Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

Εγώ θέλω να ρωτήσω όσους έχουν επιλέξει dsg αν μετά τον πρώτο καιρό πειραματισμών και ενθουσιασμού, εξακολουθούν να επιλέγουν οι ίδιοι την ταχύτητα που επιθυμούν(δηλ. θέση manual) ή αφήνουν όλη τη δουλειά να την κάνει το κιβώτιο αυτόματα (θέση S ή D);

Link to comment
Share on other sites

στο D & S. ειναι τοσο εξυπνο το λογισμικο του και τοσο ακαριαιες οι αλλαγες αλλα κυριως τοσο εξυπνο το λογισμικο με τους αισθητηρες που καταλαβαινει με την παραμικρη πιεση του γκαζιου τι θελεις να κανεις,αν θες να το αφησεις να ανεβασει σχεση η να το πιεσεις για να κατεβασει κτλ.

επισης αναλογα και με το αν ειναι ανηφορα και κατηφορα,κραταει και τις αναλογες σχεσεις.. :)

στο τελος πιο πολυ ωρα χανεις ο ιδιος με την χειροκινητη αλλαγη παρα τo κιβωτιο στο D και το S.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να ρωτήσω όσους έχουν επιλέξει dsg αν μετά τον πρώτο καιρό πειραματισμών και ενθουσιασμού, εξακολουθούν να επιλέγουν οι ίδιοι την ταχύτητα που επιθυμούν(δηλ. θέση manual) ή αφήνουν όλη τη δουλειά να την κάνει το κιβώτιο αυτόματα (θέση S ή D);

95% στη θεση D.

Το υπολοιπο κυριως στο M, σπανια στο S.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να ρωτήσω όσους έχουν επιλέξει dsg αν μετά τον πρώτο καιρό πειραματισμών και ενθουσιασμού, εξακολουθούν να επιλέγουν οι ίδιοι την ταχύτητα που επιθυμούν(δηλ. θέση manual) ή αφήνουν όλη τη δουλειά να την κάνει το κιβώτιο αυτόματα (θέση S ή D);

αναλογως τα κεφια και τις συνθηκες...αν ειμαι σε αδειο δρομο παντα manual βαζω αν ειμαι σε φαναρι "στημενος" στο S με launch control ενεργοποιημενο και μολις γεμισει η 2α αναλαμβανω εγω απο τα padles...αλλα μεσα στην κινηση το εχω στο D

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, αναλόγως τα κέφια!Αν και η αλήθεια είναι ότι αφηνω το D να κάνει τη δουλειά του στο 90% των περιπτώσεων. Βέβαια σε στροφιλίκια (Νέα Μάκρη - Διόνυσος κλπ, επεμβαίνει το M (για χαβαλέ περισσότερο). :)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να ρωτήσω όσους έχουν επιλέξει dsg αν μετά τον πρώτο καιρό πειραματισμών και ενθουσιασμού, εξακολουθούν να επιλέγουν οι ίδιοι την ταχύτητα που επιθυμούν(δηλ. θέση manual) ή αφήνουν όλη τη δουλειά να την κάνει το κιβώτιο αυτόματα (θέση S ή D);

Προσωπικά στην πόλη/αυτοκινητόδρομο/επαρχιακό δρόμο στις >95% των περιπτώσεων χρησιμοποιώ D, Σε βουνίσιο δρόμο με πολλές στροφές/ανηφόρες/κατηφόρες χρησιμοποιώ μια σαλάτα από D-Manual-S.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν στην αγορα διαφορα προγραμματα για βελτιωση στο 6αρι dsg!

εχει βαλει καποιος απο εδω να μας πει αν αξιζει?

{ανεβαινει ο κοφτης, L C στις 4000+ κ.αλλα}

ακουμε γνωμες! new_sugkrotima.gif

Link to comment
Share on other sites

kirra κανεις λαθος..η revo τωρα εβγαλε για dsg..πρωτη ηταν η giac και μετα ακολουθησε η unitronic και πριν κανα μηνα η revo...δεν εχω βαλει ακομα αλλα ειναι μεσα στο προγραμμα και αυτο...παντως δεν αξιζει να μπει σε μαμα αυτοκινητο μιας και αυτα τα προγραμματα στην ουσια το μονο που κανουν ειναι να μετατωπιζουν το L.C. στις 4.000 rpm και να καταργουν τον περιοριστη ροπης!!!

Link to comment
Share on other sites

εδω δειτε και μια αλλη εταιρια εκτος απο αυτες που ειπατε!

HPA Stage 2&3 http://www.hpamotorsports.com/dsg.htm

εκτος απο το l c που ανεβαινει στις 3500 η 4500 η και 5000 :)

ανεβαινει και ο κοφτης στις 7200!! sillyhorse1rb5.gif

Edited by rabbit
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου ο κοφτης στα προγραμματα που ανεφερα εννοειτε οτι ανεβαινει στις 7200...το θεμα στο dsg ομως δεν ειναι ουτε ο κοφτης ουτε το L.C. αλλα ο περιοριστης ροπης...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου raven, καλα τα λες αλλα εγω που ειμαι λαθος δεν καταλαβα.

