Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

Μόλις γυρίσω σπίτι θα σου πω ! Κωδικο ανταλλακτικου για τον διπλο συμπλεκτη ε;

Πες μου μονο τι μοτέρ φοράς και σε τι αμάξι

Ανέβασα φωτογραφία . Polo 1.6 TDI με τα 105 νομίζω είναι

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link to comment
Share on other sites

Ανέβασα φωτογραφία . Polo 1.6 TDI με τα 105 νομίζω είναι

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

ιδιο DSG7 με τα υπολοιπα φοράς με τα βενζινοκινητα δηλαδη . Λογικα τον τελευταιο δισκο φορας , περιεργο που εχεις θεματα

Link to comment
Share on other sites

Εάν ξέρεις Γερμανικά διάβασε στο motortalk . de να δεις τι γράφουν . έχω τώρα ένα golf 4 με 290000 κμ το οποίο το μόνο πρόβλημα που έβγαλε ήταν στις κλειδαριές. Από την αρχή είχαν πρόβλημα μέχρι και τα τελευταία μοντέλα του golf 4 και δεν διορθώθηκαν ούτε με μεταγενεστερα ανταλλακτικά. Όπως και οι ντιζες χειροφρενου που κόβονται ανά τακτά διαστήματα. Έτσι λοιπόν και τα mechatronik είναι φτιαγμένα με φιλοσοφία να χαλάσουν. Στην Γερμανία που μίλησα με άνθρωπο που επισκευάζει mechatronik με κόστος 850 ευρώ μου είπε ότι είναι τέτοια κατασκευή που είναι αναλώσιμα. Ακόμα και ο ίδιος δίνει εγγύηση 2 χρόνια και μετά εάν ξαναχαλασει σου κάνει έκπτωση. Εύχομαι να μην σου χαλάσει πότε. Από εκεί και πέρα εγώ θα συνεχίσω με manual και θα πάρω auto εάν πάρω Mercedes κάποια στιγμή που όντως είναι αξιόπιστα.

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

 

αν ειχαν προβλημα τα DSG οπως καποιοι αφηνουν να ενοηθει εδω τοτε οι αντιπροσωπιες θα ειχαν γεμισει. μερικα αυτοκινηταειχαν προβλημα. ε και; στα εκατονταδες χιλιαδες που πουληθηκνα ειναι λογικο και καποια να ειχαν προβλημα. αυτο δεν σημαινει πως δεν αξιζει. ολοι οσοι εχουν dsg λενε πως δε θα ξαναπαρουν αμαξι χωρις dsg. δεν ειναι τυχαιο. αντε δεν θελεις ολοι, το 95%!

οσο για τα αυτοματα mercedes και αλλα, αστο καλυτερα. σαν το DSG δεν εχει. λογω του διπλου συμπλεκτη και οχι μονο!

Link to comment
Share on other sites

Βασικές ρυθμίσεις κιβωτίου DSG 7 ταχυτήτων (0ΑΜ)

Για να γίνουν βασικές ρυθμίσεις κιβωτίου μέσω της αυτοματοποιημένης διαδικασίας εκμάθησης, πρέπει η θερμοκρασία
λαδιού του κιβωτίου να είναι τουλάχιστον 60 βαθμοί Κελσίου.

1. Τραβάμε το χειρόφρενο και πατάμε το φρένο. Θελουμε το αυτοκίνητο να είναι ακινητοποιημένο. Ο κινητήρας δεν λειτουργεί.

2. Ανοίγουμε το διακόπτη του κινητήρα στην δεύτερη σκάλα, έτσι ώστε να ανάψουν οι ενδείξεις του ταμπλώ χωρίς να βάλουμε μπροστά.

3. Χρησιμοποιούμε ένα καλώδιο VCDS / VAG Can Pro και πηγαίνουμε στην επιλογή "κιβώτιο ταχυτήτων" (Gearbox).

4. Πηγαίνουμε στην επιλογή "Βασικές ρυθμίσεις" (Basic Settings). Στο κενό πεδίο γράφουμε 60 και πατάμε "Ανάγνωση" (Read).
Οι ενδείξεις θα αλλάξουν σε "253 1 12" που σημαίνει ότι η διαδικασία βασικής ρύθμισης ξεκίνησε.

5. Περιμένουμε μέχρι οι τρεις αριθμοί να γίνουν "4 0 0". Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ξεκινήσουμε τον κινητήρα - βάζουμε μπροστά
εντός 10 δευτερολέπτων.

