Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

Φρεσκος κάτοχος και γω Dsg με 70Κ χλμ.

Aπολαυσή όντως, αλλα ισως λόγω ραδιο αρβύλα , με ειχαν προιδεάσει πολλοι να το αποφύγω για πιθανη βλάβη Mechatronic.

Είδωμεν μιας και πια ειναι αργά για δακρυα Στελλα :lol:

Link to comment
Share on other sites

TSI 160PS 7-DSG, εχω ακούσει τόσα πολλά για τις βλάβες που μόνο απο τις ιστορίες νιώθω πώς έχω αλλάξει 4 κιβώτια :-)... εχω μόνο 5000 χλμ, αλλα είμαι υπέρ ευχαριστημένος με το κιβώτιο. Δεν το έχω μετανιώσει

Link to comment
Share on other sites

παιδια κανεις απο εδω μεσα δεν εχει φλασαρισμα σε dsg ?? sillyhorse1rb5.gif

αφου εχουμε αυτο το πλεονεκτημα δεν πρεπει να εκμεταλευτουμε? :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ με DSG 6αρι σε GTI mkVI. Ευχαριστημένος πολύ βέβαια έχω κάνει μόλις 5000 KM. Απλά θέλω να ρωτήσω δύο πραγματάκια. Μία φόρα έχοντας το στο χειροκίνητο σταμάτησα για 5 λεπτά και δεν το έβαλα στο νεκρό και τράβηξα το χειρόφρενο με αναμένο το μοτέρ. Κοινώς ξέχασα να το βάλώ στο Ν ή στο P και το κράταγε το χειρόφρενο να μη φύγει. Μήπως του προκάλεσα καμία ζημιά με αυτό φοβάμαι. Επίσης εκεί που το πλένω το αφήνουν στο Ν με σβηστό μοτέρ και το τσουλανε ελάχιστα να γυρίσουν οι ζάντες για να πλυθούν σωστά. Αυτό λέτε να διμιουργήσει τίποτα ? Ακούω γνώμες !!

Link to comment
Share on other sites

το είδα σήμερα και είπα να ενημερώσω

http://www.autoaccessories.gr/tuning/preview_news.asp?TuningProductId=15428

ευχαριστω φιλε -_- μου το εχουμε δει

το θεμα ειναι καποιος που εχει βαλει προγραμμα σε dsg να μας πει γνωμες! :p

Edited by rabbit
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, παρακολουθώ όπως κι εσείς όλη την συζήτηση για την βελτίωση του λογισμικού κιβωτίου DSG.

Αν μη τι άλλο είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Ωστόσο έχω μερικες απορίες, που ψάχνουν για απάντηση.

Έχω δει μέχρι σήμερα τέτοιες τροποποιήσεις από όλες τις εταιρείες της αγοράς, σε αυτοκίνητα πελατών.

Ικανοποιημένοι έμειναν οι άνθρωποι που το επέλεξαν, αλλά είναι κάτι πολύ πρόσφατο.

Παρακαλώ μη νομίσετε ότι σας ειρωνεύομαι, ειλικρινά όμως ψάχνω για την αλήθεια.

Το κιβώτιο DSG είναι ένα εξαιρετικά πολύπλοκο κατασκεύασμα, με έναν επίσης πολύπλοκο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου.

Οι βελτιώσεις του υπόσχονται:

1) Γρηγορότερες αλλαγες (συντομότερες από ταχύτητα σε ταχύτητα)

2) Υψηλότερους κόφτες

3) Μεγαλύτερη ροπή

Το 2 το καταλαβαίνω. Λογικό ακούγεται.

Το 1 και το 3 με προβληματίζουν. Γιατί αν η ηλεκτρονική μονάδα καθυστερεί τις αλλαγές τότε

ίσως να υπάρχει κάποιος βαθύτερος λόγος που το κάνει.

Ο περιορισμός ροπής μπορεί να υπάρχει για οποιονδήποτε αλλο λόγο πέραν της προστασίας του ίδιου του κιβωτίου;

Η ιδέα των 50 κιλών ροπής σε ένα τόσο λεπτεπίλεπτο μηχανισμό ακούγεται κάπως παρακινδυνευμένη.

