Κοσμάς Posted September 27, 2010 Report Share Posted September 27, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nosma Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Εδώ και 2 εβδομάδες σχεδόν έχω πρόβλημα με το DSG7. Σε χαμηλές ταχύτητες , όταν η θερμοκρασία λαδιού είναι πάνω από 90-92 και κατα την σταθερή επιτάχυνση κάνει αρκετά έντονα σκορτσαρίσματα σε ενοχλητικό βαθμό. Το πήγα αρχικά στην Auto Marine στην αλεξάνδρας και το κάναμε βόλτα με τον μηχανικό τους. Φυσικά και δεν εντόπισε τπτ...ενώ έκανε σκορτσάρισμα στον αρχιμηχανικό. Μετά από μερικές μέρες είπα να δοκιμάσω την τύχη μου στην Καρέντα Βουλιαγμένης γιατί άκουσα καλά λόγια και έμαθα οτι τους είχε τύχει παρόμιο περιστατικό στο παρελθόν. Η διαφορά εκεί είναι οτι δεν πας με τον αρχιμηχανικό για βόλτα αλλά στο κρατάνε εκεί και σε ειδοποιούν μετά από μερικές μέρες. Μετα από 2 μέρες με πέρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν βρήκαν τίποτα. Με το αμάξι έχω κάνει 20.000 μέσα σε ακριβώς 1 χρόνο και κόβω το κεφάλι μου οτι όντος δεν δουλεύει σωστά και οτι εχεί πρόβλημα. Το θέμα είναι πώς μπορώ να τους κάνω να το δεκτούνε και να το επισκευάσουν εντός εγγυησης. Εγώ πιστεύω οτί δεν τους συμφέρει να βρούνε και να αποδεκτούνε το πρόβλημα γιατί θα πρέπει να σπαταλήσουν 1 ήμερα (ίσως και παραπάνω) για να μου αλλάξουν το σασμάν ή το mechatronic unit, ενώ στον ίδιο χρόνο θα μπορούσαν να κάνουν 10 αλλαγές λαδιών (για παράδειγμα) και να βγάλουν πολύ περισσότερα. Θέλω την γνώμη σας πάνω στο θέμα και τι θα κάνατε στην θέση μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 (edited) Εδώ και 2 εβδομάδες σχεδόν έχω πρόβλημα με το DSG7. Σε χαμηλές ταχύτητες , όταν η θερμοκρασία λαδιού είναι πάνω από 90-92 και κατα την σταθερή επιτάχυνση κάνει αρκετά έντονα σκορτσαρίσματα σε ενοχλητικό βαθμό. Το πήγα αρχικά στην Auto Marine στην αλεξάνδρας και το κάναμε βόλτα με τον μηχανικό τους. Φυσικά και δεν εντόπισε τπτ...ενώ έκανε σκορτσάρισμα στον αρχιμηχανικό. λοιπον εχω να πω οτι και εγω εχω διαπιστωσει το προβλημα αυτο,και ειμαι με 46.000(golf dsg6 tsi)και με την σταθερη επιταχυνση εκει δεν μου κανει σκορτσαρισμα αλλα με γρηγορη επιταχυνση το εχω διαπιστωσει και το κανει σε ολες τις αλλαγες ταχυτητων.να προσθεσω επισης οτι δεν παιζει σε εμενα κανεναν ρολο οι θερμοκρασιες ταχυτητων.ποιες ειναι οι λυσεις που σας προτειναν?και τι εκαναν για να λυθει το προβλημα? Edited September 29, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 Εδώ και 2 εβδομάδες σχεδόν έχω πρόβλημα με το DSG7. Σε χαμηλές ταχύτητες , όταν η θερμοκρασία λαδιού είναι πάνω από 90-92 και κατα την σταθερή επιτάχυνση κάνει αρκετά έντονα σκορτσαρίσματα σε ενοχλητικό βαθμό. Το πήγα αρχικά στην Auto Marine στην αλεξάνδρας και το κάναμε βόλτα με τον μηχανικό τους. Φυσικά και δεν εντόπισε τπτ...