2ο σταδιο ειναι με 50.000 χιλιομετρα μεσα σε δυο χρονια και προς το παρων μονο λαδια φιλτρα αλλαζω ουτε τζαμια ουτε πλαστικα ουτε τουρμπινες...σιγουρα ενα golf εχει το prestige του και σιγουρα κραταει τιμη μεταπωλησης καλυτερη (βλ. gti 2006 full extra με 15.000-18.000)...οταν μερικοι ανθρωποι ειναι κολλημενοι δεν βλεπουν περα απο την μυτη τους και οταν καβαλανε και το καλαμι χανουν και την λιγη αντικειμενικοτητα τους...κατ'εμε καλυτερα να παρεις ενα ford για να γλυτωσεις αυτο εδω το φορουμ...χαχαχαχααχα

προφανως δεν καταλαβες τι εγραψα.

δεν ειπα πως επειδη κυκλοφορουν περισσοτερα golf να παρει golf αλλα ειναι λογικο οταν κυκλοφορουν 30.000 πχ αμαξια α και χαλασουν τα 100 να ακουγεται πως χαλανε ενω οτνα κυκλοφορουν 100 αμαξια Β και χαλασουν τα 10 να μην το παιρνει κανεις χαμπαρι.

η αξιοπιστια της VW ειναι κλασεις ανωτερη της σεατ. εσυ εισαι τυχερος προφανως που δεν ειχες προβλημα αν κρινω με το σεατ του ξαδερφου μου που στα 40.000 αλλαξε σασμαν, αντλια βενζινης, χαλασε ο μηχανισμος του παραθυρου του συνοδηγου, τριφτηκε το υφασμα στο καθισμα του, χαλασε ο κλιματισμος κτλ κτλ το δε σεατ ενος φιλου μου με τον κινητηρα "διαμαντη" 1,8τ ειναι για επισκευη αλλαγη κινητηρα . απλα εσπασε μια μερα........

Link to comment
Share on other sites

οσο αξιοπιστο μοτερικα ειναι ενα gti τοσο ειναι και ενα fr αν σου αρεσει καλως αν δεν σου αρεσει δεν πειραζει η αληθειες ποτε δεν αρεσουν...αν αρχισουμε τα φιλος του φιλου μου δεν θα βγαλουμε ακρη το οτι του εμεινε το σασμαν στο χερι του φιλου σου ας προσεχε και ας γινοταν καλυτερος οδηγος μονο απο ελατωματικο σασμαν το δεχομαι οτι μπορει να σου μεινει στα χερια και πιστεψε με φορτηγα εχω ξερω ποτε μενει απο σασμαν ενα αμαξι...ολοι μα ολοι κανουν παραπονα για τον περιφημο 1.4tsi στο ιδιο φορουμ ειμαστε τα διαβαζεις και εσυ αντιθετα στα αντιστοιχα φορουμ της σεατ για 1.8tsi δεν εχω διαβασει τιποτα και ξαναλεω ουδεις λογος συγκρισης leon με golf ποιοτικα (ειδικα μεσα σε αυτο το φορουμ) στον χωρο επιβατων δυστυχως δεν μπορεις να πεις το ιδιο και για την υπολοιπη κατασκευη του αυτοκινητου οπου εκει το μονο μειον του leon ειναι καθαρα για λογους ομορφιας αμαξωματος...ειτε το μισεις ειτε το λατρευεις...dr θα σου δωσω μια συμβουλη...δεν γυριζουν τα παντα γυρω απο ενα golf mk5 στην αυτοκινηση να γινεις φαν του αυτοκινητου οχι του golf μονο τοτε θα γινεις αντικειμενικος αλλιως φιλε μου δυστυχως και σαπιο να βγει πχ το golf 7 εσυ θα βλεπεις μπροστα σου μονο golf!!!

αν μη τι αλλο για τα λεφτα του το leon ειναι ακρως τιμιο και χτυπαει ανετα τον ανταγωνισμο οπως focus astra κλπ αυτο δεν μπορεις να το αρνηθεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που λέω είναι ότι τόσα χρόνια στο club έχω ακούσει να σπάνε πολύ περισσότερα από 1, ακόμα και μανίσια. Εδώ ένας μηχανικός μόνο και μιλάει για 7 σπασμένα αυτοκίνητα....

