Jump to content
black mamba

Πρόβλημα Στο Κιβωτιο.

Recommended Posts

Οπως εχει αναφερθει και σε αλλα post εχω και εγω προβλημα στην 2α ταχύτητα (Golf Tsi Plus '07, 33.000km).

Τις πιο πολλες φορες σε αλλαγες με πολλες στροφες στον κινητηρα.

Επισκευαζεται κατεβαζοντας κιβωτιο ή πρεπει να αλλαχθει ολο το σαζμαν?

Ποσο κοστιζει η επισκευη και ποσο ενα σαζμαν καινουργιο?

Κατι μου λεει οτι βαρανε οι καμπανες...

Ευχαριστω και καλο μηνα :blush:

Edited by NIKΟΣ (+)
Link to comment
Share on other sites

To γνωστο προβλημα με το συγχρονιζε της 2ας. Αν εχεις επεκταση εγγυησης θα γινει η αντικατασταση χωρις χρεωση. Και να μην εχεις ομως μπορεις να το παλεψεις γιατι ειναι συνηθισμενο

προβλημα που παρουσιαζουν τα tsi και φυσιολογικα εχει δοθει οδηγια για αντικατασταση.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι πλεον εκτος εγγυησης οποτε δεν παιζει...

Ποτε δωθηκε οδηγια αντικαταστασης, ποια χρονια?

Το 2009

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Οπως εχει αναφερθει και σε αλλα post εχω και εγω προβλημα στην 2α ταχύτητα (Golf Tsi Plus '07, 33.000km).

Τις πιο πολλες φορες σε αλλαγες με πολλες στροφες στον κινητηρα.

Επισκευαζεται κατεβαζοντας κιβωτιο ή πρεπει να αλλαχθει ολο το σαζμαν?

Ποσο κοστιζει η επισκευη και ποσο ενα σαζμαν καινουργιο?

Κατι μου λεει οτι βαρανε οι καμπανες...

Ευχαριστω και καλο μηνα :yahoo:

καλό μήνα...

το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ (golf gt '06 46,000km)

επισκευάζουν το υπάρχον κιβώτιο.

πάμε τώρα στα ωραία:

για την επισκευή, επειδή είναι καλά παιδιά εκεί στη VW, μας χρεώνουν το 30% (που αναλογεί σε περίπου 200ευρω)

Ρώτησα δυο συνεργεία και έλαβα την ίδια απάντηση (μάλιστα με ένα εξ αυτών έχουμε πελατειακή σχέση πάνω από 15 χρόνια).

Προσωπικά το θεωρώ μεγάλη ξεφτίλα για μία τόση κοινή βλάβη (αρα δικό τους κατασκευαστικό λάθος) να ζητάνε δικιά μας συμμετοχή.

Υ.Γ. Δε γνωρίζω αν τα ποσοστά αυτά είναι std για όλους ή αν διαφοροποιούνται με βάση το έτος και τα km

Link to comment
Share on other sites

καλό μήνα...

το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ (golf gt '06 46,000km)

επισκευάζουν το υπάρχον κιβώτιο.

πάμε τώρα στα ωραία:

για την επισκευή, επειδή είναι καλά παιδιά εκεί στη VW, μας χρεώνουν το 30% (που αναλογεί σε περίπου 200ευρω)

Ρώτησα δυο συνεργεία και έλαβα την ίδια απάντηση (μάλιστα με ένα εξ αυτών έχουμε πελατειακή σχέση πάνω από 15 χρόνια).

Προσωπικά το θεωρώ μεγάλη ξεφτίλα για μία τόση κοινή βλάβη (αρα δικό τους κατασκευαστικό λάθος) να ζητάνε δικιά μας συμμετοχή.

Υ.Γ. Δε γνωρίζω αν τα ποσοστά αυτά είναι std για όλους ή αν διαφοροποιούνται με βάση το έτος και τα km

Δηλαδη κανα 900αρι ευρω παει η επισκευη και και σε χρεωνουν "μονο" 200?

