SkyNet Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 (edited) Ακριβώς δεν αφήνουμε να πέσει τόσο πολύ η στάθμη. Ιδανικά θα πρέπει να είναι στο μέσον της μέτρησης Sent from my iPad using Tapatalk Edited November 6, 2015 by SkyNet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SavvinDiesel Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Σε συνέχεια του προηγούμενου μου post... Σήμερα επισκέπτηκα το τοπικό service της VW και έκλεισα ένα ραντεβού για άλλαγη λαδιών την επόμενη εβδομάδα, καθώς και τους ενημέρωσα ότι αντιμετωπίζω θέμα σκορτσαρίσματος. Αφού προσπάθησε να με καθησυχάσει και να με προτρέψει να μην διαβάζω forum με εμπειρίες άλλων, ενημερώθηκα ότι είμαι εκτός εγγύησης εφόσον έχουν παρέλθει τα 5 χρόνια, παρά τα μόλις 30.600 χιλιόμετρα που έχω διανύσει. Το αυτοκίνητο θα μπει σε διαγνωστικό για να βρεθεί το οποιοδήποτε πρόβλημα, αν υπάρχει φυσικά. Σε αντίστοιχο thread διάβασα ότι υπήρξε επίσημη ανάκληση για αλλαγή λαδιών και αναβάθμιση εγκεφάλου, πράγμα για το οποίο δεν ενημερώθηκα ποτέ ούτε φυσικά και σήμερα. Σήμερα φυσικά διαπίστωσα ότι τα σκορτσαρίσματα θα ήταν τακτικότερα αν δεν ήμουν τόσο ελαφροπόδης. Με λίγη πίεση τα έκανε κανονικότατα, ενώ με την στάνταρ καθημερινή οδήγηση ήταν δύσκολο να εμφανιστούν, αν αναλογιστεί κανείς ότι στα 60 και κάτι ψιλά έχω ήδη 7η στο κιβώτιο. Είμαι αισιόδοξος πάντως ότι και το πρόβλημα θα βρεθεί και ότι θα με καλύψει η εγγύηση, αν κρίνω από τις εμπειρίες άλλων που διάβασα στο forum. Κάτι που με προβληματίζει όμως είναι αν θα κερδίσω κάτι με το να μπω σε αυτή τη διαδικασία ή θα κάνω το service δεύτερο σπίτι μου; Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος: δεν βρήκα στο forum άτομο που μετά από επισκευή το κιβώτιο λειτουργούσε απροβλημάτιστα, είτε η επισκευή αφορούσε αναβάθμιση λογισμικού είτε αλλαγή δίσκων είτε ολόκληρου κιβωτίου. Εκτός αν μου διέφυγε κάποιος... Αξίζει ρε παιδιά;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Με την αλλαγη δισκου με τον τελευταιο κωδικο κανενας δεν εχει ξαναγραψει οτι εχει προβλημα ( οι τελευταιοι κωδικοι βγηκαν τελος του 2013)Σφάλμα δεν θα βγαλει κανενα στο διαγνωστικό, η διαγνωση γινεται απο μηχανικό και μολις καταλαβει οτι σκορτσαρει τοτε γινεται αλλαγη δισκου. Η ανακληση με τα λαδια αφορα ορισμένα αυτοκινητα, ισως το δικο δεν ηταν μεσα στην ανακληση, καλο θα ηταν να δωσεις το πλαισιο σου να το τσεκαρουν . Και να πας και σε δευτερη αντιπροσωπεια γιατι με αυτα που λες δεν φαινονται προθυμοι να βοηθησουν, αλλες αντιπροσωπειες δεν λενε μην διαβαζεις τα forum ,μολις δουν οτι σκορτσαρει το αλλαζουν .Και ναι να τον αλλαξεις 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SavvinDiesel Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σου, νά'σαι καλά! Ο Θεός λοιπόν να βάλει το χέρι του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 τις πουτανας με το 7ρι Dsg....τιποτα για το σασμαν του γκολφ r20 ξερουμε???αλλαζω σε αυτο....απτο εξαρι του γτι μια χαρα...τιποτα...απο εκει ?