Το 1.8 Tsi το φοράνε όχι μόνο το Leon αλλά και Skoda, Vw, audi...

Εγώ λέω ότι θεωρώ καλύτερο το μοτέρ του Leon - όχι το υπόλοιπο αυτοκίνητο

Όπως γράφεις και ΕΣΥ ενας.

Πέρα από αυτό τα δικά μου τα κριτήρια είναι τα εξής:

1) αξιοπιστία . Ισοπαλία λόγω κοινών μηχανικών μερών.

2) Ποιοτητα εσωτερικού. Καμία σχέση το Leon μπροστά στο γκολφ είναι σαν πλυντήριο και αισθητικά (υποκειμενικό) αλλά το κυριότερο σαν ποιότητα υλικών

3) παθητική ασφάλεια. Δεν νομίζω ότι τίθεται ζήτημα

4) κόστος χρήσης . Επίσης σημαντική διάφορα λόγω κυβικών

5) μεταπωλητικη αξία. Δυστυχώς η ευτυχώς για εμάς το γκολφ έχω μαγικό τροπο να κρατάει την αξία του.

6) και κυριότερο μιλάς για αυτοκίνητα με κοινό πάτωμα κοινά μηχανικά η τουλάχιστον κινούμενα μέρη. Για να υπάρχει διάφορα κάτι παραπάνω πρέπει να υπάρχει. Και πριν προτρεξεις να πεις το μάρκετινγκ και το ονομα επεδίωξε να δεις από κάτω ένα γκολφ και ένα λεον. ( καμία σχέση )

εξαιρω από την αρίθμηση το γεγονός ότι το ένα είναι αντίγραφο του αλλού και θα ήθελα πάντα να έχω το πρωτότυπο.

Link to comment
Share on other sites

Όπως γράφεις και ΕΣΥ ενας.

Πέρα από αυτό τα δικά μου τα κριτήρια είναι τα εξής:

1) αξιοπιστία . Ισοπαλία λόγω κοινών μηχανικών μερών.

2) Ποιοτητα εσωτερικού. Καμία σχέση το Leon μπροστά στο γκολφ είναι σαν πλυντήριο και αισθητικά (υποκειμενικό) αλλά το κυριότερο σαν ποιότητα υλικών

3) παθητική ασφάλεια. Δεν νομίζω ότι τίθεται ζήτημα

4) κόστος χρήσης . Επίσης σημαντική διάφορα λόγω κυβικών

5) μεταπωλητικη αξία. Δυστυχώς η ευτυχώς για εμάς το γκολφ έχω μαγικό τροπο να κρατάει την αξία του.

6) και κυριότερο μιλάς για αυτοκίνητα με κοινό πάτωμα κοινά μηχανικά η τουλάχιστον κινούμενα μέρη. Για να υπάρχει διάφορα κάτι παραπάνω πρέπει να υπάρχει. Και πριν προτρεξεις να πεις το μάρκετινγκ και το ονομα επεδίωξε να δεις από κάτω ένα γκολφ και ένα λεον. ( καμία σχέση )

εξαιρω από την αρίθμηση το γεγονός ότι το ένα είναι αντίγραφο του αλλού και θα ήθελα πάντα να έχω το πρωτότυπο.

Συμφωνώ με κάποια από αυτά που λες αλλά όχι με όλα.

1) Εξακολουθείς να μη με έχεις πείσει για την αξιοπιστία του 1.4tsi-ούτε πρόκειται (turbo-compressor). Αλήθεια αναρωτήθηκε κανείς γιατί αυτό το μοτέρ δε το φόρεσε η Audi και προτίμησε το 1.4 122 και 1.8 160?

4) Στη χώρα μας η διαφορά είναι μικρή και μόνο στα ασφάλιστρα και την βενζίνη. (Όχι ότι δεν κάνεις απόσβεση με τα σέρβις που πληρώνεις στην VW!!!)

