Patotis Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Φρεσκος κάτοχος και γω Dsg με 70Κ χλμ. Aπολαυσή όντως, αλλα ισως λόγω ραδιο αρβύλα , με ειχαν προιδεάσει πολλοι να το αποφύγω για πιθανη βλάβη Mechatronic. Είδωμεν μιας και πια ειναι αργά για δακρυα Στελλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemessis Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 TSI 160PS 7-DSG, εχω ακούσει τόσα πολλά για τις βλάβες που μόνο απο τις ιστορίες νιώθω πώς έχω αλλάξει 4 κιβώτια :-)... εχω μόνο 5000 χλμ, αλλα είμαι υπέρ ευχαριστημένος με το κιβώτιο. Δεν το έχω μετανιώσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 παιδια κανεις απο εδω μεσα δεν εχει φλασαρισμα σε dsg ?? αφου εχουμε αυτο το πλεονεκτημα δεν πρεπει να εκμεταλευτουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billaras Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Και εγώ με DSG 6αρι σε GTI mkVI. Ευχαριστημένος πολύ βέβαια έχω κάνει μόλις 5000 KM. Απλά θέλω να ρωτήσω δύο πραγματάκια. Μία φόρα έχοντας το στο χειροκίνητο σταμάτησα για 5 λεπτά και δεν το έβαλα στο νεκρό και τράβηξα το χειρόφρενο με αναμένο το μοτέρ. Κοινώς ξέχασα να το βάλώ στο Ν ή στο P και το κράταγε το χειρόφρενο να μη φύγει. Μήπως του προκάλεσα καμία ζημιά με αυτό φοβάμαι. Επίσης εκεί που το πλένω το αφήνουν στο Ν με σβηστό μοτέρ και το τσουλανε ελάχιστα να γυρίσουν οι ζάντες για να πλυθούν σωστά. Αυτό λέτε να διμιουργήσει τίποτα ? Ακούω γνώμες !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 το είδα σήμερα και είπα να ενημερώσω http://www.autoaccessories.gr/tuning/preview_news.asp?TuningProductId=15428 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 (edited) το είδα σήμερα και είπα να ενημερώσω http://www.autoaccessories.gr/tuning/preview_news.asp?TuningProductId=15428 ευχαριστω φιλε μου το εχουμε δει το θεμα ειναι καποιος που εχει βαλει προγραμμα σε dsg να μας πει γνωμες! Edited February 4, 2010 by rabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 (edited) Παιδιά, παρακολουθώ όπως κι εσείς όλη την συζήτηση για την βελτίωση του λογισμικού κιβωτίου DSG. Αν μη τι άλλο είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Ωστόσο έχω μερικες απορίες, που ψάχνουν για απάντηση. Έχω δει μέχρι σήμερα τέτοιες τροποποιήσεις από όλες τις εταιρείες της αγοράς, σε αυτοκίνητα πελατών. Ικανοποιημένοι έμειναν οι άνθρωποι που το επέλεξαν, αλλά είναι κάτι πολύ πρόσφατο. Παρακαλώ μη νομίσετε ότι σας ειρωνεύομαι, ειλικρινά όμως ψάχνω για την αλήθεια. Το κιβώτιο DSG είναι ένα εξαιρετικά πολύπλοκο κατασκεύασμα, με έναν επίσης πολύπλοκο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου. Οι βελτιώσεις του υπόσχονται: 1) Γρηγορότερες αλλαγες (συντομότερες από ταχύτητα σε ταχύτητα) 2) Υψηλότερους κόφτες 3) Μεγαλύτερη ροπή Το 2 το καταλαβαίνω. Λογικό ακούγεται. Το 1 και το 3 με προβληματίζουν. Γιατί αν η ηλεκτρονική μονάδα καθυστερεί τις αλλαγές τότε ίσως να υπάρχει κάποιος βαθύτερος λόγος που το κάνει. Ο περιορισμός ροπής μπορεί να υπάρχει για οποιονδήποτε αλλο λόγο πέραν της προστασίας του ίδιου του κιβωτίου; Η ιδέα των 50 κιλών ροπής σε ένα τόσο λεπτεπίλεπτο μηχανισμό ακούγεται κάπως παρακινδυνευμένη. Όχι επειδή ξαφνικά προσπαθώ να κάνω τον πουριτανό αλλά επειδή αυτό το ρημαδοDSG δεν το έχει ανοίξει κανένας ποτέ στην Ελλάδα, να δει τί έχει μέσα. Οι επισκευές γίνονται μόνο στη Γερμανία, από εξειδικευμένο