Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

Γιατί να πάρεις DSG?Δεν νομίζω να αξίζει να το ρισκάρεις?Παίρνεις χειροκίνητο και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο

Link to comment
Share on other sites

tdi + dsg = win!! ειδικά στο πετρέλαιο που αναγκαστικά κάνεις παραπάνω αλλαγές πρέπει να ταιριάζει γάντι αρκεί να χουν κάνει μια λογική χαρτογράφηση και να μην χαζοκρεμάει στο d.

Βάζει 6αρι ή 7αρι στα tdi; Επίσης συγκεκριμένα για πιο μοτέρ λές;

Έχω το polo 1.6 tdi DSG από το Γενάρη ! Έχω κάνει 10000 χλμ κ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος! Παει μπάλα το αμαξακι!

Link to comment
Share on other sites

Έχω το polo 1.6 tdi DSG από το Γενάρη ! Έχω κάνει 10000 χλμ κ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος! Παει μπάλα το αμαξακι!

 

Ωραίος!! Σε twincharger με 6αρι η χαρτογράφηση παίρνει βελτίωση γιατί είναι φορές που το κρεμαει αρκετά και αντι να κατεβάσει αν δεν πατήσεις αποφασιστικά το πόδι σου, τσιτώνει τον κομπρέσορα και τουρμπίζει τρελά αλλά δεν έχει νόημα αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος!! Σε twincharger με 6αρι η χαρτογράφηση παίρνει βελτίωση γιατί είναι φορές που το κρεμαει αρκετά και αντι να κατεβάσει αν δεν πατήσεις αποφασιστικά το πόδι σου, τσιτώνει τον κομπρέσορα και τουρμπίζει τρελά αλλά δεν έχει νόημα αυτό...

Εμένα 7αρι είναι το κιβώτιο... Περιμένω τα γνωστά προβλήματα που έχουν ακουστεί αλλα δε βαριέσαι... Οσο για βελτίωση ετοιμαζομαι να το πάω στον κριτωνα . Γύρω στα 140 άλογα

Link to comment
Share on other sites

το 1.6 εχεις με τα 105 αλογα; οταν το κανεις ενημερωσε μας για τα αποτελεσματα γιατι και γω ψαχνομαι λιγο;

Link to comment
Share on other sites

Εμένα 7αρι είναι το κιβώτιο... Περιμένω τα γνωστά προβλήματα που έχουν ακουστεί αλλα δε βαριέσαι... Οσο για βελτίωση ετοιμαζομαι να το πάω στον κριτωνα . Γύρω στα 140 άλογα

 

βελτίωση εννοώ στο πρόγραμμα του κιβωτίου ;) Να κρατάει λιγο παραπάνω την κάθε σχέση! σε diesel είναι αλλιώς βέβαια...

 

7αρι μια φορά εχω οδηγήσει για πολύ λίγο πάλι σε βενζίνη και είχε επίσης την τάση να ανεβάζει πολύ γρήγορα μεγάλη σχέση

Link to comment
Share on other sites

αν φοβασαι μηπως εχεις προβληματα, καλυτερα παρε ποδηλατο...
σαν το DSG δεν υπαρχει, εχω 141000χλμ και ολα στο κοκκινο.
ενα μεγαλο μερος απο την απολαυση που μου χαριζει απο το 2006 το GTI ειναι το κιβωτιο. απλα δεν ξαναγοραζω αμαξι διχως DSG.

κανεις που το αγορασε δεν το μετανιωσε. τυχαιο;
τελςο οσο αφορα πως το 70% εχουν προβλημα ειναι τουλαχιστον χαζο.... αν ειχαν προβλημα το 10% των DSG , οι αντιπροσωπιες θα ειχαν 6 μηνες αναμονη στα συνεργεια τους............. ΕΛΕΟΣ

Link to comment
Share on other sites

"κανεις που το αγορασε δεν το μετανιωσε. τυχαιο;"

Μου αρέσει η σιγουριά σου...για ρωτα τους κατόχους dsg7 και γενικα όσους έχουν πληρώσει χιλιαρικα για mechatronic,πολυδισκουσ να δεις ποιος μετάνιωσε και ποιος οχι...

Εγω προσωπικά δεν θα το ξανά έπαιρνα όσο βολικό και ωραίο είναι...

Link to comment
Share on other sites

αν φοβασαι μηπως εχεις προβληματα, καλυτερα παρε ποδηλατο...