6. Περιμένουμε μέχρι οι τρεις αριθμοί γίνουν "254 0 0". Τότε η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία.
Μπορεί να περάσει χρονικό διάστημα από 2 εως 6 λεπτά μέχρι να γίνει αυτό.
Κλείνουμε το διακόπτη του κινητήρα και βγάζουμε το κλειδί για 3 δευτερόλεπτα.

Αν οι αριθμοί γίνουν "255 7 0" τότε θα πρέπει να ξεκινήσουμε πάλι από την αρχή.
Αν οι αριθμοί γίνουν "255 0 0" τότε η διαδικασία διακόπηκε και πρέπει να αρχίσετε ξανά από το βήμα 1.
Γενικότερα όλοι οι αριθμοί που ξεκινούν με "255 ... ..." σημαίνουν βλάβη σε κάποιο κομμάτι του κιβωτίου που σχετίζεται με τις βασικές ρυθμίσεις
και αδυναμία ολοκλήρωσης της διαδικασίας.



Εκμάθηση κιβωτίου μετά τις βασικές ρυθμίσεις, οδηγώντας στο δρόμο.

1. Εκκίνηση τουλάχιστον δύο φορές από μηδενική ταχύτητα, με τον επιλογέα στη θέση "D" μέχρι και δεύτερη ταχύτητα.
2. Εκκίνηση με όπισθεν τουλάχιστον δύο φορές από μηδενική ταχύτητα, με τον επιλογέα στη θέση D.
3. Με τον επιλογέα στη θέση χειροκίνητης επιλογής ταχύτητας, οδηγήστε με 3η, 5η και 7η ταχύτητα για τουλάχιστον 5 λεπτά.
Κρατήστε το φάσμα στροφών ανάμεσα σε 2000 και 4500 RPM.
4. Με τον επιλογέα στη θέση χειροκίνητης επιλογής ταχύτητας, οδηγήστε με 2α, 4η και 6η ταχύτητα για τουλάχιστον 5 λεπτά.
Κρατήστε το φάσμα στροφών ανάμεσα σε 2000 και 4500 RPM.

Οι δοκιμές στο δρόμο πρέπει να γίνουν τόσο σε μερικό φορτίο όσο και σε πλήρες φορτίο, αλλά
δεν είναι απαραίτητο το όχημα να φτάσει σε τελική ταχύτητα για να ολοκληρωθεί η εκμάθηση.

Τέλος, ελέγξτε την αλλαγή ταχυτήτων του κιβωτίου οδηγώντας με τον επιλογέα στη θέση "D".
Οδηγήστε σε κάθε ταχύτητα και με όπισθεν για τουλάχιστον 2 λεπτά.


Πιθανά προβλήματα:

Αν οι αλλαγές ταχυτήτων είναι σκληρές ή θορυβώδεις, τότε επαναλάβετε το βήμα 3 και 4.

 

 

Τι ειναι αυτο ρε παιδια και τι κανει απο e-tuners το ειδα????????

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω και το δικό μου πρόβλημα. Έχω 6αρι dsg και πριν ενα μηνα όταν επέλεγα όπισθεν οι στροφές του κινητήρα έπαιζαν πάνω κάτω από ρελαντί εώς 300 στροφές πάνω. Εγω στο φρένο συνεχώς. Πήγα αντιπροσωπεία και μου είπαν για mechatronic. Το άλλαξα και παλι τα ίδια. Ξέρει κάποιος τι φταίει;;;

Link to comment
Share on other sites

Το λεει τι ειναι.. Βασική ρυθμιση στο σασμαν ..

 

Επειδη δεν το εχω πιασει μπορεις να με βοηθησεις???

 

Πρεπει να το κανω??

 

Τι θα ρυθμισω??

 

Διορθωνει κατι?

 

Τι σημαινει βασικη ρυθμιση δεν ειναι ρυθμισμενο το κιβωτιο μου? ξερυθμιστηκε απο μονο του.

 

Εαν μπορει σε παρακαλω θα ημουν υποχρεος.