προσωπικό! Το μόνο που βλέπουμε είναι ένα μαύρο κουτί, που ξέρουμε ότι έχει εγκέφαλο. Θα μπορούσε να έχει από δρακουλίνια, τυρογαριδάκια μέχρι και doritos μέσα του, ή ορδές χάμστερ και να είναι μια τεράστια ρόδα. Αλήθεια, ποιός ξέρει τί γίνεται μέσα σε αυτό το πράγμα; Τί είναι καλό και τί κακό; Μου αρέσει όμως γιατί με κάποιο μαγικό τρόπο ξέρουμε να το βελτιώσουμε παρότι δεν ξέρουμε τί έχει μέσα! Ρε βρεγμένη σανίδα που θέλουμε ώρες ώρες. Edited February 5, 2010 by salex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Στο δικο μου παντως 140αρι (δηλ 200αρι απο καιρο) εχω παρατηρησει οτι οι αλλαγες στο manual ειδικα 2/3/4 γινονται λιγο πιο αργα απο οτι ηταν μαμα και αν το ζορισω μπαινουν λιγο πιο αποτομα. Αυτο με κανει να συμπερανω οτι ο εγκεφαλος του dsg καυαλαβαινει οτι εχει να διαχειριστει μεγαλυτερη ροπη και προσπαθει υπο κανονικες συνθηκες να αλλαξει ταχυτητα με καποια καθυστερηση για να προστατευσει τα γραναζια/αξονες και οταν απλωες το ζορισω εγω μου δινει να καταλαβω οτι δεν κανω και οτι καλυτερο. Και στο αυτοματο ομως αν το ζορισω λιγο πλεον οι αλλαγες γινονται πιο αποτομες. Ετσι κρινω εγω, μπορει φυσικα να ειμαι τελειως λαθος. Παντως πιστευω οτι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σε βελτιωση αυτοκινητου με dsg πρεπει να υπαρχει συγχρονως και αναβαθμιση λογισμικου dsg. Τωρα κατα ποσο αυτες οι αναβαθμισεις ειναι ασφαλεις, πιστευω οτι εφοσον προερχονται απο εταιριες που κανουν προγραμματα, τοτε και αυτες θα εχουν αναλογη αξιοπιστια με τα προγραμματα τους. Οπως καταλαβαινουμε εδω με μαμα καταστασεις και δεν ειμαστε σιγουροι, δεν μπορει να περιμενουμε να ειμαστε σιγουροι με τα πειραγμενα. Ειδικα με το dsg και για τους λογους που αναφερθηκαν και απο αλλους παραπανω απλα αν δεν το κατεχουμε σωστα δεν παιζουμε μαζι του. Ξερω παντως οτι υπαρχουν αναλογες αναβαθμισεις απο τις καπως μεγαλυτερες εταιριες του χωρου αλλα την τελευταια φορα που ρωτησα ηταν μονο για καποιους 2λιτρους και οχι για 1.4. Μακαρι να αλλαξει αυτο συντομα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 (edited) Παιδιά, παρακολουθώ όπως κι εσείς όλη την συζήτηση για την βελτίωση του λογισμικού κιβωτίου DSG. Αν μη τι άλλο είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Ωστόσο έχω μερικες απορίες, που ψάχνουν για απάντηση. Έχω δει μέχρι σήμερα τέτοιες τροποποιήσεις από όλες τις εταιρείες της αγοράς, σε αυτοκίνητα πελατών. Ικανοποιημένοι έμειναν οι άνθρωποι που το επέλεξαν, αλλά είναι κάτι πολύ πρόσφατο. Παρακαλώ μη νομίσετε ότι σας ειρωνεύομαι, ειλικρινά όμως ψάχνω για την αλήθεια. Το κιβώτιο DSG είναι ένα εξαιρετικά πολύπλοκο κατασκεύασμα, με έναν επίσης πολύπλοκο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου. Οι βελτιώσεις του υπόσχονται: 1) Γρηγορότερες αλλαγες (συντομότερες από ταχύτητα σε ταχύτητα) 2) Υψηλότερους κόφτες 3) Μεγαλύτερη ροπή Το 2 το καταλαβαίνω. Λογικό ακούγεται. Το 1 και το 3 με προβληματίζουν. Γιατί αν η ηλεκτρονική μονάδα καθυστερεί τις αλλαγές τότε ίσως να υπάρχει κάποιος βαθύτερος λόγος που το κάνει. Ο περιορισμός ροπής μπορεί να υπάρχει για οποιονδήποτε αλλο λόγο πέραν της προστασίας του ίδιου του κιβωτίου; Η ιδέα των 50 κιλών ροπής σε ένα τόσο λεπτεπίλεπτο μηχανισμό ακούγεται κάπως παρακινδυνευμένη. Όχι επειδή ξαφνικά προσπαθώ να κάνω τον πουριτανό αλλά επειδή αυτό το ρημαδοDSG δεν το έχει ανοίξει κανένας ποτέ στην Ελλάδα, να δει