ενώ έκανε σκορτσάρισμα στον αρχιμηχανικό. Μετά από μερικές μέρες είπα να δοκιμάσω την τύχη μου στην Καρέντα Βουλιαγμένης γιατί άκουσα καλά λόγια και έμαθα οτι τους είχε τύχει παρόμιο περιστατικό στο παρελθόν. Η διαφορά εκεί είναι οτι δεν πας με τον αρχιμηχανικό για βόλτα αλλά στο κρατάνε εκεί και σε ειδοποιούν μετά από μερικές μέρες. Μετα από 2 μέρες με πέρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν βρήκαν τίποτα. Με το αμάξι έχω κάνει 20.000 μέσα σε ακριβώς 1 χρόνο και κόβω το κεφάλι μου οτι όντος δεν δουλεύει σωστά και οτι εχεί πρόβλημα. Το θέμα είναι πώς μπορώ να τους κάνω να το δεκτούνε και να το επισκευάσουν εντός εγγυησης. Εγώ πιστεύω οτί δεν τους συμφέρει να βρούνε και να αποδεκτούνε το πρόβλημα γιατί θα πρέπει να σπαταλήσουν 1 ήμερα (ίσως και παραπάνω) για να μου αλλάξουν το σασμάν ή το mechatronic unit, ενώ στον ίδιο χρόνο θα μπορούσαν να κάνουν 10 αλλαγές λαδιών (για παράδειγμα) και να βγάλουν πολύ περισσότερα. Θέλω την γνώμη σας πάνω στο θέμα και τι θα κάνατε στην θέση μου... γιατι δεν πας σε εναν μηχανικο εκτος αντιπροσωπειας να διαπιστωσει τυχον ζημια και υστερα να επιμηνεις στην αντιπροσωπεια για αλλαγη εφοσον θα ξερεις τι συμβαινει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 λοιπον εχω να πω οτι και εγω εχω διαπιστωσει το προβλημα αυτο,και ειμαι με 46.000(golf dsg6 tsi)και με την σταθερη επιταχυνση εκει δεν μου κανει σκορτσαρισμα αλλα με γρηγορη επιταχυνση το εχω διαπιστωσει και το κανει σε ολες τις αλλαγες ταχυτητων.να προσθεσω επισης οτι δεν παιζει σε εμενα κανεναν ρολο οι θερμοκρασιες ταχυτητων.ποιες ειναι οι λυσεις που σας προτειναν?και τι εκαναν για να λυθει το προβλημα? Καλυτερα να το πας σε αντιπροσωπεια γιατι υπαρχουν αναβαθμισεις. Κανοντας το σερβις μου πριν κανα μηνα μου εκαναν αναβαθμιση στο dsg γιατι εμπαινε καπως αποτομα η δευτερα στην χειροκινητη αλλαγη. Στο αυτοματο ηταν ενταξει. Eχω και εγω 140αρι dsg6αρι. Λοιπον μετα την αναβαθμιση παρατηρησα τα εξης¨. 1) Στην χειροκινητη λειτουργια, πηγαινοντας χαλαρα το ανεβασμα στις ταχυτητες καθυστερει εμφανως ειδικα στις πρωτες 3 αλλαγες. Πηγαινοντας πιο γρηγορα εξομαλυνεται και οσο το πιεζεις αρχιζουν να γινονται πιο γρηγορα. Δεν γινονται παντως οσο γρηγορα γινοντουσαν πριν οπου με το πατημα ακαριαια αλλαζε και η ταχυτητα. Στα κατεβασματα, παλι στην χειροκινητη λειτουργια, η αλλαγη γινεται πολυ πιο γρηγορα απο πριν. Αυτο ειναι το θετικο της αναβαθμισης. Κατα τα αλλα δεν βλεπω να εγινε τιποτα με την δευτερα που εμπαινε πιο αποτομα εκτος του οτι τωρα λογω της καθυστερησης στην αποκριση μπαινει λιγο πιο ομαλα. 2) στην αυτοματη λειτουργια δεν καταλαβα κατι διαφορετικο. Τελικα καποια στιγμη θα ξαναπερασω και απο κοντα θα δω τι γινεται γιατι στο σερβις δεν καθησα να δω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες και να διορθωθεί το πρόβλημα αν είναι στο software διαφορετικά θα έχουμε άλλα θέματα.Έχω και την εγγύηση σε ενεργεία και εύχομαι οποιοδήποτε είναι το πρόβλημα να το επιλύσουν.Σε άλλους δεν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο???πάντος το αμάξι είναι απόλαυση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 Αφου εισαι ακομα σε εγγυηση μην ανησυχεις αλλα μην τους αφησεις να σε παραμυθιασουν οτι δεν τρεχει και τιποτα. Ειναι η συνηθης τακτικη τους για να μην μπαινουν στη διαδικασια καθοτι δεν ξερουν και πολλα. Πηγαινε το αμεσως και επιμενε γιατι αν περασει η εγγυηση και χρειαστει να γινει κατι οι τιμες επισκευης απλα δεν παιζονται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 Τελικα πολυ αξιοπιστο το dsg ...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 δεν τίθεται θέμα να μην το καταλάβει.Με το που ξεκινήσει και κινηθεί γρήγορα όποιος είναι μέσα και σε οποιαδήποτε θέση είναι το τράνταγμα θα το διαπιστώσει.φαντάζομαι οτι το DSG είναι μέσα στην εγγύηση.Έτσι δεν είναι?εντυπωσιάζομαι που σε κανέναν δεν άλλον δεν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο.διότι έψαξα στο google μήπως και βρώ κάτι παρόμοιο και δεν βρηκα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nosma Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 Στην δική μου περίπτωση δεν πρέπει να είναι θέμα update γιατί το παρουσίασε μετα από 20.000 χμ. Επίσης το πρόβλημα αυτό το έψαξα σε διάφορα forums και το εχούν αρκετά άτομα. Σε κάποιες περιπτώσεις τους το έχουν αλλάξει αλλά συνήθως ήταν άτομα που είχαν καποιόν γνωστό μεσά στην αντιπροσωπεία. Το πρόβλημα είναι οτι το κάνει κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες που στα περισσοτερα συνεργεία είτε δεν θέλουν ...είτε δεν εχούν αρκετό χρόνο για να γίνει σωστά η διάγνωση. Σκέφτηκα να πάρω τηλ στην κοσμοκαρ... αλλα χλωμό το κόβω να μπορούν να κάνουν κατι. Λογικά θα μου πούνε να ξαναπάω σε κάποια αντιπροσωπεία να το ξαναδούνε. Αυτό που πρότεινες "golfaki4" να πάω σε μηχανικό εκτός αντιπροσωπείας το σκέφτηκα και εγώ απλά αν πάω και το πω στην επίσημη αντιπροσωπεία θα μου πεί "ε! δεν μας ενδιαφέρει τι σου είπε κάποιος μηχανικός.. εμάς δεν δείχνει τίποτα στο διαγνωστικό αρα δεν εχει πρόβλημα το αμάξι..." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 Είναι δυνατόν να έχεις μεγάλο σκορτσάρισμα και να μην κατάλαβε κάτι?δεν ξέρω τι να πω για την δικία σου περίπτωση(στην δικια σου θεση θα το πηγαινα και σε αλλες αντιπροσωπειες)αλλά για την δικία μου θα καταλάβει κατευθείαν ο υπεύθηνος....anyway!να εξαντλήσεις όλα τα περιθώρια που έχεις.να προσθέσω οτι σε εμένα το κάνει σε όλες τις ταχύτητες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 After driving the car after a couple of hours, you must have to have this done. The car is like a new freaking car. The shifts are fast, no delay at all, who needs manual transmission... This is really good. It feels really good, and after all you save $500 for your DSG service. 9/10 Done... What I notice is that in sport mode the shifts are smoother in particular on the down shift and part throttle shifts seem better modulated...shifting is much better now ........