εχω να φοβαμαι τιποτα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BTH Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι 1ον)εφόσον γνωρίζουν το πρόβλημα και 2ον) τα εξαρια κιβωτια που φοράνε τόσο το 5αρι GTI όσο και το 6αρι δεν παρουσιάζουν τέτοια προβλήματα, γιατί επιμένουν τις μικρότερες εκδόσεις με 1400αρηδες κινητήρες (νομίζω και τον 1000αρι πρέπει να βγάλανε με το 7αρι) δεν τις εξοπλίζουν με το 6αρι.... τι παραπάνω έχει το 7αρι δλδ; (εκτός από το προφανές - μία ταχύτητα παραπάνω , ) περισσότερη οικονομία καυσίμου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Το 7αρι DSG εχει πολυ πιο κοντη κλιμάκωση , επισης οι απώλειες ειναι λιγότερες λογω του ξηρου δισκου , με 6αρι dsg η καταναλωση ειναι παραπανω απο 6αρι manual αντιθετα με 7αρι dsg Η καταναλωση ειναι πιο κατω απο χειροκινητο και dsg6Επισης παιζει ρολο η οδηγηση στο αν θα αρχισει να σκορτσαρει η οχι, δηλαδη το πολυ οδήγημα στο D αλλα και η οδηγηση στην πόλη, φθείρει τον 2ο δισκο αρκετα και μετα αρχιζει και σκορτσαρει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 με 6αρι dsg η καταναλωση ειναι παραπανω απο 6αρι manual αντιθετα με 7αρι dsg Η καταναλωση ειναι πιο κατω απο χειροκινητο και dsg6 Θα μπορούσες να αναλύσεις το λόγο τον οποίο το 6αρι DSG αυξάνει την κατανάλωση; Sent from my iPad using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SavvinDiesel Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 ...το πολυ οδήγημα στο D (......) φθείρει τον 2ο δισκο αρκετα και μετα αρχιζει και σκορτσαρει. ...άρα δεν υπάρχει λύση; Λογικό δεν είναι να οδηγεί κάποιος ως επί το πλείστον με D; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BTH Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 (edited) Δεν ξέρω αν το θέμα είναι η «οικονομία» ή αν λέει κάτι αυτό αλλά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού το 7αρι το Golf φοράει στον 1.8TSI 6αρι κιβώτιο... Edited November 7, 2015 by BTH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted November 15, 2015 Report Share Posted November 15, 2015 Δεν ξέρω αν το θέμα είναι η «οικονομία» ή αν λέει κάτι αυτό αλλά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού το 7αρι το Golf φοράει στον 1.8TSI 6αρι κιβώτιο... Να υποθέσω εννοείς το 6αρι DSG DQ250 και όχι το DQ200? Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BTH Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 Να υποθέσω εννοείς το 6αρι DSG DQ250 και όχι το DQ200? Sent from my iPhone using Tapatalk ναι... δε ξερω για ποιο λόγο το προτιμούν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angel123 Posted November 18, 2015 Report Share Posted November 18, 2015 Καλησπερα σας ειμαι ετοιμος στην αγορα ενός passat 1,4 122 2011 DGS7 από ιδιώτη εχω δωσει τον αριθμο πλαισίου στην kosmocar και περιμένω να μου πουν τι εχουν αλλαξει κλπ. Το ερώτημα μου είναι σε περίπτωση αναβάθμισης από 122 στους 150hp υπάρχει περίπτωση να επηρεάζει το κιβώτιο και να βγαλει καποια προβλήματα ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 20, 2015 Report Share Posted November 20, 2015 Καλησπερα σας ειμαι ετοιμος στην αγορα ενός passat 1,4 122 2011 DGS7 από ιδιώτη εχω δωσει τον αριθμο πλαισίου στην kosmocar και περιμένω να μου πουν τι εχουν αλλαξει κλπ. Το ερώτημα μου είναι σε περίπτωση αναβάθμισης από 122 στους 150hp υπάρχει περίπτωση να επηρεάζει το κιβώτιο και να βγαλει καποια προβλήματα ευχαριστώ Καλό είναι να αναπτύξεις το ερώτημα σου στην υποενότητα Passat, για να έχεις και καλύτερη πληροφόρηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SavvinDiesel Posted December 3, 2015 Report Share Posted December 3, 2015 (edited) Μόλις πριν από μιάμιση ώρα παρέλαβα το Golfάκι από την αντιπροσωπεία. Αλλαγή πολύδισκου κατόπιν ραντεβού με κόστος 390€ συν ένα service αναλίπανσης των 115€, για να συγκαταλεχθώ στο πελατολόγιο του καταστήματος, το οποίο απολαμβάνει αλλαγές πολύδισκων με μειωμένο κόστος. Η αλήθεια είναι ότι μόνο το κόστος του πολύδισκου είναι 500+€. Είμαι εκτός εγγύησης, άρα πρέπει να πλερώ. 