τί έχει μέσα. Οι επισκευές γίνονται μόνο στη Γερμανία, από εξειδικευμένο προσωπικό! Το μόνο που βλέπουμε είναι ένα μαύρο κουτί, που ξέρουμε ότι έχει εγκέφαλο. Θα μπορούσε να έχει από δρακουλίνια, τυρογαριδάκια μέχρι και doritos μέσα του, ή ορδές χάμστερ και να είναι μια τεράστια ρόδα. Αλήθεια, ποιός ξέρει τί γίνεται μέσα σε αυτό το πράγμα; Τί είναι καλό και τί κακό; Μου αρέσει όμως γιατί με κάποιο μαγικό τρόπο ξέρουμε να το βελτιώσουμε παρότι δεν ξέρουμε τί έχει μέσα! Ρε βρεγμένη σανίδα που θέλουμε ώρες ώρες. στελιο καλυσπερα μου φαινεται αδιανοιτο οι εταιριες που πουλανε λογισμικο {που ειναι και πασιγνωστες εταιρειες} για το dsg να μην εχουν ψαξει τα παντα γυρω απο αυτο και να μην ξερουν την παραμικρη λεπτομερεια! αν δεν ειναι ετσι τοτε... θα το βαλουν καποιοι στην αρχη και θα δουμε τα αποτελεσματα ελπιζω να ξερουν.. Edited February 23, 2010 by rabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Νομίζω δεν έχει ξανανέβει. Αφού το διαβάσετε και απαντήσετε στο τεστάκι στο τέλος, στείλτε τα βιογραφικά στη Φαβέ ή στη BorgWarner. DSG 02E Service Training Enjoy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 (edited) Πολύ χρήσιμο... Ευχαριστούμε ! Y.Γ.: Πρέπει να διαβάσει κανείς 64 σελ. για να καταλάβει πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει αυτοί ποy έφτιαξαν ΚΥΡΙΩΣ το software για τις τέλειες σχέσεις που διαλέγει στο βουνό, χωρίς έλλειψη ροπής ΠΟΥΘΕΝΑ ! Edited February 14, 2010 by Ringo106R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagd Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 γιεα σας παιδια εχω την εξης απορια εαν σε κατηφορα απο βουνο βαλεις στο ντιεστζι στο sport mode στο s δηλαδη ωστε να ανεβαζει στροφες για να φρεναρει το αυτοκινητο ο κινητηρας υπαρχει προβλημα?να επιβαρυνεται το κιβωτιο η ο κινητηρας? ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vtxracer Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 (edited) γιεα σας παιδια εχω την εξης απορια εαν σε κατηφορα απο βουνο βαλεις στο ντιεστζι στο sport mode στο s δηλαδη ωστε να ανεβαζει στροφες για να φρεναρει το αυτοκινητο ο κινητηρας υπαρχει προβλημα?να επιβαρυνεται το κιβωτιο η ο κινητηρας? ευχαριστω Δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Μαλιστα το γραφει στο manual οτι πρεπει να μπει στο S για να μην χρησιμοποιεις υπερβολικα τα φρενα. Edited February 14, 2010 by vtxracer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagd Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 φιλε μου σευχαριστω πολυ δεν το προσεξα στο manual Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Προσωπικά έχω ευχαριστηθεί πολύ το κιβώτιο. Αυτό που με τρομάζει είναι η παρουσία τόσο πολλών αισθητήρων, βαλβίδων και εάν κάτι δεν πάει καλά το κόστος αντικατάστασης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Και στην Αγγλια ανακληση, http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/searches/expand.asp?uniqueID=111DF9E9052CE4BF80257650002F0164&freeText=Blank&tx=VOSA στην Ελλαδα ποτε;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pastellas Gti Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Καταρχην μπραβο στους οργανωτες του πολυ ομορφου forum για τα αγαπημενα μας αυτοκινητα Θα ηθελα απο τους πιο εμπειρους να με βοηθησουν ως αναφορα το DSG κιβωτιο που εχω Ειμαι κατοχος ενος GTI MK5 του 2009 και η ερωτηση μου ειναι αν εν κινηση αλλαζω απο D σε S και απο D σε +/- θα μπορουσε να μου κανει προβλημα με τον καιρο? Σαν οδηγας δηλ θες να ριξεις απο D σε manual για πιο τρελλα οδηγηση.. ειναι ασφαλες αυτο? Σε ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bourasnik Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Και γω με 2 χρόνια 20.