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 Mετά την αλλαγή του κιβωτίου σκορτσαρίσματα τέλος.. Οι θόρυβοι θα έλεγα πως έχουν μειωθεί αρκετά χωρίς όμως να έχουν εξαλειφθεί (DSG7 γαρ...) Τουλάχιστον είναι πιο καινούριας παραγωγής αυτό τώρα και με last version Mechatronik.. Να δούμε πως θα πάει και αυτό με το πέρασμα του χρόνου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nosma Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 (edited) Speedy δεν ξέρω αν είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με αυτό που έχει αυτός με το R32 παντός μακάρι να βγει ένα recall να μας το αλλάξουν. Πήγα πριν από μερικές μέρες στην αντιπροσωπεία της Αλεξάνδρας για ακόμα μια φορά.. αυτή τη φορά είχα βγει 1 ώρα πριν να το ζεστάνω (94+ θερμοκρασία λαδιών) για να είναι ευκολότερη η διάγνωση του προβλήματος. Όντως αυτή τη φορά ο μηχανικός το κατάλαβε και το κράτησαν να δούνε τι ακριβώς φταίει. Μετά από μερικές ώρες παίρνω τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και μου λέει ότι έκανε update στο dsg και ότι το δοκίμασε και όλα δουλεύουν "ρολόι". (Φυσικά ήμουν 99% σίγουρος ότι δεν φτιάχτηκε το πρόβλημα..αλλά είπα μήπως και 1% έγινε το θαύμα). Περνώ το αμάξι και μέχρι να φτάσω στη δουλεία μου (δλδ μέχρι να ξαναζεσταθεί) πάλι έκανε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Θα τους το πάω κάθε μέρα μέχρι να το φτιάξουν... Παρεμπιπτόντως τους λέω να μου δώσουν ένα χαρτί που να γράφει ποιό update μου κάνανε...αλλά μου απάντησαν ότι "δεν έχουμε κλείσει εγγυήσεις ακόμα και δεν μπορούμε να σας δώσουμε σήμερα χαρτί" δεν έχω καταλάβει τι σχέση έχει το ένα με το άλλο. Edited October 8, 2010 by Manos77 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 Mετά την αλλαγή του κιβωτίου σκορτσαρίσματα τέλος.. Οι θόρυβοι θα έλεγα πως έχουν μειωθεί αρκετά χωρίς όμως να έχουν εξαλειφθεί (DSG7 γαρ...) Τουλάχιστον είναι πιο καινούριας παραγωγής αυτό τώρα και με last version Mechatronik.. Να δούμε πως θα πάει και αυτό με το πέρασμα του χρόνου... Μπράβο μεγειά. Εύχομαι ποτέ πια προβλήματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 (edited) Speedy δεν ξέρω αν είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με αυτό που έχει αυτός με το R32 παντός μακάρι να βγει ένα recall να μας το αλλάξουν. Αυτο αναφερεται σε 6αρια dsg. Edited October 14, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ndl Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 Μπράβο μεγειά. Εύχομαι ποτέ πια προβλήματα... Μπραβο, αντε και στα δικα μας!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Σας μεταφέρω << Εκτός λοιπόν από το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, η γερμανική εταιρεία εφοδιάζει πλέον το ταχύτερο TT και με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic. Τέλος, το γνωστό μηχανικό σύνολο των 2,5 λίτρων παραμένει στους 340 ίππους στις 5.400 σ.