nasos_ea Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Γεια χαρα σε ολους.Σημερα φευγοντας απο τη δουλεια βιαζομουν και δεν περιμενα να πεσουν οι στροφες του κινητηρα πρινξεκινησω.Ετσι εβαλα οπισθεν προχωρωντας για περιπου 15 μετρα ωστε να βγω απο το παρκινγκ.Οταν ξεκινησα με πρωτη για να φυγω, αναβοσβηνε για μερικα δευτερολεπτα η ενδεικτικη λυχνια βλαβης στο συστημα καυσαεριων (κιτρινη λυχνια σε σχημα κινητηρα) και σταματησε χωρις αλλα παρατραγουδα.Δεν εχω παει ακομα αντιπροσωπεια να δω το σφαλμα.Εχει συμβει σε κανεναν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 τουτεστιν το check engine Νασο.ισως για τον λογο που λες να αναβοσβηνε,επειδη ηταν κρυο και δουλευε με τσοκ.δεν νομιζω να ειναι κατι που θα σε προβληματισει στο μελλον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 23, 2010 Author Report Share Posted January 23, 2010 τουτεστιν το check engine Νασο.ισως για τον λογο που λες να αναβοσβηνε,επειδη ηταν κρυο και δουλευε με τσοκ.δεν νομιζω να ειναι κατι που θα σε προβληματισει στο μελλον. Δεν ειναι η πρωτη φορα που ξεκιναω αμεσως.Εχει τυχει δυο τρεις ακομα φορες χωρις να αναψει λαμπακι.Τελοσπαντων....λογικα δεν ειναι ανησυχητικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Δεν ειναι η πρωτη φορα που ξεκιναω αμεσως.Εχει τυχει δυο τρεις ακομα φορες χωρις να αναψει λαμπακι.Τελοσπαντων....λογικα δεν ειναι ανησυχητικο δεν ειναι τιποτα,αλλο λαμδα θες αισθητηρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Μπορει να ειναι χιλια δυο πραγματα καθοτι με αυτη την ενδειξη σχετιζονται αρκετες δυσλειτουργιες. Απο το κρυο ξεκινημα ομως η πρωτη διαγνωση οπως αναφερθηκε πιο πανω θα ειναι καποιος αισθητηρας λαμδα (υπαρχουν δυο). Σιγουρεψε ομως και την ποιοτητα βενζινης που βαζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 26, 2010 Author Report Share Posted January 26, 2010 Μπορει να ειναι χιλια δυο πραγματα καθοτι με αυτη την ενδειξη σχετιζονται αρκετες δυσλειτουργιες. Απο το κρυο ξεκινημα ομως η πρωτη διαγνωση οπως αναφερθηκε πιο πανω θα ειναι καποιος αισθητηρας λαμδα (υπαρχουν δυο). Σιγουρεψε ομως και την ποιοτητα βενζινης που βαζεις. Σε τηλεφωνικη επικοινωνια με την αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι αν ηταν αισθητηρας θα εμενε αναμενη η ενδειξη.Εφοσον αναβοσβησε για μερικα δευτερολεπτα και δεν ξαναναψε απο τοτε,δεν ειναι κατι ανησυχητικο.Σε μερικες μερες που θα παω για το σερβις και θα το βαλουν στο διαγνωστικο θα δουμε ακριβως τι εχει καταγραψει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 27, 2010 Author Report Share Posted January 27, 2010 Αποψε κατα τη διαρκεια του cold start και οντας ακινητος παλι αναβοσβησε το λαμπακι για μερικα δευτερα κι εσβησε.Θα μιλησω παλι με αντιπροσωπεια να δω τι θα γινει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Αποψε κατα τη διαρκεια του cold start και οντας ακινητος παλι αναβοσβησε το λαμπακι για μερικα δευτερα κι εσβησε.