Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

η απαντηςη ειναι μια έκπτωση στο ανταλλακτικό και η συνήθης εγγύηση 2 χρονια,αλλα μετα τα 2 χρονια;πάλι αλλαγη πολυδίσκο;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

είμαι κάτοχος golf 1.4 160hp dsg7 (07/2011)... στις 18/06/14 άλλαξα το σετ πολυδίσκου και έβαλε αυτό με το κωδικό που τελειώνει σε L... την προηγούμενη εβδομάδα (30/05/2016) πήγα για σερβις στην αντιπροσωπεια... όλα καλά, μετά από την οδήγηση του αρχιμηχανικού δεν βρήκαν κάτι... εγώ όμως νομίζω ίσως να σκορτσάρει... έχετε να μου προτείνετε κάτι??? 

Σας ευχαριστώ πολύ...

 

Link to comment
Share on other sites

Εχω περιπου ενα μηνα το golg7 act dsg  αγορασμενο απο καρεντα καινουργιο.....το προηγουμενο ηταν παλι golf 1.4 με τα 160 αλλα κιβωτιο μηχανικο.επειδη δεν εχω εμπειρια απο το dsg νομιζω οτι στο D κ γυρω στισ 1500 με 2000 στροφεσ ακουω ενα θορυβο σαν κατι να κροταλιαζει αλλα πολυ αχνα που μαλλον το προσδιοριζω απο σασμαν. Εχει καποιοσ αναλογη εμπειρια?

Link to comment
Share on other sites

On 18/7/2012 at 0:39 ΠΜ, kostastroxokinisi said:

Τελικά το πήγα στην ΕΤΕΑ.στις 04-07-12 τετάρτη.Ο σύμβουλος service που με εξυπηρέτησε είναι ο ΓΕΡΑΚΟΥΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ και μπορώ να πω ,πως ήταν εξυπηρετικός και ευγενικός. Μου είπε πως θα , το δουν την Δευτέρα στις 09-07-2012. Τελικά με πήρε την Παρασκευή στις 06-07-2012 και ότι η διάγνωση είναι αλλαγή εγκεφάλου σασμάν και πολυδισκος, κόστος 3000 ευρω!! Μου είπε θα πως θα μιλήσει με cosmocar να δει τι μπορεί να κάνει. Με πήρε την Δευτέρα στις 09-07-2012 και μου είπε πως θα πληρώσω περίπου 300 ευρώ και το υπόλοιπο θα το καλύψει η cosmocar. Επίσης τα ανταλλακτικά θα θρουν σε δέκα μέρες!!! Το αποτέλεσμα …. οι προγραμματισμένες διακοπές , με την γυναίκα μου και τις δυο κόρες να ακυρωθούν επ αόριστου!!!

Όλες αυτές τις μέρες ψάχνοντας στο internet ανακάλυψα πως το πρόβλημα είναι παγκοσμίως γνωστό και στην ΚΙΝΑ και ΑΜΕΡΙΚΗ αποζημιώθηκαν πλήρως οι ιδιοκτήτες dsg7 και τους δόθηκε παράταση εγγύησης 10 χρόνια για το dsg7 ή 160000 χλμ. Και αυτοκίνητο εξυπηρέτησης. Μιλώντας με cosmocar μου είπαν πως δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα περισσότερο.

ΜΕΤΆΦΡΑΣΉ ΑΠΟ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗ DSG7 ΣΕ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΗ

Δεκέμβριος 2009

Αριθμός πλαισίου

Θέμα: προσεχές πρόγραμμα ικανοποίησης πελατών –μονάδα μηχανικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων

Αγαπητέ ιδιοκτήτη Volkswagen,

Κάποιοι πελάτες έχουν αναφέρει προβλήματα με την απόδοση του κιβωτίου ταχυτήτων κάτω από ορισμένες συνθήκες οδήγησης. Αυτό οφείλεται σε ένα πιθανόν ελαττωματικό εξάρτημα μέσα στη μονάδα μηχανικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων του κιβωτίου ταχυτήτων και επηρεάζει ένα περιορισμένο αριθμό οχημάτων Volkswagen, μοντέλα των ετών 2007-2009, εξοπλισμένα με DSG κιβώτιο ταχυτήτων.