Link to comment
Share on other sites

Πατροκλε , σκεψου την βασική ρυθμιση πεταλούδας γκαζίου .
Το αμαξι μας ειναι γεμάτο απο ηλεκτρομηχανισμούς και ηλεκτροβαλβίδες οι οποιες ανοιγουν και κλείνουν ή ενεργοποιουν και απενεργοποιουν καποια μηχανικά μέρη .
Η ποιο γνωστή βασική ρυθμιση είναι η βασική ρύθμιση πεταλούδας γκαζιου.
Βασική ρυθμιση πεταλούδας γκαζιου κανεις οταν για παραδειγμα είχες βγάλει την πεταλούδα για καθάρισμα ή εβαλες καινούργια ή ειναι πολυ παλια και το μοτερακι εχει χαση την αρχική του θεση ή απλα κατι επαθε και ξερυθμίστηκε .

Ετσι και στο σασμαν . Καποια DSG παρουσιαζουν μικροδυσλειτουργιες πχ αργουν να αλλαξουν ταχυτητα , πατιναρουν τον δίσκο , αλλαζει απότομα ταχύτητες και γενικά δεν ειναι smooth οπως θα επρεπε να δουλευει .
Το πρωτο πράγμα που κανουμε (καλυτερα σε αντιπροσωπεια) ειναι να ζητήσουμε βασική ρυθμιση στο σασμαν ωστε όλες οι ηλεκτροβαλβίδες και οι σερβομηχανισμοί να έρθουν στις εργοστασιακές τους θέσεις , αν παλι δεν στρώσει μιλάμε για πρόβλημα στο σασμαν (δισκος ή mechatronic)

Και στο DSG εχει διαδικασια οπως βλεπεις, περα απο την επιλογη βασικης ρυθμισης απο το διαγνωστικό μετα θελει και μια σειρα οδήγησης στο καθε mode για εκμάθηση του fuzzy logic board (ας το πουμε μνήμη ,τροπου οδήγησης)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα παρελαβα μετα την τριτη αλλαγη πολυδισκου! Ελπιζω να είναι και η τελευταία. Κλασσικά έχει εξαφανιστεί το τρέμουλο και οι αλλαγές ειναι πιο ομαλες.

Σχετικά με οσα έχουν γραφτει τις τελευταίες μερες για την ανακληση, αναμενουν στοιχεια απο την vw και θα καλούν τους πασχοντες για το φαρμακο. (Παρηγορια στον αρρωστο). Αυτα προς το παρον...

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με την ανάκληση ισχύει και στην Ελλάδα? Ρώτησες στην αντιπροσωπεια που πήγες?
 Επείδη 2 χρόνια τωρα μελετάω το DSG7 DQ200 αυτο που γράφουν στα blog σαν τεχνική ανακληση της VW ειναι τελείως λάθος  δεν ξέρω αν οντως το ανακοινωσε η VW πιο πολύ για σπασμένο τηλεφωνο μου κανει και εξηγώ γιατι

Τα blog γράφουν :
''Η δεύτερη ανάκληση αφορά για ακόμη μια φορά το 7-τάχυτο DSG κιβώτιο με κωδική ονομασία DQ200. Το πρόβλημα εντοπίστηκε στα συνθετικά λάδια, τα οποία ενδεχομένως θα μπορούσαν να προκαλέσουν ηλεκτρική βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας του συστήματος μετάδοσης. Είναι πιθανότερο το πρόβλημα αυτό να εμφανιστεί σε θερμές και υγρές κλιματολογικές συνθήκες, με ταυτόχρονη χρήση του συστήματος Stop & Go. H VW αναφέρει πως με την χρήση ορυκτέλαιου, τα προβλήματα αυτά εξαλείφονται''

H Ιδια η VW στο τεχνικό της αρχειο για το DSG7 DQ200 γράφει

''The DSG 0AM automatic gearbox uses two
types of oil. One is for lubricating the gears, and
the other one for the hydraulic circuit of the
mecatronics.
Using both oil types separately brings the
following advantages:
- The oils are specific for the demands of the
functions they carry out.
- No dirt or any other type of particles is
transferred from the clutch to the mechatronics.''
 

Με λίγα λογια η βαλβολινη του Κιβωτιου ειτε συνθετική είτε ορυκτελαιο οπως λεει η ανακληση στα blogs δεν εχει καμια σχέση με το κάψιμο του mechatronic αρα και την απώλεια ισχυος στους τροχους γιατι το mechatronic διαχειριζεται υδραυλικο υγρο το οποιο δεν ερχεται σε επαφη με την βαλβολινη ...