Ειπα οτι εγω ξερω μονο την revo οχι οτι μονο η revo εχει προγραμμα.

Λεω ειδικα οτι (προσωπικα) δεν ξερω για αλλους οχι οτι δεν υπαρχουν.

Αλλο νοημα εχει το 'ξερω μονο οτι..' και αλλο νοημα εχει το 'ξερω οτι μονο ..' που δεν ειπα.

Κατα τα αλλα αν αυτα τα προγραμματα επεμβαινουν μονο στο LC δεν ξερω αν πραγματικα αξιζει τον

κοπο. Ως προς τον κοφτη αυτο γινεται ουτως η αλλως με το απλο προγραμμα δεν χρειαζεται να γινει αναβαθμιση

και στο λογισμικο του κιβωτιου.

Στο δικο μου παντως (με revo) και χωρις να εχει γινει καμμια επεμβαση στο κιβωτιο το

προγραμμα συνεργαζεται αψογα, οπως οταν ηταν μαμα.

Ειδικα σε μενα που και ροπη αλλα και ιπποδυναμη εχω σχετικα χαμηλη (26/200) δεν βλεπω

οποιαδηποτε αναβαθμιση να κανει κατι.

Στα διλιτρα που μπορει σε περιπτωσεις η ιπποδυναμη αλλα προπαντων η ροπη να ανεβει ψηλα

ισως χρειαζεται καποια αναβαθμιση αλλα οχι μονο του LC.

Εκει βεβαια παμε αλλου και αν δεν κανω λαθος υπαρχει γερμανικη εταιρια που αναλαμβανει

την αναβαθμιση επαγγελματικα και δεν αναφερομαι μονο σε λογισμικο.

Δεν θυμαμαι ποια εταιρια ειναι (μπορει να υπαρχουν και αλλες εντωμεταξυ) γιατι το ολο εγχειρημα ηταν εκτος προυπολογισμου και λογου για μενα. Αν την βρω απο τα αρχεια μου θα την ανεβασω.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου raven, καλα τα λες αλλα εγω που ειμαι λαθος δεν καταλαβα.

Ειπα οτι εγω ξερω μονο την revo οχι οτι μονο η revo εχει προγραμμα.

Λεω ειδικα οτι (προσωπικα) δεν ξερω για αλλους οχι οτι δεν υπαρχουν.

Αλλο νοημα εχει το 'ξερω μονο οτι..' και αλλο νοημα εχει το 'ξερω οτι μονο ..' που δεν ειπα.

Κατα τα αλλα αν αυτα τα προγραμματα επεμβαινουν μονο στο LC δεν ξερω αν πραγματικα αξιζει τον

κοπο. Ως προς τον κοφτη αυτο γινεται ουτως η αλλως με το απλο προγραμμα δεν χρειαζεται να γινει αναβαθμιση

και στο λογισμικο του κιβωτιου.

Στο δικο μου παντως (με revo) και χωρις να εχει γινει καμμια επεμβαση στο κιβωτιο το

προγραμμα συνεργαζεται αψογα, οπως οταν ηταν μαμα.

Ειδικα σε μενα που και ροπη αλλα και ιπποδυναμη εχω σχετικα χαμηλη (26/200) δεν βλεπω

οποιαδηποτε αναβαθμιση να κανει κατι.

Στα διλιτρα που μπορει σε περιπτωσεις η ιπποδυναμη αλλα προπαντων η ροπη να ανεβει ψηλα

ισως χρειαζεται καποια αναβαθμιση αλλα οχι μονο του LC.

Εκει βεβαια παμε αλλου και αν δεν κανω λαθος υπαρχει γερμανικη εταιρια που αναλαμβανει

την αναβαθμιση επαγγελματικα και δεν αναφερομαι μονο σε λογισμικο.

Δεν θυμαμαι ποια εταιρια ειναι (μπορει να υπαρχουν και αλλες εντωμεταξυ) γιατι το ολο εγχειρημα ηταν εκτος προυπολογισμου και λογου για μενα. Αν την βρω απο τα αρχεια μου θα την ανεβασω.

kirra τα ιδια λεμε αλλα με αλλα λογια new_iloveyou.gif

αν και σε μερικα σημεια εισαι καπως λαθος...εχουμε και λεμε λοιπον το 2.0tfsi μοτερ μαμα εχει κοφτη στις 7000 οταν συνδυαστει και με dsg οι κοφτες μαμα παραμενουν ιδιοι...το θεμα ειναι οτι ενω σε ενα χειροκινητο σασμαν με πειραγμενο μοτερ ο κοφτης θα ανεβει στις 7200 σε ενα μαμα dsg με πειραγμενο μοτερ ο κοφτης παραμενει στις 7000 οχι λογω μοτερ αλλα λογω σασμαν...κοινως εγω που εχω stage 2 μοτερ με μαμα dsg λογισμικο οι αλλαγες μου ειναι στις 7000 maximum ενω αν το προγραμματισω κερδιζω τα εξης:

1)ανεβασμενο L.C.