5) Συμφωνώ αλλά αν πρόσεξες ο φίλος μας θελει μεταχειρισμένο οπότε τι να τι κάνει την υψηλή μεταπωλιτική αξία? Ίσα- ίσα....

6)Εγώ είπα ότι δεν υπάρχει διαφορά στο στήσιμο του Leon με το Golf(αφού συμφωνούμε και για το κοινό πάτωμα). Το λέω αυτό γιατί παραπάνω αναφέρθηκε καλύτερο πάτημα του Golf.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με κάποια από αυτά που λες αλλά όχι με όλα.

1) Εξακολουθείς να μη με έχεις πείσει για την αξιοπιστία του 1.4tsi-ούτε πρόκειται (turbo-compressor). Αλήθεια αναρωτήθηκε κανείς γιατί αυτό το μοτέρ δε το φόρεσε η Audi και προτίμησε το 1.4 122 και 1.8 160?

4) Στη χώρα μας η διαφορά είναι μικρή και μόνο στα ασφάλιστρα και την βενζίνη. (Όχι ότι δεν κάνεις απόσβεση με τα σέρβις που πληρώνεις στην VW!!!)

5) Συμφωνώ αλλά αν πρόσεξες ο φίλος μας θελει μεταχειρισμένο οπότε τι να τι κάνει την υψηλή μεταπωλιτική αξία? Ίσα- ίσα....

6)Εγώ είπα ότι δεν υπάρχει διαφορά στο στήσιμο του Leon με το Golf(αφού συμφωνούμε και για το κοινό πάτωμα). Το λέω αυτό γιατί παραπάνω αναφέρθηκε καλύτερο πάτημα του Golf.

Θα το φορεσει το καινουργιο α3 που θα βγει το 2011 επισης δεν ξερω αν αυτο σημαινει κατι αλλα το tiguan ενα απο τα πιο εμπορικα suv και σιγουρα το πιο εμπορικο της vw φοραει αυτο το κινητηρα (tsi 150 ps).

Edited by pit696
Link to comment
Share on other sites

Θα το φορεσει το καινουργιο α3 που θα βγει το 2011 επισης δεν ξερω αν αυτο σημαινει κατι αλλα το tiguan ενα απο τα πιο εμπορικα suv και σιγουρα το πιο εμπορικο της vw φοραει αυτο το κινητηρα (tsi 150 ps).

και επισης με ενα σωρο προβληματα...και μην μου πεις τιποτα καθε μερα το βλεπω το αμαξι του πατερα μου και εχει μονο 30.000 χιλιομετρα...καπου πιο πανω διαβασα για μεταπωλητικη αξια...για πειτε μου ποσο κανει ενα gti 2006 μοντελο και ποσο ενα leon tfsi ιδιας χρονολογιας....αυτες οι καραμελες πλεον ελιωσαν ειπαμε το golf ειναι σε πολλα σημεια καλυτερο (παρα πολλα) αλλα οχι οτι ειναι ο θεος της αυτοκινησης!!!για μενα ειναι ναι μεν ο βασιλιας της κατηγοριας του αλλα επισης σε οδηγικη αισθηση ειναι και ο βασιλιας της μετριοτητας...παντου ενα αχρωμο αυτοκινητο καθαρα driver's friendly....το leon σε αισθηση οδηγησης κοντραρει στα ισια alfa romeo!!!

Link to comment
Share on other sites

και επισης με ενα σωρο προβληματα...και μην μου πεις τιποτα καθε μερα το βλεπω το αμαξι του πατερα μου και εχει μονο 30.000 χιλιομετρα...καπου πιο πανω διαβασα για μεταπωλητικη αξια...για πειτε μου ποσο κανει ενα gti 2006 μοντελο και ποσο ενα leon tfsi ιδιας χρονολογιας....αυτες οι καραμελες πλεον ελιωσαν ειπαμε το golf ειναι σε πολλα σημεια καλυτερο (παρα πολλα) αλλα οχι οτι ειναι ο θεος της αυτοκινησης!!!για μενα ειναι ναι μεν ο βασιλιας της κατηγοριας του αλλα επισης σε οδηγικη αισθηση ειναι και ο βασιλιας της μετριοτητας...παντου ενα αχρωμο αυτοκινητο καθαρα driver's friendly....το leon σε αισθηση οδηγησης κοντραρει στα ισια alfa romeo!!!

