Jump to content
GOLF R32

VW Scirocco - Η αναγένηση ενός μύθου!

Recommended Posts

Το αποκλείεις τελείως; :D δεν υπάρχει περίπτωση να βάλουν το επτατάχυτο DSG αργότερα; αν όχι το ίδιο, κάποια άλλη έκδοση που ν' αντέχει τη ροπή;

Για την ώρα όχι. Για αργότερα άγνωστο. Αυτό που βγάλανε είναι ένα ... θηριώδες 7τάχυτο μέχρι 550Nm, για τα Audi με κινητήρα εν σειρά (Α4 και άνω)με ή χωρίς τετρακίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Ένας από τους λόγους που δεν θα ήθελα να αλλάξω αυτοκίνητο, είναι ο καταπληκτικό μπλε-κόκκινος φωτσμός μέσα στην καμπίνα.

Νομίζω ότι στο Sirroco το παραέκαναν... Λίγο "Μπάμπικο" μου φέρνει...

Link to comment
Share on other sites

Πολυ back to the future παιζει. :rolleyes:B):rolleyes: Λες και ειναι διαστημοπλοιο. Αλλααααααα το βραδυ θα ειναι τρεεεεελα :rolleyes: .

Link to comment
Share on other sites

Αν αναφέρεσαι στη φωτογραφία του εσωτερικού που υπάρχει πιο πάνω, πραγματικά πιστεύεις ότι το αυτοκίνητο παραγωγής θα έχει οποιαδήποτε σχέση με αυτό ?
Ελπίζω να μην...
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς όπως όλες οι εταιρίες, πρώτα σε γλυκαίνουν με ένα σούπερ-ντούπερ design και στο τέλος σου βγάζουν ένα 'συμβατικό' αυτοκίνητο.... Μου θυμίζει το καινούργιο Subaru Impreza...

ew7bdoz2ko6tris3ln0k.jpg

lwby38matd56kxbol1dl.jpg

5853evt5bppmd7hfzlj5.jpg

Ελπίζω το link για το minisite να δουλεύει.....

Eτοιμάζεται και το Scirocco R250

Link to comment
Share on other sites

Καταπληκτικό το αυτοκίνητο! --> μακάρι να βγάζανε και το Corrado

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

Καταπληκτικό το αυτοκίνητο! --> μακάρι να βγάζανε και το Corrado

Δε ξερω τι εννοεις,αλλα αυτο κανουν,βγαζουν το Corrado,απλα με το ονομα του προγονου του,του Scirocco...

Το μονο που με καιει ειναι να βγει με το καλο μοτερ των TFSI...ισχυει οντως το R250?

Link to comment
Share on other sites

¶λλο πράγμα το Corrado και άλλο το Scirocco.

Και εγώ θα ήθελα να έβγαζαν και καινούριο Corrado αλλά τελικά έβγαλαν το Passat CC... :lol: δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!

Link to comment
Share on other sites

Μ'αρεσει απιστευτα η τελικη μορφη του αυτοκινητου.Επιτελους βρηκα ενα απο τα καινουργια αυτοκινητα που να μου αρεσει πραγματικα!!Ειχα αρχισει να απογοητευομαι λιγο...

Link to comment
Share on other sites

το θέμα ειναι έχουν στο μιαλό τους να βγάλουν το Corrado? το είδαμε βγήκε το Scirocco όμορφό τέλειο σε εμφάνιση δυνατό... αλλα εγώ ψύνομαι να βγεί το Corrado το αυτοκίνητο θρύλος... απο εκει και πέρα . και -

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και το άρθρο...

IT doesnΆt take long to spot a brilliant car! Auto Express drove the all-new VW Scirocco last week (Issue 1,017), and we were so impressed we gave it a full five-star rating.

That model was the 197bhp 2.0-litre TSI turbo, but now we have tried the entry-level 1.4 TSI variant. This version is set to go on sale in January for around £18,500 – thatΆs £2,500 less than the 2.0-litre.

So with this price difference in mind, does engine size matter? The performance figures suggest not. Fitted with both a supercharger and turbo, the 1.4-litre powerplant is a technical wonder. It also produces a healthy 158bhp.

ThatΆs enough to propel the Scirocco from 0-62mph in eight seconds flat – only eight-tenths-of-a-second slower than the 2.0-litre TSI. Economy is better, too, at 43.5mpg compared to 37.2mpg.

