Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

δλδ ρε παιδια ολα τα DSG7 εχουν προβλημα με τον ηχο?

αν ειναι ετσι....αστο

σκεφτομουν το επομενο να εχει DSG....αλλα θα περιμενω την νεα παρτιδα

Link to comment
Share on other sites

παρε dsg6 μεταχειρο sillyhorse1rb5.gif

Και το δικό μου dsg6 είναι. Από τα τριζάτα. Είναι το ωραιότερο κιβώτιο που είχα ποτέ. Τι κι αν τρίζει λίγο (?) και είναι ελαφρώς (?) πολύπλοκο...

Link to comment
Share on other sites

Και το δικό μου dsg6 είναι. Από τα τριζάτα. Είναι το ωραιότερο κιβώτιο που είχα ποτέ. Τι κι αν τρίζει λίγο (?) και είναι ελαφρώς (?) πολύπλοκο...

Στο 6άρι DSG φοβόμαστε μην μείνουμε παντελώς στο δρόμο όπως οι Αμερικάνοι που τον έχουν πιει γενικά με την μονάδα ελέγχου (Mechatronics)..

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...

Link to comment
Share on other sites

παρε dsg6 μεταχειρο sillyhorse1rb5.gif

απλα το ρωτησα αν η VW δεν βγαλει αλλο συστημα DSG να μην το διαλεξω στο επομενο αυτοκινητο

για την ωρα εχω το golfaki μου το οποιο ειναι σχετικα new 2χρονια+7 μηνες το εχω οποτε δεν προκειται να το δωσω κ να παρω μεταχειρο με DSG6

απλα με απασχολει για το επομενο caro

Link to comment
Share on other sites

απλα το ρωτησα αν η VW δεν βγαλει αλλο συστημα DSG να μην το διαλεξω στο επομενο αυτοκινητο

για την ωρα εχω το golfaki μου το οποιο ειναι σχετικα new 2χρονια+7 μηνες το εχω οποτε δεν προκειται να το δωσω κ να παρω μεταχειρο με DSG6

απλα με απασχολει για το επομενο caro

Αν σου αρέσει και σου πάει, πάρε dsg. Κοίτα την κατανάλωσή μου...

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=9379&pid=396671&st=500entry396671

Εντάξει δεν οφείλεται μόνο στο κιβώτιο, αλλά υπάρχει διαφορά σε σχέση με το χειροκίνητο. Επιπλέον έχεις και σπορ συμπεριφορά, αν θέλεις...

Link to comment
Share on other sites

μπαίνω στη συζήτηση (από παραπομπή φίλου , αφού πρώτα έθεσα σε άλλο σημείο του forum το προβλημά μου)έχοντας το πρόβλημα με το θόρυβο του dsg7. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε 9-3-2010 και έχει 6000km (golf6).

Αν γνωρίζετε μου δίνεται απάντηση στα εξής:

1. όλα τα dsg7 εμφανίζουν το πρόβλημα;

2. είναι μόνον ο ενοχλητκός ήχος ή υπάρχει πρόβλημα για άμεση επισκευή;

Link to comment
Share on other sites

μπαίνω στη συζήτηση (από παραπομπή φίλου , αφού πρώτα έθεσα σε άλλο σημείο του forum το προβλημά μου)έχοντας το πρόβλημα με το θόρυβο του dsg7. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε 9-3-2010 και έχει 6000km (golf6).

Αν γνωρίζετε μου δίνεται απάντηση στα εξής:

1. όλα τα dsg7 εμφανίζουν το πρόβλημα;

2. είναι μόνον ο ενοχλητκός ήχος ή υπάρχει πρόβλημα για άμεση επισκευή;

1. Όλα δεν μπορούμε να το πούμε αλλά τα περισσότερα ίσως...

2. Όπως λέει και η VW δεν υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα όμως βάζεις και

το χέρι σου στην φωτιά;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά υπάρχει όντως και 2η αναβάθμιση για το DSG7 οπότε αναμείνατε νεώτερα

περί θορύβων μέχρι την επόμενη Τρίτη..

