Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

τιποτα δεν ειναι τυχη....ευγε για τα 300 αλογα σου και το τροπο που το χεις ρυθμισει.

κιχ ειναι σπανιο να κανουν τα 6ρια τα dsg των γτι 5,εχουν αποδειξει οτι ειναι σκυλια..εγω εκλεισα 160.000 χλμ μαζι τους και με παραπανω ψαξιμο απο ενα απλο προγραμμα στο σασμαν.και εχω ιδια πειρα σε ολα τα σταδια σε σασμαν και μοτερ.σαν σασμαν αυτο και του ρ32 ειναι απτα καλα των dsg .

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, quicksilver said:

τιποτα δεν ειναι τυχη....ευγε για τα 300 αλογα σου και το τροπο που το χεις φτιαξει.

κιχ ειναι σπανιο να κανουν τα 6ρια τα dsg των γτι 5,εχουν αποδειξει οτι ειναι σκυλια..εγω εκλεισα 160.000 χλμ μαζι τους και με παραπανω ψαξιμο απο ενα απλο προγραμμα στο σασμαν.και εχω ιδια πειρα σε ολα τα σταδια σε σασμαν και μοτερ. 

Ειμαι κοντα 300 με μονη αλλαγη φιλτρο στο παππα οπου ειχα ελευθερο (γαζας) πλεον εβαλα παλι χαρτινο, τουρμπο k04, μπεκ s3, σκαστρα s3, προγραμματισμενο με καυσιμο 95 RON, 89.000 χιλιομετρα εχω κ η οδηγηση πλην σπανιων περιπτωσεων  ειναι χαλαρη ταξιτζιδικη θα ελεγε κανεις. Και οντως δεν εχει κανει κιχ...

Edited by toympano
Link to comment
Share on other sites

τωρα εισαι οφφτοπικ,αλλου μπορουμε να μιλησουμε για το τι εχεις κανει στο gti σου,στο συγκεκριμενο θεμα δεν μπορουμε.ανοιξε ενα θεμα με την παρουσιαση σου του αυτοκινητου σου και εκει συζηταμε οτι θες

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, quicksilver said:

τωρα εισαι οφφτοπικ,αλλου μπορουμε να μιλησουμε για το τι εχεις κανει στο gti σου,στο συγκεκριμενο θεμα δεν μπορουμε.ανοιξε ενα θεμα με την παρουσιαση σου του αυτοκινητου σου και εκει συζηταμε οτι θες

Δεν με καταλαβες.

Απλα παρεθεσα τι ακριβως εχει το αυτοκινητο επανω, ετσι ωστε να βγαλει την δυναμη αυτη, με απροβληματιστη μεταδοση.

Σκοπος ειναι να ξερουν οι φιλοι οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν εχει βγαλει προβλημα με τα specs αυτα στα χιλιομετρα αυτα. :unsure:

ps την τουρμπινα που εχεις τωρα την ειχα στο πρωην αυτοκινητο μου ενα leon 20vt   και εβγαλα στο vamag στη Πατρα 654 αλογα, B)

Edited by toympano
Link to comment
Share on other sites

οκ αμα ειναι ετσι τοτε να συμπληρωσω ....το σασμαν αυτο δεν καταλαβαινει τον χρηστο του 2 χρονια με αμετρητα πατηματα σαν κο4 στα 47 κιλα ροπης με 372 αλογα. τωρα τι φοραγα τα χω στην παρουσιαση μου..σαν μαμα δισκακια παντα για να ξερει και καποιος με τα μαμα ποσο αντεχει...

 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, quicksilver said:

οκ αμα ειναι ετσι τοτε να συμπληρωσω ....το σασμαν αυτο δεν καταλαβαινει τον χρηστο του 2 χρονια με αμετρητα πατηματα σαν κο4 στα 47 κιλα ροπης με 372 αλογα. τωρα τι φοραγα τα χω στην παρουσιαση μου..σαν μαμα δισκακια παντα για να ξερει και καποιος με τα μαμα ποσο αντεχει...

 

Πολυ καλα οποτε συμπερασμα ειναι οτι αν ριξουμε λιγο την ροπη του (δηλαδη το οβερ στο τουρμπο) και δεν ξεπερασουμε τα 50 nm αλλα να παραμεινουμε στα αλογα που επιθυμουμε τοτε το σασμαν ενδεχεται να ζησει κοντα στα 50 nm. 

