professor Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 (edited) Το κατάλαβαν οι Γερμανοί ότι έχαναν αγοραστές λόγω του διθέσιου καθίσματος πίσω και έτσι έστω και λίγο αργά δίνουν την δυνατότητα να μπορεί κάποιος να το αποκτήσει και με τριθέσιο πίσω κάθισμα.http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=75&NEWS_DATA_ID=94130 Edited January 27, 2010 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosthenes Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Καλή κίνηση, αν και αποτελεί εμπορικό τρικ. Η «ελιτίστικη» λογική του CC, όπως αναφέρει και το άρθρο, δεν αλλάζει με το μικρό μεσσαίο κάθισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Καλή κίνηση, αν και αποτελεί εμπορικό τρικ. Η «ελιτίστικη» λογική του CC, όπως αναφέρει και το άρθρο, δεν αλλάζει με το μικρό μεσσαίο κάθισμα. Να ρωτήσω εσας τους ειδικούς αλλάζει κατι άλλο στο αυτοκίνητο ή απλώς εχει κάποιος την δυνατότητα να το παραγγείλει είτε με 2 είτε με 3 καθίσματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 28, 2010 Author Report Share Posted January 28, 2010 Το δημοσιευμένο άρθρο δεν υποδηλώνει κάποια άλλη αλλαγή χωρίς βέβαια αυτό να είναι απόλυτο.Ίσως να υπάρξουν κάποιες αλλαγές προς το τέλος του 2010 και να παρουσιαστούν μαζί με την ανανεωμένη έκδοση του passat f/l. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Για μένα είναι λάθος η τακτική τους... ¶σε που χαλάσανε και την μέχρι τώρα εικόνα του αυτοκινήτου. Όταν πας να πάρεις το CC, ψάχνεις να βρεις κάτι σπορ. Κάτι ιδιαίτερο. Και καλώς ή κακώς, σε αυτή την κατηγορία (την οποία άνοιξε η CLS), το χαρακτηριστικό είναι τα 2 μόνο πίσω καθίσματα. Βλέπε και το Α5 Sportsback που ακολούθησε, έρχεται το Α7, έβγαλε η Porsche την Panamera, έβγαλε και Aston Martin ένα (το βγάζει δλδ) και άλλα που θα ακολουθήσουν στο μέλλον. Όταν το κάνεις 5θέσιο, το μετατρέπεις στην ουσία σε ένα οικογενειακό σαν τα άλλα. Χάνει το ιδιαίτερο που είχε... Με την κίνηση αυτή, κάνουν το Passat CC να φαίνεται "μπασταρδεμένο" (όσον αφορά την κατηγορία στην οποία ανήκει) και να αποτελεί μια μεσοβέζικη λύση. Από την στιγμή που έχει το Passat Limousine για καθαρό 5θέσιο, στην ουσία τώρα ρίχνει 2 παρόμοια αυτοκίνητα στην ίδια κατηγορία. Για εμένα θα έπρεπε να το "βελτιώσουν" και να το κάνουν ακόμη πιο έντονο το διαχωρισμό των 2 πίσω καθισμάτων. Έτσι όπως πάνε αυτοί, ας το βγάλουν και μία έκδοση τύπου τζηπ, για να "χτυπήσουν" (από πολύ μακριά βέβαια) και το Χ6 της BMW... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosthenes Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Η αλλαγή αυτή δεν κάνει τίποτα. Το passat δεν μπορεί να το χτυπήσει, γιατί αν είναι ότι χρειάζεσαι χώρους δε θα σε σώσει το καθισματάκι, για το οποίο,αν θέλεις, πληρώνεις μόνο 100ευρώ. Το θέμα είναι ότι με το CC η μαμά VW έχασε την ευκαιρία, αφού το αρχικό μοντέλο είχε πια αποδώσει εμπορικά, να παρουσιάσει μια πιο sport παραλλαγή του αρχικού μοντέλου αλλά συνάμα και πιο πρακτική. Κοιτάξτε το Α5, ενώ είναι σαφώς πιο sport από το Α4, είναι και συνάμα πιο πρακτικό με κανονική πενταθέσια διάταξη καθισμάτων αλλά και κυρίως με μια πολύ πρακτική πέμπτη πόρτα. Από την άλλη το CC ανάγκάζει τον οικογενειάρχη, αν το διαλέξει, σε μεγάλες υποχωρήσεις. Γιατί;;;; Εγώ προσωπικά, από τη στιγμή που αγόρασα passat το 2009, θα προτιμούσα το CC που είναι και καινούριο αν δεν ήταν τόσο ελιτίστικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Η αλλαγή αυτή δεν κάνει τίποτα. Το passat δεν μπορεί να το χτυπήσει, γιατί αν είναι ότι χρειάζεσαι χώρους δε θα σε σώσει το καθισματάκι, για το οποίο,αν θέλεις, πληρώνεις