Ποιο είναι το πρόβλημα και τι μπορεί να συμβεί;

Σε μερικά οχήματα είναι πιθανόν ένας αντιτριβικός δακτύλιος μέσα στη μονάδα μηχανικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων να έχει τη δυνατότητα φθείρεται πρόωρα με αποτέλεσμα οι συμπλέκτες μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων να λειτουργούν λιγότερο ομαλά από ότι πριν. Καθώς συμβαίνει αυτή η φθορά, ο οδηγός θα αρχίσει να παρατηρεί αλλαγές στον τρόπο που νιώθει το όχημα καθώς αλλάζει ταχύτητες (απότομο, σπασμωδικό τράβηγμα). Ενώ αυτή η αλλαγή μπορεί να γίνει πολύ έντονη και ευδιάκριτη, το όχημα παραμένει ασφαλές στην οδήγηση καθώς αυτό το πρόβλημα δεν επηρεάζει την έμπροσθεν ή όπισθεν κίνηση του οχήματος ούτε μπορεί να οδηγήσει το όχημα να κινείται από μόνο του.

Είναι κατανοητό πως οι πελάτες έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους σε εμάς σχετικά με αυτό το θέμα και επειδή η ικανοποίηση του πελάτη είναι η κυρίαρχη προτεραιότητα μας, θα το απευθύνουμε σε εσάς ως εξής:

· Εκστρατεία ικανοποίησης πελατών – Άνοιξη 2010

Αναπτύσσουμε επί του παρόντος ένα διαγνωστικό εργαλείο που θα καταστήσει ικανούς τους εμπόρους και αντιπροσώπους να αναγνωρίζουν ένα όχημα με φθορά του αντιτριβικού δακτυλίου μέσα στη μονάδα μηχανικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Προσδοκούμε πως στο τέλος της άνοιξης του 2010 θα έχουμε επαρκή και διαθέσιμο εφοδιασμό ανταλλακτικών για να ξεκινήσουμε μία εκστρατεία ικανοποίησης πελατών και να αντικαταστήσουμε όλες τις μονάδες μηχανικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων που αναγνωρίζονται ως ελαττωματικές από το διαγνωστικό εργαλείο. Όταν το εργαλείο και τα ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα, θα σας ειδοποιήσουμε μέσω ταχυδρομείου αμεσότατα και τότε μπορείτε να προγραμματίσετε ένα ραντεβού με ένα εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο ή έμποροVolkswagen γι’ αυτή την υπηρεσία. Θα παρέχουμε εφεδρικά οχήματα χωρίς χρέωση.

· Επέκταση εγγύησης για ένα DSG κιβώτιο ταχυτήτων.

Η Volkswagen επεκτείνει την εγγύηση στο DSG κιβώτιο ταχυτήτων στο όχημα σας όπως περιγράφεται στο δεύτερο εσώκλειστο γράμμα. Παρακαλώ διαβάστε αυτές τις πληροφορίες προσεκτικά καθώς παρέχουν λεπτομέρειες για το πώς και πότε το όχημα σας θα καλύπτεται κάτω από την εκτεταμένη εγγύηση.

Αν έχετε πρόσφατα πληρώσει για επισκευή / αντικατάσταση της μονάδας μηχανικών και ηλεκτρονικών στοιχείων, η εσώκλειστη φόρμα εξηγεί πώς να ζητήσετε αποζημίωση. Θα χαρούμε να εξετάσουμε την αίτηση αποζημίωσης. Το όχημα σας θα εξακολουθεί να είναι εκλέξιμο για επιθεώρηση / αντικατάσταση (αν χρειαστεί) ακόμα και αν λάβετε αποζημίωση για προηγούμενα έξοδα επισκευής.

Αν έχετε αλλάξει τη διεύθυνση σας ή έχετε πουλήσει το όχημα, παρακαλώ συμπληρώστε την εσώκλειστη προπληρωμένη κάρτα απάντησης του ιδιοκτήτη και στείλτε την σε εμάς έτσι ώστε να μπορέσουμε να ενημερώσουμε τα αρχεία μας.

Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση που αφορά τα προγράμματα ικανοποίησης πελατών που περιγράφονται σε αυτό το γράμμα, παρακαλώ επικοινωνήστε με τη φροντίδα πελατών Volkswagen(Volkswagen customer care) μέσω τηλεφώνου ή ταχυδρομείου στο:

Volkswagen of America, Inc.