Η Αντιπροσωπεια τι σου ειπε?
Link to comment
Share on other sites

Σημερα παρελαβα μετα την τριτη αλλαγη πολυδισκου! Ελπιζω να είναι και η τελευταία. Κλασσικά έχει εξαφανιστεί το τρέμουλο και οι αλλαγές ειναι πιο ομαλες.

Σχετικά με οσα έχουν γραφτει τις τελευταίες μερες για την ανακληση, αναμενουν στοιχεια απο την vw και θα καλούν τους πασχοντες για το φαρμακο. (Παρηγορια στον αρρωστο). Αυτα προς το παρον...

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

Τρίτη αλλαγή πολύδισκου;;;;να υποθέσω πως οι 2 τελευταίες είναι και καλά με το αναβαθμισμένο ανταλλακτικό;

Γιατί αν ναι να βράσω εγώ τον "αναβαθμισμένο" πολύδισκο που μας τσαμπουνάνε (παθών και ο ίδιος φυσικά)..

 

Σχετικα με την ανάκληση ισχύει και στην Ελλάδα? Ρώτησες στην αντιπροσωπεια που πήγες?

 Επείδη 2 χρόνια τωρα μελετάω το DSG7 DQ200 αυτο που γράφουν στα blog σαν τεχνική ανακληση της VW ειναι τελείως λάθος  δεν ξέρω αν οντως το ανακοινωσε η VW πιο πολύ για σπασμένο τηλεφωνο μου κανει και εξηγώ γιατι

Τα blog γράφουν :

''Η δεύτερη ανάκληση αφορά για ακόμη μια φορά το 7-τάχυτο DSG κιβώτιο με κωδική ονομασία DQ200. Το πρόβλημα εντοπίστηκε στα συνθετικά λάδια, τα οποία ενδεχομένως θα μπορούσαν να προκαλέσουν ηλεκτρική βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας του συστήματος μετάδοσης. Είναι πιθανότερο το πρόβλημα αυτό να εμφανιστεί σε θερμές και υγρές κλιματολογικές συνθήκες, με ταυτόχρονη χρήση του συστήματος Stop & Go. H VW αναφέρει πως με την χρήση ορυκτέλαιου, τα προβλήματα αυτά εξαλείφονται''

H Ιδια η VW στο τεχνικό της αρχειο για το DSG7 DQ200 γράφει

''The DSG 0AM automatic gearbox uses two

types of oil. One is for lubricating the gears, and

the other one for the hydraulic circuit of the

mecatronics.

Using both oil types separately brings the

following advantages:

- The oils are specific for the demands of the

functions they carry out.

- No dirt or any other type of particles is

transferred from the clutch to the mechatronics.''

 

Με λίγα λογια η βαλβολινη του Κιβωτιου ειτε συνθετική είτε ορυκτελαιο οπως λεει η ανακληση στα blogs δεν εχει καμια σχέση με το κάψιμο του mechatronic αρα και την απώλεια ισχυος στους τροχους γιατι το mechatronic διαχειριζεται υδραυλικο υγρο το οποιο δεν ερχεται σε επαφη με την βαλβολινη ...

Η Αντιπροσωπεια τι σου ειπε?

 

Αναμένω το ετήσιο service και εγώ για να δω σε τι νέο παραμύθι πάμε να "μπλέξουμε"..

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω μέσω ΕΤΚΑ αλλα και απο τις ανακλήσεις που ήδη εχουν γινει στην Αυστραλία πως αλλάζουν το λάδι στο Κιβωτιο με νεο κωδικο !
Το θεμα ειναι οπως λενε και καποιοι αυστραλοι οτι το mechatronic το οποιο και καιγεται ερχετε με δικο του σφραγισμενο υδραυλικο υγρο και δεν εχει καμια σχεση η βαλβολινη που αλλαζουν ....
 

Link to comment
Share on other sites

Η Αντιπροσωπεια τι σου ειπε?

 

Η αντιπροσωπεία πήρε κατά κάποιο τρόπο αποστάσεις. Ναι μεν γνωρίζουν για την ανάκληση αυτή αλλά περιμένουν οδηγίες... Πάντως μου είπαν πως μόλις ενημερωθούν θα καλούν προσωπικά τους ιδιοκτήτες που επηρεάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα δωθούν.

Τρίτη αλλαγή πολύδισκου;;;;να υποθέσω πως οι 2 τελευταίες είναι και καλά με το αναβαθμισμένο ανταλλακτικό;

Γιατί αν ναι να βράσω εγώ τον "αναβαθμισμένο" πολύδισκο που μας τσαμπουνάνε (παθών και ο ίδιος φυσικά)..