Link to comment
Share on other sites

δουλευε οποια ροπη θες κατω απο 50 και δεν θα χεις θεμα.τωρα μεχρι 1.7-8 εγω ημουν.στην πατρα μη το λανβανεις ως αξιοπιστο το dyno ,προσπαθησε να διαλεγεις κανα μαχα3000 η dynojet.εχω μετρησει και εγω πατρα με τον κυριλο ποιο παλια σε 20βτ αλλα ηταν οτι ναναι αοφυ με περναγανε ποιο αδυνατα αμαξια αθηνας,,,

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, quicksilver said:

δουλευε οποια ροπη θες κατω απο 50 και δεν θα χεις θεμα.τωρα μεχρι 1.7-8 εγω ημουν.στην πατρα μη το λανβανεις ως αξιοπιστο το dyno ,προσπαθησε να διαλεγεις κανα μαχα3000 η dynojet.εχω μετρησει και εγω πατρα με τον κυριλο ποιο παλια σε 20βτ αλλα ηταν οτι ναναι αοφυ με περναγανε ποιο αδυνατα αμαξια αθηνας,,,

Πανε αυτα παλια δεν τα ξαναεκανα. Ο κυριλος...... οκ! Αντε να εκλεβε 50 αλογα να πουμε 600;; Καλα ειναι ..

Link to comment
Share on other sites

πολυ πιθανον τα 50 αφου ουτε η γκαρρετ δεν το δινει για 650....στα 2.45 βγαζει 601 τουλαχιστον σε μαχα απο οτι ξερω...

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, quicksilver said:

πολυ πιθανον τα 50 αφου ουτε η γκαρρετ δεν το δινει για 650....στα 2.45 βγαζει 601 τουλαχιστον σε μαχα απο οτι ξερω...

 

Ηταν και αλλα μεσα πολλα απο εκκεντρα εως ζουμια μαγικα πεταλουδες καπακια ροικες και και και και ουφφ πολλα λεφτα...:startle:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καταλαβε λιγο οτι ολα αυτα ειναι ασχετα με το θεμα και αυριο θα σβηστουν πιθανοτατα μιας και δεν ειναι του παροντος.οτι θες μπορουμε να τα πουμε στις κοντρες η σε αλλα θεματα..ελα εκει.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, quicksilver said:

καταλαβε λιγο οτι ολα αυτα ειναι ασχετα με το θεμα και αυριο θα σβηστουν πιθανοτατα μιας και δεν ειναι του παροντος.οτι θες μπορουμε να τα πουμε στις κοντρες η σε αλλα θεματα..ελα εκει.

Οχι οκ το εξαντλησα το θεμα, συγνωμη για το οφ τοπικ πραγματικα. Καλη συνεχεια παιδες.:(

Link to comment
Share on other sites

κανε μια παρουσιαση με αυτο που ειχες φτιαξει στα βελτιωμενα για να ξερουν οι επομενοι....

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, quicksilver said:

κανε μια παρουσιαση με αυτο που ειχες φτιαξει στα βελτιωμενα για να ξερουν οι επομενοι....

Οχι ευχαριστω, προτεινω να μην γινω παραδειγμα προς μιμηση! :thumbsd:

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, toympano said:

Οχι ευχαριστω, προτεινω να μην γινω παραδειγμα προς μιμηση! :thumbsd:

εσυ ξερεις καλυτερα.αμα δεν θες να μοιραστεις τις εμπειριες σου και το τι εχεις συνδυασει με το τι αποτελεσμα ειχε αυτο.οκ αλλα τα φορουμ για αυτο ειναι για να μαθαινουμε και 10 πραγματα πανω στο αυτοκινητο που δεν το βλεπουμε σαν μεσο μεταφορας απλα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, quicksilver said:

εσυ ξερεις καλυτερα.αμα δεν θες να μοιραστεις τις εμπειριες σου και το τι εχεις συνδυασει με το τι αποτελεσμα ειχε αυτο.οκ αλλα τα φορουμ για αυτο ειναι για να μαθαινουμε και 10 πραγματα πανω στο αυτοκινητο που δεν το βλεπουμε σαν μεσο μεταφορας απλα.