Attn: customer care centre – Hills East (Mechatronic Unit)

3499 West Hamlin Road, Rochester Hills, MI 48309

1-800-893-5298

Αναγνωρίζουμε την ευκαιρία να αναβαθμίσουμε το όχημα σας έτσι ώστε να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες σας. Σας ευχαριστούμε που οδηγείται ένα Volkswagen.

Με εκτίμηση,

εξυπηρέτηση και ποιότητα Volkswagen

Δεκέμβριος 2009

Αριθμός πλαισίου

Θέμα: επέκταση εγγύησης για συγκεκριμένα οχήματα Volkswagen, μοντέλα των ετών 2007-2010, εξοπλισμένα με DSG κιβώτιο ταχυτήτων

Αγαπητέ ιδιοκτήτη Volkswagen,

Ως μέρος της συνεχούς δέσμευσης μας στην ικανοποίηση του πελάτη, χαιρόμαστε να σας πληροφορήσουμε για την απόφαση μας να επεκτείνουμε την εγγύηση που καλύπτει το DSG κιβώτιο ταχυτήτων στο όχημα σας για 10 χρόνια ή 100.000 μίλια, οτιδήποτε συμβεί πρώτο, από την αρχική ημερομηνία ελέγχου του οχήματος.

Η αρχική ημερομηνία ελέγχου του οχήματος καθορίζεται ως η ημερομηνία που το όχημα μεταφέρθηκε είτε στον αρχικό αγοραστή είτε στον αρχικό μισθωτή ή αν το όχημα δόθηκε πρώτη φορά για έλεγχο ως αυτοκίνητο επίδειξης ή εταιρικό αυτοκίνητο, η ημερομηνία που ένα τέτοιο όχημα δόθηκε πρώτη φορά για έλεγχο.

Αν έχετε ποτέ θέμα με ένα DSG κιβώτιο ταχυτήτων στο όχημα σας, ο εξουσιοδοτημένος έμπορος ή αντιπρόσωπος Volkswagen θα το διαγνώσει και θα το επισκευάσει για εσάς χωρίς κόστος, εφόσον το όχημα σας είναι εντός ορίου χρόνου ή μιλίων αυτής της εκτεταμένης εγγύησης. Παρακαλώ κρατήστε αυτό το γράμμα με το φυλλάδιο της εγγύησης σας και στείλτε το σε οποιοδήποτε νέο ιδιοκτήτη μαζί με το εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη.

Αυτή η επέκταση εγγύησης καλύπτει μόνο τη διάγνωση και επισκευή του DSG κιβώτιου ταχυτήτων

Αυτή η επέκταση εγγύησης δε θα καλύψει οποιαδήποτε ζημιά ή δυσλειτουργίες που προκλήθηκαν από εξωτερικές επιρροές, όπως ζημιά που προκλήθηκε από ατύχημα, κακή χρήση ή αμέλεια οχήματος ή ζημιά από καταιγίδα. Αυτές οι περιπτώσεις ίσως απαιτούν επισκευές που χρειάζονται κατάλληλη διάγνωση της υποβόσκουσας κατάστασης. Οποιεσδήποτε επισκευές που (1) είναι αναγκαίες για την κατάλληλη διάγνωση αυτών των άλλων περιπτώσεων ή (2) απαιτούνται για να φέρουν το όχημα στις εργοστασιακές προδιαγραφές δεν καλύπτονται από αυτή την επέκταση εγγύησης. Επιπλέον, το DSGκιβώτιο ταχυτήτων στο όχημα σας πρέπει να έχει συντηρηθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις συντήρησης που βρίσκονται στο εγχειρίδιο ιδιοκτήτη του οχήματος. Για επαλήθευση σιγουρευτείτε πως κρατάτε απόδειξη για κάθε συντήρηση άπαξ και ολοκληρωθεί. Οποιεσδήποτε δυσλειτουργίες ηλεκτρικών και μηχανικών εξαρτημάτων που δεν είναι του κιβωτίου ταχυτήτων καλύπτονται από τους κανονικούς όρους της περιορισμένης εγγύησης νέου οχήματος. Επιπλέον, αν ποτέ πουλήσετε το όχημα, αυτή η εγγύηση μεταφέρεται πλήρως στους επόμενους ιδιοκτήτες.