Θα μιλησω παλι με αντιπροσωπεια να δω τι θα γινει.... Νάσο, όταν αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα αλλά δεν μένει αναμμένο μετα τότε κατά πάσα πιθανότητα ο εγκέφαλος έχει διαγνώσει αδυναμία καύσης και σε προειδοποιεί. Αυτός είναι ο τρόπος του. Τα misfires (δηλαδή η αδυναμία του κινητήρα να κάνει καύση στο σωστό χρονισμό ανάφλεξης) συνήθως συνοδεύονται από check engine που αναβοσβήνει στο αυτοκίνητό σου. Ενδεχομένως κάποιος πολλαπλασιαστής να ετοιμάζεται να αποδημήσει εις Κύριον, ή τα μπουζί να έχουν φθαρεί σε σημείο που όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (και λειτουργεί πλουσιότερο λόγω της ψυχρής εκκίνησης) να μη μπορεί να γίνει σωστή καύση. Αν παραγίνει το κακό να ξέρεις ότι ο εγκέφαλος θα σου απομονώσει τον κύλινδρο στον οποίο έχει διαγνώσει πρόβλημα και θα μεινεις με την ένδειξη μόνιμα αναμμένη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 28, 2010 Author Report Share Posted January 28, 2010 (edited) Νάσο, όταν αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα αλλά δεν μένει αναμμένο μετα τότε κατά πάσα πιθανότητα ο εγκέφαλος έχει διαγνώσει αδυναμία καύσης και σε προειδοποιεί. Αυτός είναι ο τρόπος του. Τα misfires (δηλαδή η αδυναμία του κινητήρα να κάνει καύση στο σωστό χρονισμό ανάφλεξης) συνήθως συνοδεύονται από check engine που αναβοσβήνει στο αυτοκίνητό σου. Ενδεχομένως κάποιος πολλαπλασιαστής να ετοιμάζεται να αποδημήσει εις Κύριον, ή τα μπουζί να έχουν φθαρεί σε σημείο που όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (και λειτουργεί πλουσιότερο λόγω της ψυχρής εκκίνησης) να μη μπορεί να γίνει σωστή καύση. Αν παραγίνει το κακό να ξέρεις ότι ο εγκέφαλος θα σου απομονώσει τον κύλινδρο στον οποίο έχει διαγνώσει πρόβλημα και θα μεινεις με την ένδειξη μόνιμα αναμμένη. Θα παω στην αντιπροσωπεια αυριο να το βαλουν στο διαγνωστικο.46.000 χλμ εχω Edited January 28, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Floroubas Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Καλησπερα παιδια. Καινουργιος στο φορουμ.Εψαχνα στο Google για την ενδειξη καυσαεριων και επεσα στο VW Club Forum. Λοιπον, στο ψητο.Εχω golf 4 και μου εχει βγαλει ενδειξη καυσαεριων αλλα στην δικη μου περιπτωση δεν αναβοσβηνει, σε μενα ανβει συνεχεια μετα που ξεκιναω το αμαξι. Μηπως μπορειτε να μου δωσετε καποια εξηγηση??, Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Νάσο, όταν αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα αλλά δεν μένει αναμμένο μετα τότε κατά πάσα πιθανότητα ο εγκέφαλος έχει διαγνώσει αδυναμία καύσης και σε προειδοποιεί. Αυτός είναι ο τρόπος του. Τα misfires (δηλαδή η αδυναμία του κινητήρα να κάνει καύση στο σωστό χρονισμό ανάφλεξης) συνήθως συνοδεύονται από check engine που αναβοσβήνει στο αυτοκίνητό σου. Ενδεχομένως κάποιος πολλαπλασιαστής να ετοιμάζεται να αποδημήσει εις Κύριον, ή τα μπουζί να έχουν φθαρεί σε σημείο που όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (και λειτουργεί πλουσιότερο λόγω της ψυχρής εκκίνησης) να μη μπορεί να γίνει σωστή καύση. Αν παραγίνει το κακό να ξέρεις ότι ο εγκέφαλος θα σου απομονώσει τον κύλινδρο στον οποίο έχει διαγνώσει πρόβλημα και θα μεινεις με την ένδειξη μόνιμα αναμμένη. Με πρόλαβες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 1, 2010 Author Report Share Posted February 1, 2010 (edited) Σημερα πηγα στην αντιπροσωπεια.Η διαγνωση ειναι ατελειες καυσης στον 1ο και 2ο κυλινδρο.Απ'οτι μου ειπε το παιδι που το κοιταξε, αν απορριψουμε την κακη ποιοτητα βενζινης παμε σε πολλαπλασιαστες αλλα δεν εχει βγαλει καποια μονιμη βλαβη οποτε με ρωτησε αν ηθελα να τους αλλαξουμε προληπτικα.