Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

καλησπερα παιδια....εδω και 2-3 μερες μου φαινεται οτι οταν ξεκιναω με 1η ταχυτητα το αμαξι σκορτσαρι,χτυπαει λιγο δλδ σαν να ζοριζεται να ξεκινησει...!!!!οχι παντα ομως....τι λετε εχω φυγει συνεργειο;;;;;GOLF 6 160 DSG

Link to comment
Share on other sites

Το γνωστό πρόβλημα της πρόωρης φθοράς του πολυδισκου συμπλέκτη ειδικά όταν η κίνηση του αυτοκινήτου είναι σε συνθήκες πόλης. Προσωπικά αν και πάντα επέλεγα χειροκίνητα την 1η σχέση για να μην προσπαθεί το αυτοκίνητο να ξεκινήσει με την 2α (όπως κάνει λόγω software στην θέση D αν δεν έχει ακινητοποιεί εντελώς), εντούτοις άλλαξα 3 φορές πολύδισκο λόγω του σκορτσαρίσματος στην αλλαγή από 1η σε 2α που εμφανιζόταν μετά από περίπου 20000 χλμ κίνησης μέσα στην Αθήνα.

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Έχει αλλάξει κάτι στο 7αρι DSG; Το θέμα του πάντα δεν ήταν ο σχεδιασμός του; Ο ξηρού τύπου συμπλέκτης σε συνδυασμό με το software που δέχεται καταπόνηση στην κίνηση σε συνθήκες πόλης;

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους,

Έχω Golf 7 - 140ps με DSG7, και γενικά το απολαμβάνω πάρα πολύ. Όμως εμφανίζει τα εξής συμπτώματα:

1) στην τρίτη "ροκανίζει" ή "μαρσάρει" μόνο του, δηλαδή φαίνεται σαν να αποσυμπλέκει και να ξανασυμπλέκει μόνο του, χωρίς να πρόκειται για αλλαγή ταχύτητας

2) σε πορεία με σταθερή ταχύτητα δεν πάει ομαλά, αλλά αυξομειώνει ελαφρώς (και σχεδόν ανεπαίσθητα) στροφές και κατά συνέπεια ταχύτητα. 

3) στο φανάρι με ενεργοποιημένο το start-stop όταν παίρνει εμπρός για να ξεκινήσω αργεί αρκετά να ρολάρει, και γενικά δεν ξεκινάει ομαλά αλλά απότομα, δίνοντας μία αίσθηση σαν να έχεις πατημένο το φρένο και να το αφήνεις απότομα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να εκτινάσσεται μπροστά.

4) αρκετές φορές σε διάφορες ταχύτητες οι αλλαγές δεν είναι ομαλές ως συνήθως, αλλά γίνονται απότομα και έντονα

Όλα τα παραπάνω δεν τα κάνει πάντα, αλλά τα κάνει πολύ συχνά, και απρόβλεπτα. Γενικά έχω παρατηρήσει ότι υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να τα εμφανίσει όταν έχει κρύο ή υγρασία, όπως πχ το πρωί. Στο συνεργείο το έχω πάει τουλάχιστον δύο φορές για έλεγχο. Το έχουν κρατήσει για μερικές ημέρες κάθε φορά για περαιτέρω δοκιμές, αλλά μου έχουν απαντήσει ότι δεν τους εμφανίζει τα συμπτώματα ούτε κάποιο κωδικό βλάβης. 

Γνωρίζει παρακαλώ κανείς ποιο είναι το πρόβλημα, και τί χρειάζεται να γίνει?

Υ.Γ. Πλέον έχω περίπου 60.000 χλμ. Στις 40.000 χλμ είχα αλλάξει πολύδισκο γιατί "ροκάνιζε" στη δευτέρα!