Μισθωμένα οχήματα

Αν είστε ο μισθωτής και καταχωρημένος ιδιοκτήτης του οχήματος που αναγνωρίζεται σε αυτή την πράξη, παρακαλώ προωθήστε αυτές τις πληροφορίες αμέσως στον μισθωτή μέσω ταχυδρομείου άμεσα μέσα σε 10 μέρες μετά τη λήψη αυτής της ειδοποίησης.

Έχετε αλλάξει τη διεύθυνση σας ή έχετε πουλήσει το όχημα;

Αν έχετε, παρακαλώ συμπληρώστε την εσώκλειστη προπληρωμένη κάρτα απάντησης του ιδιοκτήτη και ταχυδρομείστε την σε εμάς έτσι ώστε να μπορέσουμε να ενημερώσουμε τα αρχεία μας.

Αποζημίωση εξόδων

Αν έχετε πρόσφατα πληρώσει για επισκευή ή αντικατάσταση του DSG κιβώτιου ταχυτήτων, η εσώκλειστη φόρμα εξηγεί πώς να απαιτήσετε αποζημίωση. Θα χαρούμε να εξετάσουμε την αίτηση αποζημίωσης σας.

Η ασφάλεια, η ικανοποίηση του πελάτη, η ποιότητα και η μακρόχρονη αξιοπιστία του οχήματος είναι οι κορυφαίες προτεραιότητες στη Volkswagen και χαιρόμαστε να προσφέρουμε αυτή την εκτεταμένη εγγύηση. Σας ευχαριστούμε που οδηγείτε ένα Volkswagen.

Με εκτίμηση,

Volkswagen Αμερικής, ΑΕ.

Καλησπέρα εχω παρόμοιο πρόβλημα  εγκεφάλου σασμάν και καδένας είμαι εκτος εγγύησης Polo dsg7 2010 υπάρχει περίπτωση να με καλύψουν και εμένα αν παω σε ένα εξουσιοδοτημενο συνεργείο?

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια...εχω ενα golf 6 tsi highline 160ps DSG....καποιες φορες οταν το βαζω μπρος και τον λεβιε τον εχω στο P το αμαξι μ κανει εναν θορυβο σαν να ζοριζεται για κατι και με το που παω να βαλω οπισθεν και γενικα ειτε βαλω D η R σταματανε ολα....λετε να ειναι κατι...;;;;

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται πώς είχες σταματήσει προηγουμένως.  Τι εννοώ: Αν σταμάτησες και έβαλες το P , άφησες φρένο , και μετά σήκωσες χειρόφρενο, τότε το αμάξι «κλείδωσε» πρώτα με το P και όχι με το χειρόφρενο. Αν σταματήσεις , σηκώσεις χειρόφρενο και μετά βάλεις το λεβιέ στο P , τότε έχεις κλειδώσει πρώτα με χειρόφρενο και μετά με το P ... Μπακαλίστικο ακούγεται λίγο αλλά αυτό το «σαν να ζορίζεται» το αντιλαμβάνομαι ώς αποσύμπλεξη από το P στο D 'η στο R όταν έχουμε σταματήσει με τον τρόπο που σου είπα. Και σε μένα το κάνει , δεν ειναι κάποιο πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , BTH said:

Εξαρτάται πώς είχες σταματήσει προηγουμένως.  Τι εννοώ: Αν σταμάτησες και έβαλες το P , άφησες φρένο , και μετά σήκωσες χειρόφρενο, τότε το αμάξι «κλείδωσε» πρώτα με το P και όχι με το χειρόφρενο. Αν σταματήσεις , σηκώσεις χειρόφρενο και μετά βάλεις το λεβιέ στο P , τότε έχεις κλειδώσει πρώτα με χειρόφρενο και μετά με το P ... Μπακαλίστικο ακούγεται λίγο αλλά αυτό το «σαν να ζορίζεται» το αντιλαμβάνομαι ώς αποσύμπλεξη από το P στο D 'η στο R όταν έχουμε σταματήσει με τον τρόπο που σου είπα. Και σε μένα το κάνει , δεν ειναι κάποιο πρόβλημα

 

ωραια φιλε μ σε ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα...σημερα ειδα την κοπελα μου οταν ηρθε να με παρει απο την δουλεια να εχει τραβηξει χειροφρενο και ο λεβιες να ειναι στο D (DSG)...ολο αυτο εγινε για 3 δευτερολεπτα γτ το ειδα κατευθειαν...λετε να καναμε καμια ζημια;;;