32.000 χ.μ. όμως ρε γαμώτο; 32; Τέσπα... Να υποθέσω ότι δεν φοράω τον τελευταίο κωδικό, μιας και από ό,τι διάβασα στις τελευταίες σελίδες δεν είναι ο τελευταίος ο ΟΑΜ158140Ν, έτσι; Τον έχει φορέσει κανένας, να μας πει εντυπώσεις ή να κάνω υπομονή λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμη μέχρι τις ενδείξεις φθοράς για να σπεύσω προς αντικατάσταση; Κουράστηκα ψυχολογικά μόνο στην αλλαγή του 1ου... Δεν μπορώ να φανταστώ πως ένιωθαν μέλη που άλλαξαν 2 και 3 φορές πολύδισκο ή ολόκληρο το κιβώτιο. Αυτά τα λίγα παιδιά, δεν θα μονολογήσω άλλο, κάπου εδώ κλείνω! Edited December 3, 2015 by SavvinDiesel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vtsotras Posted December 3, 2015 Report Share Posted December 3, 2015 Μόλις πριν από μιάμιση ώρα παρέλαβα το Golfάκι από την αντιπροσωπεία. Αλλαγή πολύδισκου κατόπιν ραντεβού με κόστος 390€ συν ένα service αναλίπανσης των 115€, για να συγκαταλεχθώ στο πελατολόγιο του καταστήματος, το οποίο απολαμβάνει αλλαγές πολύδισκων με μειωμένο κόστος. Η αλήθεια είναι ότι μόνο το κόστος του πολύδισκου είναι 500+€. Είμαι εκτός εγγύησης, άρα πρέπει να πλερώ. 32.000 χ.μ. όμως ρε γαμώτο; 32; Τέσπα... Να υποθέσω ότι δεν φοράω τον τελευταίο κωδικό, μιας και από ό,τι διάβασα στις τελευταίες σελίδες δεν είναι ο τελευταίος ο ΟΑΜ158140Ν, έτσι; Τον έχει φορέσει κανένας, να μας πει εντυπώσεις ή να κάνω υπομονή λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμη μέχρι τις ενδείξεις φθοράς για να σπεύσω προς αντικατάσταση; Κουράστηκα ψυχολογικά μόνο στην αλλαγή του 1ου... Δεν μπορώ να φανταστώ πως ένιωθαν μέλη που άλλαξαν 2 και 3 φορές πολύδισκο ή ολόκληρο το κιβώτιο. Αυτά τα λίγα παιδιά, δεν θα μονολογήσω άλλο, κάπου εδώ κλείνω! Σε ποια αντιπροσωπεία φίλε μου ????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Φίλοι,γεια σας! Άλλαξα προ μηνός πολύδισκο(για δεύτερη φορά) και εγκέφαλο κιβωτίου,αφού έμεινα στο δρόμο,από βλάβη. Τα σκορτσαρίσματα,φυσικά,εξαφανίστηκαν,αλλά,όταν το κιβώτιο είναι κρύο και η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλή,στο φρενάρισμα και κατά τη διάρκεια της αποσύμπλεξης των ταχυτήτων,κάνει για κάποια δευτερόλεπτα ΄΄λαγουδάκια'',ένα τρέμουλο,σαν να περνάς πάνω σε δρόμο με ανωμαλίες. Σε λίγα λεπτά που θα ζεσταθεί,όλα καλά. Αύριο τηλεφωνώ στο συνεργείο και κλείνω ραντεβού να δουν το αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 14, 2015 Report Share Posted December 14, 2015 Γράψε και τι αμάξι είναι και τι κιβώτιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpappas Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 (edited) Καλησπερα παιδια.Ειμαι νεος στο forum και θα ηθεκα την βοηθεια σας.Εχω ενα golf 6 αυτοματο 160 hp.Σημερα κατι επαθε το σασμαν κ κανει εναν θορυβο,αλλαζει μονο 2,4,6 και θελω να ρωτησω αν ξερετε τι ειναι ευχαριστω Edited March 23, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fovos Posted February 29, 2016 Report Share Posted February 29, 2016 κατι παιζει με το συμπλεκτη των μονων δεν ξερω αν ειναι απο λογισμικο του dsg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted February 29, 2016 Report Share Posted February 29, 2016 Είτε mechatronic είτε πολύδισκος. Αν κάνεις επανεκκίνηση στη μηχανή ούτε τότε έχεις τις υπόλοιπες ταχύτητες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toympano Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 On 6/11/2015 at 