Για δικια τους μλκια...

Τι καλοι ανθρωποι!

Τα συνεργεια ποσο χρεωνουν?

Εχεις κανει επεκταση εγγυησης?

Edited by NIKΟΣ (+)
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη κανα 900αρι ευρω παει η επισκευη και και σε χρεωνουν "μονο" 200?

Για δικια τους μλκια...

Τι καλοι ανθρωποι!

Τα συνεργεια ποσο χρεωνουν?

Εχεις κανει επεκταση εγγυησης?

οχι δεν εχω επέκταση...

οποτε θα πληρώσω και εγω το δίκό τους λαθος...

πραγματικα αυτό με εξοργιζει...

σε συνεργειο VW εχω ρωτήσει...

Link to comment
Share on other sites

δλδ αν το αυτοκινητο ειναι 2009 μοντελο και μετα απο 2 χρονια, αφου δν εχει πλεον εγγυηση, παρουσιαστει προβλημα με το σασμαν η αλλαγη γντ δωρεαν γτ το 2009 ειχαν οδηγια για αντικατασταση??

Link to comment
Share on other sites

δλδ αν το αυτοκινητο ειναι 2009 μοντελο και μετα απο 2 χρονια, αφου δν εχει πλεον εγγυηση, παρουσιαστει προβλημα με το σασμαν η αλλαγη γντ δωρεαν γτ το 2009 ειχαν οδηγια για αντικατασταση??

που ειναι αυτη η οδηγια ρε παιδια;;;

ποιος την εχει δει;;

ολοι για οδηγια μιλανε και οδηγια δε βλεπω...

Link to comment
Share on other sites

Το μιλητο δε μετρα.Οποιος ενδιαφερεται ας στειλει ενα email στην Κosmocar ή στους Γερμανους να του απαντησουν.Εγω περιμενω απαντηση απο την επεκταση εγγυησης αν θα μου καλυψουν τη σκαστρα για την οποια υπηρχε ανακληση και δε με ειχαν ειδοποιησει απο την αντιπροσωπεια οταν επρεπε.Αν κανουν κανενα αστειο και δεν την καλυπτει η επεκταση,θα την καλυψει θελει δε θελει η αντιπροσωπεια. :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Το μιλητο δε μετρα.Οποιος ενδιαφερεται ας στειλει ενα email στην Κosmocar ή στους Γερμανους να του απαντησουν.Εγω περιμενω απαντηση απο την επεκταση εγγυησης αν θα μου καλυψουν τη σκαστρα για την οποια υπηρχε ανακληση και δε με ειχαν ειδοποιησει απο την αντιπροσωπεια οταν επρεπε.Αν κανουν κανενα αστειο και δεν την καλυπτει η επεκταση,θα την καλυψει θελει δε θελει η αντιπροσωπεια. :clapping:

ετσι οπως τα λες ειναι... αλλα η κοσμοκαρ το μονο μηνυμα που μου εστειλε ηταν για να ζητησει το τηλ μου (σε λιγοτερο απο 5 λεπτα) και μετα να με αρχισει στις προφορικες αερολογιες... (του τυπου οτι μας πει το συνεργειο -ενω ηξεραν το VIN)

Link to comment
Share on other sites

Τα τηλεφωνακια τα δουλευουν καλα βλεπω.Κανε τους εγγραφο φιλε μου και ζητα να σου απαντησουν εγγραφως αλλιως στειλε email στη Γερμανια.Θα πρεπει να ξεκαθαριστει αν το συγχρονιζε προκειται για recall ή οδηγια.Αν ειναι οδηγια, ισως απλα ελεγε οτι στο πλαισιο της εγγυησης επισκευαζεται δωρεαν κι εκτος εγγυησης με ποσοσστο συμμετοχης του πελατη.Σε τετοια περιπτωση δε μπορεις να κανεις κατι.Σε περιπτωση που ειχε βγει recall εισαι τυχερος διοτι στα recall δεν περιμενουν να χαλασει για να αλλαχτει.Το recall εχει την εννοια του, σε καλω και το αλλαζω ετσι κι αλλιως προληπτικα.Οποτε σε τετοια περιπτωση η αντιπροσωπεια ειναι ο αποκλειστικος υπευθυνος που δε σε καλεσε και συνεπως τα πληρωνει ολα και δε λεει κουβεντα.Εσυ απλα φροντισε να παρεις επισημη γραπτη απαντηση απο Γερμανια ή απο τον επισημο εισαγωγεα Kosmocar για τι ακριβως προκειται.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη κανα 900αρι ευρω παει η επισκευη και και σε χρεωνουν "μονο" 200?