Όχι επειδή ξαφνικά προσπαθώ να κάνω τον πουριτανό αλλά επειδή αυτό το ρημαδοDSG δεν το έχει ανοίξει κανένας ποτέ

στην Ελλάδα, να δει τί έχει μέσα. Οι επισκευές γίνονται μόνο στη Γερμανία, από εξειδικευμένο προσωπικό!

Το μόνο που βλέπουμε είναι ένα μαύρο κουτί, που ξέρουμε ότι έχει εγκέφαλο.

Θα μπορούσε να έχει από δρακουλίνια, τυρογαριδάκια μέχρι και doritos μέσα του, ή ορδές χάμστερ και να είναι μια τεράστια

ρόδα.

Αλήθεια, ποιός ξέρει τί γίνεται μέσα σε αυτό το πράγμα; Τί είναι καλό και τί κακό;

Μου αρέσει όμως γιατί με κάποιο μαγικό τρόπο ξέρουμε να το βελτιώσουμε παρότι δεν ξέρουμε τί έχει μέσα!

Ρε βρεγμένη σανίδα που θέλουμε ώρες ώρες.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Στο δικο μου παντως 140αρι (δηλ 200αρι απο καιρο) εχω παρατηρησει οτι οι αλλαγες στο manual ειδικα 2/3/4 γινονται λιγο πιο αργα απο οτι ηταν μαμα και αν το ζορισω μπαινουν λιγο πιο αποτομα. Αυτο με κανει να συμπερανω οτι ο εγκεφαλος του dsg καυαλαβαινει οτι εχει να διαχειριστει μεγαλυτερη ροπη και προσπαθει υπο κανονικες συνθηκες να αλλαξει ταχυτητα με καποια καθυστερηση για να προστατευσει τα γραναζια/αξονες και οταν απλωες το ζορισω εγω μου δινει να καταλαβω οτι δεν κανω και οτι καλυτερο. Και στο αυτοματο ομως αν το ζορισω λιγο πλεον οι αλλαγες γινονται πιο αποτομες.

Ετσι κρινω εγω, μπορει φυσικα να ειμαι τελειως λαθος.

Παντως πιστευω οτι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σε βελτιωση αυτοκινητου με dsg πρεπει να υπαρχει συγχρονως και αναβαθμιση λογισμικου dsg. Τωρα κατα ποσο αυτες οι αναβαθμισεις ειναι ασφαλεις, πιστευω οτι εφοσον προερχονται απο εταιριες που κανουν προγραμματα, τοτε και αυτες θα εχουν αναλογη αξιοπιστια με τα προγραμματα τους. Οπως καταλαβαινουμε εδω με μαμα καταστασεις και δεν ειμαστε σιγουροι, δεν μπορει να περιμενουμε να ειμαστε σιγουροι με τα πειραγμενα.

Ειδικα με το dsg και για τους λογους που αναφερθηκαν και απο αλλους παραπανω απλα αν δεν το κατεχουμε σωστα δεν παιζουμε μαζι του.

Ξερω παντως οτι υπαρχουν αναλογες αναβαθμισεις απο τις καπως μεγαλυτερες εταιριες του χωρου αλλα την τελευταια φορα που ρωτησα ηταν μονο για καποιους 2λιτρους και οχι για 1.4.

Μακαρι να αλλαξει αυτο συντομα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, παρακολουθώ όπως κι εσείς όλη την συζήτηση για την βελτίωση του λογισμικού κιβωτίου DSG.

Αν μη τι άλλο είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Ωστόσο έχω μερικες απορίες, που ψάχνουν για απάντηση.

Έχω δει μέχρι σήμερα τέτοιες τροποποιήσεις από όλες τις εταιρείες της αγοράς, σε αυτοκίνητα πελατών.

Ικανοποιημένοι έμειναν οι άνθρωποι που το επέλεξαν, αλλά είναι κάτι πολύ πρόσφατο.

Παρακαλώ μη νομίσετε ότι σας ειρωνεύομαι, ειλικρινά όμως ψάχνω για την αλήθεια.

Το κιβώτιο DSG είναι ένα εξαιρετικά πολύπλοκο κατασκεύασμα, με έναν επίσης πολύπλοκο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου.