Δεν λεω πως το golf ειναι ο βασιλιας της αυτοκινησης αλλωστε πριν παρω το golf την προηγουμενη μερα ημουν στη σεατ και εκανα τεστ ντραιβ και εβλεπα το λεον το 1.8 για να παρω ξερω πως ηταν λιγο ρισκο να διαλεξω ενα πιο πολυπλοκο κινητηρα τωρα αν με δικαιωσει η επιλογη μου θα δουμε, φιλε raven εισαι σε φορουμ της vw και ολοι υπερασπιζονται το αυτοκινητο τους το ιδιο πιστευω θα συνεβαινε με το αντιστοιχο φορουμ της σεατ μην ξεχναμε πως ο ελληνας με το αμαξι του εχει μια ψυχωση, οτι και να διαλεξει καποιος πιο πολυ σημασια εχει τα χιλιομετρα που θα κανει να ειναι ασφαλη κ χωρις ατυχηματα κ 2ον απροβληματιστα. Μακαρι να ειχαμε ολοι λεφτα και να παιρναμε bentley και ferrari και να μην μαλωναμε αν και πιστευω τοτε θα μαλωναμε πιο πολυ...(στη μεταπωλιακη αξια θα διαφωνησω μαζι σου νομιζω οτι το γκολφ εκει υπερεχει αλλα εφοσον ο φιλος μας θελει μεταχειρισμενο δεν αξιζει να ασχολουμαστε)φιλικα παντα, Πετρος.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου με πολλους συμφωνω απο εδω μεσα απλα εγω μπορω και βλεπω λιγο πιο περα απο την καμπουρα μου και γι'αυτο ειμαι πιο αντικειμενικος...το leon σε ποιοτητα δεν εχει καμμια σχεση μιας και η seat ειναι η "σπαρτιατικη" σπορ κατασκευη οπου εχουν δωσει εμφαση στην οδηγικη απολαυση του ομιλου και εχουν παραπλευρισει την ανεση που σου προσφερει η vw και την πολυτελεια της audi αυτο δεν το κανει ουτε ζημιαρικο αμαξι ουτε και απεριποιητο...ειναι καθαρα το οτι πληρωνεις παιρνεις....πληρωνεις καποια λιγα λεφτα για να παρεις ενα αμαξι με πιο σπορ χαρακτηρα απο ενα vw αλλα με το τιμημα του υποδεεστερου εσωτερικου!!!

το golf ειναι golf ειναι ενα αμαξι οπου θα το παρεις και δεν θα το μετανιωσεις οσα προβληματα και να σου βγαλει γιατι μπαινεις σε αλλο κοσμο οχι απλα σε ενα σβελτο αυτοκινητο της κατηγοριας του!!!το leon θα σε αποζημιωσει μολις σταματησεις να χαζευεις το εσωτερικο του βαλεις μπροστα το μοτερ και αρχισεις το παιχνιδι...αυτη ειναι η ουσια!!!δυο ομοια αυτοκινητα με τελειως διαφορετικο χαρακτηρα...τωρα οσων αφορα τα μοτερ περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...παντως και το 1.8tsi μπορει να μην εχει 2 υπερσυμπιεστες αλλα ειναι η 2ης γενιας αμεσου ψεκασμου μποτερ οπου βγαζει απο την εταρεια τρελες επιδοσεις...σαν απολυτα νουμερα δεν ειναι κατι σπουδαιο αλλα στον δρομο ειναι αλλιως τα πραγματα!!!το 1.4tsi της vw ειναι στα πρωτα του σταδια ακομα και βγαζει χαζοζημιες...οπως πχ του πατερα μου το tiguan καπου στις 2.500-3.000 ακουγεται ενας σπαστικος ηχος απο τον κομπρεσορα οταν του πατας το γκαζι εχει παει 30 φορες στην αντιπροσωπεια και δεν μπορουν να βρουν τι ειναι και ειναι κριμα για ενα αμαξι που στοιχισε 33.000 ευρω να κανει τετοια πραγματα την στιγμη που ενα fr dsg ειναι stage 2 και δεν κανει κιχ πουθενα...απλα ξαναλεω το leon ειναι μεσα ο Λεωνιδας και οι 300 και το golf ειναι η πολυτελεια της κατηγοριας του!!!