Link to comment
Share on other sites

Στο 6άρι DSG φοβόμαστε μην μείνουμε παντελώς στο δρόμο όπως οι Αμερικάνοι που τον έχουν πιει γενικά με την μονάδα ελέγχου (Mechatronics)..

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...

Παντως εχω καιρο να ακουσω/δω προβλημα σε 6αρι.

Και μην ξεχναμε οτι τα περισσοτερα εδω διαχειριζονται και μεγαλυτερα φορτια (ειδικα ροπη)καθοτι

ειναι πειραγμενα, ειδικα τα 2λιτρα.

Εγω παντως στα 30000 χλμ και εχοντας προγραμματα απο τα 5000 δεν εχω ακομα κανενα προβλημα και επλιζω να συνεχισει ετσι. Βεβαια δεν το σπαω κιολας γιατι ετσι πας γυρευοντας ειτε ειναι dsg ειτε ειναι χειροκινητο. Η πιεση εχει και την φθορα της και αυτο ισχυει για ολα και καθε τυπου αυτοκινητα και οχι μονο για τα VAG που ανεκαθεν ειχαν το μεγαλυτερο ποσοστο βελτιωσεων/πειραγματων κλπ.

Φυσικα το να εχεις ομως προβλημα σε μαμα αυτοκινητο δεν ειναι και οτι καλυτερο αλλα δυστυχως

αυτο συνεπαγεται εφαρμογη πρωτοπορων και νεων τεχνολογιων, κατι που δεν εχουν αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας. Διαφορετικα θα μεναμε ακομη στον 1400αρι/1600αρι ατμοσφαιρικο με το χειροκινητο κιβωτιο και θα παλευαμε για 5-10 αλογα για να ερθουμε στα ισα με τα αντιστοιχα γιαπωνεζικα που ακολουθουν την πεπατημενη.

Μην ξεχναμε οτι ακομα και μετα απο 5 χρονια παρουσιας του dsg δεν υπαρχει σε αυτοκινητα μαζικης παραγωγης κατι αναλογο απο αλλη εταιρια. Τωρα κατι παρουσιαζει η Ford και η Fiat αλλα θα δειξει η συνεχεια. Η Mitsubishi εχει κατι αναλογο στα Evo αλλα οχι ακομα στο επιπεδο του dsg. Αυτο εχει βαλει και στο καινουργιο Legacy εχοντας ομως ριξει την ιπποδυναμη στα 150 αλογα και ροπη στα 20 (καθοτι ατμοσφαιρικο). Και μιλαμε για Mitsubishi που ειναι μεσα σε WRC χρονια και κατεχει απο τεχνολογια.

Συγκριτικα λοιπον οσο δικιο και αν εχει καποιος μην ξεχναμε οτι εχουμε και αυτοκινητα με αρκετα προηγμενα συστηματα κινητηρα/μεταδοσης τα οποια ομως και οπως ειναι φυσικο θα εχουν παντα τις οποιες παιδικες τους ασθενειες. Αυτο βεβαια δεν στο λεει κανενας, ουτε η VAG ουτε οι πωλητες ( αυτοι να πουλησουν θελουν) εξαλλου υπαρχει και η εγγυηση που για μενα ειναι απαραιτητο να παρεις και τα 2 εξτρα χρονια, και ετσι για 4 χρονια οτι και να συμβει εισαι καλυμμενος. Τι παραπανω να ζητησεις απο ενα αυτοκινητο των 20-25 χιλιαδων που στα προσφερει σχεδον ολα και με την τελευταια λεξη της τεχνολογιας? Το Πολο gti θα εχει 20000 με 180 αλογα elsd και dsg.

Που αλλου υπαρχει κατι αναλογο σε τιμη/επιδοσεις/ποιοτητα/εγγυηση?

Που να μην υπηρχε και η κριση!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έγινε και η 2η αναβάθμιση στο DSG και κάπως μετριάστικε

νομίζω ο θόρυβος..

Πάντως αυτό που πιστεύω είναι πως οι θόρυβοι του DSG είναι κάτι

καθαρά μηχανικής φύσεως καθώς και με σβηστό το αμάξι σε κατηφορικό

δρόμο ας πούμε μόλις αφήσεις το φρένο με χειρόφρενο στην μικρή

κίνηση που κάνει προς τα εμπρός αμέσως τα κρακ κρακ ακούγονται και πάλι...