Οι βελτιώσεις του υπόσχονται:

1) Γρηγορότερες αλλαγες (συντομότερες από ταχύτητα σε ταχύτητα)

2) Υψηλότερους κόφτες

3) Μεγαλύτερη ροπή

Το 2 το καταλαβαίνω. Λογικό ακούγεται.

Το 1 και το 3 με προβληματίζουν. Γιατί αν η ηλεκτρονική μονάδα καθυστερεί τις αλλαγές τότε

ίσως να υπάρχει κάποιος βαθύτερος λόγος που το κάνει.

Ο περιορισμός ροπής μπορεί να υπάρχει για οποιονδήποτε αλλο λόγο πέραν της προστασίας του ίδιου του κιβωτίου;

Η ιδέα των 50 κιλών ροπής σε ένα τόσο λεπτεπίλεπτο μηχανισμό ακούγεται κάπως παρακινδυνευμένη.

Όχι επειδή ξαφνικά προσπαθώ να κάνω τον πουριτανό αλλά επειδή αυτό το ρημαδοDSG δεν το έχει ανοίξει κανένας ποτέ

στην Ελλάδα, να δει τί έχει μέσα. Οι επισκευές γίνονται μόνο στη Γερμανία, από εξειδικευμένο προσωπικό!

Το μόνο που βλέπουμε είναι ένα μαύρο κουτί, που ξέρουμε ότι έχει εγκέφαλο.

Θα μπορούσε να έχει από δρακουλίνια, τυρογαριδάκια μέχρι και doritos μέσα του, ή ορδές χάμστερ και να είναι μια τεράστια

ρόδα.

Αλήθεια, ποιός ξέρει τί γίνεται μέσα σε αυτό το πράγμα; Τί είναι καλό και τί κακό;

Μου αρέσει όμως γιατί με κάποιο μαγικό τρόπο ξέρουμε να το βελτιώσουμε παρότι δεν ξέρουμε τί έχει μέσα!

Ρε βρεγμένη σανίδα που θέλουμε ώρες ώρες.

στελιο καλυσπερα

μου φαινεται αδιανοιτο οι εταιριες που πουλανε λογισμικο

{που ειναι και πασιγνωστες εταιρειες} για το dsg να μην εχουν ψαξει τα παντα γυρω απο αυτο και να μην ξερουν την παραμικρη λεπτομερεια!

αν δεν ειναι ετσι τοτε... θα το βαλουν καποιοι στην αρχη και θα δουμε τα αποτελεσματα

ελπιζω να ξερουν.. :p:lol:

Edited by rabbit
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω δεν έχει ξανανέβει. Αφού το διαβάσετε και απαντήσετε στο τεστάκι στο τέλος, στείλτε τα βιογραφικά στη Φαβέ ή στη BorgWarner. :D

DSG 02E Service Training

Enjoy...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ χρήσιμο...

new_iloveyou.gif

Ευχαριστούμε !

Y.Γ.: Πρέπει να διαβάσει κανείς 64 σελ. για να καταλάβει πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει αυτοί ποy έφτιαξαν ΚΥΡΙΩΣ το software για τις τέλειες σχέσεις που διαλέγει στο βουνό, χωρίς έλλειψη ροπής new_love.gif ΠΟΥΘΕΝΑ new_love.gif !

Edited by Ringo106R
Link to comment
Share on other sites

γιεα σας παιδια εχω την εξης απορια εαν σε κατηφορα απο βουνο βαλεις στο ντιεστζι στο sport mode στο s δηλαδη ωστε να ανεβαζει στροφες για να φρεναρει το αυτοκινητο ο κινητηρας υπαρχει προβλημα?να επιβαρυνεται το κιβωτιο η ο κινητηρας? ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

γιεα σας παιδια εχω την εξης απορια εαν σε κατηφορα απο βουνο βαλεις στο ντιεστζι στο sport mode στο s δηλαδη ωστε να ανεβαζει στροφες για να φρεναρει το αυτοκινητο ο κινητηρας υπαρχει προβλημα?να επιβαρυνεται το κιβωτιο η ο κινητηρας? ευχαριστω

Δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Μαλιστα το γραφει στο manual οτι πρεπει να μπει στο S για να μην χρησιμοποιεις υπερβολικα τα φρενα.