Με τον υπευθυνο του σερβις που μιλησα μου ειπε οτι το να βγαλουν δυο πολλαπλασιαστες βλαβη ταυτοχρονα ειναι λιγο σπανιο.Συνεπως προτιμησαμε να αλλαξω βενζιναδικο και να το παρακολουθησω.Παντως απο το βενζιναδικο που του ειπα οτι βαζω, μου ειπε οτι εχουν ερθει αλλα δυο αυτοκινητα με προβλημα (το ενα στα μπεκ).Ευτυχως που το ρεζερβουαρ ηταν σχεδον αδειο και πηγα και το φουλαρα σε ενα BP λιγο τσιμπημενο μεν, αλλα γνωστο για την καλη βενζινη που εχει.Ειδομεν....μακαρι να ηταν η βενζινη αν και 2.5 χρονια που βαζω απ'αυτον δεν ειχα προβλημα. Edited February 1, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 4, 2010 Author Report Share Posted March 4, 2010 (edited) Προ ημερων πηγα αντιπροσωπεια για δευτερη φορα.Την πρωτη φορα ειχαν βρει σφαλμα ατελειων καυσης σε 1ο και 2ο κυλινδρο κ μου τα ειχαν σβησει δοκιμαζοντας σε πρωτη φαση γεμισματα απο αλλο βενζιναδικο μηπως κι εφταιγε η βενζινη.Προ ημερων λοιπον που πηγα για δευτερη φορα διοτι εξακολουθουσε να μου αναβει λαμπακι, ειδαν παλι ατελειες καυσης στους ιδιους κυλινδρους.Υποψιαζομενοι τους πολλαπλασιαστες, συμφνωησα να κανουν τραμπα τους πολλαπλασιαστες 1ου κ 2ου με αυτους του 3ου κ 4ου κυλινδρου για να δουμε αν θα μεταφερθει το σφαλμα στους αλλους δυο κυλινδρους.Σημερα λοιπον πεταχτηκα για λιγο στην αντιπροσωπεια καθοτι δεν ειχα χρονο,ωστα να το βαλουν εκ νεου στο διαγνωστικο οπου φαινεται οτι το σφαλμα παραμενει σε 1ο κ 2ο κυλινδρο συνεπως οι πολλαπλασιαστες ειναι οκ.Σειρα εχουν τα μπουζι τα οποια απο βδομαδα θα αλλαχθουν και θα γινει ελεγχος στα μπεκ.Αντε να δουμε τι θα γινει.Ψαχνοντας παμε κι ελπιζω να τελειωσουμε εδω και να μην ειναι κατι πιο σοβαρο. Edited March 4, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezzanine Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 Προ ημερων πηγα αντιπροσωπεια για δευτερη φορα.Την πρωτη φορα ειχαν βρει σφαλμα ατελειων καυσης σε 1ο και 2ο κυλινδρο κ μου τα ειχαν σβησει δοκιμαζοντας σε πρωτη φαση γεμισματα απο αλλο βενζιναδικο μηπως κι εφταιγε η βενζινη.Προ ημερων λοιπον που πηγα για δευτερη φορα διοτι εξακολουθουσε να μου αναβει λαμπακι, ειδαν παλι ατελειες καυσης στους ιδιους κυλινδρους.Υποψιαζομενοι τους πολλαπλασιαστες, συμφνωησα να κανουν τραμπα τους πολλαπλασιαστες 1ου κ 2ου με αυτους του 3ου κ 4ου κυλινδρου για να δουμε αν θα μεταφερθει το σφαλμα στους αλλους δυο κυλινδρους.Σημερα λοιπον πεταχτηκα για λιγο στην αντιπροσωπεια καθοτι δεν ειχα χρονο,ωστα να το βαλουν εκ νεου στο διαγνωστικο οπου φαινεται οτι το σφαλμα παραμενει σε 1ο κ 2ο κυλινδρο συνεπως οι πολλαπλασιαστες ειναι οκ.Σειρα εχουν τα μπουζι τα οποια απο βδομαδα θα αλλαχθουν και θα γινει ελεγχος στα μπεκ.Αντε να δουμε τι θα γινει.Ψαχνοντας παμε κι ελπιζω να τελειωσουμε εδω και να μην ειναι κατι πιο σοβαρο. Πρίν αρχίσουν να σου λύνουν το μοτέρ και να αλλάζουνε μπέκ, εκκεντροφόρους κτλπ βάλτους να αποκλείσουν όλες τις πιθανές μικρές περιφερειακές βλάβες, όπως μπουζί, τρόμπα βενζίνης κτλπ. Πάρε και μια δεύτερη γνώμη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 8, 2010 Author Report Share Posted March 8, 2010 (edited) Πρίν αρχίσουν να σου λύνουν το μοτέρ και να αλλάζουνε μπέκ, εκκεντροφόρους κτλπ βάλτους να αποκλείσουν όλες τις πιθανές μικρές περιφερειακές βλάβες, όπως μπουζί, τρόμπα βενζίνης κτλπ. Πάρε και μια δεύτερη γνώμη.. Βασικα εχω σκοπο να τους βαλω να ψαξουν οτι γινεται μεσω διαγνωστικου, συμπιεσεις κλπ και απο κει και περα εννοειται δεν θα αφησω να γινει βαρυσημαντη επεμβαση στομοτερ αν δεν ειμαστε απολυτα σιγουροι.