αυτα και καλο ειναι να διαλεξει αφου τα οδηγησει και τα δυο πρωτα!!!!

Link to comment
Share on other sites

καταρχην σας ευχαριστω ολους για τις πολυτιμες βοηθειες-γνωσεις σας.....

δεν μπορω να πω οτι εχω κατασταλαξει ακομα (μιας και δεν τα εχω κανει ακομα τεστ, οπως λεει και ο φιλος raven πιο πανω).... αλλα πλεον αφου διαβασα και αυτα που γραφει ο nick2009... μου εχουν μεινει τα εξης ερωτηματα:

ο nick2009 τι χρηση εκανε στο gt του και εσπασε 3 τουρμπινες (πχ πιστα - κοφτες κτλ ή νορμαλ πραγματα) (ηθελα να του στειλω πμ αλλα δεν μπορω)

ειναι ο κινητηρας του gt τελικα ειναι αξιοπιστος???

ειναι τελικα τοσο δραματικη η διαφορα στην ποιοτητα μεταξυ των 2 αμαξιων??

πλεον πιστευω το topic εχει αλλαξει λιγο χαρακτηρα (ψιλοκοντρα μεταξυ fan seat - vw), αλλα θετω αυτα τα ερωτηματα για να καταληξει να γινει ενας "οδηγος" προσανατολισμου μεταξυ τον 2 αυτοκινητων... να ξερει δηλαδη ο υποψηφιος αγοραστης (και εγω ειμαι μεσα σε αυτους) τα υπερ και τα κατα των 2 αμαξιων...

ευχαριστω προκαταβολικα

Link to comment
Share on other sites

καταρχην σας ευχαριστω ολους για τις πολυτιμες βοηθειες-γνωσεις σας.....

δεν μπορω να πω οτι εχω κατασταλαξει ακομα (μιας και δεν τα εχω κανει ακομα τεστ, οπως λεει και ο φιλος raven πιο πανω).... αλλα πλεον αφου διαβασα και αυτα που γραφει ο nick2009... μου εχουν μεινει τα εξης ερωτηματα:

ο nick2009 τι χρηση εκανε στο gt του και εσπασε 3 τουρμπινες (πχ πιστα - κοφτες κτλ ή νορμαλ πραγματα) (ηθελα να του στειλω πμ αλλα δεν μπορω)

ειναι ο κινητηρας του gt τελικα ειναι αξιοπιστος???

ειναι τελικα τοσο δραματικη η διαφορα στην ποιοτητα μεταξυ των 2 αμαξιων??

πλεον πιστευω το topic εχει αλλαξει λιγο χαρακτηρα (ψιλοκοντρα μεταξυ fan seat - vw), αλλα θετω αυτα τα ερωτηματα για να καταληξει να γινει ενας "οδηγος" προσανατολισμου μεταξυ τον 2 αυτοκινητων... να ξερει δηλαδη ο υποψηφιος αγοραστης (και εγω ειμαι μεσα σε αυτους) τα υπερ και τα κατα των 2 αμαξιων...

ευχαριστω προκαταβολικα

1. O nick2009 είναι μηχανικός, δεν είναι δικά του τα gt, είναι πελατών του που απευθύνθηκαν σ'αυτόν.

2. Εδώ δε θα βγάλεις άκρη στο τι αμάξι να πάρεις.

3. Προσπάθησε να οδηγήσεις όποιο σ'ενδιαφέρει και πάρε όποιο σε ικανοποιεί πιο πολυ.

'Ο,τι και να πάρεις, καλοτάξιδο.