α.λ. και στα 450 Nm ροπής !!! >> Αντέχει 450 Nm ροπής ή οχι το DSG 7 ??? Yπάρχει περιορισμός στις βελτιώσεις για DSG7 ή όχι ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Αυτο το 7αρι δεν εχει καμμια σχεση με το 7αρι που μπαινει στα 1.2,1.4,1.8 tsi. Εμπαινε ηδη στα Audi απο 2λιτρα και πανω, Q5 κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 (edited) Αυτο το 7αρι δεν εχει καμμια σχεση με το 7αρι που μπαινει στα 1.2,1.4,1.8 tsi. Εμπαινε ηδη στα Audi απο 2λιτρα και πανω, Q5 κλπ. Ακριβώς!! Το οδηγώ κατά καιρούς σε a5 2.0tq φίλου και είναι εμφανώς πιο γρήγορο απο το δικό μου dsg6 τόσο σε ανεβάσματα οσο και σε κατεβάσματα... Edited October 14, 2010 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ndl Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Αλλαχτηκε το mechatronic στην εγγυηση. Το κυκλοφορω μια εβδομαδα τωρα. Golf Plus DSG7 122 Καλυτερες αλλαγες, οι θορυβοι μεν παραμενουν(κροταλισμα) αλλλλλα το σκορτσαρισμα σε χαμηλες στροφες απο 1η σε 2α εξαφανιστηκε!! Ο καιρος θα δειξει. Α! και σημειωτεον το αφησα Δευτερα και το πηρα Τριτη μεσημερι, αφου ειχα παρει και αυτοκινητο εξυπηρετησης. Ολα ΟΚ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patent76 Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Να ρωτήξω κάτι παλουκάρια; Οταν λέτε σκορτσάρισμα τι ακριβως εννοειτε????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Αλλαχτηκε το mechatronic στην εγγυηση. Το κυκλοφορω μια εβδομαδα τωρα. Golf Plus DSG7 122 Καλυτερες αλλαγες, οι θορυβοι μεν παραμενουν(κροταλισμα) αλλλλλα το σκορτσαρισμα σε χαμηλες στροφες απο 1η σε 2α εξαφανιστηκε!! Ο καιρος θα δειξει. Α! και σημειωτεον το αφησα Δευτερα και το πηρα Τριτη μεσημερι, αφου ειχα παρει και αυτοκινητο εξυπηρετησης. Ολα ΟΚ!! Aκριβώς ίδιες εντυπώσεις άφησε και σε εμένα η αλλαγή κιβωτίου (που συνεπάγεται και τον νεώτερης έκδοσης mechatronic). Το κροτάλισμα παραμένει αλλά το σκορτσάρισμα από 1η σε 2α όντως εξαφανίστικε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ndl Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Να ρωτήξω κάτι παλουκάρια; Οταν λέτε σκορτσάρισμα τι ακριβως εννοειτε????? Εννοούμε εντονο κραδασμο-δονηση στην αλλαγη 1η σε 2α κυριως οταν αυτοκινητο ειναι ζεστο ή εχει δουλευτει σε κινηση. Οσοι το εχουν ειναι σιγουρο οτι το καταλαβαινουν. Το ασθανεται και ο συνοδηγος ακομα και γυναικα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ndl Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Aκριβώς ίδιες εντυπώσεις άφησε και σε εμένα η αλλαγή κιβωτίου (που συνεπάγεται και τον νεώτερης έκδοσης mechatronic). Το κροτάλισμα παραμένει αλλά το σκορτσάρισμα από 1η σε 2α όντως εξαφανίστικε! Παντως φιλε Σταθη διατηρω καποιες επιφυλαξεις καθως ο φιλος GolfvTDI140 στην Κυπρο ειπε οτι το σκορτσαρισμα το αντιμετωπισαν με αλλαγη δισκων και οχι αλλαγη mechatronic!! Ο Θεος βοηθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...