1:50 AM, the_winner said: Το 7αρι DSG εχει πολυ πιο κοντη κλιμάκωση , επισης οι απώλειες ειναι λιγότερες λογω του ξηρου δισκου , με 6αρι dsg η καταναλωση ειναι παραπανω απο 6αρι manual αντιθετα με 7αρι dsg Η καταναλωση ειναι πιο κατω απο χειροκινητο και dsg6 Επισης παιζει ρολο η οδηγηση στο αν θα αρχισει να σκορτσαρει η οχι, δηλαδη το πολυ οδήγημα στο D αλλα και η οδηγηση στην πόλη, φθείρει τον 2ο δισκο αρκετα και μετα αρχιζει και σκορτσαρει. Δεν υπαρχει αυτο. Η καταναλωση ειναι ιδια ασχετα αν η κλιμακωση ειναι πιο κοντη η οχι. Εγω δηλαδη που στη πολη οδηγω συντηρητικα και το σασμαν μου αλλαζει σχεδον ολες τις ταχυτητες στις 1900-2000 σαλ καιω πιο πολλα απο οτι αν ειχα στην ιδια οδηγηση ενα dsg 7? Η κυριοτερες διαφορες ειναι οτι το DSG 6 αντεχει περισσοτερη ροπη κοντα στα 55 κιλα περιπου σε αντιθεση με τα 35 περιπου του DSG 7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toympano Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 On 18/11/2015 at 0:06 PM, angel123 said: Καλησπερα σας ειμαι ετοιμος στην αγορα ενός passat 1,4 122 2011 DGS7 από ιδιώτη εχω δωσει τον αριθμο πλαισίου στην kosmocar και περιμένω να μου πουν τι εχουν αλλαξει κλπ. Το ερώτημα μου είναι σε περίπτωση αναβάθμισης από 122 στους 150hp υπάρχει περίπτωση να επηρεάζει το κιβώτιο και να βγαλει καποια προβλήματα ευχαριστώ Η ροπη ειναι αυτη που καταπονει το σασμαν και οχι τοσο η ιπποδυναμη. Στα 30 αλογα που πηρε το αμαξι ομως θεωρω οτι δε θα πρεπε να ανησυχεις αντιθετα να απολαυσεις το αμαξι την δυναμη του κ την ανεση του σασμαν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 1 hour ago, toympano said: Δεν υπαρχει αυτο. Η καταναλωση ειναι ιδια ασχετα αν η κλιμακωση ειναι πιο κοντη η οχι. Εγω δηλαδη που στη πολη οδηγω συντηρητικα και το σασμαν μου αλλαζει σχεδον ολες τις ταχυτητες στις 1900-2000 σαλ καιω πιο πολλα απο οτι αν ειχα στην ιδια οδηγηση ενα dsg 7? Η κυριοτερες διαφορες ειναι οτι το DSG 6 αντεχει περισσοτερη ροπη κοντα στα 55 κιλα περιπου σε αντιθεση με τα 35 περιπου του DSG 7. εχεις δει το μαμα σασμαν του γτι 5 να βγαζει πανω απο 51 κιλα χωρις να πατιναρει? και αν εσενα ο προγραμματιστης σου το χε παει 55 θες να μας πεις αμα ειχε αυξησει την πιεση στο συστημα πιεσης του σασμαν γιατι πανω απο 51 κιλα βαρια ...σε 2 γτι που εχω κανει τις δοκιμες μου δεν βγαλαμε με μαμα δισκους και χωρις να αλλαξουμε τα 10 μπαρ πιεσης που εχει απτην μανα του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toympano Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 7 minutes ago, quicksilver said: εχεις δει το μαμα σασμαν του γτι 5 να βγαζει πανω απο 51 κιλα χωρις να πατιναρει? και αν εσενα ο προγραμματιστης σου το χε παει 55 θες να μας πεις αμα ειχε αυξησει την πιεση στο συστημα πιεσης του σασμαν γιατι πανω απο 51 κιλα βαρια ...σε 2 γτι που εχω κανει τις δοκιμες μου δεν βγαλαμε με μαμα δισκους και χωρις να αλλαξουμε τα 10 μπαρ πιεσης που εχει απτην μανα του. 55 nm περιπου ειπα. Αν δηλαδη ελεγα 50 nm θα ειχαμε λυσει το προβλημα; Η αντοχη του DSG 6 εχει να κανει με την αντοχη υλικων καθαρα. Απο κει και περα αν η δυναμη βγαινει ομαλα και οχι με τρομερο οβερμπουστ κτλ ολα ειναι πιθανα. Εγω με το δικο μου DSG 6 σε GTI 5 και με k04 τουρμπο κοντα στα 300 αλογα το σασμαν μου δεν εχει κανει κιχ. Και ξερεις γιατι; Γιατι πρωτα απο ολα δεν το σκιζω, δευτερον δεν εχω πανω απο 1,2 στιγμιαιο οβερ και τριτον εχω πολυ καλο προγραμμα στο σασμαν ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...