Link to comment
Share on other sites

καταρχην σας ευχαριστω ολους για τις πολυτιμες βοηθειες-γνωσεις σας.....

δεν μπορω να πω οτι εχω κατασταλαξει ακομα (μιας και δεν τα εχω κανει ακομα τεστ, οπως λεει και ο φιλος raven πιο πανω).... αλλα πλεον αφου διαβασα και αυτα που γραφει ο nick2009... μου εχουν μεινει τα εξης ερωτηματα:

ο nick2009 τι χρηση εκανε στο gt του και εσπασε 3 τουρμπινες (πχ πιστα - κοφτες κτλ ή νορμαλ πραγματα) (ηθελα να του στειλω πμ αλλα δεν μπορω)

ειναι ο κινητηρας του gt τελικα ειναι αξιοπιστος???

ειναι τελικα τοσο δραματικη η διαφορα στην ποιοτητα μεταξυ των 2 αμαξιων??

πλεον πιστευω το topic εχει αλλαξει λιγο χαρακτηρα (ψιλοκοντρα μεταξυ fan seat - vw), αλλα θετω αυτα τα ερωτηματα για να καταληξει να γινει ενας "οδηγος" προσανατολισμου μεταξυ τον 2 αυτοκινητων... να ξερει δηλαδη ο υποψηφιος αγοραστης (και εγω ειμαι μεσα σε αυτους) τα υπερ και τα κατα των 2 αμαξιων...

ευχαριστω προκαταβολικα

η διαφορα στην ποιοτητα μεταξυ των δυο ειναι εμφανης το leon χανει κυριως λογω design εσωτερικου παρα πλαστικων μιας και ειναι αρκετα καλα τα πλαστικα του σε συγκριση με τον υπολοιπο ανταγωνισμο τις διαφορες μεταξυ των δυο μοτερ θα τις δεις και απο μονος σου μονο αν τα οδηγησεις το ιδιο φυσικα ισχυει και για το στησιμο του αυτοκινητου δεν ειμαι fan καμμιας εταιρειας συγκεκριμενα ειμαι ομως fan του ομιλου vag και αυτες τις 4 εταιρειες τις στηριζω φανατικα απο εκει και περα το καλυτερο value for money αυτη τη στιγμη το εχει η seat στην κατηγορια των hatcback και των μικρων σπορ αυτοκινητων γενικα η vw ειναι πιο all around προσανατολισμενα αυτοκινητα μιας και συνδυαζουν ποιοτητα κατασκευης με σπορ χαρακτηριστικα πολλες φορες καλυτερα και απο την audi....οπως προειπα το leon απευθυνεται στον οδηγο οπου του αρεσει το πιο "σκληρο" αμαξι και δεν τον ενδιαφερει το εσωτερικο τοσο πολυ αντιθετα το golf εχει μια ουδετεροτητα απεναντι στον οδηγο του αλλα ειναι σαφως πιο ξεκουραστο και με πιο ομορφο εσωτερικο!!!

Link to comment
Share on other sites

και φυσικα τα σχολια υυπερ του golf και κατα του λεον, διοαγραφτηκαν.... η αντικειμενικοτητα στο μεγαλειο της....

αν διαβαζες λιγο καλυτερα τοτε θα καταλαβαινες τι εχω γραψει!!!

Link to comment
Share on other sites

εαν σε ενδιαφερει η βελτιωση παρε τον 1.8 λογο ότι ανεβαζει πιο πολλα αλογα στο tunning

Edited by Nik GT
Link to comment
Share on other sites

ως πρωην κατοχος ενος seat leon 180hp απλα θα πω οτι οταν ερθει η στιγμη της μεταπωλησης θα διαβαζεις ολα αυτα και δε θα γελας μια και δε θα το παιρνει κανεις....εγω σταθηκα τυχερος μια και ο γαμπρος του συνεργιατζη μου ηθελε ενα τετοιο να τρεχει και να πουλαει μουρη οποτε το ξεφορτωθηκα. Ολα βγαζουν προβληματα. δυο φορες αισθητηρας λαμδα τρεις φορες παραθυρα και τεσσερεις πολλαπλασιαστης....!