Δικη μου αποψη ειναι οτι φταινε τα μπουζι.46.000 χλμ ειναι πολλα και λαθος μου που τα αφησα τοσο.Μ'αρεσει που λενε και καθε 60.000 αλλαγη..... Edited March 8, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 24, 2010 Author Report Share Posted March 24, 2010 Να μαστε παλι εδω.Τα μπουζι αλλαχτηκαν και τα παλια βγηκαν σε πολυ καλη κατασταση.Το λαμπακι συνεχισε τα δικα του ωσπου μια μερα αναβοσβησε και παρεμεινε αναμενο.Πηγα αντιπροσωπεια οπου το εσβησαν κι αφησα το αυτοκινητο να μετρησουν συμπιεση διοτι αυτο μου το παρουσιαζει μονο οταν ειναι κρυος ο κινητηρας.Η συμπιεση μετρηθηκε μια χαρα δεν υπαρχει προβλημα.Εγινε σκατζαρισμα των μπεκ 1ου & 2ου κυλινδρου με αυτα του 3ου & 4ου για να δουμε αν θα μεταφερθει το προβλημα στους αλλους δυο κυλινδρους.Αποτελεσμα;Απο τοτε δεν εχει ξαναναψει ποτε.Εχουν περασει δεκα μερες και τιποτα, ενω πριν καθε μερα σχεδον αναβε.Αρχιζω να υποψιαζομαι τη βενζινη γιατι απο τοτε που σκατζαρισαν τα μπεκ εχω σταματησει να βαζω βενζινη απο το πρατηριο που εβαζα.Τι να πω;Θα τρελαθουμε..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 Να μαστε παλι εδω.Τα μπουζι αλλαχτηκαν και τα παλια βγηκαν σε πολυ καλη κατασταση.Το λαμπακι συνεχισε τα δικα του ωσπου μια μερα αναβοσβησε και παρεμεινε αναμενο.Πηγα αντιπροσωπεια οπου το εσβησαν κι αφησα το αυτοκινητο να μετρησουν συμπιεση διοτι αυτο μου το παρουσιαζει μονο οταν ειναι κρυος ο κινητηρας.Η συμπιεση μετρηθηκε μια χαρα δεν υπαρχει προβλημα.Εγινε σκατζαρισμα των μπεκ 1ου & 2ου κυλινδρου με αυτα του 3ου & 4ου για να δουμε αν θα μεταφερθει το προβλημα στους αλλους δυο κυλινδρους.Αποτελεσμα;Απο τοτε δεν εχει ξαναναψει ποτε.Εχουν περασει δεκα μερες και τιποτα, ενω πριν καθε μερα σχεδον αναβε.Αρχιζω να υποψιαζομαι τη βενζινη γιατι απο τοτε που σκατζαρισαν τα μπεκ εχω σταματησει να βαζω βενζινη απο το πρατηριο που εβαζα.Τι να πω;Θα τρελαθουμε..... Τι μάρκα ήταν η βενζίνη που έβαζες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 25, 2010 Author Report Share Posted March 25, 2010 (edited) Τι μάρκα ήταν η βενζίνη που έβαζες ? Απο τοτε που πηρα το αυτοκινητο (3 χρονια σχεδον) εβαζα απο το σουπερμαρκετ του Βασιλοπουλου BP ultimate χωρις προβλημα μεχρι τωρα.Εχω ακουσει πολυ καλα λογια και μαλιστα δεν κλεβει ουτε καν στην αντλια.Εχω παει με λαμπακι που επρεπε να μου βαλει 48 λιτρα και μου εχει βαλει οντως 48 λιτρα ενω σε αλλον εχει γραψει ακομα και 52.Αυτο που πιστευω οτι παιζει (αν τελικα φταιει η βενζινη) ειναι οτι δεν πρεπει να δινει και πολυ σημασια στο καθαρισμα των δεξαμενων αν κρινω απο τις αντλιες του ,οι οποιες ειναι σκουριασμενες και πολυ παλιες.Δεν πιστευω οτι την νοθευει.Απλα μαλλον δεν ασχολειται ιδιαιτερα.Παντως μην στεκεσαι στη μαρκα.Ολα ειναι θεμα πρατηριουχου και μεσαζοντων.Τωρα βαζω απο ενα Sunoil (100αρα παντα) να φανταστεις προσωρινα μεχρι να δω αν θα ξαναναψει λαμπακι και παλαιοτερα στο αυτοκινητο του πατερα μου ειχαμε προβλημα απο πρατηριο Shell με νοθευμενη.Μαλιστα για εκεινον ειχαν κανει κ αλλοι παραπονα.