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα...σημερα ειδα την κοπελα μου οταν ηρθε να με παρει απο την δουλεια να εχει τραβηξει χειροφρενο και ο λεβιες να ειναι στο D (DSG)...ολο αυτο εγινε για 3 δευτερολεπτα γτ το ειδα κατευθειαν...λετε να καναμε καμια ζημια;;;

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα...σημερα ειδα την κοπελα μου οταν ηρθε να με παρει απο την δουλεια να εχει τραβηξει χειροφρενο και ο λεβιες να ειναι στο D (DSG)...ολο αυτο εγινε για 3 δευτερολεπτα γτ το ειδα κατευθειαν...λετε να καναμε καμια ζημια;;;Γενικα καλο θα ηταν αν μπορουσε καποιος εμπειρος να μας δωσει καποιες συμβουλες για την σωστη χρηση DSG!!!

Link to comment
Share on other sites

Καμία ζημιά δεν έγινε σιγά. Προσοχή μόνο γιατί το αυτοκίνητο τσουλάει με το D, S ή R.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να διαβάσεις και το manual του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έχω βρει να αγοράσω ένα golf VI 1.4/122hp βενζίνη με dsg του 2011 και με λίγα χιλιόμετρα από ιδιώτη περίπου 85.000.

Βιβλίο και χαρτιά όλα κομπλέ.

Με το σασμάν δεν είχε ποτέ πρόβλημα από ότι μου λέει, αλλά τον κάλεσε η αντιπροσωπεία και άλλαξε τις βαλβολίνες στο αυτόματο βάσει κάποιας οδηγίας, πριν 2 χρόνια περίπου.

Δεν έχει πάλι κανένα πρόβλημα.

Χρειάζομαι την βοήθεια σας. Θα πάω να το τσεκάρω σε καρέντα, και σύμφωνα με όσα γράφετε εδώ, να μου πείτε τι θα πρέπει να ζητήσω να προσέξουν ιδιαίτερα ή τι πρέπει να προσέξω κι εγώ.

 

Link to comment
Share on other sites

On 29/1/2017 at 11:26 ΜΜ, rafm said:

Καλησπέρα, έχω βρει να αγοράσω ένα golf VI 1.4/122hp βενζίνη με dsg του 2011 και με λίγα χιλιόμετρα από ιδιώτη περίπου 85.000.

Βιβλίο και χαρτιά όλα κομπλέ.

Με το σασμάν δεν είχε ποτέ πρόβλημα από ότι μου λέει, αλλά τον κάλεσε η αντιπροσωπεία και άλλαξε τις βαλβολίνες στο αυτόματο βάσει κάποιας οδηγίας, πριν 2 χρόνια περίπου.

Δεν έχει πάλι κανένα πρόβλημα.

Χρειάζομαι την βοήθεια σας. Θα πάω να το τσεκάρω σε καρέντα, και σύμφωνα με όσα γράφετε εδώ, να μου πείτε τι θα πρέπει να ζητήσω να προσέξουν ιδιαίτερα ή τι πρέπει να προσέξω κι εγώ.

 

Τελικά πήγα σε καρέντα, και ζήτησα εξονυχιστικό έλεγχο. Όλα καλά το αυτοκίνητο είναι στα χέρια μου....:goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Ως κάτοχος GOLF TSI 1400CC DSG μοντέλο 2009 καταθέτω ότι μετά από 8 χρόνια, συνέπειας στα σέρβις του και χειρισμό θέλω να πιστεύω σωστό (αν και σαν γυναίκα το 99% της οδήγησής μου ήταν στη θέση D-αυτόματο) δηλώνω ότι μόλις με πρόδωσε ο εγκέφαλος του σασμάν, όπως με ενημέρωσαν από συνεργείο μου...

.Μιλάμε για ζημιά με εργασία γύρω στα 1500τουλάχιστον, υπολογίζω παραπάνω βέβαια, για να αντικατασταθεί με καινούριο.Δεν κατάλαβα αν μέσα είναι και το ΦΠΑ....

Ας μην σχολιάσω τον ουρανό που αρχίζει να ξεκολλάει, χωρίς υπαιτιότητά του (μου είπαν απ την ΚΟΣΜΟΚΑΡ για ηλ.σκούπα αν έβαλα).Λες και είμαστε χαζοί και δεν μας κόβει....Τι να πω...