μόνο 100ευρώ. Το θέμα είναι ότι με το CC η μαμά VW έχασε την ευκαιρία, αφού το αρχικό μοντέλο είχε πια αποδώσει εμπορικά, να παρουσιάσει μια πιο sport παραλλαγή του αρχικού μοντέλου αλλά συνάμα και πιο πρακτική. Κοιτάξτε το Α5, ενώ είναι σαφώς πιο sport από το Α4, είναι και συνάμα πιο πρακτικό με κανονική πενταθέσια διάταξη καθισμάτων αλλά και κυρίως με μια πολύ πρακτική πέμπτη πόρτα. Από την άλλη το CC ανάγκάζει τον οικογενειάρχη, αν το διαλέξει, σε μεγάλες υποχωρήσεις. Γιατί;;;; Εγώ προσωπικά, από τη στιγμή που αγόρασα passat το 2009, θα προτιμούσα το CC που είναι και καινούριο αν δεν ήταν τόσο ελιτίστικο. Δήμο θα διαφωνίσω μαζί σου. Δεν μπορείς να έχεις ένα αμάξι για όλα! Αυτό μετά δεν θα ειναι αμάξι, αλλά τουρλού! Όσο για το Α5, είναι 4θέσιο και μόνο! Δεν έχει ούτε προσκέφαλο, ούτε ζώνη ασφαλείας για 3ο επιβάτη πίσω. Απλά δεν έχει κάποια κατασκευή στη μέση και έχει την επένδυση του σαλονιού (την χρεώνει εξτρά αν θέλεις να έχεις κάποια θήκη πίσω). Επίσης, να σου πω ότι το Α5 με την 5η πόρτα πίσω χάνει σε prestige, αφού θυμίζει Skoda Octavia και σίγουρα όχι ένα αμάξι σαν την CLS! Γενικότερα, μην μπερδεύουμε αυτά τα αυτοκίνητα με τα οικογενειακά! Δεν είναι μόνο η 5η θέση, αλλά και το άνοιγμα για τον χώρο αποσκευών, όπως επίσης και το χαμηλό ύψος του αμαξώματος (μπες-βγες 15 φορές σε ένα Passat Limousine και σε ένα Passat CC να καταλάβεις την διαφορά). Η θέση οδήγησης στο CC είναι ΠΟΛΥ πιο χαμηλή από το Limo. Πολύ λένε ότι το CC είναι το καινούργιο και το Limo το παλιό. Δεν είναι έτσι. Το CC είναι άλλο αυτοκίνητο. Έχει δικιά του κατηγορία. Κι εμένα μου αρέσει η Porsche 911. Αλλά την θέλω με κοτσαδόρο, με 3 θέσεις πίσω, να μου πάνε τον κινητήρα μπροστά γιατί θέλω μεγάλο χώρο αποσευών και να το ψηλώσουν 10-20 πόντους γιατί μου αρέσουν και τα βουνά... Ε, μάλλον ψάχνω σε λάθος κατηγορία αυτοκινήτων... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosthenes Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Νίκο, εγώ υποχώρηση έκανα και στο passat, που καμμία σχέση σε εσωτερικούς χώρους και χώρο αποσκευών, από τη στιγμή που πριν είχα πολυμορφικό. Πάλι και στο passat με τα καρεκλάκια των παιδιών τοποθετημένα ούτε που φαίνεται το μεσσαίο κάθισμα. Πήρα το passat γιατί βαρέθηκα να οδηγώ «φορτηγό» και επίσης γιατί με κάποιες παραχωρήσεις κάλυπτω απολύτως τις ανάγκες μου. Πράγμα που με το CC δε γίνεται και απορώ γιατί το Α5 να είναι πιο φιλικό από τη στιγμή που θέλεις τουλάχιστον 45000 για να το αποκτήσεις . Μου αρέσει που το Α5, το οποίο ακολουθεί την ίδια λογική του σπορ οικογενεικού του CC, δεν αποκλείει κανέναν υποψήφιο αγοραστή. Πολύ φοβάμαι πως η VW προσπαθεί να μπαλώσει το λάθος με αυτή την προσθήκη. Πολλά από τα αυτοκίνητα της μεσσαίας κατηγορίας έχουν και πεντάπορτη επιλογή η οποία παρουσιάζεται και ως πιο σπορ. Το consept του Α5 ταίριαζε περισσότερο στο αγοραστικό κοινό της VW (θα γινόταν χαμός) και θα έδινε και σε εμάς, που έχουμε κάποιες ανάγκες, την ευχαρίστηση να οδηγούμε ένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο ασχέτως κινητήρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themdem Posted April 20, 2014 Report Share Posted April 20, 2014 (edited) Καλημερα,εχω passat cc με 4 θεσεις και θελω να κανω τον πισω καναπε τριθεσιο λογω αυξηση τησ οικογενειας.Ξερει κανεις καποιον που κανει την μετατροπη αυτη με επιπροσθετο μαξιλαρακι στον ηδη υπαρχον χωρο του μαυρου κουτιου?Εχω δει οτι καποιοι στην πολωνια το φτιαχνουν αλλα θα ηθελα να το κανω εδω στην Ελλαδα. Edited April 21, 2014 by themdem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...