Για δικια τους μλκια...

Τι καλοι ανθρωποι!

Τα συνεργεια ποσο χρεωνουν?

Εχεις κανει επεκταση εγγυησης?

Εγώ έχω επέκταση εγγύησης έκανα την αλλαγή του συγχρονιζέ και όλα τα υπόλοιπα μετά που προέκυψαν από δική τους μ....α.

Ολα καλύφθηκαν από την επεκταση εγγύησης και ευτυχώς που την είχα γιατί θα έπρεπε ή να βάλω το χέρι βαθειά στην τσέπη ή να σκοτώσω κανέναν από αυτούς τους χαρτογιακάδες ή να πουλήσω όπως όπως το αυτοκίνητο και να πάρω κάτι ποιο σοβαρό ειδικά σε επίπεδο after sales και μετά ως αυτοκινητο. Κάτι βέβαια που θα προκύψει στο μέλλον όπως και να έχει...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω επέκταση εγγύησης έκανα την αλλαγή του συγχρονιζέ και όλα τα υπόλοιπα μετά που προέκυψαν από δική τους μ....α.

Ολα καλύφθηκαν από την επεκταση εγγύησης και ευτυχώς που την είχα γιατί θα έπρεπε ή να βάλω το χέρι βαθειά στην τσέπη ή να σκοτώσω κανέναν από αυτούς τους χαρτογιακάδες ή να πουλήσω όπως όπως το αυτοκίνητο και να πάρω κάτι ποιο σοβαρό ειδικά σε επίπεδο after sales και μετά ως αυτοκινητο. Κάτι βέβαια που θα προκύψει στο μέλλον όπως και να έχει...

Ασε, γιατι οταν ηταν να κανω επεκταση με ειχα πιασει το "φιλοτιμο"...

"Τα VW ειναι αξιοπιστα", ελεγα "τι να παθει"... withstupid.gif

Ειμαι πολυ απογοητευμενος για την επιλογη μου

(οχι δεν ειμαι απο αυτους με την Γιαπωνεζικη καραμελα...) new_wasntme.gif

αλλα το επομενο θα ειναι μαλλον απο Japan μερια.

Αναρωτιεμαι αν μπορουμε να μαζευτουμε για να κανουμε μια επιστολη για να διαμαρτυρηθουμε

στην Μαμα VW για αυτην την καταντια που χαλαει το ονομα της και την φημη της.

Τελικα πως γινεται να μαθουμε αν εχει γινει ανακληση ή εχει δωθει οδηγια? :)

Edited by NIKΟΣ (+)
Link to comment
Share on other sites

Ας το γράψω και εδώ για να βρίσκεται και σε αυτό το θέμα, ώστε να το δούνε περισσότεροι:

Μάλλον άρχισε να μου το κάνει και εμένα. golf V 26000χλμ, με το μικρό tsi. Γενικά προσέχω και δεν οδηγώ σε υψηλές στροφές αλλά το έχω προσέξει. Αύριο θα επιδιώξω να αλλάξω μερικές ταχύτητες γύρω στις 5.000 να δω αν το κάνει, για να "επιβεβαιώσω" το πρόβλημα.