σαν το DSG δεν υπαρχει, εχω 141000χλμ και ολα στο κοκκινο.

ενα μεγαλο μερος απο την απολαυση που μου χαριζει απο το 2006 το GTI ειναι το κιβωτιο. απλα δεν ξαναγοραζω αμαξι διχως DSG.

κανεις που το αγορασε δεν το μετανιωσε. τυχαιο;

τελςο οσο αφορα πως το 70% εχουν προβλημα ειναι τουλαχιστον χαζο.... αν ειχαν προβλημα το 10% των DSG , οι αντιπροσωπιες θα ειχαν 6 μηνες αναμονη στα συνεργεια τους............. ΕΛΕΟΣ

Εάν ξέρεις Γερμανικά διάβασε στο motortalk . de να δεις τι γράφουν . έχω τώρα ένα golf 4 με 290000 κμ το οποίο το μόνο πρόβλημα που έβγαλε ήταν στις κλειδαριές. Από την αρχή είχαν πρόβλημα μέχρι και τα τελευταία μοντέλα του golf 4 και δεν διορθώθηκαν ούτε με μεταγενεστερα ανταλλακτικά. Όπως και οι ντιζες χειροφρενου που κόβονται ανά τακτά διαστήματα. Έτσι λοιπόν και τα mechatronik είναι φτιαγμένα με φιλοσοφία να χαλάσουν. Στην Γερμανία που μίλησα με άνθρωπο που επισκευάζει mechatronik με κόστος 850 ευρώ μου είπε ότι είναι τέτοια κατασκευή που είναι αναλώσιμα. Ακόμα και ο ίδιος δίνει εγγύηση 2 χρόνια και μετά εάν ξαναχαλασει σου κάνει έκπτωση. Εύχομαι να μην σου χαλάσει πότε. Από εκεί και πέρα εγώ θα συνεχίσω με manual και θα πάρω auto εάν πάρω Mercedes κάποια στιγμή που όντως είναι αξιόπιστα.

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Ναι μερικά κομπιασματα μπορει να προερχονται ακομα και απο μεγάλο διακενο στο μπουζι . Στην Αγγλια με 1.4 tsi dsg7 ,με μειωση στο διακενο στο 0.75 απο 0.8 είδαν σημαντική βελτίωση στο ξεκίνημα του DSG με π΄ρωτη και δευτέρα .

Το πάσχα που θα τα βγάλω για έλεγχο θα κλείσω το διάκενο στο 0.75

Τελικά το έκλεισες το διακενο;;;;; Είδες κάποια διάφορα;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το έκλεισες το διακενο;;;;; Είδες κάποια διάφορα;;;;;;

Ναι τώρα το καλοκαιρι τελικά ασχολήθηκα, έβγαλα τα μπουζι , τα καθάρισα και απο 0.8mm έκλεισα το διάκενο στο 0.7mm πολύ πιο στρωτό ρελαντι χωρις να νιώθεις κλωτσηματα

Link to comment
Share on other sites

Ναι τώρα το καλοκαιρι τελικά ασχολήθηκα, έβγαλα τα μπουζι , τα καθάρισα και απο 0.8mm έκλεισα το διάκενο στο 0.7mm πολύ πιο στρωτό ρελαντι χωρις να νιώθεις κλωτσηματα

Είναι σωστο να μειωνεις το διακενο; Δεν υπάρχει προβλημα ; Εγω σε όσα καθαρίζω απλα προσέχω το διακενο να ειναι πάντα στα εργοστασιακα πλαίσια.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στα μπουζι πλατίνας μπορείς να αλλάξεις το διακενο

Ναι σε αυτά επηρεάζει όμως το γεγονός οτι μικραινεις το διακενο; Αρνητικά εννοώ

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε συ δεν ξέρω γιαυτο σε ρωτάω

:-)))

εχω μια μαλακια που καθαρίζει τα μπουζι, και όταν διορθώνω το διακενο απλα κοιτάω τα χιλιοστά να ειναι τόσα όλα λέει ο κατασκευαστής, και αναρωτιομουν αν μικραίνω το διακενο ,αν αυτο επηρεάζει αρνητικά.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τα μπουζι μου εχουν 17.000-κατι χιλιομετρα απο τα 13.500 με πρόγραμμα τα εβγαλα στα 17.000 τα κοιταξα,τα καθαρισα εκλεισα διακενο και τα ξαναεβαλα!
Περισσοτερα μπορεις να δεις στο TSI POWER που εισαι μελος και δεν τα παρακολουθεις καλα φαίνεται εχω και φωτο απο τα μπουζι

Link to comment
Share on other sites

Τα μπουζι μου εχουν 17.000-κατι χιλιομετρα απο τα 13.500 με πρόγραμμα τα εβγαλα στα 17.000 τα κοιταξα,τα καθαρισα εκλεισα διακενο και τα ξαναεβαλα!