Εχεις δικιο φιλε μου Quicksilver αλλα εχω μετανοιωσει για το χρονο και το χρημα που σπαταλησα σε αυτες τις μ@λ@κιες ειλικρινα. Με την γκολφω μου εχω αραξει κ ειμαι ευτυχισμενος και ζω την ζωη μου οπως θα επρεπε πραγματικα και οχι χωμενος μεσα σε συνεργεια να τα τροφοδοτω μα χρημα... Σε ευχαριστω πολυ παντως για την προοτροπη σου καλο μεσημερι στο φορουμ!:hi:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έτσι μπράβο τούμπανε, αυτή είναι η αλήθεια.

Αυτό προσπαθούμε να ενημερώνουμε σώστά τον κόσμο εδώ μέσα, με τις εμπειρίες και τις γνώσεις μας.

Φυσικά, δεν μπορούμε να τα φυτέψουμε στο κεφάλι τους, αλλά όσοι ακούν τις συμβουλές βγαίνουν κερδισμένοι μακροπρόθεσμα.

 

Η αγάπη για το αυτοκίνητο και τη βελτίωση είναι μεγάλη, αλλά επίσης μεγάλη είναι και η εκμετάλλευση από πολλούς στο χώρο.

Όχι όλους, πολλούς όμως.

 

ΥΓ.

Το λιοντάρι ήταν ωραίο αμάξι, έχω  (Cupra R) όχι 180άρι , αλλά το Golfακι είναι ωραίο αμάξι άνετο και εύκολο για κάθε μέρα χωρίς τον πονοκέφαλο 

των 400-500-600 ίππων, μια Κ04 και είσαι 300+ καθε μέρα ατσαλάκωτος.

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 10/3/2016 at 8:30 ΠΜ, nikdev said:

Έτσι μπράβο τούμπανε, αυτή είναι η αλήθεια.

Αυτό προσπαθούμε να ενημερώνουμε σώστά τον κόσμο εδώ μέσα, με τις εμπειρίες και τις γνώσεις μας.

Φυσικά, δεν μπορούμε να τα φυτέψουμε στο κεφάλι τους, αλλά όσοι ακούν τις συμβουλές βγαίνουν κερδισμένοι μακροπρόθεσμα.

 

Η αγάπη για το αυτοκίνητο και τη βελτίωση είναι μεγάλη, αλλά επίσης μεγάλη είναι και η εκμετάλλευση από πολλούς στο χώρο.

Όχι όλους, πολλούς όμως.

 

ΥΓ.

Το λιοντάρι ήταν ωραίο αμάξι, έχω  (Cupra R) όχι 180άρι , αλλά το Golfακι είναι ωραίο αμάξι άνετο και εύκολο για κάθε μέρα χωρίς τον πονοκέφαλο 

των 400-500-600 ίππων, μια Κ04 και είσαι 300+ καθε μέρα ατσαλάκωτος.

you're welcome

με την k04 και μπεκ s3 ειμαι στο 1,2 οβερ περιπου 300 με 100αρες. Εγω βαζω μονο 95αρες καθως εχω ρυθμισει και με 95αρες. Ολα τα αλλα μαμα.... ακομα κ το φιλτρο στον παπα. 

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα! Έχω ένα Scirocco 1.4 DSG7 160hp του 2009. Τον Αύγουστο του  2013 άλλαξα πολύδισκο μαζί με mechatronic μετά από έντονα προβλήματα σκορτσαρίσματος σε 1η-2α-3η κλπ που έφτασαν στο σημέιο της false neutral και το αμάξι δεν αποσύμπλεκε καν. Ημουν εκτός εγγύησης αλλά μετά απο αγώνα ενός μήνα πλήρωσα μόνο 130 ευρώ.  Εδώ και σχεδόν λοιπόν μισό χρόνο είναι πλεον εκτός εγγύησης τα εκαρτήματα αυτά και ο πολύδισκος παρουσιαζει παλι προβλημα με σκορτσαρίσματα στην 1η και 2α. Τι μπορώ να κάνω/πω ωστε να γλιτωσω οσα περισσοτερα γινεται? Δε γίνεται άλλο αυτη η ιστορία κάθε δυόμιση χρόνια.. (Μένω Κύπρο)
Ευχαριστω :)

Edited by Warlord
Link to comment
Share on other sites

γεια σας 

εχει κανεις αντιμετωπισει τελευταια κανενα προβλημα με τα dsg ?

