mourh Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 δλδ ρε παιδια ολα τα DSG7 εχουν προβλημα με τον ηχο? αν ειναι ετσι....αστο σκεφτομουν το επομενο να εχει DSG....αλλα θα περιμενω την νεα παρτιδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 παρε dsg6 μεταχειρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 παρε dsg6 μεταχειρο Και το δικό μου dsg6 είναι. Από τα τριζάτα. Είναι το ωραιότερο κιβώτιο που είχα ποτέ. Τι κι αν τρίζει λίγο (?) και είναι ελαφρώς (?) πολύπλοκο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Και το δικό μου dsg6 είναι. Από τα τριζάτα. Είναι το ωραιότερο κιβώτιο που είχα ποτέ. Τι κι αν τρίζει λίγο (?) και είναι ελαφρώς (?) πολύπλοκο... Στο 6άρι DSG φοβόμαστε μην μείνουμε παντελώς στο δρόμο όπως οι Αμερικάνοι που τον έχουν πιει γενικά με την μονάδα ελέγχου (Mechatronics).. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 παρε dsg6 μεταχειρο απλα το ρωτησα αν η VW δεν βγαλει αλλο συστημα DSG να μην το διαλεξω στο επομενο αυτοκινητο για την ωρα εχω το golfaki μου το οποιο ειναι σχετικα new 2χρονια+7 μηνες το εχω οποτε δεν προκειται να το δωσω κ να παρω μεταχειρο με DSG6 απλα με απασχολει για το επομενο caro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 απλα το ρωτησα αν η VW δεν βγαλει αλλο συστημα DSG να μην το διαλεξω στο επομενο αυτοκινητο για την ωρα εχω το golfaki μου το οποιο ειναι σχετικα new 2χρονια+7 μηνες το εχω οποτε δεν προκειται να το δωσω κ να παρω μεταχειρο με DSG6 απλα με απασχολει για το επομενο caro Αν σου αρέσει και σου πάει, πάρε dsg. Κοίτα την κατανάλωσή μου... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=9379&pid=396671&st=500entry396671 Εντάξει δεν οφείλεται μόνο στο κιβώτιο, αλλά υπάρχει διαφορά σε σχέση με το χειροκίνητο. Επιπλέον έχεις και σπορ συμπεριφορά, αν θέλεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giakons Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 μπαίνω στη συζήτηση (από παραπομπή φίλου , αφού πρώτα έθεσα σε άλλο σημείο του forum το προβλημά μου)έχοντας το πρόβλημα με το θόρυβο του dsg7. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε 9-3-2010 και έχει 6000km (golf6). Αν γνωρίζετε μου δίνεται απάντηση στα εξής: 1. όλα τα dsg7 εμφανίζουν το πρόβλημα; 2. είναι μόνον ο ενοχλητκός ήχος ή υπάρχει πρόβλημα για άμεση επισκευή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 μπαίνω στη συζήτηση (από παραπομπή φίλου , αφού πρώτα έθεσα σε άλλο σημείο του forum το προβλημά μου)έχοντας το πρόβλημα με το θόρυβο του dsg7. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε 9-3-2010 και έχει 6000km (golf6). Αν γνωρίζετε μου δίνεται απάντηση στα εξής: 1. όλα τα dsg7 εμφανίζουν το πρόβλημα; 2. είναι μόνον ο ενοχλητκός ήχος ή υπάρχει πρόβλημα για άμεση επισκευή; 1. Όλα δεν μπορούμε να το πούμε αλλά τα περισσότερα ίσως... 2. Όπως λέει και η VW δεν υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα όμως βάζεις και το χέρι σου στην φωτιά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Τελικά υπάρχει όντως και 2η αναβάθμιση για το DSG7 οπότε αναμείνατε νεώτερα περί θορύβων μέχρι την επόμενη Τρίτη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Στο 6άρι DSG φοβόμαστε μην μείνουμε παντελώς στο δρόμο όπως οι Αμερικάνοι που τον έχουν πιει γενικά με την μονάδα ελέγχου (Mechatronics).. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα... Παντως εχω καιρο να ακουσω/δω προβλημα σε 6αρι. Και μην ξεχναμε οτι τα περισσοτερα εδω διαχειριζονται και μεγαλυτερα φορτια (ειδικα ροπη)καθοτι ειναι πειραγμενα, ειδικα τα 2λιτρα. Εγω παντως στα 30000 χλμ και εχοντας προγραμματα απο τα 5000 δεν εχω ακομα κανενα προβλημα και επλιζω να συνεχισει ετσι. Βεβαια δεν το σπαω κιολας γιατι ετσι πας γυρευοντας ειτε ειναι dsg ειτε ειναι χειροκινητο. Η πιεση εχει και την φθορα της και αυτο ισχυει για ολα και καθε τυπου αυτοκινητα και οχι μονο για τα VAG που ανεκαθεν ειχαν το μεγαλυτερο ποσοστο βελτιωσεων/πειραγματων κλπ. Φυσικα το να εχεις ομως προβλημα σε μαμα αυτοκινητο δεν ειναι και οτι καλυτερο αλλα δυστυχως αυτο συνεπαγεται εφαρμογη πρωτοπορων και νεων τεχνολογιων, κατι που δεν εχουν αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας. Διαφορετικα θα μεναμε ακομη στον 1400αρι/1600αρι ατμοσφαιρικο με το χειροκινητο κιβωτιο και θα παλευαμε για 5-10 αλογα για να ερθουμε στα ισα με τα αντιστοιχα γιαπωνεζικα που ακολουθουν την πεπατημενη. Μην ξεχναμε οτι ακομα και μετα απο 5 χρονια παρουσιας του dsg δεν υπαρχει σε αυτοκινητα μαζικης παραγωγης κατι αναλογο απο αλλη εταιρια. Τωρα κατι παρουσιαζει η Ford και η Fiat αλλα θα δειξει η συνεχεια. Η Mitsubishi εχει κατι αναλογο στα Evo αλλα οχι ακομα στο επιπεδο του dsg. Αυτο εχει βαλει και στο καινουργιο Legacy εχοντας ομως ριξει την ιπποδυναμη στα 150 αλογα και ροπη στα 20 (καθοτι ατμοσφαιρικο). Και μιλαμε για Mitsubishi που ειναι μεσα σε WRC χρονια και κατεχει απο τεχνολογια. Συγκριτικα λοιπον οσο δικιο και αν εχει καποιος μην ξεχναμε οτι εχουμε και αυτοκινητα με αρκετα προηγμενα συστηματα κινητηρα/μεταδοσης τα οποια ομως και οπως ειναι φυσικο θα εχουν παντα τις οποιες παιδικες τους ασθενειες. Αυτο βεβαια δεν στο λεει κανενας, ουτε η VAG ουτε οι πωλητες ( αυτοι να πουλησουν θελουν) εξαλλου υπαρχει και η εγγυηση που για μενα ειναι απαραιτητο να παρεις και τα 2 εξτρα χρονια, και ετσι για 4 χρονια οτι και να συμβει εισαι καλυμμενος. Τι παραπανω να ζητησεις απο ενα αυτοκινητο των 20-25 χιλιαδων που στα προσφερει σχεδον ολα και με την τελευταια λεξη της τεχνολογιας? Το Πολο gti θα εχει 20000 με 180 αλογα elsd και dsg. Που αλλου υπαρχει κατι αναλογο σε τιμη/επιδοσεις/ποιοτητα/εγγυηση? Που να μην υπηρχε και η κριση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Σήμερα έγινε και η 2η αναβάθμιση στο DSG και κάπως μετριάστικε νομίζω ο θόρυβος.. Πάντως αυτό που πιστεύω είναι πως οι θόρυβοι του DSG είναι κάτι καθαρά μηχανικής φύσεως καθώς και με σβηστό το αμάξι σε κατηφορικό δρόμο ας πούμε μόλις αφήσεις το φρένο με χειρόφρενο στην μικρή κίνηση που κάνει προς τα εμπρός αμέσως τα κρακ κρακ ακούγονται και πάλι... Συνεπώς τι αναβαθμίσεις και μπούρδες τρέχουμε και κάνουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Σήμερα έγινε και η 2η αναβάθμιση στο DSG και κάπως μετριάστικε νομίζω ο θόρυβος.. Πάντως αυτό που πιστεύω