οοο χλμ δεν έχω πρόβλημα (Touran Tsi 140 DSG-6) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bourasnik Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Καταρχην μπραβο στους οργανωτες του πολυ ομορφου forum για τα αγαπημενα μας αυτοκινητα Θα ηθελα απο τους πιο εμπειρους να με βοηθησουν ως αναφορα το DSG κιβωτιο που εχω Ειμαι κατοχος ενος GTI MK5 του 2009 και η ερωτηση μου ειναι αν εν κινηση αλλαζω απο D σε S και απο D σε +/- θα μπορουσε να μου κανει προβλημα με τον καιρο? Σαν οδηγας δηλ θες να ριξεις απο D σε manual για πιο τρελλα οδηγηση.. ειναι ασφαλες αυτο? Σε ευχαριστω Κάπου είχα διαβάσει αιτιολογημένα για πιο λόγο πρέπει να προτιμούμε την αλλαγή απο D σε S να την κάνουμε εν' στάση και όχι εν΄κινήση. Μόλις βρω την εμπεριστατομένη πηγή θα επανέλθω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 δεν παθαινει τιποτα αυτη ειναι και η λειτουργια του αλλωστε φιλε μου...καλοταξιδο να ειναι το οχημα σου!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Εγω αυτο που παρατηρησα μετα απο 25000 χλμ ειναι οτι πλεον οι αλλαγες γινονται ενα κλικ αργοτερα η τουλαχιστον ετσι μου φαινεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patotis Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Σιγουρα για την μεταγωγή απο D σε +/- και αντίστροφα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ο εγκέφαλος " καταλαβαίνει" σε τι ταχύτητα ηταν στο D και βάζει την αντιστοιχη ωστε ο οδηγός να την αλλάξει κατ απαιτιση σε + ή -. Πιστευω το αντίστοιχο συμβαίνει και απο D σε S. Χωρις να βρίσκω κατι γραπτώς περι ασφαλούς αλλαγής ή μη, πιστευω κανένα προβλημα. Σκεψου να οδηγείς σε ευθείες και πλησιάζεις σε στροφες, που ας πουμε οτι θές να πας σε s mode μόνο και μόνο για να μαζευει το αυτοκίνητο ταχύτητα οταν φρενάρεις... θα ταν λογικό να κάνεις στάση ωστε να αλλαξεις απο mode σε mode ?? δε πιστευω.. Ειναι φοβερο το DSG και κάθε ωρα χρήσης του περαν του Auto με κάνει να χαμογελώ σα μικρό παιδι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Σιγουρα για την μεταγωγή απο D σε +/- και αντίστροφα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ο εγκέφαλος " καταλαβαίνει" σε τι ταχύτητα ηταν στο D και βάζει την αντιστοιχη ωστε ο οδηγός να την αλλάξει κατ απαιτιση σε + ή -. Πιστευω το αντίστοιχο συμβαίνει και απο D σε S. Χωρις να βρίσκω κατι γραπτώς περι ασφαλούς αλλαγής ή μη, πιστευω κανένα προβλημα. Σκεψου να οδηγείς σε ευθείες και πλησιάζεις σε στροφες, που ας πουμε οτι θές να πας σε s mode μόνο και μόνο για να μαζευει το αυτοκίνητο ταχύτητα οταν φρενάρεις... θα ταν λογικό να κάνεις στάση ωστε να αλλαξεις απο mode σε mode ?? δε πιστευω.. Ειναι φοβερο το DSG και κάθε ωρα χρήσης του περαν του Auto με κάνει να χαμογελώ σα μικρό παιδι Σωστος.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Να το χαρείς φίλε και να ξέρεις οτι το software είναι τέλειο. Δε θα σε αφήσει να κάνεις καμία ζημιά... D S G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Αφήστε μας να το χαρούμε... Απλά τέλειο... DSG 7 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...