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Παλι για πολυδισκο σε βλεπω.
Στην αλλαγη 1-2 σου χει πεταξει καμια φορα τη σχεση;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, 

Ευχαριστώ για το σχόλιο. Όχι ποτέ δεν έχει πετάξει την σχέση. Κάνει όλα αυτά που αναφέρω όμως. Υπάρχει περίπτωση να είναι και κάτι άλλο, επιπλέον από πολύδισκο?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, σκέφτομαι να αγοράσω audi a3 του 2011-2012 1,4 tfsi. Γνωρίζοντας καλύτερα από εμένα τα προβλήματα του DSG-7 (S-tronic στα audi), τί λέτε αξίζει να το αγοράζω αυτόματο ή χειροκίνητο για να είμαι πιο σίγουρος?

- Τα προβλήματα έχουν διορθωθεί με ανακλήσεις ή συνεχίζουν να υπάρχουν μετά από λίγο?

- Τί χρειάζεται σε τακτική συντήρηση το 7-αρι DSG? 

Ευχαριστώ για οποιαδήποτε πληροφορία

Link to comment
Share on other sites

Μην πάρεις Dsg7, χειροκίνητο, τώρα το αμάξωμα γούστα είναι αυτά οπότε..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago , tsi sta said:

- Τί χρειάζεται σε τακτική συντήρηση το 7-αρι DSG? 

Αλλαγή βαλβολίνες στα 60.000 και τίποτε άλλο αν θυμάμαι καλά. Πρέπει να δω το βιβλίο συντήρησης.

 

Link to comment
Share on other sites

On 2/5/2017 at 6:20 ΜΜ, golfistas said:

Αλλαγή βαλβολίνες στα 60.000 και τίποτε άλλο αν θυμάμαι καλά. Πρέπει να δω το βιβλίο συντήρησης.

 

Δεν εχουν βαλβολινες τα DSG μοναχα λαδι σασμαν. Παντως στο δικο μου 6αρι σασμαν DSG καθε 50-55 χιλιαδες αλλαγη λαδιου κανω και χρηση παντως τυπου. Σκισιμο η χαλαρα ειμαι μια χαρα!

Link to comment
Share on other sites

On 10/4/2017 at 0:34 ΜΜ, leonenero said:

ξερει κανεις μεχρι ποτε εβγαιναν προβληματικες παρτιδες με τα 7ρια DSG ?μετα το 2012 σταματησε το κακο?

αλλαξε κανεις mechatronic, πολυδισκο  σε dsg7 σε αυτοκινητο κατασκευης απο το 2012 και μετα?

Edited by leonenero
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και στα 16.240 μέλοι αυτου του πετυχημένου club !

Ναι ... είμαι και εγώ ένας απο τους πολλούς που μείνανε στον δρόμο (600χλμ. μακριά )απο DSG7 .To Golfaki μου ( Mk6 1.6 diesel DSG7 περίπου στα 100.000χλμ ) με όλα τα καλούδια επάνω και εντελώς μαμά ,με όλα τα σέρβις μέχρι και σήμερα αντιπροσωπίας στην Αθήνα .Γνώστης της κατάστασης για το συγκεκριμένο σασμάν του συμπεριφερόμουν με αγάπη και σύνεση για να μην τον πιώ σε σφυνοπότηρο όπως καλή ώρα τώρα . Έβαλα όπισθεν ,άφησα το φρένο και έκανε 1 μέτρο πίσω ,ακούω ενα τσάφ και απο εκείνη την στιγμή κάνει αυτο ...

 Η αντιπροσωπία των Σερρών έχει κλειστό το service της όπου και βρίσκετε το αυτοκίνητο και θα ανοίξει την Δευτέρα .

Πιθανά σενάρια :

 

1. Το φτιάχνω εδώ με κάτι χιλιάρικα που θα βρώ στον δρόμο γιατί η VW μας ,τόσο χρεώνει τα ανταλλακτικά με την μεγαλύτερη συχνότητα βλάβης ...τη θα γίνουν κλέφτες ... φλερτάροντας να ξαναμείνω στον δρόμο του γυρισμού με όλη την οικογένεια μέσα ?