Αγόρια έμπειρα της παρέας τούτης, ως μέλος νέο ακούω και δέχομαι προτάσεις στο πλαίσιο της αλληλεγγύης.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Εύχομαι να τελειώσει γρήγορα η περιπέτειά σου. Αντιλαμβάνομαι πως νιώθεις, όταν προσέχεις το αυτοκίνητό σου, είσαι συνεπής και τακτικός σε σέρβις και συντήρηση γενικά, περιμένεις να σου βγάλει συνηθισμένες βλάβες, όχι απρόοπτες.

Αναφέρεις την Κοσμοκαρ στο μήνυμά σου. Έχει ενημερωθεί για τα δυο θέματα που αντιμετωπίζεις, κιβώτιο και οροφή;

Δεν ξέρω αν έχεις ήδη πάρει δεύτερη γνώμη για το κιβώτιο από άλλο συνεργείο, αλλά ακόμα και αν εμπιστεύεσαι τυφλά το συνεργείο σου τόσα χρόνια, δεδομένου του προβλήματος και του αυξημένου κόστους αυτού, μια δεύτερη γνώμη θεωρώ πως είναι απολύτως απαραίτητη.

Link to comment
Share on other sites

Μολις σημερα ενημερωθηκα για υψος και ειδος ζημιας.

Εννοειται θα απευθυνθω γραπτα στην Κοσμοκαρ.Δεν θα το αφησω ετσι...

Αν σε αλλες χωρες εμπροθεσμα καλεσαν κατοχους dsg κιβωτιων απ την wv για επανελεγχο και εγκαιρη αντικατασταση,στην Ελλαδα γιατι οχι;

Με 75.000χλμ επιτρεπεται αυτο;

Εννοειται οτι και για τον ουρανο θα γινει σχετικη,δευτερη αναφορα...

Τα λεφτα δεν περισευουν,ουτε καν υπαρχουν για να πληρωνει ο πελατης την υπαιτιοτητα του εργοστασιου,οταν τους εχει καταθεση σχεδον 25000ευρω για ενα τετοιο ΙΧ...

Σε ευχαριστω πολυ για την αμεση βοηθεια σου...Να σαι πολυ καλα!

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

75.000χλμ. για τέτοιο πρόβλημα είναι όντως λίγα. Θα επιμείνω στην επίσκεψη σε ένα δεύτερο συνεργείο, τουλάχιστον αυτό θα έκανα εγώ ώστε να αποκλείσω οποιαδήποτε σχετική υπαιτιότητα του πρώτου.

Και συ να είσαι καλά & εύχομαι να βρεις ανταπόκριση στο πρόβλημά σου & να λυθεί άμεσα. Αλλιώς εύχομαι να κερδίσεις το Τζόκερ ώστε να πάρεις ενα καινούριο, αυτοκίνητο, όχι dsg!!! 

Link to comment
Share on other sites

Πληροφοριακα και μονο, τι ακριβως (βλαβη) παρουσιαζε το αυτοκινητο και σε οδηγησε στο συνεργειο?

Link to comment
Share on other sites

Βαζοντας το κλειδι στη μιζα και γυρνωντας το μια φορα,αναβαν κανονικα οι ενδειξεις.Στη δευτερη,δεν επαιρνε μπρος.Νεκρο.Και το κιβωτιο μπλοκαρισμενο.Δεν γυρνουσε σε καμια θεση.Δεν κουνιοταν απο θεση parking.Ηρθε μαστορας απο συνεργειο για να το βγαλει σε θεση νεκρα,προκειμενου να το τραβηξει η οδικη βοηθεια.Δεν εδειξε κανενα προβλημα τις προηγουμενες μερες...

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , fkd said:

ευχομαι να σου πανε ολα καλα και με το μικροτερο δυνατον κοστος

Βαζοντας το κλειδι στη μιζα και γυρνωντας το μια φορα,αναβαν κανονικα οι ενδειξεις.Στη δευτερη,δεν επαιρνε μπρος.Νεκρο.Και το κιβωτιο μπλοκαρισμενο.Δεν γυρνουσε σε καμια θεση.Δεν κουνιοταν απο θεση parking.Ηρθε μαστορας απο συνεργειο για να το βγαλει σε θεση νεκρα,προκειμενου να τ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.