Είμαι ακόμα στην εργοστασιακή εγγύηση, έχω και επέκταση, αλλά επειδή θα το πάω για το σέρβις των 30000 σε κανένα μήνα θα τους πιέσω να το κοιτάξουν/αλλάξουν. Έχουν κάποιο λόγο να αρνηθούν; Το αμάξι πρέπει να μείνει μέσα πάνω από 1 πρωινό;

Τέλος, σε περίπτωση που δεν το αλλάξω (λέμε τώρα), τι προβλήματα δημιουργεί το γρατζούνισμα;

ευχαριστώ

ΥΓ εντός εργοστασιακής εγγύησης δεν πιστεύω να μου χρεώσουν τίποτα;;

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=22869&view=findpost&p=393372

Link to comment
Share on other sites

Το έψαξα σήμερα και τελικά πράγματι το κάνει, γύρω στις 5.000στροφές. Το παρατηρώ μερικές φορές και σε χαμηλότερες ταχύτητες. Θα πάω να το κοιτάξουν σε 2 εβδομάδες που θα το πάω για σέρβις.

Οι ερωτήσεις μου πλέον είναι 2:

-Αν γνωρίζει κανείς πόσο διάστημα κρατάνε το αυτοκίνητο για να το επισκευάσουν;

-Μου το έκανε και σε κατέβασμα ταχύτητας από 2α σε 1η με πολλές στροφές (από τις 3000 της 2ας στις 5000 της 1ης περίπου). Μπορεί να παίζει κάτι και με την 1η?

Επίσης καθαρά πληροφοριακά μπορεί να του ξανασυμβεί ή λύνεται το πρόβλημα δια παντός; Και τι μπορεί να συμβεί στο αμάξι έχοντας αυτό το πρόβλημα; Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Το έψαξα σήμερα και τελικά πράγματι το κάνει, γύρω στις 5.000στροφές. Το παρατηρώ μερικές φορές και σε χαμηλότερες ταχύτητες. Θα πάω να το κοιτάξουν σε 2 εβδομάδες που θα το πάω για σέρβις.

Οι ερωτήσεις μου πλέον είναι 2:

-Αν γνωρίζει κανείς πόσο διάστημα κρατάνε το αυτοκίνητο για να το επισκευάσουν;

-Μου το έκανε και σε κατέβασμα ταχύτητας από 2α σε 1η με πολλές στροφές (από τις 3000 της 2ας στις 5000 της 1ης περίπου). Μπορεί να παίζει κάτι και με την 1η?

Επίσης καθαρά πληροφοριακά μπορεί να του ξανασυμβεί ή λύνεται το πρόβλημα δια παντός; Και τι μπορεί να συμβεί στο αμάξι έχοντας αυτό το πρόβλημα; Ευχαριστώ.

Καλο θα ηταν να μην κανουμε κατεβασμα απο 2α σε 1η..γονατιζεις το σασμαν και τα γραναζια του!Και ειδικα με τοσες στροφες...

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Το έψαξα σήμερα και τελικά πράγματι το κάνει, γύρω στις 5.000στροφές. Το παρατηρώ μερικές φορές και σε χαμηλότερες ταχύτητες. Θα πάω να το κοιτάξουν σε 2 εβδομάδες που θα το πάω για σέρβις.

Οι ερωτήσεις μου πλέον είναι 2:

-Αν γνωρίζει κανείς πόσο διάστημα κρατάνε το αυτοκίνητο για να το επισκευάσουν;

-Μου το έκανε και σε κατέβασμα ταχύτητας από 2α σε 1η με πολλές στροφές (από τις 3000 της 2ας στις 5000 της 1ης περίπου). Μπορεί να παίζει κάτι και με την 1η?

Επίσης καθαρά πληροφοριακά μπορεί να του ξανασυμβεί ή λύνεται το πρόβλημα δια παντός; Και τι μπορεί να συμβεί στο αμάξι έχοντας αυτό το πρόβλημα; Ευχαριστώ.

1. Από όσο μου είχαν πει είναι 4-5 μέρες.