Συνεπώς τι αναβαθμίσεις και μπούρδες τρέχουμε και κάνουμε...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έγινε και η 2η αναβάθμιση στο DSG και κάπως μετριάστικε

νομίζω ο θόρυβος..

Πάντως αυτό που πιστεύω είναι πως οι θόρυβοι του DSG είναι κάτι

καθαρά μηχανικής φύσεως καθώς και με σβηστό το αμάξι σε κατηφορικό

δρόμο ας πούμε μόλις αφήσεις το φρένο με χειρόφρενο στην μικρή

κίνηση που κάνει προς τα εμπρός αμέσως τα κρακ κρακ ακούγονται και πάλι...

Συνεπώς τι αναβαθμίσεις και μπούρδες τρέχουμε και κάνουμε...

και μενα κανει κρακ-κρακ στα μπρος-πισω μονο, όχι σε κανονικες αλλαγες, αλλα νομιζω είναι απλα ο θορυβος από τα γραναζια κ τπτ πιο ανυσηχητικο. Και στο Μκ 5 που ειχα που ηταν χειροκινητο εκανε τον ιδιο θορυβο και δεν υπηρξε ποτε προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα η Vw θα τα διορθωσει ολα στην 7η εκδοση του Golf με νεο χειροκινητο 6αρι και νεα version dsg-7-... ας ελπισουμε δηλαδη ... να μην χρειαζεται καθε 8 μηνο service pack ...OYTE WINDOWS να ηταν το αυτοκινητο μας

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω πρόβλημα αλλά (χαζή) ερώτηση: Η αλλαγή από το D στο S και τούμπαλιν γίνεται εν κινήσει με ασφάλεια, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες; Χρειάζεται να πατάω και το κουμπί κατά την αλλαγή; Το φρένο;

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω πρόβλημα αλλά (χαζή) ερώτηση: Η αλλαγή από το D στο S και τούμπαλιν γίνεται εν κινήσει με ασφάλεια, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες; Χρειάζεται να πατάω και το κουμπί κατά την αλλαγή; Το φρένο;

το κουμπακι μονο φτανει, δεν χρειαζεται φρενο ουτε να σταματησεις για να αλλαξεις

Edited by gio-R-gos
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε όλους...

Έχω ενα GOLF VI DSG7 εδώ και 1 χρόνο με 20.000km. Πρόσφατα αρχίσα να έχω, στην αλλαγή από 1η σε 2α, ενα έντονο

σκορτσάρισμα. Το πήγα στην αντιπροσωπία της Λ.Αλεξάνδρας (ονοματα δεν λέμε!) το οδήγησε ο αρχιμηχανικός και φυσικά δεν

εντόπισε κανένα πρόβλημα!

Ξερεί κανένας κάποια (όσο γίνεται) σοβαρή αντιπροσωπεία που να έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα με σκορτσάρισμα για

να παω να το κοιτάξουν?. Και φυσικα να μπορούν αν χρειαστεί τελικα αλλαγή mechatronics να την αναλάβουν...

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Το Λοιπον ! Σημμερα πηγα το αμαξι στην αντιπροσωποια (UNICARS-Κυπρος)για το σκορτσάρισμα το οποιο εντοπισαν εδω και κανα δυμηνο και αφου κλεισαμε ραντεβου για σημερα το πηγα. Μου ειπαν οτι θα αλλαξουν τους δισκους μιας και εχει δυο. Με πηραν τηλεφωνω το απογευμα και μου ειπαν οτι προκειται να μεινει μεσα μεχρι αυριο και οτι αλλαχθηκαν οι δισκοι και εμεινε ο επαναπρογραμματισμος . Αυριο παραλαμβανω και βλεπουμε . Οπως με πληροφορισαν ειχαν πανομοιοτυπο περιστατικο και επιλυθηκε με αυτον τον τροπο. Λαθος απο το εργοστασιο μου ειπαν.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το έντονο σκορτσάρισμα έχει αίσθηση σαν να έχεις συμπλέκτη και να

τον πατάς για να κάνεις αλλαγή ταχύτητας;

Το ρωτάω γιατί και εγώ σήμερα αισθανόμουνα πως στην αλλαγή από 1η σε 2α

ένιωθα ένα σημαντικό κενό στην ροπή την στιγμή που σε όλες τις υπόλοιπες

ταχύτητες η αλλαγή είναι σχεδόν ανεπαίσθητη!!