Link to comment
Share on other sites

ως πρωην κατοχος ενος seat leon 180hp απλα θα πω οτι οταν ερθει η στιγμη της μεταπωλησης θα διαβαζεις ολα αυτα και δε θα γελας μια και δε θα το παιρνει κανεις....εγω σταθηκα τυχερος μια και ο γαμπρος του συνεργιατζη μου ηθελε ενα τετοιο να τρεχει και να πουλαει μουρη οποτε το ξεφορτωθηκα. Ολα βγαζουν προβληματα. δυο φορες αισθητηρας λαμδα τρεις φορες παραθυρα και τεσσερεις πολλαπλασιαστης....!

οτι εβγαλε και ενα golf 4 εκτος απο τον αισθητηρα δλδ...polo 1.4 ειχα και ειχα αλλαξει 3 πολλαπλασιαστες...θελω επισης να μου πεις ποτε το πουλησες...εχει καποια σημασια!!!

Link to comment
Share on other sites

οτι εβγαλε και ενα golf 4 εκτος απο τον αισθητηρα δλδ...polo 1.4 ειχα και ειχα αλλαξει 3 πολλαπλασιαστες...θελω επισης να μου πεις ποτε το πουλησες...εχει καποια σημασια!!!

[/quo

Το πουλησα πριν την κριση και πριν το μειωμενο τελος ταξινομησης που εκανε το κρατος...αν ηταν μετα θα με εκλαιγα....το πουλησα 9500 euro και ηταν αυτοκινητο Μαιος 2001 πουληθηκε δεκεμβριο τελος 2008 και το ειχα παρει 7000000 εκ δραχμες τοτε...αν βαλεις οτι ι seat κανει ολο προσφορες στα καινουρια της φανταζεσαι ποσο θα πουληθει μετα σαν μεταχειρισμενο

Link to comment
Share on other sites

εχω seat καρντια μου :p

το πουλησες 7 χρονια μετα 3,5 εκατομυρια δραχμες κατω δλδ σε 7 χρονια εχασε το 50%...ποσο περιμενες να χασει?το 20%?ενα 15% το χανεις μολις βαλεις το κλειδι στην μιζα σαν καινουργιο και για καθε χρονο υπολογιζεις περιπου ενα 5%-7% και το πουλησες και οταν ειχε ηδη βγει το καινουργιο λεον!!!καλα το εδωσες τι να πω!!!

Link to comment
Share on other sites

εχω seat καρντια μου :p

το πουλησες 7 χρονια μετα 3,5 εκατομυρια δραχμες κατω δλδ σε 7 χρονια εχασε το 50%...ποσο περιμενες να χασει?το 20%?ενα 15% το χανεις μολις βαλεις το κλειδι στην μιζα σαν καινουργιο και για καθε χρονο υπολογιζεις περιπου ενα 5%-7% και το πουλησες και οταν ειχε ηδη βγει το καινουργιο λεον!!!καλα το εδωσες τι να πω!!!

Ισως ναι καλα να ηταν αλλα ηταν και η μονη προσφορα...και περιμενα αρκετα...ενω μια και βλεπω οτι μαλλον εισαι Νικαιωτης κι εγω το ιδιο αν κανεις μια βολτα Π. Ραλλη και ποταμι στου σφακιανακη τα μεταχειρισμενα αλλα και στη Λιοσιων θα τα δεις ολα εκτος απο golf και περνω καθε μερα απο εκει....μια φορα ειδα ενα και σε τρεις μερες δεν υπηρχε....απο τοτε που πηρα το golf εχω μπει στο τρυπακι της μεταπωλησης του και ποσο πραγματικοτητα ειναι και πραγματικα ετσι ειναι εχει την καλυτερη απ ολα....ασε που πια τα μονα που παιρνουν καποιες μαντρες ειναι audi mercendes kai vw και φυσικα καποια αλλα πανακριβα ειδικα. Παντως πραγματικα ηταν δωρο η πωληση του leon μια και περιμενα αρκετο καιρο.....