2. Το φορτώνω στην οδική με 7 αλλαγές μέχρι την Αθήνα και οι υπόλοιποι με κτελ ....Ε ρε που φτάσαμε ...και βλέπω Αθήνα που να το πάω ...?

 

Όπως και να έχει ...ρε παιδιά μετά απο τόσα DSG7 που έχουν χαλάσει δέν έχει βρεθεί κάποιος τρόπος - πατέντα να γλυτώσουμε όλη αυτή την ταλεπορία και τα έξοδα ...γιατί αν περιμένουμε απο την VW να πάρει θέση απέναντι στο πολύ σοβαρό αυτό ζήτημα αναξιοπιστίας οχήματος , θα συνεχίσουμε να μένουμε στον δρόμο ,να ταλεπορούμαστε εμείς και οι δικοί μας και στο τέλος να την πληρώνουμε και πανάκριβα ... και οι αντιπροσωπίες να κονομανε οχι μονο απο τα πανάκριβα service αλλα και απο τις επανειλημμένα πολύ συγκεκριμένες πανάκριβες βλάβες ...

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων ... Τάσος !!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα..

έχω ένα 1.4 golf Plus Tsi με 140.000 χλμ και προσφατα μου κάνει ενα θόρυβο σαν λόξιγκα οταν βάζω από 1η σε 2η ταχύτητα και σαν να κλωτσάει λιγο.  Παρατήρησα οτι το κάνει όταν είμαι με χαμηλές στροφές και συνηθως σε ανηφόρα. Παιζει να εχει θέμα μιας και θέλω να παω ενα ταξιδι.. μιλησα με το μηχανικό και μου είπε θελει ψάξιμο. Του έχω κάνει όλα τα σέρβις και προσφατα αλλάξα καδένα.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

ομοιοπαθης.

1. αν σας καλυπτει η Οδικη να το μεταφερετε στο δικο σας συνεργειο. (εγω το αφησα Αγρινιο απο 7/8 ως 18/8 διοτι δεν με καλυπτε η Οδικη και έπρεπε να ξαναγυρισω και να οδηγησω πισω Θεσσαλονικη)

2. Νεο Megatronic απο 960 ως 1.300 € (ανταλακτικο κι εγατικα). ζητηστε απο Αντιπροσωπο και Κοσμοκαρ ΕΚΠΤΩΣΗ)

3. Μετά την αλλαγη, δυο χρονια εγγυηση.

4. καλη τυχη

 

Στάλθηκε από το SM-A300FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπεριζω,

διαβασα παλαιοτερα θεματα αλλα δεν βρηκα κατι παρομοιο. Λοιπον στην περιπτωση μου το αμαξι(Golf V 122ps DSG7) ξεκιναει κανονικα και σε ανυποπτο χρονο ολες οι ενδειξεις PRNDS αναβουν (χωρις να αναβοσβηνουν). Οταν συμβαινει αυτο το αυτοκινητο συμπεριφερεται σαν να ειναι στο manual χωρις να μπορω να αλλαξω ταχυτητα ουτε απο τα paddles ουτε απο τον λεβιε. Δηλαδη ταχυτητες αλλαζει κανονικα αν αναγκαστει στον κοφτη, αν πεσουν παρα πολυ ωστε να μην σβησει, οπως και  στο kick down. Επισης σε οποια θεση και να παω το επιλογεα η παραπανω συμπεριφορα δεν αλλαζει.Ο μονος τροπος για να δουλεψει σωστα ειναι να σταματησω, να σβησω τον κινητηρα και να ξαναβαλω μπροστα τη μηχανη. Εχουμε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι?

Θα το παω αντιπροσωπεια την Δευτερα αλλα το προβλημα μου ειναι οτι χρειαζομαι οπωσδηποτε το αυτοκινητο τις επομενες 2 μερες.

Edited by Naskas
Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγώ τον πόνο μου. Έξοδος, περνάμε καλά, μπαίνουμε στο αυτοκίνητο να γυρίσουμε σπίτι και "Σφάλμα ESP". Η ένδειξη "P" να αναβοσβήνει. Λόγω σφάλματος η μηχανή δεν έπαιρνε μπροστά.