2. Το θέμα το έχει το συγχρονιζε της 1ης-2αρας (από όσο εχω καταλάβει και εγω)

3. Το νεο εξάρτημα είναι πιο στιβαρό οπότε λογικα δε θα υπάρχει θεμα

Link to comment
Share on other sites

1. Από όσο μου είχαν πει είναι 4-5 μέρες.

2. Το θέμα το έχει το συγχρονιζε της 1ης-2αρας (από όσο εχω καταλάβει και εγω)

3. Το νεο εξάρτημα είναι πιο στιβαρό οπότε λογικα δε θα υπάρχει θεμα

Ευχαριστώ. Και εγώ από όσο διάβασα (και κατάφερα να δω στο αυτοκίνητο μέχρι 4η) δεν το κάνει σε άλλες ταχύτητες.

πολλές μέρες όμως το κρατάνε μέσα. Θα δω αν θα το αλλάξω τώρα στο σέρβις ή το χειμώνα στην Αθήνα.

Από όσο έχω καταλάβει δεν κάνει ζημιά κάπου, πέρα της ηχορύπανσης που προκαλεί;

Golf_Mk2 έχεις απόλυτο δίκαιο. Το έκανα για να δω τι γίνεται και στην αντίθετη περίπτωση. Δεν το κάνω ποτέ (δεν είναι λογικό άλλωστε) οπότε μάλλον δε θα ασχοληθώ με αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ. Και εγώ από όσο διάβασα (και κατάφερα να δω στο αυτοκίνητο μέχρι 4η) δεν το κάνει σε άλλες ταχύτητες.

πολλές μέρες όμως το κρατάνε μέσα. Θα δω αν θα το αλλάξω τώρα στο σέρβις ή το χειμώνα στην Αθήνα.

Από όσο έχω καταλάβει δεν κάνει ζημιά κάπου, πέρα της ηχορύπανσης που προκαλεί;

Golf_Mk2 έχεις απόλυτο δίκαιο. Το έκανα για να δω τι γίνεται και στην αντίθετη περίπτωση. Δεν το κάνω ποτέ (δεν είναι λογικό άλλωστε) οπότε μάλλον δε θα ασχοληθώ με αυτό.

μα φυσικά και κάνει πρόβλημά .. όταν δεν συγχρονιζόταν το συγχρόνιζε σου τρώει το γρανάζι τις ταχύτητας το λέω γιατί έμενα αυτό έκανε χωρίς "κάφρο οδήγηση"με αποτέλεσμα να αλλαχτεί κ το γρανάζι πακέτο...

Link to comment
Share on other sites

Καλο θα ηταν να μην κανουμε κατεβασμα απο 2α σε 1η..γονατιζεις το σασμαν και τα γραναζια του!Και ειδικα με τοσες στροφες...

+1 Λυπησου το.Οσο για την αλλαγη πρωτη σε δευτερα πηγαινε για συγχρονιζε.Και σε ενα πρωινο προλαβαινουν να στο αλλαξουν.Πηγαινε να συννενοηθεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Άργησαν λίγο 62.000km αλλά μπαίνω και εγώ στην παρέα!!!

Προχθές το πρωί χωρίς να έχει γίνει το παραμικρό πριν, αλλαγή από 1η σε 2α και γκρρρρρ.Επίσης η 6η δεν κουμπώνει καθόλου.

Κατευθείαν στο συνεργείο, έλεγχος βαλβολίνες οκ, επιλογέας για τυχόν ρύθμιση οκ, έμεινε μέσα για άνοιγμα και βλέπουμε.

Επόμενη μέρα τα μαντάτα, πρόβλημα τα συγχρονιζέ 2ας - 6ης και το κόμπλερ 1ης σε 2α.Επιπλέον αλλαγή των υπόλοιπων συγχρονιζέ προλυπτικά (αφού ανοίχτηκε το σασμάν & λόγω σχετικά χαμηλού κόστους) σύνολο μαζί με την εργασία 670€, το παίρνω αύριο.

Με τις υγείας μου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.