Link to comment
Share on other sites

οτι εβγαλε και ενα golf 4 εκτος απο τον αισθητηρα δλδ...polo 1.4 ειχα και ειχα αλλαξει 3 πολλαπλασιαστες...θελω επισης να μου πεις ποτε το πουλησες...εχει καποια σημασια!!!

Το πουλησα πριν την κριση και πριν το μειωμενο τελος ταξινομησης που εκανε το κρατος...αν ηταν μετα θα με εκλαιγα....το πουλησα 9500 euro και ηταν αυτοκινητο Μαιος 2001 πουληθηκε δεκεμβριο τελος 2008 και το ειχα παρει 7000000 εκ δραχμες τοτε...αν βαλεις οτι ι seat κανει ολο προσφορες στα καινουρια της φανταζεσαι ποσο θα πουληθει μετα σαν μεταχειρισμενο

απ οτι καταλαβα ομως εσυ μιλας για το προηγουμενο λεον.... οσο αναφορα την μεταπωληση με συμφερει να ειναι πεσμενη διοτι θελω μεταχειρισμενο.... ενδεικτικα ενα leon 1.8 sport up κανει καινουργιο 22000, και μεταχειρισμενο 15000(!!!!!), ενω ενα golf gt εκανε καινουργιο 25000 ενω μεταχειρισμενο ξεκιναει απο 17000... υπ' οψιν οι τιμες ειναι για τα φουλ εξτρα (αυτοματους πιλοτους κτλ)... και βαση αυτων μαλλον (εγω τουλαχιστον) βαδιζω προς λεον μερια....

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

οποτε 22.000-7.000(εχασε)=15.000 το λεον σαν μεταχειρισμενο

και το γκολφ 25.000-8.000=17.000....ερωτηση κρισεως πιο αμαξι εχασε πιο πολυ? :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι ετσι οπως τα λετε κ το ξερετε μη προβαινετε σε γενικευσεις απλα για να υπαρχει "θεμα"

Link to comment
Share on other sites

οποτε 22.000-7.000(εχασε)=15.000 το λεον σαν μεταχειρισμενο

και το γκολφ 25.000-8.000=17.000....ερωτηση κρισεως πιο αμαξι εχασε πιο πολυ? :clapping:

Εχασαν το ίδιο... Δες το ποσοστιαία κι όχι σα νούμερο. Δλδ ενα range που χάνει 30.000 ευρώ

χάνει περισσότερο απο ένα Golf? Οχι, γιατί απλά κοστίζει πολύ περισσότερο οπότε ποσοστιαία έχει χασει λιγότερο.

Πρέπει να είναι στο 32-33% και για τα δύο η χασούρα.

Link to comment
Share on other sites

Ισως ναι καλα να ηταν αλλα ηταν και η μονη προσφορα...και περιμενα αρκετα...ενω μια και βλεπω οτι μαλλον εισαι Νικαιωτης κι εγω το ιδιο αν κανεις μια βολτα Π. Ραλλη και ποταμι στου σφακιανακη τα μεταχειρισμενα αλλα και στη Λιοσιων θα τα δεις ολα εκτος απο golf και περνω καθε μερα απο εκει....μια φορα ειδα ενα και σε τρεις μερες δεν υπηρχε....απο τοτε που πηρα το golf εχω μπει στο τρυπακι της μεταπωλησης του και ποσο πραγματικοτητα ειναι και πραγματικα ετσι ειναι εχει την καλυτερη απ ολα....ασε

που πια τα μονα που παιρνουν καποιες μαντρες ειναι audi mercendes kai vw και φυσικα καποια αλλα πανακριβα ειδικα. Παντως πραγματικα ηταν δωρο η πωληση του leon μια και περιμενα αρκετο καιρο.....

η αληθεια ειναι οτι σε μαντρες ποτε δεν βλεπεις golf γιατι πολυ απλα πουλιουνται αμεσα σαν ζεστο ψωμι.

οντως ησουν τυχερος που πουλησες το λεον. τυχερος γιατι αν δεν εβρτισκες εκεινον τον μοναδικο αγοραστη, ακομα θα το ειχες.......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.