2)ανεβασμενους κοφτες (το σασμαν επιτρεπει στο μοτερ να στροφαρει παραπανω)

3)καταργημενος η και μετατωπισμενος ο περιοριστης ροπης (αντι για 40 που του επιτρεπει να δουλεψει δουλευει και με 50 κιλα ροπης)

4)γρηγοροτερα ανεβασματα (ετσι λενε κανενας οικος δεν μπορεσε να μου το επιβεβαιωσει παρα μονο με τον ισχυρισμο της "αισθησης")

οι τιμες που αναφερω ειναι απλα για να σου δωσω να καταλαβεις περιπου τι κανουν αυτα τα προγραμματα

απ'οτι καταλαβα εχεις το 1.4tsi γι'αυτο και δεν εχεις δει ποτε περιοριστη ροπης μιας και δεν εχει καποιο νοημα με τοσο χαμηλη(?) ροπη να επεμβεις στο λογισμικο του σασμαν σου αφου ειδη εισαι κατω απο τα 28+ κιλα ενος μαμα 2.0tfsi...

αυτα τα λεω εντελως φιλικα και αν σε εθιξα σε καποιο ποστ μου ειλικρινα συγγνωμη...απλα εχω dsg "απρογραμματιστο" με πειραγμενο μοτερ και μπορω και βλεπω τις επιπτωσεις ενος μαμα dsg που προσπαθει να σηκωσει την παραπανω δυναμη απο αυτη που εχει εντολη να διαχειριζεται :p

Link to comment
Share on other sites

τελικα καποιος που να το εχει βαλει?

με ενδιαφερει ειδικα σε setup s3 κ04!

εκει ανεβαινη αρκετα η ροπη και η δυναμη! :p

Link to comment
Share on other sites

τελικα καποιος που να το εχει βαλει?

με ενδιαφερει ειδικα σε setup s3 κ04!

εκει ανεβαινη αρκετα η ροπη και η δυναμη! :thumbsup:

http://www.youtube.com/watch?v=7MAuP-0h0mw

ισως αυτα να σε βοηθησουν για το πως δουλευει το αμαξι

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ,

θα ηθελα να σας ενημερωσω σχετικα με τα dsg flashes που προσφερει αυτη την στιγμη η Unitronic.

Η κατηγοριοποιηση των files γινεται σε 3 επιπεδα αναλογα με τις αναγκες του καθενος ή με το σεταπ του αυτοκινητου

και εχουν ως εξης :

-STAGE 1

7100RPM limiter, 3500RPM Launch Control, Optimized D & Sport mode

-STAGE 2

7150RPM limiter , 4200RPM Launch Control, Optimized D & Sport mode, increased NM limits by 150NM

-STAGE 3

7200RPM limiter, 4500RPM Launch Control, Optimized D & Sport mode, increased NM limits

to 500NM (BIG TURBO ONLY)

Τα παραπανω αφορουν αυτοκινητα με 6αρια DSG μεχρι ΜΥ2008 ή TCU Temic Dq250.

Συντομα θα λανσαριστουν και τα αντιστοιχα flashes για τα νεα dsg DQ500 για μοντελα 2009+.

Σας ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

μηπως ξερεις ποιο πολλες λεπτομεριες?

και τη τιμες παιζουν? sillyhorse1rb5.gif

ευχαριστω!

Edited by rabbit
Link to comment
Share on other sites

μηπως ξερεις ποιο πολλες λεπτομεριες?

και τη τιμες παιζουν? sillyhorse1rb5.gif

ευχαριστω!

Τι ακριβως θελεις να μαθεις ,για να σου απαντησω πιο αναλυτικα?

Link to comment
Share on other sites

εχετε κανει μετρισεις 0-400 0-1000 να δειτε διαφορες? πριν και μετα :drinks:

τη γινεται στο δρομο που μας ενδιαφερει!

και τιμες αν ειναι ευκολο.

ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβως θελεις να μαθεις ,για να σου απαντησω πιο αναλυτικα?

φιλε μου λοχιας κανενα νεο? :blush:

Link to comment
Share on other sites

τι ξερουμε τελικα γι'αυτα τα σασμαν που υποφερουν?βλεπω πολλα ακρα τελευταια και προβληματιζομαι ο ενας με ενα σκασμο αλογα και δεν εχει παθει τιποτα και ο αλλος με 270 αλογα και του εμεινε στα χερια πως μπορουμε να ξερουμε ποια ειναι τα "καλα" dsg και ποια ειναι τα "προβληματικα"??

εχει γινει καποια καταγραφη σε ποια μοντελα βγαζει ζημια η οχι?

Link to comment
Share on other sites

μαλλον αδειο θα μεινει το θεμα

περαν απο το mechatronic οπου απ'οτι με ενημερωσε και ο βελτιωτης μου αλλα και μεσα απο την αντιπροσωπεια μονο σε μερικα μοντελα του '06 εβγαλε ζημιες δεν υπαρχει λογος ανησυχιας

αν παντως κατι παρουσιαστει στο δικο μου σιγουρα θα το μαθετε με πολλες λεπτομερειες!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.