είναι πως οι θόρυβοι του DSG είναι κάτι καθαρά μηχανικής φύσεως καθώς και με σβηστό το αμάξι σε κατηφορικό δρόμο ας πούμε μόλις αφήσεις το φρένο με χειρόφρενο στην μικρή κίνηση που κάνει προς τα εμπρός αμέσως τα κρακ κρακ ακούγονται και πάλι... Συνεπώς τι αναβαθμίσεις και μπούρδες τρέχουμε και κάνουμε... και μενα κανει κρακ-κρακ στα μπρος-πισω μονο, όχι σε κανονικες αλλαγες, αλλα νομιζω είναι απλα ο θορυβος από τα γραναζια κ τπτ πιο ανυσηχητικο. Και στο Μκ 5 που ειχα που ηταν χειροκινητο εκανε τον ιδιο θορυβο και δεν υπηρξε ποτε προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 Τελικα η Vw θα τα διορθωσει ολα στην 7η εκδοση του Golf με νεο χειροκινητο 6αρι και νεα version dsg-7-... ας ελπισουμε δηλαδη ... να μην χρειαζεται καθε 8 μηνο service pack ...OYTE WINDOWS να ηταν το αυτοκινητο μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonlord Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Δεν έχω πρόβλημα αλλά (χαζή) ερώτηση: Η αλλαγή από το D στο S και τούμπαλιν γίνεται εν κινήσει με ασφάλεια, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες; Χρειάζεται να πατάω και το κουμπί κατά την αλλαγή; Το φρένο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 (edited) Δεν έχω πρόβλημα αλλά (χαζή) ερώτηση: Η αλλαγή από το D στο S και τούμπαλιν γίνεται εν κινήσει με ασφάλεια, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες; Χρειάζεται να πατάω και το κουμπί κατά την αλλαγή; Το φρένο; το κουμπακι μονο φτανει, δεν χρειαζεται φρενο ουτε να σταματησεις για να αλλαξεις Edited September 2, 2010 by gio-R-gos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nosma Posted September 14, 2010 Report Share Posted September 14, 2010 Καλησπερα σε όλους... Έχω ενα GOLF VI DSG7 εδώ και 1 χρόνο με 20.000km. Πρόσφατα αρχίσα να έχω, στην αλλαγή από 1η σε 2α, ενα έντονο σκορτσάρισμα. Το πήγα στην αντιπροσωπία της Λ.Αλεξάνδρας (ονοματα δεν λέμε!) το οδήγησε ο αρχιμηχανικός και φυσικά δεν εντόπισε κανένα πρόβλημα! Ξερεί κανένας κάποια (όσο γίνεται) σοβαρή αντιπροσωπεία που να έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα με σκορτσάρισμα για να παω να το κοιτάξουν?. Και φυσικα να μπορούν αν χρειαστεί τελικα αλλαγή mechatronics να την αναλάβουν... Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Το Λοιπον ! Σημμερα πηγα το αμαξι στην αντιπροσωποια (UNICARS-Κυπρος)για το σκορτσάρισμα το οποιο εντοπισαν εδω και κανα δυμηνο και αφου κλεισαμε ραντεβου για σημερα το πηγα. Μου ειπαν οτι θα αλλαξουν τους δισκους μιας και εχει δυο. Με πηραν τηλεφωνω το απογευμα και μου ειπαν οτι προκειται να μεινει μεσα μεχρι αυριο και οτι αλλαχθηκαν οι δισκοι και εμεινε ο επαναπρογραμματισμος . Αυριο παραλαμβανω και βλεπουμε . Οπως με πληροφορισαν ειχαν πανομοιοτυπο περιστατικο και επιλυθηκε με αυτον τον τροπο. Λαθος απο το εργοστασιο μου ειπαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Αυτό το έντονο σκορτσάρισμα έχει αίσθηση σαν να έχεις συμπλέκτη και να τον πατάς για να κάνεις αλλαγή ταχύτητας; Το ρωτάω γιατί και εγώ σήμερα αισθανόμουνα πως στην αλλαγή από 1η σε 2α ένιωθα ένα σημαντικό κενό στην ροπή την στιγμή που σε όλες τις υπόλοιπες ταχύτητες η αλλαγή είναι σχεδόν ανεπαίσθητη!