Να μην τα πολυλογώ, οδική βοήθεια κ.λπ.

Διάγνωση σήμερα: Απαιτείται αλλαγή mechatronic γιατί κάηκε μια ασφάλεια, η οποία "ΕΚΑΨΕ!!! την πλακέτα". Και εγώ που νόμιζα ότι οι ασφάλειες καιγόντουσαν για να προστατέψουν την πλακέτα.

Η VW δεν μπορεί να κάνει τίποτε και ... κόστος 1200€.

Τις γνώμες σας παιδιά θα ήθελα πως να κινηθώ.

Α, το αυτοκίνητο είναι μοντέλο αρχές 2010.

Edited by golfistas
Link to comment
Share on other sites

Update:

To αυτοκινητο πηγε αντιπροσωπεια. Εκει λοιπον ειδαμε οτι απο το mechatronic τρεχει καποιο υγρο/λαδι και μαλλον καπου χανεται η πιεση. Χτυπημα δεν φανηκε να υπαρχει. Η λυση λοιπον που προταθηκε ειναι να αλλαχτει το mechatronic, γιατι για αυτους ειναι black box και δεν μπορει να ανοιχτει. Αυτο σημαινει 1200 € ανταλλακτικο και εργατικα. Δεν ξερω κατα ποσο θα βγαλω ακρη αν το κυνηγησω μεσω kosmocar μιας και το αυτοκινητο ειναι 9+ χρονων με 110k χιλιομετρα.

 

P.S.

Εγινε και μια αλλαγη στα λαδια του κιβωτιου και αναβαθμιση λογισμικου το οποιο βεβαια ηταν ασχετο με το προβλημα (αναβαθμιση απο τη μαμα). 

Link to comment
Share on other sites

Έτσι για την ιστορία ... Η αντιπροσωπεία δεν δέχτηκε να καλύψει κάτι οπότε έσκασα 1.200€ με πολύ πόνο ... Να μη σας τύχει παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην παρέα πριν λίγες μέρες έβαλα εισαγωγή, εξάτμιση και προγραμμα και από χθες έχω παρατηρήσει πως με το που κρατάω τοβπετάλ του φρένου πατημένο για να βάλω μπροστά το κινητήρα νιώθω ένα έντονο τρέμολο...επίσης ενώ πατάω για να βάλω τον λεβιέ η στην όπισθεν ή την D το τρέμολο μειώνεται αλλά και πάλι το νιώθω συνεχόμενο ....τι λέτε να είναι;;;

 

Edited by Giannis G. Katsantonis
Link to comment
Share on other sites

Εχω κι εγω το ιδιο προβλημα. Εχει μεινει και ειναι στο p. Πως θα ξεμπλοκαριστει για να το παρει ο γερανος; Ενδεχεται να ξερει καποιος απο οδικη βοηθεια;

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και Καλή Χρονιά, 

 

είμαι και γω παθών όσον αφορά το DSG7, έχω Golf VI TSI DSG7 122hp (2009) με 128.000χλμ, μέσα στα Χριστούγεννα με άφησε και χθές μετά από ταλαιπωρία 2 βδομάδων λόγω εορτών, ήρθε το mechatronic από την karenta (1190€) και τελικά περάστηκε με επιτυχία, σε τοπικό εξειδικευμένο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη. Απλά τώρα ψάχνω να βρω τη κίτρινη μηχανική ασφάλεια του πάρκινγκ (από τον λεβιέ ταχυτήτων), γιατί όταν το ξεμπλόκαρα μόνος μου βραδιάτικα, την έσπασα κατά λάθος. Δεν την βρήκα σαν ανταλλακτικό κάπου, μήπως γνωρίζει κανένας πως την ζητάνε και που την βρίσκουμε. 

 

ΥΣ: Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

 

Κώστας Σ. 

Edited by Simiko83
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.