Link to comment
Share on other sites

Το Λοιπον ! Σημμερα πηγα το αμαξι στην αντιπροσωποια (UNICARS-Κυπρος)για το σκορτσάρισμα το οποιο εντοπισαν εδω και κανα δυμηνο και αφου κλεισαμε ραντεβου για σημερα το πηγα. Μου ειπαν οτι θα αλλαξουν τους δισκους μιας και εχει δυο. Με πηραν τηλεφωνω το απογευμα και μου ειπαν οτι προκειται να μεινει μεσα μεχρι αυριο και οτι αλλαχθηκαν οι δισκοι και εμεινε ο επαναπρογραμματισμος . Αυριο παραλαμβανω και βλεπουμε . Οπως με πληροφορισαν ειχαν πανομοιοτυπο περιστατικο και επιλυθηκε με αυτον τον τροπο. Λαθος απο το εργοστασιο μου ειπαν.

Φιλε επειδη αντιμετωπιζω το ιδιο θεμα με το σκορτσαρισμα

μηπως εχεις προσεξει αν γινεται οταν το αμαξι ειναι ζεστο

(π.χ. κινηση σταματα-ξεκινα στην πολη?).

και αλλη μια ερωτηση , σε ποια αντιπροσωπια πηγες για αλλαγη

δισκων?

ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, γινεται οταν ειναι ζεστο το αυτοκινητο και σε κινηση πατα ασε !!!! Απο Κυπρο ειμαι και το πηγα στην αντιπροσωπια της Κυπρου οπου ειναι μονο η unicars. Το παρελαβα πριν δυο μερες . Τωρα ολα καλα και εχει γινει και λιγο πιο νευρικο. Το προβλημα προς το παρον εχει εξαληφθει!!!! Τελος . Μου ειπαν οτι αλλαξαν δισκους . Μια μερα εργασια και μια ωρα στο computer.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, γινεται οταν ειναι ζεστο το αυτοκινητο και σε κινηση πατα ασε !!!! Απο Κυπρο ειμαι και το πηγα στην αντιπροσωπια της Κυπρου οπου ειναι μονο η unicars. Το παρελαβα πριν δυο μερες . Τωρα ολα καλα και εχει γινει και λιγο πιο νευρικο. Το προβλημα προς το παρον εχει εξαληφθει!!!! Τελος . Μου ειπαν οτι αλλαξαν δισκους . Μια μερα εργασια και μια ωρα στο computer.

Ευχαριστω.

Ειναι πολυ ενδιαφερον αυτο που λες για αλλαγη δισκων.

Δεν εχει ξαναακουστει.

Εμενα στο συνεργειο μου ανεφεραν κατι για αλλαγη μεκατρονικ,

αλλα αυτο που σου αλλαξαν μοιαζει πιο λογικο.

Δεν ξερω τελικα τι θα γινει με το δικο μου.

Μου ειπαν οτι εστειλαν επερωτηση.

Ιδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

Παντως θα σας εχω ενημερωση για την οποιαδηποτε εξεληξη. Μου ειπαν να μην ανησυχω για τιποτα και οτι χρειαστει θα το κανουν.Μεχρι και αλλαγη κιβωτιου εαν χρειαστει θα το κανουν.

Edited by GOLFVTDI140
Link to comment
Share on other sites

Οι θόρυβοι πλέον (κροτάλισμα κτλ) ακούγονται απίστευτα σε όλο σχεδόν το φάσμα

των στροφών σε ομαλό και ανώμαλο οδόστρωμα..

Επίσης έχει αρχίσει στην αλλαγή 1ης - 2ας μία υστέρηση (σκορτσάρισμα να το πω;)

που δεν υπάρχει σε καμία άλλη εναλλαγή ταχυτήτων..

Αναμένω ειδοποίηση για να πάω για ολική αλλαγή..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.