Edited by vtxracer
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά έχω ευχαριστηθεί πολύ το κιβώτιο. Αυτό που με τρομάζει είναι η παρουσία τόσο πολλών αισθητήρων, βαλβίδων και εάν κάτι δεν πάει καλά το κόστος αντικατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην μπραβο στους οργανωτες του πολυ ομορφου forum για τα αγαπημενα μας αυτοκινητα

Θα ηθελα απο τους πιο εμπειρους να με βοηθησουν ως αναφορα το DSG κιβωτιο που εχω

Ειμαι κατοχος ενος GTI MK5 του 2009 και η ερωτηση μου ειναι αν εν κινηση αλλαζω απο D σε S και απο D σε +/- θα μπορουσε να μου κανει προβλημα με τον καιρο? Σαν οδηγας δηλ θες να ριξεις απο D σε manual για πιο τρελλα οδηγηση.. ειναι ασφαλες αυτο?

Σε ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην μπραβο στους οργανωτες του πολυ ομορφου forum για τα αγαπημενα μας αυτοκινητα

Θα ηθελα απο τους πιο εμπειρους να με βοηθησουν ως αναφορα το DSG κιβωτιο που εχω

Ειμαι κατοχος ενος GTI MK5 του 2009 και η ερωτηση μου ειναι αν εν κινηση αλλαζω απο D σε S και απο D σε +/- θα μπορουσε να μου κανει προβλημα με τον καιρο? Σαν οδηγας δηλ θες να ριξεις απο D σε manual για πιο τρελλα οδηγηση.. ειναι ασφαλες αυτο?

Σε ευχαριστω

Κάπου είχα διαβάσει αιτιολογημένα για πιο λόγο πρέπει να προτιμούμε την αλλαγή απο D σε S να την κάνουμε εν' στάση και όχι εν΄κινήση. Μόλις βρω την εμπεριστατομένη πηγή θα επανέλθω.

Link to comment
Share on other sites

δεν παθαινει τιποτα αυτη ειναι και η λειτουργια του αλλωστε φιλε μου...καλοταξιδο να ειναι το οχημα σου!!

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα για την μεταγωγή απο D σε +/- και αντίστροφα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ο εγκέφαλος " καταλαβαίνει" σε τι ταχύτητα ηταν στο D και βάζει την αντιστοιχη ωστε ο οδηγός να την αλλάξει κατ απαιτιση σε + ή -.

Πιστευω το αντίστοιχο συμβαίνει και απο D σε S. Χωρις να βρίσκω κατι γραπτώς περι ασφαλούς αλλαγής ή μη, πιστευω κανένα προβλημα.

Σκεψου να οδηγείς σε ευθείες και πλησιάζεις σε στροφες, που ας πουμε οτι θές να πας σε s mode μόνο και μόνο για να μαζευει το αυτοκίνητο ταχύτητα οταν φρενάρεις... θα ταν λογικό να κάνεις στάση ωστε να αλλαξεις απο mode σε mode ?? δε πιστευω..

Ειναι φοβερο το DSG και κάθε ωρα χρήσης του περαν του Auto με κάνει να χαμογελώ σα μικρό παιδι :lol:

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα για την μεταγωγή απο D σε +/- και αντίστροφα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ο εγκέφαλος " καταλαβαίνει" σε τι ταχύτητα ηταν στο D και βάζει την αντιστοιχη ωστε ο οδηγός να την αλλάξει κατ απαιτιση σε + ή -.

Πιστευω το αντίστοιχο συμβαίνει και απο D σε S. Χωρις να βρίσκω κατι γραπτώς περι ασφαλούς αλλαγής ή μη, πιστευω κανένα προβλημα.

Σκεψου να οδηγείς σε ευθείες και πλησιάζεις σε στροφες, που ας πουμε οτι θές να πας σε s mode μόνο και μόνο για να μαζευει το αυτοκίνητο ταχύτητα οταν φρενάρεις... θα ταν λογικό να κάνεις στάση ωστε να αλλαξεις απο mode σε mode ?? δε πιστευω..

Ειναι φοβερο το DSG και κάθε ωρα χρήσης του περαν του Auto με κάνει να χαμογελώ σα μικρό παιδι :lol:

Σωστος....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.