Αναμένω το ετήσιο service και εγώ για να δω σε τι νέο παραμύθι πάμε να "μπλέξουμε"..

Ναι τρίτη αλλαγή πολύδισκου... Αν δείτε ότι έχω γράψει παλαιότερα ήμουν από τους πρώτους που άλλαξαν πολύδισκο (ίσως ο πρώτος μετά από κάποιο μέλος από Κύπρο) το 2010. Αυτό δεν ήταν το "βελτιωμένο". Το 2011 άλλαξα ξανά με το "βελτιωμένο" και μου είχαν δείξει την οδηγία των Γερμανών να μην χρησιμοποιήσουν τον κωδικό του ΕΤΚΑ αλλά κάποιον άλλο που ήταν ενισχυμένος. Ο "βελτιωμένος" άντεξε περίπου 30.000 χλμ. Αλλάχτηκε λοιπόν τώρα (2013) στα 59.500χλμ. Θα δείξει... Πάντως έχει εγγύηση δύο ετών όπως με διαβεβαίωσαν.

Εν κατακλείδι, σκατά βελτιωμένος ήταν...

Link to comment
Share on other sites

http://volkswagenaustralia.com.au/vehiclerecalllookup

ας βαλει καποιος κάτω κατω τον αριθμο πλαισιου του να δουμε αν του λεει τιποτα για ανακληση. Εμενα μου βγάζει οτι δεν χρειαζεται αλλαγη το λαδι

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη εμένα ρε μλκ μου έβγαλε οτι ο 20v ειναι ελαττωματικός και να πάω να μου τοποθετήσουν ένα καινούργιο CAVD.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως παω για αλλαγη περιμενω να μου βρουν αυτοκινητο αντικαταστασης και παμε μεσα για καμια 10 μερουλες.

 

Δεν πηγαινε αλλο 1η 2αρα αισθητη αλλαγη.

 

Η δευτερα υπο φορτιο ή υπο κλιση οι τροχοι σε στροφη πατιναρισμα.

 

4η-5η σε ανηφορα καρφωτες σε κατηφορα και ευθεια ολα καλα.

 

+ μια φορα μονο παλι τα αυτακια στο τιμονι.

 

Πολυδισκου εννοω ετσι.

 

Εκτος κανονικης εγγυησεως εντος επεκτασης!!!!! Ευτυχως.Εχουμε εγγυηση εως 11/2015

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως παω για αλλαγη περιμενω να μου βρουν αυτοκινητο αντικαταστασης και παμε μεσα για καμια 10 μερουλες.

 

Δεν πηγαινε αλλο 1η 2αρα αισθητη αλλαγη.

 

Η δευτερα υπο φορτιο ή υπο κλιση οι τροχοι σε στροφη πατιναρισμα.

 

4η-5η σε ανηφορα καρφωτες σε κατηφορα και ευθεια ολα καλα.

 

+ μια φορα μονο παλι τα αυτακια στο τιμονι.

 

Πολυδισκου εννοω ετσι.

 

Εκτος κανονικης εγγυησεως εντος επεκτασης!!!!! Ευτυχως.Εχουμε εγγυηση εως 11/2015

Γιατί 10 ημέρες!!?? Εμένα μου το κράτησαν μόνο δύο!

Link to comment
Share on other sites

Εγω εβαλα αριθμο πλαισιου και μου εβγαλε αυτο

 

The vehicle identified is not affected by one of the three recalls listed above as at 23/11/2013 10:18:42 AM. If you have any questions in the meantime, please contact our Customer Care team at volkswagenassist@volkswagen.com.au or on 1800 607 822 (Monday to Friday 8:30am - 6:00pm AEDT).

αρα για εμενα δεν υπαρχει ανακληση?παρολο που εχω dsg 7?

Link to comment
Share on other sites

Ναι δεν γινεται ανακληση σε ΟΛΑ τα DSG7 Επίσης το site αυτο δεν ξερω αν ειναι παγκοσμίως για ολα τα DSG7 γιατι ειναι η VW Αυστραλίας.. Πρέπει να περιμένουμε νεότερα από την Κοσμοκάρ ..
Εγω βεβαια θεωρώ παπάτζα την ανακληση και εξηγώ πιο πανω γιατι   με τα ιδια τα λογια της VW

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.