Περισσοτερα μπορεις να δεις στο TSI POWER που εισαι μελος και δεν τα παρακολουθεις καλα φαίνεται εχω και φωτο απο τα μπουζι

Μωρε σε χαζευω αλλα με προβληματίζεις....

Αταλαντε, όσο το μπουζί γερνάει και φθείρεται τα ηλεκτρόδια απο το μπουζι χάνουν άτομα από τη μάζα τους και αδυνατίζουν, με άλλα λόγια το αρχικό διάκενο αυξάνεται κατά τη διάρκεια ζωής του μπουζί. Όταν το διάκενο φτάσει στην μάξιμουμ τιμή του κατασκευαστή, αυτό πρέπει να πεταχτεί και όχι να ρυθμιστεί εκ νέου ξαναστραβώνοντας το πλαϊνό ηλεκτρόδιο: ο λόγος που επουδενί δεν πρέπει να παίζουμε με το διάκενο ενός μεταχειρισμένου μπουζί είναι πως έπειτα από τόσα εκατομμύρια κύκλους θερμικής και ηλεκτρικής φόρτισης που έχει φάει, το μέταλλο του είναι πιο ψαθυρό και επομένως ασκώντας πάνω του επιπλέον μηχανική τάση για τη ρύθμιση του, χαροπαλεύουμε άσχημα να σπάσει η ακίδα εν ώρα λειτουργίας και να τα κάνει όλα πόρνη στο θάλαμο.

Ο λόγος που σε ρώτησα είχε να κανει οτι αν κάποιος πειράξει το διάκενο ας το κανει απο την αρχή και όχι όταν εχουν φάει χλμ :-)

Αταλαντε ε αταλαντε :-)

Link to comment
Share on other sites

Για να γράψω κ εγώ με τη σειρά μου τις παρατηρήσεις μου.... Polo TDI 1.6 DSG ...στην αλλαγή απο 1η σε 2η καμία φορά σκορτσαρει, απότομες αλλαγές σε κατεβάσματα , κ υπήρξαν κ 2 φορές που πατιναρε στην εθνική σε ελαφριά ανηφόρα ! Να αρχίσω να ανησυχώ; Το αμάξι είναι μοντέλο του 2013

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link to comment
Share on other sites

Στο book service ή κατω απο την μοκετα του πορτ παγκαζ πρεπει να εχει ενα αυτοκολλητο κολλημενο με διαφορους κωδικους
Στην πρωτη σειρα εχει ΕΝG.CODE/TRANS.CODE εκει ειναι ο κωδικος μοτερ και σασμαν!

Το σκορτσαρισμα απο 1η σε 2α ειναι γνωστο προβλημα στα DSG7(τουλαχιστον σε αυτα που μπαινουν σε 1.2 TSI,1.4TSI και 1.8 TSI στα πετρελαια δεν ξερω αν ειναι το ιδιο DSG7) Λύνεται με τον τελευταιο κωδικο διπλου συμπλεκτη(λογικα θα τον φορας λογω οτι εισαι 2013)
Εμενα που ειναι το σασμαν κατασκευη Σεπτεμβριος 2011 (το ειδα οταν ηταν σηκωμενο σε ραμπα το αμαξΙ) παιζει να φοραει τον παλιο δισκο αλλα παρολο που ειμαι με 32 κιλα ροπης και 220 αλογα δεν εχει κανει ΚΙΧ .(18.000χμ)
 

Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε ποιος είναι ο τελευταίος κωδικός; Μήπως βγάλω άκρη Γτ εδώ μέσα έχει 100 κωδικούς

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Μόλις γυρίσω σπίτι θα σου πω ! Κωδικο ανταλλακτικου για τον διπλο συμπλεκτη ε;

Πες μου μονο τι μοτέρ φοράς και σε τι αμάξι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.