Nemessis Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 Καλησπέρα σε όλους,αφού εχω αλλάξει μια φορά Mechatronic και δύο φορές πολυδίσκο είχα ηρεμήσει.Η αλλαγες πλέον γίνονται χωρίς κανενα πρόβλημα κ το αμαξι πηγαίνει όπως πρέπει (Golf TSI 160HP, DSG 7) Παρατηρώ τώρα τωρα τελευταία όμως πώς στις αλαγές τα΄χυτητας από τα paddles σε υψηλές στροφές σαν να τις κάνει απότομα, καμίε σχέσει με το manual του λεβιές. Το έχει παρατηρήσει κανείς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted January 20, 2013 Report Share Posted January 20, 2013 Γαμω τα paddles παλι κολλησαν.Αυριο θα παω δεν παει αλλοοοοο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 20, 2013 Report Share Posted January 20, 2013 Πάλι;;;:/ Δεν ανταποκρίνονται καθόλου; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted January 20, 2013 Report Share Posted January 20, 2013 Πάλι;;;:/Δεν ανταποκρίνονται καθόλου;Sent from my iPhone using Tapatalk Δεν ειχα παει την προηγουμενη φορα.Δουλευαν με το που εσβησα και αναψα.Τωρα παλι στην εθνικη με περναει ενα αδερφακι με εξατμιση το βαζω στο S και παταγα να αλλαξει και δεν εκανε τιποτα αλλαζε μονο του στο κοφτη μονο. ολα τα αλλα δουλευουν παντως + οτι του ηπια το αιμα του αλλου.χαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted January 22, 2013 Report Share Posted January 22, 2013 (edited) To αφησα στα τσακαλια της Καρεντα να δω τι θα κανουν+ οτι εχει αναβαθμιση στο ΚΑΝΤΡΑΝ !!!!!! Τρελα 1 μερα για να αλλαξουν τελικα την κολωνα του τιμονιου μεσα.Καραγκιοζηδες!!! :diablo: Εχει γουστο να βγει και το προγραμμα με την αναβαθμιση. Edited January 22, 2013 by Patroklos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis1 Posted February 21, 2013 Report Share Posted February 21, 2013 Μετά από κάποιους μήνες δικής μου ολιγωρίας το αυτοκίνητο είναι εδώ και 10 μέρες στην αντιπροσωπεία, με ενημέρωσαν εχθές πως μετά από δοκιμές, ρυθμίσεις και εποικινωνια με τα κεντρικά στην Γερμανία το αυτοκίνητο χρειάζεται αλλαγή mehatronic πάλι χωρίς καμία δική μου επιβάρυνση.Αναμονη του mehatronic από Γερμανία!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 Ρωτα τι εκδοση pcb θα εχει και αν ειναι refurbished. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis1 Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 Ενημέρωση από αντιπροσωπεία σήμερα πάμε για αλλαγή σαζμαν!!!!!!!Υπαρχει κάποιος που έχει κάνει αλλαγή σαζμαν να μου πει αν τελείωσαν τα προβλήματα του εκεί;;;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted March 1, 2013 Report Share Posted March 1, 2013 Αλλαγή σασμάν έχω κάνει εγώ (και μάλιστα καινούριο και όχι ανακατασκευής). Αλλά τι να λεει αφού πάλι το ίδιο πράγμα θα σου βάλουν.. Εγώ μετά την αλλαγή και όλοι οι θόρυβοι συνεχίζονται κανονικά και πολύδισκο άλλαξα γιατί έτρεμε και σκορτσάριζε κάργα και μερικές φορές μετά από ταλαιπωρεία σε κίνηση ιδιαίτερα καλοκαίρι τρώω κάτι κλωτσιές σε αλλαγή από 2α σε 3η που νομίζω πως κάποιος έχει πέσει πίσω μου αφρενάριστος!!! Έμαθα πλέον να ζω με δαύτο και πάπαλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis1 