Obviously, the numbers donΆt tell the whole story. You have to drive the 1.4 to see just how impressive it is.

The unit is smooth and pulls keenly throughout the range. And it loves to be worked hard, too, which encourages you to make the most of the slick six-speed manual box (a seven-ratio DSG paddleshift set-up will be offered as an option for around £1,250).

The 1.4 TSI will come as standard with VWΆs Adaptive Chassis Control (ACC) system. This uses computer-controlled suspension to constantly adjust the damper settings depending on road conditions and your driving style.

And by pressing a button, the driver can choose between three different modes: comfort, normal or sport, depending on whether you want to maximise refinement or handling ability. It even quickens the steering reactions. As a result, the Scirocco offers sharp and responsive cornering.

And because the 1.4-litre has this technology, and is virtually indistinguishable from the 2.0-litre inside and out, you would think it was the better bet given the price difference. If you bought one youΆd be happy – so long as you never drove the 197bhp model.

Only when you try them back-to-back does it become clear that the Scirocco needs the larger engine to fully exploit the ACC system. Sadly, the 1.4 TSI doesnΆt quite do this.

ItΆs still fun, but the motor doesnΆt make the Scirocco feel like a proper performance car the way the 2.0-litre does.

VW is considering offering the smaller unit without the Adaptive Chassis Control later in 2009 – and we think this model will make more sense.

Most people who choose the lower-power car will be buying the Scirocco more for its looks rather than outright driver appeal, so the clever adjustable dampers will be pretty much redundant. We have tried a 1.4 TSI with the standard suspension, and while the handling and steering wasnΆt as sharp as with ACC, it was still really good.

Εδω και οι φωτογραφίες

01uf9.jpg

06js8.jpg

05np7.jpg

02mf0.jpg

03uy2.jpg

04fl3.jpg

Πηγή : Auto Express

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/fi...n_scirocco.html

Link to comment
Share on other sites

ωραιο,αν και το ταμπλο ειναι golf και παλι μου αρεσει.

Του EOS είναι στην ουσία και το κάνανε για να μειώσουν λίγο το κόστος. Οι τιμές που αναμένονται είναι λίγο μικρότερες από το VW Golf στις ανάλογες εκδόσεις.

Στην Γερμανία οι τιμές είναι: 1,4 TSI 140hp 23.500 - 1,4 TSI 140 DSG 7gear 25.500 - 2,0 TSI 200hp 27.500

Στην Ελλάδα αναμένεται μέσα στο φθινόπωρο. Και Αγγλία έχει κυκλοφορήσει.

Οι μαγνητοροηκές αναρτήσεις είναι επιπλέον εξοπλισμός, αλλά λόγω μεγαλύτερου μετατροχίου και χαμηλότερου κέντρου βάρους του Scirocco σε σχέση με το Golf έχει καλύτερο πάτημα... Περιμένω να το δω από κοντά, να το οδηγήσω και να αποφασίσω μήπως δώσω το POLάκι μου να πάω να το πάρω...

Link to comment
Share on other sites

πάντως η συγκεκριμένη μαγνητοροηκή ανάρτηση που αναφέρεις πρέπει να το κάνει "τρένο" στην στροφή (βάση λογικής)

Link to comment
Share on other sites

Περιμένω πως και πως να έρθει το φθινόπορο Ελλάδα να το οδηγήσω και θα προσπαθήσω να βρω με κάποιο τρόπο κάποιο αυτοκίνητο test drive ή ιδιόκτητο να την δω την ανάρτηση.

Πάντως για να μην παραπληροφορώ οι τιμές του Scirocco στη Γερμανία είναι:

1,4 TSI 160hp -> 23.300 euro

2,0 TSI 200hp -> 25.550 euro

2,0 TSI 6gear DSG -> 27.400 euro

Πανοραμική ηλιοροφή-ανεμοθώρακας -> 975 euro

Μαγνητοροϊκές αναρτήσεις -> 925 euro

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν εχουμε κανα γαμο του χρονου ( λεμε και καμμια βλακεια να περναει η ωρα ) βλεπω να το τσιμπαω ;)

Link to comment
Share on other sites

Περί γάμου δεν ξέρω, αλλά άμα πάνε καλά τα οικονομικά μου θα είμαι κάτοχος ενός σε λίγο καιρό!!! ¶ντε να μπει το '09 να δούμε τι θα μας φέρει!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.