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ndl Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Το Λοιπον ! Σημμερα πηγα το αμαξι στην αντιπροσωποια (UNICARS-Κυπρος)για το σκορτσάρισμα το οποιο εντοπισαν εδω και κανα δυμηνο και αφου κλεισαμε ραντεβου για σημερα το πηγα. Μου ειπαν οτι θα αλλαξουν τους δισκους μιας και εχει δυο. Με πηραν τηλεφωνω το απογευμα και μου ειπαν οτι προκειται να μεινει μεσα μεχρι αυριο και οτι αλλαχθηκαν οι δισκοι και εμεινε ο επαναπρογραμματισμος . Αυριο παραλαμβανω και βλεπουμε . Οπως με πληροφορισαν ειχαν πανομοιοτυπο περιστατικο και επιλυθηκε με αυτον τον τροπο. Λαθος απο το εργοστασιο μου ειπαν. Φιλε επειδη αντιμετωπιζω το ιδιο θεμα με το σκορτσαρισμα μηπως εχεις προσεξει αν γινεται οταν το αμαξι ειναι ζεστο (π.χ. κινηση σταματα-ξεκινα στην πολη?). και αλλη μια ερωτηση , σε ποια αντιπροσωπια πηγες για αλλαγη δισκων? ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 Ναι, γινεται οταν ειναι ζεστο το αυτοκινητο και σε κινηση πατα ασε !!!! Απο Κυπρο ειμαι και το πηγα στην αντιπροσωπια της Κυπρου οπου ειναι μονο η unicars. Το παρελαβα πριν δυο μερες . Τωρα ολα καλα και εχει γινει και λιγο πιο νευρικο. Το προβλημα προς το παρον εχει εξαληφθει!!!! Τελος . Μου ειπαν οτι αλλαξαν δισκους . Μια μερα εργασια και μια ωρα στο computer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ndl Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Ναι, γινεται οταν ειναι ζεστο το αυτοκινητο και σε κινηση πατα ασε !!!! Απο Κυπρο ειμαι και το πηγα στην αντιπροσωπια της Κυπρου οπου ειναι μονο η unicars. Το παρελαβα πριν δυο μερες . Τωρα ολα καλα και εχει γινει και λιγο πιο νευρικο. Το προβλημα προς το παρον εχει εξαληφθει!!!! Τελος . Μου ειπαν οτι αλλαξαν δισκους . Μια μερα εργασια και μια ωρα στο computer. Ευχαριστω. Ειναι πολυ ενδιαφερον αυτο που λες για αλλαγη δισκων. Δεν εχει ξαναακουστει. Εμενα στο συνεργειο μου ανεφεραν κατι για αλλαγη μεκατρονικ, αλλα αυτο που σου αλλαξαν μοιαζει πιο λογικο. Δεν ξερω τελικα τι θα γινει με το δικο μου. Μου ειπαν οτι εστειλαν επερωτηση. Ιδωμεν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted September 20, 2010 Report Share Posted September 20, 2010 (edited) Παντως θα σας εχω ενημερωση για την οποιαδηποτε εξεληξη. Μου ειπαν να μην ανησυχω για τιποτα και οτι χρειαστει θα το κανουν.Μεχρι και αλλαγη κιβωτιου εαν χρειαστει θα το κανουν. Edited September 20, 2010 by GOLFVTDI140 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Mάλλον για αλλαγή πάω εγώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGS Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Mάλλον για αλλαγή πάω εγώ... Πες κάτι περισσότερο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Οι θόρυβοι πλέον (κροτάλισμα κτλ) ακούγονται απίστευτα σε όλο σχεδόν το φάσμα των στροφών σε ομαλό και ανώμαλο οδόστρωμα.. Επίσης έχει αρχίσει στην αλλαγή 1ης - 2ας μία υστέρηση (σκορτσάρισμα να το πω που δεν υπάρχει σε καμία άλλη εναλλαγή ταχυτήτων.. Αναμένω ειδοποίηση για να πάω για ολική αλλαγή.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...