Posted March 7, 2013 Report Share Posted March 7, 2013 Αλλαγή σασμάν έχω κάνει εγώ (και μάλιστα καινούριο και όχι ανακατασκευής). Αλλά τι να λεει αφού πάλι το ίδιο πράγμα θα σου βάλουν.. Εγώ μετά την αλλαγή και όλοι οι θόρυβοι συνεχίζονται κανονικά και πολύδισκο άλλαξα γιατί έτρεμε και σκορτσάριζε κάργα και μερικές φορές μετά από ταλαιπωρεία σε κίνηση ιδιαίτερα καλοκαίρι τρώω κάτι κλωτσιές σε αλλαγή από 2α σε 3η που νομίζω πως κάποιος έχει πέσει πίσω μου αφρενάριστος!!! Έμαθα πλέον να ζω με δαύτο και πάπαλα... Τώρα μου έκανες την καρδιά περιβόλι!!!!! Ελπίζω μόνο στην τύχη και ο θεός βοηθός Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagd Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Καλημερα παιδια εγω αλλαξα το πολυδισκο στον μανδυλα επειτα απο διαγνωση του μηχανικου για σκορτσαρισμα εφοσον εγω δεν αντιληφθηκα τιποτα.τελοςπαντων το αλλαξαν κ ολα οκ δεν καταλαβα βεβαια διαφορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis1 Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 (edited) Καλημερα παιδια εγω αλλαξα το πολυδισκο στον μανδυλα επειτα απο διαγνωση του μηχανικου για σκορτσαρισμα εφοσον εγω δεν αντιληφθηκα τιποτα.τελοςπαντων το αλλαξαν κ ολα οκ δεν καταλαβα βεβαια διαφορα Εσύ φίλε μου είσαι απο του τυχερούς Edited March 17, 2013 by Giannis1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 http://www.autoblog.gr/2013/03/19/vw-to-recall-vehicles-in-china-on-complaints-about-gearbox/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 (edited) Αρα καταλήγουμε πως όπου υπάρχουν οργανισμοί κρατικοί που σκέφτονται τον πολίτη, θα δέχονται οι μεγαλοεταιριες πιέσεις και θα διορθώσουν τα λάθη τους! Εδω σε εμάς που είμαστε μπουρδελο θα συνεχίζουμε να τους πληρώνουμε! Btw, εχει σκεφτεί κανείς να κανει καταγγελία στην προστασία του πολίτη; Edited March 19, 2013 by AlexkSeRRes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis1 Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 Παραλαβή αυτοκινήτου την Πέμπτη μετά απο κάποια χλμ όλα δείχνουν καλά ας ελπίζω ότι τελείωσαν τα προβλήματα μου εδώ. Αν και αυτό θα το δείξει ο χρόνος!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfistas Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 Αρα καταλήγουμε πως όπου υπάρχουν οργανισμοί κρατικοί που σκέφτονται τον πολίτη, θα δέχονται οι μεγαλοεταιριες πιέσεις και θα διορθώσουν τα λάθη τους! Εδω σε εμάς που είμαστε μπουρδελο θα συνεχίζουμε να τους πληρώνουμε! Btw, εχει σκεφτεί κανείς να κανει καταγγελία στην προστασία του πολίτη; Σχετικά με το "μπουρδέλο" έχει κανείς σκεφτεί γιατί όλες οι ανακλήσεις έχουν γίνει εκτός Ευρώπης και καμία στην Ευρώπη; Λέμε τώρα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 Σχετικά με το "μπουρδέλο" έχει κανείς σκεφτεί γιατί όλες οι ανακλήσεις έχουν γίνει εκτός Ευρώπης και καμία στην Ευρώπη; Λέμε τώρα ... Εγω γνωρίζω και ανάκλησεις εντός Ευρώπης. Η Mercedes πχ με την A-Class! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfistas Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 Εγω γνωρίζω και ανάκλησεις εντός Ευρώπης. Η Mercedes πχ με την A-Class! Αφενός αναφερόμουν στη VW και αφετέρου το πρόβλημα της A-Class αφορούσε την ασφάλεια των επιβαινόντων, κάτι που σύμφωνα με τη VW δεν ισχύει για τα προβλήματα του DSG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 Αφενός αναφερόμουν στη VW και αφετέρου το πρόβλημα της A-Class αφορούσε την ασφάλεια των επιβαινόντων, κάτι που σύμφωνα με τη VW δεν ισχύει για τα προβλήματα του DSG Συγνώμη τότε ! Σε αυτό που λες συμφωνώ. Η vw ποτε δεν ανακαλει! Θυμάμαι το polo του 2002 που είχαμε 1.4 με φοβερό πρόβλημα στην καταναλωση λαδιων και δεν παραδέχονταν ποτε το πρόβλημα που ειχε! Μέχρι και που μας το εκαναν τρακτέρ με την αλλαγη ελατηριων και σταμάτησε να καίει! Η αλήθεια ειναι αυτη! Πολλές αποτυχίες(συμβαίνουν αυτα) καμία σωστή αντιμετώπιση όμως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfistas Posted March 21, 2013 Report Share Posted March 21, 2013 Συγνώμη τότε ! Σε αυτό που λες συμφωνώ. Η vw ποτε δεν ανακαλει! Θυμάμαι το polo του 2002 που είχαμε 1.4 με φοβερό πρόβλημα στην καταναλωση λαδιων και δεν παραδέχονταν ποτε το πρόβλημα που ειχε! Μέχρι και που μας το εκαναν τρακτέρ με την αλλαγη ελατηριων και σταμάτησε να καίει! Η αλήθεια ειναι αυτη! Πολλές αποτυχίες(συμβαίνουν αυτα) καμία σωστή αντιμετώπιση όμως! Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι η VW είναι ευρωπαϊκή και απολαμβάνει μεγάλης ασυλίας. Τί κέρδη είπαμε είχε για το 2012;;; Ενώ στις άλλες ηπείρους δεν τους ενδιαφέρει και την τρώει κανονικά. Αυτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toympano Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 ΤΟ σκορτσαρισμα το κανει σε μενα οταν ξεκιναω νορμαλ χαλαρα απο φαναρι αλλα εχω το 6αρη σασμαν και ενδεχεται κατα πασα πιθανοτητα να ειναι διαφορετικο προβλημα απο αυτο που λετε.Το αυτοκινητο μου μαλλον 99% θελει πολλαπλασιαστες καθως τα κομπιασματα προερχονται απο misfires.Οποτε χωρια απο το θεμα σασμαν κοιταξτε κ με ενα διαγνωστικο αν παιζει κατι αλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Ναι μερικά κομπιασματα μπορει να προερχονται ακομα και απο μεγάλο διακενο στο μπουζι . Στην Αγγλια με 1.4 tsi dsg7 ,με μειωση στο διακενο στο 0.75 απο 0.8 είδαν σημαντική βελτίωση στο ξεκίνημα του DSG με π΄ρωτη και δευτέρα .Το πάσχα που θα τα βγάλω για έλεγχο θα κλείσω το διάκενο στο 0.75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted March 31, 2013 Report Share Posted March 31, 2013 Μπορεί να είμαι ψυχωτικός και να ακούω διάφορα αλλά καμιά φορά σε κατέβασμα δευτέρας ακούω ένα "τακ" όπως κουμπώνει. Δεν έχω πατινάρισμα, σφάλματα ή τπτ τέτοιο. Είναι φυσιολογικό; Το έχει ακούσει κ κανείς άλλος; Golf MK5 GT DSG 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Αντε παλι τα ιδια σημερα.Παλι σταματησαν να δουλευουν τα Paddles.Μολις το σβηνω δουλευουν παλι.Δεν ξαναπαω βαρεθηκα με τους μακακες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Πηγαινε να στα αλλαξουν ρε! Δεν στα άλλαξαν την προηγουμενη φορα? Μπορει να θελει αλλαγη εγκεφαλου τιμονιου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...