Edited by vasilis 15
Link to comment
Share on other sites

καληςπερα,θα ηθελα τις γνώσεις σας πανω σε ενα συγκεκριμένο προβλημα που αντιμετωπίζω .εχω ενα golf 1.4 122 ps με dsg κιβώτιο ταχυτήτων.το αγόρασα το 2010 .στις 9.000 χλμ άρχισε ενα κοτσαρισμα οταν άλλαζε η ταχύτητα απο την 1στη 2. πηγα στην αντιπροσωπεία (μανδυλας δυτική θεσσαλονικη)και συγκεκριμένα με εξυπηρετούσε ο φαρμακης.αφου μου κράτησε το αυτοκινητο μια βδομαδα για ελεγχο ,μου ειπε οτι το αυτοκινητο ειναι οκ ( μου έκανε αναβαθμιςη-το προβλημα δεν λύθηκε)και περιμένε μια απαντηςη απο γερμανια σε μαιλ που έστειλε. περίμενα κοντα στους 2 μηνες ( συχνά τηλεφωνήματα απο την πλευρά μου)αυτη την απαντηςη (το αμάξι έμεινε σε γκαράζ λόγο ξενερας).απαντηση δεν ερχόταν ποτε και τελικα ενας γνωστός μου με γνώρισε έναν εργαζόμενο της Audi (τον οποιο εχουν απολύσει) ο οποιος μου ανέφερε οτι το προβλημα ειναι γνωστό και μου έδωσε ραντεβού την επόμενη μερα για τακτοποίηση του προβλήματος με αλλαγη ενός εξαρτήματος .μαλιστα με έβαλε μπροστα στον υπολογιστή και μου έδειξε την απαντηςη που έστειλε η γερμανια μερικές ώρες αργότερα απο την πρώτη φορα  που πηγα το αυτοκινητο .το προβλημα λύθηκε αλλα στις 20.000χλμ μου το ξανα έβγαλε .αυτη την φορα πηγα στην ετεα στην Ανατολική θεσσαλονικη .με εξυπηρέτησαν άψογα και μου άλλαξαν αυτο το εξαρτημα(ειλικρινά δεν ξερω τι αλλάζουν) με πιο ενισχυμένο μου ειπαν κτλ.τωρα στης 65 .000χλμ νιώθω το αυτοκινητο πάλι να κανει αυτο το κοτσαρισμα -τρέμουλο .το αυτοκινητο δεν το εχω σπινιαρει  ποτε για να πεις οτι φταίει η οδήγηση μου .επισης πριν 2,5 χρονια άλλαξα αντλία νερου . (αφου την πλήρωσα εχω εγγύηση 2 χρονια).στους 20 μηνες απο την αλλαγη (δεν έκλεισαν 2χρονια)μου ξανα έβγαλε προβλημα η αντλία νερου.πηγα και μου την άλλαξαν τζάμπα.μετα απο 5 μηνες μου ξανα έβγαλε προβλημα η αντλία νερου.(ενα σφύριγμα).πηγα ετεα και μου ειπαν οτι δεν ειναι η αντλία νερου αλλα το κύκλωμα και με ενα ειδικό καθαριστικο (140€)θα λυνόταν το προβλημα .πηγαινω μανδυλα μου λένε ειναι η αντλία νερου και με 170 €ειμαι οκ(μεσα και το ειδικό καθαριστικο)και αναρωτιέμαι 30 € εχει η αντλία;παίρνω τηλ στην Ετεα και τους ρωτάω ποσο θέλουν για να μου άλλαξουν και την αντλία και μου Λένε 250€.πηγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και με 20 ευρω το αυτοκινητο ειναι οκ.επειδη μακροαγορευσα να επανέλθω στο dsg.τι γνωρίζουμε σχετικα με το προβλημα;να παω και να απαιτήσω αλλαγη χωρις να δωσω φραγκο;ειναι γνωστό το προβλημα στα τοσα χλμ;

Link to comment
Share on other sites

καληςπερα,εχω ενα golf 1.4  2010 dsg και ειναι η τριτη φορα που αλλάζω πολυδίσκο συμπλέκτη  μεσα σε έξι χρονια με 67.000. χιλιομετρα.σκεφτομαι μα τους κανω καταγγελία και να τους σύρω στα δικαστήρια ,ενδιαφέρεται κανεις να την κανουμε απο κοινού;

Link to comment
Share on other sites

Κάνε πρώτα ένα mail προς την Kosmocar με στοιχεία του θέματος που αντιμετωπίζεις και αφού πάρεις (γραπτή) απάντηση τότε δες πως θα κινηθείς.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.