Οποτε μην δινεις σημασια στην μαρκα. Edited March 25, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 Τα μπεκ σου είπανε ότι είναι εντάξει στην αντιπροσωπεία? Μήπως είχε βουλώσει κάποιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 25, 2010 Author Report Share Posted March 25, 2010 (edited) Τα μπεκ σου είπανε ότι είναι εντάξει στην αντιπροσωπεία? Μήπως είχε βουλώσει κάποιο? Δεν ειδαν κατι υποπτο στα μπεκ.Εξαλλου αν υπηρχε προβλημα θα μεταφεροταν στους αλλους κυλινδρους, αφου τα μπεκ δεν τα αντικατεστησαν απλα τα εκαναν τραμπα.Τι να πω;Μηπως επεσα σε κανενα φορτιο νοθευμενο;Δεν ξερω τι αλλο να υποθεσω.Τρια χρονια τωρα δεν ειχα το παραμικρο προβλημα με τη βενζινη του και απο την πρωτη μερα μεχρι σημερα παντα κατοσταρα. Edited March 25, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suncity_golf Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Σε εμενα αναψε η ενδεικτικη λυχνια βλαβης στο συστημα καυσαεριων και ειναι μονιμα ανοιχτη. Το πηγα σημερα σε συνεργειο της VW και μου ειπαν οτι εχει βλαβη η βαλβιδα που ελεγχει το κλαπετο για την εξατμιση και πρεπει να την αλλαξουν (προσπαθησαν να σβησουν τη λυχνια αλλα δεν μπορουσαν να την κανουν reset). Συνολο μαζι με εργατικα 150E. Το Golf ειναι 3 ετων (42.000km). Ειναι λογικο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suncity_golf Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Σε εμενα αναψε η ενδεικτικη λυχνια βλαβης στο συστημα καυσαεριων και ειναι μονιμα ανοιχτη. Το πηγα σημερα σε συνεργειο της VW και μου ειπαν οτι εχει βλαβη η βαλβιδα που ελεγχει το κλαπετο για την εξατμιση και πρεπει να την αλλαξουν (προσπαθησαν να σβησουν τη λυχνια αλλα δεν μπορουσαν να την κανουν reset). Συνολο μαζι με εργατικα 150E. Το Golf ειναι 3 ετων (42.000km). Ειναι λογικο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hommer Posted July 24, 2011 Report Share Posted July 24, 2011 Καλησπέρα. γυρνώντας από Τρίπολη σήμερα μου άναψε το εικονίδιο check engine και εμένα και έμεινε ανοιχτό. Μιλάμε για golf 6 (με πρόγραμμα) με 15.000χλμ και δεν έχει κλείσει ούτε δύο χρόνια. Μάλλον πρόκειται για μούφα βενζίνη, αφού στα νότια προάστια τα μισά πρατήρια έχουν πλήρωσει πρόστιμα για νοθεία. Όποτε ως αισιόδοξος άνθρωπος ελπίζω η ζημιά να έχει περιοριστεί στον αισθητήρα λάμδα και η ερώτηση η εξής: Πόσο κάνει και αφού έχω πρόγραμμα με καλύπτει η εγύηση? ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 24, 2011 Report Share Posted July 24, 2011 (edited) Καλησπέρα. γυρνώντας από Τρίπολη σήμερα μου άναψε το εικονίδιο check engine και εμένα και έμεινε ανοιχτό. Μιλάμε για golf 6 (με πρόγραμμα) με 15.000χλμ και δεν έχει κλείσει ούτε δύο χρόνια. Μάλλον πρόκειται για μούφα βενζίνη, αφού στα νότια προάστια τα μισά πρατήρια έχουν πλήρωσει πρόστιμα για νοθεία. Όποτε ως αισιόδοξος άνθρωπος ελπίζω η ζημιά να έχει περιοριστεί στον αισθητήρα λάμδα και η ερώτηση η εξής: Πόσο κάνει και αφού έχω πρόγραμμα με καλύπτει η εγύηση? ευχαριστώ Πήγαινε στην αντιπροσωπία να σου κάνουν scan με το PC ή κάνε μόνος σου με vag-com και πες μας τι έβλαλε. Edited July 24, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanicas Posted July 24, 2011 Report Share Posted July 24, 2011 Και εννοειται οτι στην αντιπροσωπεια δεν αναφερεις οτι φορας προγραμμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...